KINGKARL996
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Μαΐ 2010
- Μηνύματα
- 16
- Κριτικές
- 2
- Like
- 24
- Πόντοι
- 0
Πριν μια πενταετία έψαξα αρκετά το θέμα, εντός και εκτός Ελλάδας, αναζητώντας την καλύτερη δυνατή λύση "πάγκου", δηλαδή όχι κεντρικής εγκατάστασης.
Ζήτησα βοήθεια από δικούς μου στις ΗΠΑ, ξέροντας ότι εκεί ο NSF δεν χαμπαριάζει και μου έστειλαν την λίστα που βγάζει κάθε χρόνο ο Οργανισμός αυτός, με την κατάταξη μοντέλων-εταιριών, με βάσει το ποσοστό επιτυχίας στα τεστ φιλτραρίσματος.
Στην πρώτη θέση ήταν μια άγνωστη (σε μένα τουλάχιστον) εταιριούλα, η , ρίχνοντας μάλιστα μεγάλες διαφορές σε πολυεθνικές κολοσσούς, όπως η 3Μ κτλ.
Προς μεγάλη μου έκπληξη υπήρχε αντιπροσωπεία και στην Αθήνα, οπότε πήγα και είδα από κοντά και μίλησα με τους ανθρώπους, οι οποίοι μου έκαναν τότε θετικότατη εντύπωση.
Αγόρασα το σετ (μοντέλο με 2πλο φίλτρο-βρύσακι πάγκου) γύρω στα 120-130 Ευρώ, αν θυμάμαι καλά και το κόστος των ανταλλακτικών είναι γύρω στο 50αρικο το εξάμηνο. (Ας μην γελιέται κανείς, σοβαρό φίλτρο με μικρότερο κόστος δεν υπάρχει).
Κάποια στιγμή αργότερα, κάτι άλλαξε στην ελληνική αντιπροσωπεία και κάποια φορά που πήγα να ψωνίσω, με "εξυπηρέτησε" ένας άθλιος τύπος, που μόνο για μαγαζί δεν έκανε, όποτε τον σιχτίρισα και του έριξα Χι.
Έφτιαξα λογαριασμό στη αμερικάνικη σελίδα της εταιρίας, γράφτηκα στο πρόγραμμα αυτόματης αποστολής ανταλλακτικών, που έχουν και προσφέρουν και κάποιες εκπτώσεις και από τότε αγοράζω μόνο απευθείας από αυτούς.
Μάλιστα πέρυσι, μου έστειλαν προσωπικό mail, γνωρίζοντάς μου ότι πλέον υπάρχει νέο, καλύτερο μοντέλο (αντίστοιχο με το δικό μου) και αν θέλω να μου το στείλουν δωρεάν (με το ίδιο κόστος ανταλλακτικών)!! γίδια αμερικάνοι, δεν έχουν ιδέα από εμπόριο και customer service, δεν παίρνουν και μαθήματα από τους γκρικ μπουζινεσμεν...
Τελικά, είμαι κατευχαριστημένος πελάτης εδώ και 6 χρόνια και δύσκολα μπορώ να πιώ νερό από αλλού, λόγω γεύσης τουλάχιστον.
Ζήτησα βοήθεια από δικούς μου στις ΗΠΑ, ξέροντας ότι εκεί ο NSF δεν χαμπαριάζει και μου έστειλαν την λίστα που βγάζει κάθε χρόνο ο Οργανισμός αυτός, με την κατάταξη μοντέλων-εταιριών, με βάσει το ποσοστό επιτυχίας στα τεστ φιλτραρίσματος.
Στην πρώτη θέση ήταν μια άγνωστη (σε μένα τουλάχιστον) εταιριούλα, η , ρίχνοντας μάλιστα μεγάλες διαφορές σε πολυεθνικές κολοσσούς, όπως η 3Μ κτλ.
Προς μεγάλη μου έκπληξη υπήρχε αντιπροσωπεία και στην Αθήνα, οπότε πήγα και είδα από κοντά και μίλησα με τους ανθρώπους, οι οποίοι μου έκαναν τότε θετικότατη εντύπωση.
Αγόρασα το σετ (μοντέλο με 2πλο φίλτρο-βρύσακι πάγκου) γύρω στα 120-130 Ευρώ, αν θυμάμαι καλά και το κόστος των ανταλλακτικών είναι γύρω στο 50αρικο το εξάμηνο. (Ας μην γελιέται κανείς, σοβαρό φίλτρο με μικρότερο κόστος δεν υπάρχει).
Κάποια στιγμή αργότερα, κάτι άλλαξε στην ελληνική αντιπροσωπεία και κάποια φορά που πήγα να ψωνίσω, με "εξυπηρέτησε" ένας άθλιος τύπος, που μόνο για μαγαζί δεν έκανε, όποτε τον σιχτίρισα και του έριξα Χι.
Έφτιαξα λογαριασμό στη αμερικάνικη σελίδα της εταιρίας, γράφτηκα στο πρόγραμμα αυτόματης αποστολής ανταλλακτικών, που έχουν και προσφέρουν και κάποιες εκπτώσεις και από τότε αγοράζω μόνο απευθείας από αυτούς.
Μάλιστα πέρυσι, μου έστειλαν προσωπικό mail, γνωρίζοντάς μου ότι πλέον υπάρχει νέο, καλύτερο μοντέλο (αντίστοιχο με το δικό μου) και αν θέλω να μου το στείλουν δωρεάν (με το ίδιο κόστος ανταλλακτικών)!! γίδια αμερικάνοι, δεν έχουν ιδέα από εμπόριο και customer service, δεν παίρνουν και μαθήματα από τους γκρικ μπουζινεσμεν...
Τελικά, είμαι κατευχαριστημένος πελάτης εδώ και 6 χρόνια και δύσκολα μπορώ να πιώ νερό από αλλού, λόγω γεύσης τουλάχιστον.