τα παραλες στο TT ! είναι εμφανισημο αλλά το τρωνε καποια κατωτερης εμφανισης και αξιας αυτοκινητα για πρωινο!
το ότι συνεχεια αλλαζες turbo και πολλαπλή σημαίνει οτι ερχεσαι στα λογια μου (είσαι λιώστης btw
) και δεν
σου προσφερει¨"οδηγική" απολαυση χωρίς κόστος.
rx8 ειναι καλό έχει μικρά τέλη αλλά όταν φτάσεις ή περάσεις τα 100.00 km ετοιμάσασου να πληρώσεις μηχανη
, αλλά και αν τυχει καμια στραβή ένα μικρό ψιλοτρακάρισμα την γ...ες
πχ. ένα φτερό όχι τπτ παραπάνω
δεν υπάρχει μόνο το κοστος για να αποκτήσεις ένα αυτοκινητο είναι και το κόστος κατοχής και συντηρισης που πολλές
φορες είναι μεγαλύτερο!
αν είσαι weekend driver και το έχεις μόνο για τα σαβατοκυριακα μόνο τοτε μπορεί να έχει καλύτερο VFM
για καθημεριμη χρήση είναι απαγορευτικη η χρηση του, αν τα έχεις δεν τιθεται ζητημα.
αλλά και πάλι αν τα έχεις θα έπερνες και άλλο αυτοκίνητο!
ο φίλος που λέει για ιαπωνικα μάλλον αναφερεται σε toyota και άλλη κατηγορία λιγότερο σπορ και περσσοτερο οικογενιακά
το Audi TT που ειχα ηταν καλο μουρατο εκαιγε πολλα και ειχε ακριβα service ασφαλειες κτλ. απο επιδοσεις ημουν αρκετα ευχαριστημενος αλλα εβγαζε προβληματα τουρμπινα πολλαπλη οπως καθε τουρμπατο αμαξι,με το RX8 που ειμαι τωρα ειναι σαφως πιο γρηγορο πιο ροπατο και πιο οικονομικο σε ασφαλεια, τελη κυκλοφοριας και service αλλα καιει επισης ισως και λιγο παραπανω απο το ΤΤ, οτι αμαξι διαλεξεις απο αυτα να ξες οτι καινε τον πατο τους!