Νέα

Εσύ τί θα έπαιρνες;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Tipos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 299
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Με περίπου 15-17.000 € παίρνεις ένα από τα παρακάτω:

  • Audi TT cabrio

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Porsche Boxster

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • BMW Z4

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Audi A4 cabrio

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • BMW 3er cabrio

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Honda S2000

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0
OP
OP
T

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
η Ζ4 η 150αρα ειναι ταφος
εγω επιμενω στο S2000.

τύπε μου, άμα πάω τελικά για Ζ4 η διαφορά στα έξοδα μεταξύ 2.0 και 3.0 είναι μικρή (βλ. το προηγούμενο ποστ). άρα δεν θα κολώσουμε στα +200€, θα πάρω μια 2.5 ή 3.0 που είναι το λογικό.

Το θέμα είναι αν στη σημερινή εποχή είναι γενικά λογικό να παίρνεις αυτοκίνητα >1.8.

Για το S2000 ... εκτός από τις μικροατέλειες ποιότητας, δεν είμαι σίγουρος αν ανήκω στη κατηγορία των οδηγών του....ίσως είμαι άλλου προφίλ.
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
14
Πόντοι
166
απο θεμα ομορφιας και μονο,ψηφισα αυτο. :grin:
 

madk4speed

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.785
Κριτικές
5
Like
1
Πόντοι
16
Ψηφισα S2000. Δεν βλεπω κατι καλυτερο σε αυτα που κοιτας.
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
τύπε μου, άμα πάω τελικά για Ζ4 η διαφορά στα έξοδα μεταξύ 2.0 και 3.0 είναι μικρή (βλ. το προηγούμενο ποστ). άρα δεν θα κολώσουμε στα +200€, θα πάρω μια 2.5 ή 3.0 που είναι το λογικό.

Το θέμα είναι αν στη σημερινή εποχή είναι γενικά λογικό να παίρνεις αυτοκίνητα >1.8.

Για το S2000 ... εκτός από τις μικροατέλειες ποιότητας, δεν είμαι σίγουρος αν ανήκω στη κατηγορία των οδηγών του....ίσως είμαι άλλου προφίλ.
για ενα δεν υπαρχει θεμα φιλε..
τ'αμαξι δεν το'χω για μεσο...αλλα κυριως για ευχαριστηση..οποτε τα δινω..
απο οτι καταλαβα θα πας στο γερμανο..σεβαστη επιλογη...
εσυ ξερεις καλυτερα τον ευαυτο σου εξαλλου..εγω 2 πληροφοριες που'χα τις κατεθεσα..
 

madk4speed

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.785
Κριτικές
5
Like
1
Πόντοι
16
Τα BMW δεν ειναι τοσο καλα οσο νομιζετε.
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
τύπε μου, άμα πάω τελικά για Ζ4 η διαφορά στα έξοδα μεταξύ 2.0 και 3.0 είναι μικρή (βλ. το προηγούμενο ποστ). άρα δεν θα κολώσουμε στα +200€, θα πάρω μια 2.5 ή 3.0 που είναι το λογικό.

Το θέμα είναι αν στη σημερινή εποχή είναι γενικά λογικό να παίρνεις αυτοκίνητα >1.8.

Για το S2000 ... εκτός από τις μικροατέλειες ποιότητας, δεν είμαι σίγουρος αν ανήκω στη κατηγορία των οδηγών του....ίσως είμαι άλλου προφίλ.
Γιατί μόνο στην σημερινή εποχή.
Όταν ήταν και ο Μητσοτάκαρος υπουργός Συντονισμού είχε αυξήσει την φορολογία στα αυτοκίνητα σε δυσθεώρητα ύψη.
Μέσα σε ενα βράδυ  :tooth: :tooth: :tooth:

Το αυτοκίνητο είναι μια ωραία αγελάδα για την κυβέρνηση, την τωρινή, τις προηγούμενες και την επόμενη.
Πάρε όποιο σου πρωτοκάτσει στο μάτι αρκεί να ξέρεις οτι σε περιμένουν στην γωνία για  :2on1:, δηλαδή φορολογία.
Όλσ ωραία είναι, αρκεί να είναι Ιαπωνικά  :grin: :grin:
 

crespo

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2009
Μηνύματα
498
Like
1
Πόντοι
1
φιλε αφου δεν εχεις προβλημα που λες με τεκμηρια απο αυτα που εβαλες porche :rockon:
 

katsikaras01

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2010
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
παρε αυτο θα σε βγαλει και με το παραπανω ειναι μοντελο 2003 και φυσαει  :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck:
 

Συνημμένα

  • gt gaidouri.jpg
    gt gaidouri.jpg
    6 KB · Εμφανίσεις: 14
OP
OP
T

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
απο θεμα ομορφιας και μονο,ψηφισα αυτο. :grin:

Τα Z4 & Boxster είναι και για μένα τα πιο όμορφα εξωτερικά.

Το εσωτερικό όμως της Ζ4 είναι "λίγο" σε σχέση με τα άλλα, μη ξεχνάμε ότι το 99% του χρόνου μας το περνάμε μέσα στο αυτοκίνητο και όχι κοιτώντας το απέξω :)


TT

455206_2_b.jpg




A4

352709_1_b.jpg




Z4

621271_3_b.jpg




3er

630426_2_b.jpg




Boxster

277425_j_b.jpg



S2000

423412_2_b.jpg
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ
κι αν ξέρε ικανείς μου λέει

Τα διάφορα υβριδικά (Prius κλπ) δουλεύουν με ρεύμα.
Αν πάει να αδειάσει η μπαταρία παίρνει μπρος ο βενζινοκινητήρας και τη γεμίζει.
Αν χρειάζεται ισχύς μεγαλύτερη από αυτή που βγάζει η μπαταρία (π.χ. συνεχές πλάκωμα στην εθνική) πάλι παίρνει μπρος ο κινητήρας και τσοντάρει.

Ερώτηση 1):  Είναι σωστά αυτά?

Ερώτηση 2):  Μπορεί ο κάτοχος να ρυθμίζει αυτός πότε θα παιρνει μπρος ο κινητήρας και πότε θα σταματάει?

Ερώτηση 3):  Αν η μπαταρία είναι low, μπαίνει στη μπρίζα να φορτίσει?
 
OP
OP
T

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ
κι αν ξέρε ικανείς μου λέει

Τα διάφορα υβριδικά (Prius κλπ) δουλεύουν με ρεύμα.
Αν πάει να αδειάσει η μπαταρία παίρνει μπρος ο βενζινοκινητήρας και τη γεμίζει.
Αν χρειάζεται ισχύς μεγαλύτερη από αυτή που βγάζει η μπαταρία (π.χ. συνεχές πλάκωμα στην εθνική) πάλι παίρνει μπρος ο κινητήρας και τσοντάρει.

Ερώτηση 1):  Είναι σωστά αυτά?

Ερώτηση 2):  Μπορεί ο κάτοχος να ρυθμίζει αυτός πότε θα παιρνει μπρος ο κινητήρας και πότε θα σταματάει?

Ερώτηση 3):  Αν η μπαταρία είναι low, μπαίνει στη μπρίζα να φορτίσει?

off topic αλλά οκ.

1. Όχι, δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα διαφορα υβριδικά έχουν βενζινοκινητήρα+ηλεκτροκινητήρα που δουλεύουν σχεδόν πάντα μαζί (από κει βγαίνει και ο όρος "υβριδικά"). Μόνο μέσα στη πόλη και όσο δεν ζητάς απότομη επιτάχυνση δουλεύει σκέτος ηλεκτροκινητήρας.

2. Όχι, ξεκινάς με τον ηλεκτροκινητήρα, μόλις το σύστημα αντιληφτεί ότι χρειάζεσαι δύναμη βάζει μπρος και τον βενζινοκινητήρα, στη συνέχεια αν ταξιδεύεις ας πούμε με 120 θα δουλευει μόνος του ο βενζινοκινητήρας, αν όμως ζητήσεις και επιτάχυνση (πχ για προσπέραση) θα μπει και ο ηλεκτροκινητήρας, μόλις σταματήσεις σβήνει ο βενζινοκινητήρας .. κλπ κλπ

3. Καταρχήν δεν έχουν "μπρίζα". Στη πραγματικότητα η μπαταρία ξεφορτίζεται - επαναφορτίζεται συνεχώς. Κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι επαναφορτίζεις τη μπαταρία όπως και σε κάθε κατηφόρα. Όταν ταξιδεύεις με 120 επαναφορτίζεις τη μπαταρία....
 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
14
Πόντοι
1.366
καλημερα
αν δεν έχεις πολυ εμπειρία με TT και είσαι κάγκουρας λιωστης :grin: :grin: θα πληρώσεις πολλά φράγκα για επισκευες! 
αλλά και πάλι δεν λέει πολλά...
το Z4 με αφήνει εντελώς αδιάφορο και ας αγαpάω τα bmw  ;)
to Α4 είναι σαυρα ακόμα και βελτίωσεις να κάνεις έχει προβλήματα....μέτρια αξιοπιστία από 5ατία και μετα
boxter είναι porsche και έχει βαρύ όνομα...
ίσως το 3er-μπορει να έχει γίνει και σουπα ή bmw  :2funny: :2funny: :2funny: αλλά όχι το συγκεκριμένο
ποια honda :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

btw
Μην σου παραπονιουνται τα μωρά στο κάμπριο ότι ο αερας τους χαλάει το μαλλί και πληρώνεις κομμωτήρια μετα :2funny: :2funny:
 
OP
OP
T

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
καλημερα

to Α4 είναι σαυρα ακόμα και βελτίωσεις να κάνεις έχει προβλήματα....μέτρια αξιοπιστία από 5ατία και μετα

ίσως το 3er-μπορει να έχει γίνει και σουπα ή bmw  :2funny: :2funny: :2funny: αλλά όχι το συγκεκριμένο
ποια honda :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

btw
Μην σου παραπονιουνται τα μωρά στο κάμπριο ότι ο αερας τους χαλάει το μαλλί και πληρώνεις κομμωτήρια μετα :2funny: :2funny:

Κρατάω την επισήμανση για την αξιοπιστία του Α4, θεωρούσα δεδομένο ότι δεν έχει τέτοια, thanks!

Με την ευκαιρία, ξέρει κανείς για τις κουκούλες τίπτα? δηλαδή ποιές κρατάνε ή ποιες θέλουν άλλαγμα στα 5 χρόνια?

Η 3άρα είναι ολοκληρωμένο πακέτο. θα ήταν η επιλογή με κλειστά μάτια μέχρι πριν 5 χρόνια.... ας όψονται όλοι αυτοί που την οδηγάνε και της χαλάνε το ίματζ...

και ... BTW ...

για τα μωρά τα κάνω όλα!!

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
καυλόγκαζε φίλε μου... αναλόγως τι γουστάρεις... 2θέσιο ή 4θέσιο.... πρώτα αυτο κοιτάς!!!

και προσωπικά είναι bmwδάκιας!!!!
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
390
Πόντοι
6.055
Εχω μεινει 4 φορες απο πολλαπλασιαστη σε A4 και μια απο τρομπα βενζινης. Στα 50-100 χιλ. χλμ. Για καθε μοντελο υπαρχουν ιστοριες τρομου, δεν σημαιναι κατι. Που να δεις τι γινεται με τα Q5. Η κουκουλα δεν παθαινει κατι πως σου ρθε? Εγω εχω κουκουλα σε αμαξι, ιδιοκατασκευη και αφενος δεν παθαινει κατι, αφετερου υπαρχουν πολλοι μαστορες που επιδιορθωνουν, αλλαζουν κλπ, φτηνα.
 

llrx8

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2009
Μηνύματα
1.314
Κριτικές
1
Like
1
Πόντοι
16
το Audi TT που ειχα ηταν καλο μουρατο εκαιγε πολλα και ειχε ακριβα service ασφαλειες κτλ. απο επιδοσεις ημουν αρκετα ευχαριστημενος αλλα εβγαζε προβληματα τουρμπινα πολλαπλη οπως καθε τουρμπατο αμαξι,με το RX8 που ειμαι τωρα ειναι σαφως πιο γρηγορο πιο ροπατο και πιο οικονομικο σε ασφαλεια, τελη κυκλοφοριας και service αλλα καιει επισης ισως και λιγο παραπανω απο το ΤΤ, οτι αμαξι διαλεξεις απο αυτα να ξες οτι καινε τον πατο τους!
 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
14
Πόντοι
1.366
τα παραλες στο TT ! είναι εμφανισημο αλλά το τρωνε καποια κατωτερης εμφανισης και αξιας αυτοκινητα για πρωινο!
το ότι συνεχεια αλλαζες turbo και πολλαπλή σημαίνει οτι ερχεσαι στα λογια μου (είσαι λιώστης btw :2funny:) και δεν
σου προσφερει¨"οδηγική" απολαυση χωρίς κόστος.
rx8 ειναι καλό έχει μικρά τέλη αλλά όταν φτάσεις ή περάσεις τα 100.00 km ετοιμάσασου να πληρώσεις μηχανη :headbang: :headbang: :headbang:, αλλά και αν τυχει καμια στραβή ένα μικρό ψιλοτρακάρισμα την γ...ες :headbang: :headbang: πχ. ένα φτερό όχι τπτ παραπάνω
δεν υπάρχει μόνο το κοστος για να αποκτήσεις ένα αυτοκινητο είναι και το κόστος κατοχής και συντηρισης που πολλές
φορες είναι μεγαλύτερο!

αν είσαι weekend driver και το έχεις μόνο για τα σαβατοκυριακα μόνο τοτε μπορεί να έχει καλύτερο VFM
για καθημεριμη χρήση είναι απαγορευτικη η χρηση του, αν τα έχεις δεν τιθεται ζητημα.
αλλά και πάλι αν τα έχεις θα έπερνες και άλλο αυτοκίνητο!


ο φίλος που λέει για ιαπωνικα μάλλον αναφερεται σε toyota και άλλη κατηγορία λιγότερο σπορ και περσσοτερο οικογενιακά

το Audi TT που ειχα ηταν καλο μουρατο εκαιγε πολλα και ειχε ακριβα service ασφαλειες κτλ. απο επιδοσεις ημουν αρκετα ευχαριστημενος αλλα εβγαζε προβληματα τουρμπινα πολλαπλη οπως καθε τουρμπατο αμαξι,με το RX8 που ειμαι τωρα ειναι σαφως πιο γρηγορο πιο ροπατο και πιο οικονομικο σε ασφαλεια, τελη κυκλοφοριας και service αλλα καιει επισης ισως και λιγο παραπανω απο το ΤΤ, οτι αμαξι διαλεξεις απο αυτα να ξες οτι καινε τον πατο τους!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom