Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 211K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
θα παει σηντηριτικα η κοτα ο roseberg
ο lewis το αξιζει κ με το παραπανω
οχι κ δω να το παρει γερμανος
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
αντε κ του  χρονου πρωταθλωμα η ομαδαρα( mclaren)
 

rFactor

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2014
Μηνύματα
429
Like
217
Πόντοι
21
Επειδή πιο πίσω συζητούσατε για τους κανονισμούς, απλώς να αναφέρω πως έρχονται αλλαγές για τη νέα σεζόν.

Οι αλλαγές που θα κάνουν τα μονοθέσια 4-5" ταχύτερα στο γύρο!

To 2017 η εικόνα της Formula 1 θα αλλάξει σημαντικά, θέλουν να πιστεύουν οι άνθρωποι του σπορ που μέχρι τις 30 Απριλίου θα πρέπει να έχουν ρυθμίσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του πακέτου των νέων τεχνικών κανονισμών που προωθούν.
Η συμφωνία για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το σπορ επετεύχθη την Τετάρτη 24/2 στη Γενεύη, με την επίσημη ανακοίνωση να κάνει λόγο για λύσεις που θα κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα.
Πόσο ταχύτερα; Υπολογίζουν περί τα τέσσερα με πέντε δευτερόλεπτα στο γύρο σε σχέση με τα σημερινά! Αυτό θα επιτευχθεί κυρίως μέσω των αλλαγών που θα εφαρμοστούν στο αμάξωμα και στην αεροδυναμική, με τροποποιήσεις που θα δώσουν μεγαλύτερες ελευθερίες στους σχεδιαστές, αλλά και μέσω των ελαστικών.
Οι αλλαγές γίνονται, όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού. Ασχέτως αν οι πιλότοι, οι άμεσα εμπλεκόμενοι δηλαδή, δεν έχουν καμία συμμετοχή στην όλη διαδικασία.
Επιγραμματικά οι αλλαγές στα νέα μονοθέσια που θα γίνουν "πιο συναρπαστικά" όπως τονίζει η FIA, επικεντρώνονται στις διαστάσεις του αμαξώματος και των ελαστικών. Πιο πλατιά μονοθέσια με μεγαλύτερες αεροτομές, πιο φαρδιά λάστιχα αλλά και μεγαλύτερο βάρος, είναι το βασικό πλάνο των νέων τεχνικών κανονισμών.
Από του χρόνου θα έχουμε επίσης και την εισαγωγή ειδικού προστατευτικού στο κόκπιτ, με την λύση που ακούει στο όνομα "Halo" να συγκεντρώνει έως τώρα τις περισσότερες πιθανότητες.
Αποφάσεις σχετικά με το κόστος παροχής κινητήριων μονάδων, την απόδοση, αλλά και την περαιτέρω βελτίωση του θορύβου θα πρέπει να οριστικοποιηθούν μέχρι τις 30 Απριλίου.
Οι προτεινόμενες λύσεις είναι οι εξής:
Πίσω αεροτομή
2016: 750mm πλάτος, 950mm ύψος
2017: 950mm πλάτος, 800mm ύψος
Εμπρός αεροτομή
2016: 1650mm
2017: 1800mm
Αμάξωμα
2016: 1400mm (μέγιστο πλάτος)
2017: 1600mm
Διαχύτης
2016: 125mm ύψος, 1000mm πλάτος
2017: 175mm ύψος, 1050mm πλάτος
Βάρος
2016: 702 κιλά
2017: 722 κιλά + το βάρος των νέων ελαστικών (περίπου 5-6 κιλά επιπλέον)
Ελαστικά
2016: 245 mm φάρδος τα μπροστινά, 325mm φάρδος τα πίσω
2017: 305 mm φάρδος τα μπροστινά, 405mm φάρδος τα πίσω

 

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
3.465
εμείς της maclaren είμαστε τα τελευταία χρόνια για το πουτσο καβάλα. :S Α ρε μικα χακινεν τι εποχές τότε. :hi:

Ακριβώς, απˊ το κακό στο χειρότερο.Ας ελπίσουμε, ότι οι επερχόμενες αλλαγές θα μας ευνοήσουν στο νέο πρωτάθλημα.
 

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
3.465
θα παει σηντηριτικα η κοτα ο roseberg
ο lewis το αξιζει κ με το παραπανω
οχι κ δω να το παρει γερμανος

Κι εγώ, ανάμεσα στους δύο, προτιμώ τον Λούις, αλλά άργησε να πάρει μπρος.Και τώρα κυνηγάει τον Ρόσμπεργκ, ο οποίος έκανε αυτό που έπρεπε, για να πάρει το πρωτάθλημα.Και γιατί να ρισκάρει;πότε θα του παρουσιαστεί τέτοια ευκαιρία ξανά;
 

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
3.465
Δεν θα τερματίσει ο Ροζ σήμερα.......

Μακάρι, αλλά δε νομίζω.Αφού θα πάει συντηριτικά, για να τερματίσει σε θέση που θα του δώσει τον τίτλο.Πιο πιθανό να εγκαταλήψει (δεν το εύχομαι) είναι ο Χάμιλτον, αφού αυτός θα πιέζει περισσότερο.Μην ξεχνάμε ότι τα φρένα έχουν μεγάλη φθορά σε αυτή την πίστα κι είχε εγκαταλήψει εξαιτίας τους, όταν ήταν στη ΜακΛάρεν.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
46.693
Like
31.249
Πόντοι
5.006
Το σήκωσε με θρίλερ ο Ρόσμπεργκ! :rockon: :rockon: :grin:
Τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο στην καριέρα του πανηγυρίζει ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο Άμπου Ντάμπι, αλλά ήταν αρκετή για να εκθρονίσει το νικητή Λιούις Χάμιλτον.
Συγκινήσεις μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο είχε το πρωτάθλημα της Formula 1. Παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2016 στέφθηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ τερματίζοντας στη δεύτερη θέση στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι και εκθρονίζοντας το νικητή του αγώνα, Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός είχε από την αρχή τον έλεγχο του αγώνα και με διαφορά, ωστόσο γνώριζε πως για να ανατρέψει το -12 δεν αρκούσε να νικήσει ο ίδιος, αλλά και να μείνει ο Γερμανός ομόσταβλός του στη Mercedes εκτός βάθρου. Ο Χάμιλτον με έξυπνη τακτική κατέβασε ταχύτητα και υποχρέωσε τον Ρόσμπεργκ να νιώσει την ανάσα των Φέτελ και Φερστάπεν. Οι δυο τους απείχαν ελάχιστα από το να ανέβουν στο πόντιουμ, ωστόσο ο Γερμανός με ψυχραιμία διαχειρίστηκε την πίεση και διατήρησε τη δεύτερη θέση που τον έστεψε πρωταθλητή, μπροστά από τη Ferrari του συμπατριώτη του και τη Red Bull του Ολλανδού.

Ο Χάμιλτον έμεινε δεύτερος στην τελική κατάταξη της σεζόν και έγινε ο πρώτος πιλότος που κατακτά δέκα νίκες σε μια σεζόν, αλλά αποτυγχάνει να πάρει το πρωτάθλημα.

Η καριέρα του Τζένσον Μπάτον ολοκληρώθηκε άδοξα, καθώς λόγω προβλήματος στην ανάρτηση εγκατέλειψε στον 13ο γύρο μέσα σε χειροκροτήματα, ενώ καλύτερη τύχη είχε στο δικό του τελευταίο αγώνα ο Φελίπε Μάσα που ήταν ένατος.

Πλέον όλες οι ομάδες ανανεώνουν το ραντεβού τους με τη δράση για τις 26 Μαρτίου, όταν και θα αρχίσει από τη Μελβούρνη το νέο πρωτάθλημα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
46.693
Like
31.249
Πόντοι
5.006
Έτσι, στη βαθμολογία ο Ρόσμπεργκ ολοκλήρωσε τη σεζόν με 385 βαθμούς έναντι 380 του Χάμιλτον, ενώ τρίτος ήρθε ο Ρικιάρντο με 256. Στους κατασκευαστές η Mercedes σταμάτησε στους 765, η Red Bull ήρθε δεύτερη με 468 και η Ferrari τρίτη με 398.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Χάμιλτον Mercedes Νικητής

Ρόσμπεργκ Mercedes +0.439

Φέτελ Ferrari +0.843

Φερστάπεν Red Bull +1.685

Ρικιάρντο Red Bull +5.315

Ραϊκόνεν Ferrari +18.816

Χούλκενμπεργκ Force India +50.114

Πέρεζ Force India +58.776

Μάσα Williams +59.436

Αλόνσο McLaren +59.896

Γκροζάν Haas +76.777

Γκουτιέρεζ Haas +95.113

Οκόν Manor +1 γύρο

Βερλάιν Manor +1 γύρο

Έρικσον Sauber +1 γύρο

Νασρ Sauber +1 γύρο

Πάλμερ Renault +1 γύρο

Εγκατέλειψαν

Σάινθ Toro Rosso 41ο γύρο

Κβιάτ Toro Rosso 14ο γύρο

Μπάτον McLaren 12ο γύρο

Μπότας Williams 6ο γύρο

Μάγκνουσεν Renault 5ο γύρο

Βαθμολογία οδηγών

Ρόσμπεργκ 385

Χάμιλτον 380

Ρικιάρντο 256

Φέτελ 212

Φερστάπεν 204

Ραϊκόνεν 186

Πέρεζ 101

Μπότας 85

Χούλκενμπεργκ 72

Αλόνσο 54

Μάσα 53

Σάινθ 46

Γκροζάν 29

Κβιάτ 25

Μπάτον 21

Μάγκνουσεν 7

Νασρ 2

Πάλμερ 1

Βερλάιν 1

Φαντόρν 1

Γκουτιέρεζ 0

Έρικσον 0

Οκόν 0

Χαριάντο 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

Mercedes 765

Red Bull 468

Ferrari 398

Force India 173

Williams 138

McLaren 76

Toro Rosso 63

Haas 29

Renault 8

Sauber 2

Manor 1

 

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
3.465
Πάει, τελείωσε και το πρωτάθλημα του 2016.
Εν αναμονή λοιπόν του νέου πρωταθλήματος με περισσότερο θέαμα, μεγαλύτερο ανταγωνισμό και μεγαλύτερο ενδιαφέρον.  :hi:
 

Dikoume

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2016
Μηνύματα
840
Like
122
Πόντοι
6
:think:



Laurence Edmondson
F1 Editor

VIENNA, Austria -- Nico Rosberg has announced his retirement from Formula One less than a week after being crowned world champion in Abu Dhabi.

Rosberg made the announcement at a press conference ahead of the FIA prize giving in Vienna where he is due to be presented with the championship trophy. He made clear that after achieving his childhood dream of being crowned champion, he wanted to spend more time with his family away from the pressures of Formula One, saying he "could not go through that again".

Mercedes has not yet announced who will replace him.

More to follow..
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
CtmEVIzWAAQof2c.jpg

Οι 3 με πολλά χρόνια παρουσίας που θα λείπουν  του χρόνου από το grid της F1.



Μετά την αποχώρηση του Rosberg πολλοί ονειρεύονται την θέση στην Mercedes, για την ώρα πάντως ο νεαρός Pascal Wehrlein είναι το φαβορί.

15259575_10153936544290493_8654863210111616355_o.jpg

Cyr0eWjW8AAEnlf.jpg
 

pllp9

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
146
Κριτικές
2
Like
30
Πόντοι
1

Μετά την αποχώρηση του Rosberg πολλοί ονειρεύονται την θέση στην Mercedes, για την ώρα πάντως ο νεαρός Pascal Wehrlein είναι το φαβορί.

15259575_10153936544290493_8654863210111616355_o.jpg

Cyr0eWjW8AAEnlf.jpg

[/quote]
πιθανος αντικαταστατης ειναι ο bottas της williams οπως ακουγεται
τα ευχαριστα νεα παντως ειναι η συμμετοχη στην F3 του χρονου του υιου του θρυλου τον mick schumacher με την prema :dancing:
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
[size=20pt]«Τέλος» ο Εκλεστόουν από τη Formula 1[/size]

220154.jpg


Είναι ο άνθρωπος ο οποίος λάμβανε αποφάσεις για την Formula 1 τα τελευταία 39 χρόνια. Είχε αναλάβει το πόστο του εκτελεστικού διευθυντή της το 1978.

Μέχρι σήμερα...

Ο Μπέρνι Εκλεστόουν σήμερα έκανε γνωστό ότι δεν εκτελεί πλέον τα καθήκοντα που είχε. Πρόκειται για μια εξέλιξη η οποία επιβεβαιώνει -εν μέρει- τις πληροφορίες που υπήρχαν το τελευταίο χρονικό διάστημα και ειδικότερα τα πολλά δημοσιεύματα τα οποία υπήρχαν και σήμερα.

Αν και αυτά τα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για παραίτηση, εκείνος σε δήλωσή του σε γνωστό περιοδικό που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μίλησε για "καθαίρεση".

«Σήμερα καθαιρέθηκα.. Απλώς έφυγα. Είναι επίσημο. Δεν είμαι μια ο επικεφαλής της εταιρείας. Τη θέση μου τη πήρε ο Τσέις Κάρεϊ. Το νέο μου πόστο είναι μια από αυτές τις... αμερικανιές. Είναι κάτι σαν επίτιμος πρόεδρος», ανέφερε και συνέχισε:

«Αυτός είναι ο τίτλος μου πια. Βέβαια, δεν γνωρίζω τι σημαίνει αυτό. Τώρα πια οι ημέρες μου στο γραφείο θα είναι περισσότερο ήσυχες. Ίσως να μπορέσω στο μέλλον να παρακολουθήσω από κοντά και ένα γκραν-πρι. Βλέπετε έχω ακόμη φίλους στη Formula 1 και μπορώ να εξασφαλίσω μια θέση σε έναν αγώνα», κατέληξε.

 

rFactor

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2014
Μηνύματα
429
Like
217
Πόντοι
21
Οι πρώτες εικόνες από το νέο μονοθέσιο της Williams.

94b635337c7d8b80c0ecf96cc6b00c06.jpg


6022babb47daeeccbb46975317ec192f.jpg
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
Αιντε να δουμε τι θα κανει η ομαδαρα φετος

Mclaren :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom