Εχω μεινει 4 φορες απο πολλαπλασιαστη σε A4 και μια απο τρομπα βενζινης. Στα 50-100 χιλ. χλμ. Για καθε μοντελο υπαρχουν ιστοριες τρομου, δεν σημαιναι κατι. Που να δεις τι γινεται με τα Q5. Η κουκουλα δεν παθαινει κατι πως σου ρθε? Εγω εχω κουκουλα σε αμαξι, ιδιοκατασκευη και αφενος δεν παθαινει κατι, αφετερου υπαρχουν πολλοι μαστορες που επιδιορθωνουν, αλλαζουν κλπ, φτηνα.
πού θες να ξέρω από κουκούλες?!?! πρώτη φορά θα είναι!
το Audi TT που ειχα ηταν καλο μουρατο εκαιγε πολλα και ειχε ακριβα service ασφαλειες κτλ. απο επιδοσεις ημουν αρκετα ευχαριστημενος αλλα εβγαζε προβληματα τουρμπινα πολλαπλη οπως καθε τουρμπατο αμαξι,με το RX8 που ειμαι τωρα ειναι σαφως πιο γρηγορο πιο ροπατο και πιο οικονομικο σε ασφαλεια, τελη κυκλοφοριας και service αλλα καιει επισης ισως και λιγο παραπανω απο το ΤΤ, οτι αμαξι διαλεξεις απο αυτα να ξες οτι καινε τον πατο τους!
πριν 15 χρόνια είχα μια 318is και πριν 10 μια εταιρική 520. ΔΕΝ έκαιγαν.
είχα την εντύπωση όμως ότι ο 1.8Τ της audi δεν έχει γενικά προβλήματα τουρμπίνας. Δεν ίσχύει?