Πως τα βλέπω εγώ:
Audi TT και Α4. Στα λεφτά που έχουμε παίρνεις ΤΤ 8 ετών ή Α4 5 ετών. Το ΤΤ σε ξανανιώνει. Τα έχω οδηγήσει όλα από 150 μέχρι 250 αναβαθμισμένους ίππους και πάνε γαμιώντας - ακόμα και το 150άρι μια χαρούλα είναι - είπαμε δεν είμαστε στην ηλικία που ψάχνει το απόλυτο ή που οδηγάμε συνέχεια στο κόκκινο - αυτές οι εποχές πέρασαν και ας το πάρουμε απόφαση...όμως καταφέρνει να έχεις ένα μόνιμο χαμόγελο, πάει...
Στα συν επίσης το οικονομικο: είσαι στο κάτω μέρος του budget (14.500 και βρίσκεις αστέρι), είναι 1.8 (184€ τέλη και χαμηλά τεκμήρια). Τα μείον είναι ότι είναι λίγο σκληρό (καποια μάλιστα χαμηλωμένα με 18άρες κλπ είναι ΠΟΛΥ σκληρά), είναι αυστηρά διθέσιο και είναι παλιό μοντέλο. Το Α4 φοράει βασικά τον ίδιο κινητήρα άρα έχει όλα τα τεχνικά και οικονομικά συν (άμα μάλιστα το βρεις με tiptronic είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό), έχει 2 επιπλέον θέσεις είναι όμως αρκετά πιο αργό λόγω βάρους. Στα συν ότι δεν υπάρχουν τόοοσα πολλά, το μοντέλο δείχνει σαν να είναι χτεσινό και μεσα στο προϋπολογισμό βρίσκεις 5ετίας! Στα μείον η οδηγική ευχαρίστηση, δεν σου δίνει τόσο συχνά την επιθυμία να πας ας πούμε μια βόλτα λιμανάκια ή να ανέβεις μια πάρνηθα όλη με το πλάι ;)
BMW Z4 & 3άρα. Στα λεφτά μας παίρνεις 3άρα 7-8 ετών ή Z4 5-6 έτών. Οι κινητήρες είναι διαμάντια. Και πάνε και ξέρεις ότι μετά από 200.000 χιλ. θα είναι σαν να βγήκαν χτες από το εργοστάσιο. Η Ζ4 θα δώσει όλη την οδηγική ευχαρίστηση του ΤΤ ίσως και λίγο παραπάνω λόγω πίσω κίνησης, έχοντας και το ατού της "μούρης", το design δείχνει σημερινό (για κάποιον που είπε ότι είναι το καινούργιο μοντέλο, ΔΕΝ είναι - το μοντέλο έχει αλλάξει). Στα μείον το οικονομικό - ψηλά τέλη, ψηλά τεκμήρια, όμως ίσως αντισταθμίζονται από χαμηλά κόστη συντήρησης. Η 3άρα είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, καθαρά τεχνικά ίσως έπρεπε να είναι Η επιλογή. Έλα όμως που έχει γεμίσει ο κόσμος ... και υπάρχει περίπτωση να σε βλέπουν και να σε μπλέκουν με όλους αυτούς τους "τύπους" που τη κυκλοφορούν ...
Boxster: Άλλη κλάση κατά τη γνώμη μου, μόνο συγκυριακά (λόγω πεσμένης τιμής) έχει βρεθεί στο "συγκριτικό" μας. Όποιος έχει οδηγήσει ΤΤ και μετά μια boxster καταλαβαίνει τι λέω. ΑΜΕΣΩΣ αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά. Στην αίσθηση, στο τιμόνι, στα γκάζια .. παντού. Όμως στη σημερινή εποχή πρέπει μάλλον να είμαστε ρεαλιστές. Αφού το ΤΤ και η Z4 καταφέρνουν να δώσουν τελικά την "απόδραση" που ψάχνεις, χρειάζεσαι πραγματικά το κάτι παραπάνω που θα δώσει η boxster? Στα μείον, το οικονομικό. Τόσο "διοικητικά" τέλη κλπ, όσο και τεχνικά.
Για το S2000 τώρα.....όσο το σκέφτομαι τόσο καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ίσως έχει περάσει η εποχή μου. Αν ήμουν 20άρης (που κυκλοφορούσα διάφορες Alfa όλη εκείνη τη δεκαετία) θα ήταν φαβορί. Όμως πχ alfa δεν μπορώ πια ούτε να σκεφτώ... πολύ απλά θα με εκνευρίζουν αφάνταστα τα τριξίματα, τα ανοίγματα στη κουκούλα, το νερό που μπορεί να μπει στο πλύσιμο...στα 30κάτι είχα και CRX ένα φεγγάρι... και πήγαινε το κώλο του όμως ισχύαν τα ίδια - σε πολύ λιγότερο βαθμό βέβαια. Παιδιά, sorry αλλά ψιλοτρίζει. Περνάει από σαμαράκι, τερματίζει και κοπανάει...άσε που νομίζω ότι αν είμαι με ένα ΤΤ ή Ζ4 και εσύ με ένα S2000 και φύγουμε μαζί από την Aqua Marina θα φτάσω Βάρκιζα, θα κάνω και ένα τσιγάρο και μετά θα φτάσεις εσύ!