Νέα

Ελλάδα...Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα... σκυτάλη από Ισπανία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pet1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 20K
  • Εμφανίσεις 489K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

c200

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
2.989
Like
8
Πόντοι
16
Θεωρώ υποχρέωσή μου να λάβετε γνώση ότι σήμερα στις 13:33 ΄προέβην είς την κάτωθι ανάρτηση :


Άν εννοείτε ότι ο θεσμός του κράτους τεκμηριώνει και περιχαρακώνει άλλους, ήδη υπάρχοντες, θεσμούς, όπως ο θεσμός της ατομικής ιδιοκτησίας, θα με βρείτε σύμφωνο. 

Επιτρέψτε μου όμως να παρατηρήσω ότι το κάτωθι παράδειγμά σας για όσον αφορά τα αυτονόητα, είναι λίγο υπεραπλουστευμένο.

Γράφετε :

Ο ορισμός του όρου κράτος που χρησιμοποιείται στις πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες,  οφείλεται στον Μαξ Βέμπερ, σύμφωνα με τον οποίο το κράτος είναι ο θεσμός εκείνος που έχει το μονοπώλιο της νόμιμης χρήσης της φυσικής   βίας  μέσα σε μία εδαφική περιοχή.

Τελικά μπορεί να ορίσει κανείς το κράτος κοινωνιολογικά, μόνον από ένα ειδικό μέσον που είναι κατάλληλο, όπως σε κάθε πολιτική οργάνωση, δηλαδή από την χρήση της φυσικής βίας. “Κάθε κράτος στηρίζεται στη βία”, είπε ο Τρότσκυ στο Μπρέστ-Λιτόφσκ, κι αυτό είναι πραγματικά σωστό. Άν δεν υπήρχε κανένας πολιτικός θεσμός που να γνωρίζει την χρήση της βίας, ή έννοια του κράτους δεν θα υπήρχε. Εννοείται ότι η βία δεν είναι το κανονικό ή το μόνο μέσον του κράτους. Κανένας δεν το λέει αυτό.  Αλλά είναι ένα μέσον που αποτελεί την ουσία του κράτους. Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι το κράτος είναι η κοινότητα εκείνη των ανθρώπων  που διεκδικεί (αποτελεσματικά) το μονοπώλιο στη νόμιμη χρήση της φυσικής βίας, επάνω στην ευρύτερη κοινωνία που κατοικεί μέσα σε ένα ορισμένο έδαφος.
Μ. Βέμπερ – Η πολιτική ως επάγγελμα.  Αθήναι 1954.


Τόσο η εισαγωγή, όσο και η καθιέρωση του όρου που υποδηλώνει τη νέα πολιτική πραγματικότητα , αναγνωρίζεται στο πρόσωπο του Νικολό Μακιαβέλι. Ο Ηγεμόνας άρχιζει με αυτόν ακριβώς τον όρο : Lo stato (το κράτος).

Όλα τα κράτη, όλες οι εξουσίες που κυριάρχησαν και κυριαρχούν τους ανθρώπους, στάθηκαν κι είναι ακόμα ή δημοκρατίες ή ηγεμονίες 
Ν. Μακιαβέλι – Ο Ηγεμών.


Ο όρος ήταν βέβαια γνωστός. Προέρχεται από το λατινικό status, κατάσταση, το οποίο συναντάμε στην Εκλογή του Ιουστινιανού με την έννοια του “συστήματος“ δικαίου, που χαρακτηρίζει  μία κοινότητα. Με την ίδια έννοια βρίσκουμε τον όρο και σε άλλες μεταγενέστερες μεσαιωνικές πηγές. Με τον Μακιαβέλι όμως παίρνει  νέο περιεχόμενο, αυτό της κυριαρχίας, με το οποίο περνάει με τον καιρό και σε άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες (γαλ. Etat, αγγ. State,  γερμ.  Staat) και αρχίζει πλέον να υποδηλώνει μιά μορφή “οργάνωσης” στην οποία έχει αναγνωριστεί η ικανότητα να ασκεί κυριαρχία και να ελέγχει έναν ορισμένο πληθυσμό μέσα σε μία συγκεκριμένη περιοχή.

Ο κύριος διαμορφωτής του δόγματος της κυριαρχίας, ήταν ο Ζάν Μποντέν,ο οποίος είναι και ένας από τους πρώτους  δυτικούς (ή αλλοδαπούς άν θέλετε)  μελετητές  κοινωνικών συστημάτων που κάνει σαφή την διάκριση μεταξύ πολιτείας και κράτους.

Κράτος σημαίνει πρώτιστα κυριαρχία. Και ως κυριαρχία ορίζεται η υπέρτατη και αδέσμευτη από τον νόμο εξουσία επί, της πολιτείας άν πρόκειται για πολίτες, ή του λαού άν πρόκειται για υπηκόους.
Ζ. Μποντέν – De res publica.


Την θεωρία της κυριαρχίας την ανέπτυξε ακόμα περισσότερο ο Άγγλος φιλόσοφος Τόμας Χόμπς. Προσπαθώντας  να υπερκεράσει την αντιπαλότητα που δημιουργεί η χρήση βίας από το κράτος προς την πολιτεία  ή τον λαό, να αμβλύνει τις διαφορές και να συμβιβάσει τα πράγματα, καταφεύγει (ακροβατώντας επάνω σε μερικά γραπτά του Πιερ – Ζοζέφ Προυντόν και στο “Κοινωνικό Συμβόλαιο” του Ζαν – Ζακ  Ρουσσώ) σε ένα ευφυολόγημα και συγκεκριμένα στην κατασκευή  του Λεβιαθάν,  με προφανή σκοπό το  να ταυτίσει τις δύο διαφορετικές έννοιες.

Ο μόνος τρόπος για να δημιουργηθεί μια κοινή δύναμη, που να είναι σε θέση να προασπίσει τους ανθρώπους από την εισβολή ξένων και από τις μεταξύ τους αδικοπραγίες και να τους εξασφαλίσει το να ζουν ευτυχισμένοι, είναι να μεταβιβάσουν όλη τους την εξουσία και δύναμη σε έναν άνθρωπο ή σε μία συνέλευση ανθρώπων που θα μετατρέψει όλες τις θελήσεις που εκφράζονται από πολλές γνώμες σε μία και μόνη θέληση. (...) Αυτό είναι κάτι παραπάνω από συναίνεση ή συμφωνία. Είναι μια πραγματική συνένωση όλων τους σε ένα και το ίδιο πρόσωπο, που πραγματοποιήθηκε με σύμβαση του καθενός προς τον καθένα, σύμβαση που έγινε με τέτοιον τρόπο  σαν κάθε άνθρωπος να είπε σε κάθε άνθρωπο : Εξουσιοδοτώ και αναθέτω το δικαίωμα να κυβερνώ τον εαυτό μου σε αυτόν τον άνθρωπο ή σε αυτή την συνέλευση ανθρώπων, με τον όρο ότι και συ θα αναθέσεις το δικαίωμά σου σε αυτόν και θα τον εξουσιοδοτήσεις με τον ίδιο τρόπο για όλες του τις πράξεις.  Όταν αυτό γίνει, το πλήθος που ενώνεται έτσι σε ένα πρόσωπο θα καλείται commonwealth (πολιτεία) στα λατινικά civitas ή state (κράτος) στα λατινικά status (κατάσταση). Τέτοια είναι η γέννεση του μεγάλου Λεβιαθάν, ή μάλλον για να μιλήσουμε με περισσότερο σεβασμό, του θνητού θεού στον οποίο χρωστάμε, κάτω από την σκέπη του αθάνατου θεού, την ειρήνη και την άμυνά μας.
Τ. Χόμπς -  Leviathan, London, Collier-Fontana.


Παρά την θεοκρατική κατασκευή του Λεβιαθάν, θα πρέπει να αναγνωρίσω στο Χόμπς, ότι είναι ο κύριος εκφραστής της σύγχρονης έννοιας του κράτους και ιδιαίτερα της αντίληψης ότι η τελική πηγή της εξουσίας είναι οι πολίτες ή ο λαός, που με κοινή σύμβαση δημιουργεί την πολιτεία και αυτή κατόπιν συμβολαίου  εξουσιοδότησης – ανάθεσης  μεταβιβάζει την εξουσία της στο κράτος. Επίσης εκφράζει και την αντίληψη ότι το κράτος είναι ένα όργανο-μηχανισμός που δημιουργήθηκε για την εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινωνικού συνόλου , και σκοπός του είναι, το να φροντίζει για την ευημερία και την μακροημέρευση των πολιτών ή υπηκόων του.

Με εκτίμηση

The Saint


Καλησπέρα. :)

Αφού, όπως φαίνεται, αναζητούμε τη γνώση:

-Σήμερα με τον όρο «κράτος» εννοούμε  μια οργανωμένη κοινωνία ανθρώπων, εγκατεστημένων σε συγκεκριμένη χώρα, η οποία ασκεί στα μέλη της αυτοδύναμη εξουσία και έχει τη μορφή του νομικού προσώπου.
Α. Δημητρόπουλος, Γενική Συνταγματική Θεωρία, Τόμος Α’, σελ. 113

-Στα συντάγματα της νεώτερης Ελλάδας, οι όροι κράτος, πολιτεία κι επικράτεια συναντώνται είτε ως μεμονωμένοι είτε ως συνυπάρχοντες. Ως πρώτο κείμενο αναφοράς μπορεί να θεωρηθεί το σχέδιο Συντάγματος του Ρήγα, που αν και ήταν απλά η πρόταση ενός έξοχου απόγονου των Ελλήνων, εκπλήσσει όταν χρησιμοποιεί τους όρους «Ελληνική Δημοκρατία» για να υποδείξει το ελληνικό κράτος. Στα πρώτα επαναστατικά Συντάγματα- της Επιδαύρου, του Άστρους, της Τροιζήνος- διαπιστώνεται άγνοια του όρου κράτος, καθώς
χρησιμοποιούνται οι όροι «ελληνική επικράτεια», «επικράτεια της Ελλάδος», «έθνος», «πατρίς», «ελληνική πολιτεία», ενώ στο «Ηγεμονικό» Σύνταγμα του 1832 χρησιμοποιούνται και οι τρεις όροι(επικράτεια, πολιτεία, κράτος).Ο όρος κράτος υιοθετείται από το
Σύνταγμα του 1844, που αναφέρεται στους νόμους του κράτους, ενώ στο σχετικό τίτλο γίνεται λόγος «περί συντάξεως της πολιτείας». Οι όροι κράτος, πολιτεία, επικράτεια υιοθετούνται και από τα Συντάγματα του 1864, του 1911 και του 1952. Το Σύνταγμα του 1927 εισάγει την ορολογία «ελληνικό κράτος», την οποία όμως δεν υιοθετεί το Σύνταγμα του 1975, στο οποίο κράτος και πολιτεία αποτελούν όρους
συνώνυμους, ενώ παράλληλα χρησιμοποιείται κι ο όρος επικράτεια.

Κ. Μαυριάς, Συνταγματικό Δίκαιο, Δεύτερη Έκδοση κατά το αναθεωρημένο Σύνταγμα, σελ. 48

-Σχετικά με την ετυμολογία ο όρος «κράτος» και οι αντίστοιχοι προς αυτό ξένοι όροι διαφέρουν. Το κράτος προέρχεται από το ρήμα
κρατώ που σημαίνει έχω ισχύ, υπερισχύω. Αντίθετα οι όροι «Etat, State, Stato, Staat, Estado» αποτελούν γλωσσική μετεξέλιξη του λατινικού «status»  που αποδίδει κατά κυριολεξία την κατάσταση του ίστασθαι, κατά το Μεσαίωνα, το νομικό καθεστώς των φυσικών προσώπων και από το 16ο αιώνα, την αναγωγή των τάξεων μιας ανθρώπινης κοινωνίας στο επίπεδο της πολιτικής της ενότητας. Πρόκειται για όρο που κατέλαβε τη θέση που ανήκε στην civitas, στο status civitatis, στο status rei publicae και στο status Romanus, όρους που χρησιμοποιούσαν οι Ρωμαίοι συγγραφείς και πολιτικοί προς υπόδειξη του ρωμαϊκού κράτους, τους τρεις δε πρώτους και μεταγενέστεροι συγγραφείς προς υπόδειξη του κράτους εν γένει.

Κ. Μαυριάς, Συνταγματικό Δίκαιο, Δεύτερη Έκδοση κατά το αναθεωρημένο Σύνταγμα, σελ. 49
 

vendetta88

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2010
Μηνύματα
532
Κριτικές
16
Like
3
Πόντοι
606
που είστε ωρε δημοκράταροι???
 

Συνημμένα

  • dapanes.jpg
    dapanes.jpg
    29,1 KB · Εμφανίσεις: 16
  • σοσιαλ.jpg
    σοσιαλ.jpg
    13,3 KB · Εμφανίσεις: 13

vendetta88

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2010
Μηνύματα
532
Κριτικές
16
Like
3
Πόντοι
606
Γιατί δεν τον πετάει στην θαλασσα να πνιγεί ή να τον κάνει χίλια κομμάτια η προπέλα???

Με τέτοια φάτσα...καταλαβαίνεις πολλά... :2funny: :2funny:

Βαθύ πασοκ

Απ το Καστελόριζο είναι ο τύπος??? Να πάω να τον βρω να του δώκω σχαρητηρια
 

Συνημμένα

  • aliferis_papandreou.jpg
    aliferis_papandreou.jpg
    41,8 KB · Εμφανίσεις: 15

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
58.367
Κριτικές
90
Like
41.385
Πόντοι
25.467
Καλησπέρα. :)

Αφού, όπως φαίνεται, αναζητούμε τη γνώση:

-Σήμερα με τον όρο «κράτος» εννοούμε  μια οργανωμένη κοινωνία ανθρώπων, εγκατεστημένων σε συγκεκριμένη χώρα, η οποία ασκεί στα μέλη της αυτοδύναμη εξουσία και έχει τη μορφή του νομικού προσώπου.
Α. Δημητρόπουλος, Γενική Συνταγματική Θεωρία, Τόμος Α’, σελ. 113

-Στα συντάγματα της νεώτερης Ελλάδας, οι όροι κράτος, πολιτεία κι επικράτεια συναντώνται είτε ως μεμονωμένοι είτε ως συνυπάρχοντες. Ως πρώτο κείμενο αναφοράς μπορεί να θεωρηθεί το σχέδιο Συντάγματος του Ρήγα, που αν και ήταν απλά η πρόταση ενός έξοχου απόγονου των Ελλήνων, εκπλήσσει όταν χρησιμοποιεί τους όρους «Ελληνική Δημοκρατία» για να υποδείξει το ελληνικό κράτος. Στα πρώτα επαναστατικά Συντάγματα- της Επιδαύρου, του Άστρους, της Τροιζήνος- διαπιστώνεται άγνοια του όρου κράτος, καθώς
χρησιμοποιούνται οι όροι «ελληνική επικράτεια», «επικράτεια της Ελλάδος», «έθνος», «πατρίς», «ελληνική πολιτεία», ενώ στο «Ηγεμονικό» Σύνταγμα του 1832 χρησιμοποιούνται και οι τρεις όροι(επικράτεια, πολιτεία, κράτος).Ο όρος κράτος υιοθετείται από το
Σύνταγμα του 1844, που αναφέρεται στους νόμους του κράτους, ενώ στο σχετικό τίτλο γίνεται λόγος «περί συντάξεως της πολιτείας». Οι όροι κράτος, πολιτεία, επικράτεια υιοθετούνται και από τα Συντάγματα του 1864, του 1911 και του 1952. Το Σύνταγμα του 1927 εισάγει την ορολογία «ελληνικό κράτος», την οποία όμως δεν υιοθετεί το Σύνταγμα του 1975, στο οποίο κράτος και πολιτεία αποτελούν όρους
συνώνυμους, ενώ παράλληλα χρησιμοποιείται κι ο όρος επικράτεια.

Κ. Μαυριάς, Συνταγματικό Δίκαιο, Δεύτερη Έκδοση κατά το αναθεωρημένο Σύνταγμα, σελ. 48

-Σχετικά με την ετυμολογία ο όρος «κράτος» και οι αντίστοιχοι προς αυτό ξένοι όροι διαφέρουν. Το κράτος προέρχεται από το ρήμα
κρατώ που σημαίνει έχω ισχύ, υπερισχύω. Αντίθετα οι όροι «Etat, State, Stato, Staat, Estado» αποτελούν γλωσσική μετεξέλιξη του λατινικού «status»  που αποδίδει κατά κυριολεξία την κατάσταση του ίστασθαι, κατά το Μεσαίωνα, το νομικό καθεστώς των φυσικών προσώπων και από το 16ο αιώνα, την αναγωγή των τάξεων μιας ανθρώπινης κοινωνίας στο επίπεδο της πολιτικής της ενότητας. Πρόκειται για όρο που κατέλαβε τη θέση που ανήκε στην civitas, στο status civitatis, στο status rei publicae και στο status Romanus, όρους που χρησιμοποιούσαν οι Ρωμαίοι συγγραφείς και πολιτικοί προς υπόδειξη του ρωμαϊκού κράτους, τους τρεις δε πρώτους και μεταγενέστεροι συγγραφείς προς υπόδειξη του κράτους εν γένει.

Κ. Μαυριάς, Συνταγματικό Δίκαιο, Δεύτερη Έκδοση κατά το αναθεωρημένο Σύνταγμα, σελ. 49

Σας ευχαριστώ. Θα τα μελετήσω.  :)
 

vendetta88

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2010
Μηνύματα
532
Κριτικές
16
Like
3
Πόντοι
606

Αυτός ο χατζάρας, γιατί μου θυμίζει κάποιον πασόκο (εποχή γιαννόπουλου(:για ένα κωλόσπιτο κάνουμε έτσι???)) και μετά έναν "κάτοικο" Αγ. Παντελεήμονα???

Ο.Φ.Α.

Δηλ. Όπου Φυσάει ο Άνεμος. Ωραίος... :grin: :grin: :grin:



Μας κάβλωσε πάλι η MILFάρα... :tits: :tits: :tits: :cum: :cum: :cum:
 

Συνημμένα

  • γκερεκου.jpg
    γκερεκου.jpg
    1,9 KB · Εμφανίσεις: 25

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.296
Πόντοι
8.006
Θα πρέπει να τραβάω όλους τους καθυστερημένους και τους τρελούς δεν εξηγείτε αλλιώς. Δεν αντέχω άλλο είναι όλοι τους ντουγάνια από τον πρώτο ως τον τελευταίο. IQ μηδέν. Όταν έβρεχε ο θεός μυαλά στην Ελλάδα κρατούσαν όλοι ομπρέλα.

Μας έχετε πρήξει τα παπάρια όλους τους τραπεζικούς να μας ρωτάτε μαλακίες. Ήρθε η άλλη η θείτσα σήμερα και με ρωτούσα αν θα πρέπει να πληρώσει το δάνειο για το σπίτι γιατί έμαθε λέει ότι άμα χρεοκοπήσουμε οι τράπεζες όλες θα πάρουν από τον κόσμο τα σπίτια που πήρε με δάνεια. Ε μην το πληρώνεις και μη μας πρήζεις.

Ο άλλος ο φελλός ο φαλακρός ο καχεκτικός ήρθε να σηκώσει όλα τα λεφτά του και ζήτησε γύρω στο μισό εκατομμύριο σε μετρητά. Μου ήρθε να του πετάξω το στιλό στο δόξα πατρί και κρατήθηκα. Τον ρώτησα αν θέλει να τα μεταφέρουμε σε τράπεζα του εξωτερικού και αν θέλει επιταγή κτλ. και μου είπε ο φελλός ότι τα θέλει να τα πάει σπίτι του και σκέφτεται μάλιστα μετά να τα πάει σε τράπεζα στην Βουλγαρία ή στην Τουρκία. Ρε βλάχε νεόπλουτε άντε και είχα να σε δώσω ρε ντουβάρι μισό εκατομμύριο μετρητά. Που πας ρε τσομπάνη με μισό εκατομμύριο μετρητά. Θα βγεις έξω από την τράπεζα ρε χαϊβάνι και θα σε πάρει το τσαντάκι κανένας Αφγανός και θα αρχίσει να τρέχει και πάνε βρες τον μετά στα νησιά Φερόε τον Αφγανό με μισό εκατομμύριο βασιλιάς θα είναι. Άσε αυτό, πες ρε αγράμματε νεόπλουτε ότι τα πας σπίτι σου και μετά στην Βουλγαρία ή στην Τουρκία. Ρε φελλέ το 99% των τραπεζών στην Βουλγαρία είναι Ελληνικές και οι περισσότερες τράπεζες στην Τουρκία και σε ολόκληρα τα Βαλκάνια βασίζονται πάνω στο Ελληνικό τραπεζικό σύστημα και αν καταρρεύσει θα τους πάρει όλους σβάρνα.

Μετά ρε χαϊβάνι Έλληνα αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να μας κυβερνάνε αυτοί οι καριόληδες οι κηφήνες που εσύ ψήφιζες όλα αυτά τα χρόνια.

Αυτοί ρε χαβάνι Έλληνα παίρνουν μίζες από τους τοκογλύφους για να κάνουν μνημόνια και εσύ κοιτά την πάρτυ σου.

Εδώ όταν η Ιρλανδία κινδύνευε από χρεοκοπία και κατάρρευση του τραπεζικού , αμέσως μαζεύτηκαν όλοι οι Ιρλανδοί από το εξωτερικό και φέραν τα λεφτά τους στην Ιρλανδία να ενισχύσουν το τραπεζικό σύστημα και ρε νεόπλουτε έρχεσαι και τα παίρνεις χωρίς να υπάρχει λόγος να τα πας στην Τουρκία.

Ρε σάλτα και γαμήσου και τραβάτε και βάλτε τα λεφτά σας ρε παρτακιδες στον κόλο σας.

Μόνο αν σας δω νεκρούς και τους 300 θα ησυχάσω. Άρε ρε μαλάκα Παπαδόπουλε όταν τον βρήκες τον Τζέφρει με τον μπαμπά του κριμένους στο πατάρι του σπιτιού τους αντί να τους καθάρσεις τους έστειλες σε ξενοδοχείο και μετά στο εξωτερικό, έπρεπε να τους είχε καθαρίσει τότε και τους 300. Τι εξορίες και μαλακίες...Ξέρω είχες εντολή από την Αμερικανή Πρεσβεία καλή κουφάλα ήσουν και εσύ....

Γουδί ρε.....
Πολλη απαξιωση βλεπω για την "θειτσα" και τον "καχεκτικο", χαρη στους οποιους εχουν γινει οι εργοδοτες σου οι τραπεζες και οι πρωτοι μαγκες.
Οταν δινατε στη "θειτσα" το δανειο, μια χαρα την γλειφατε.
Οταν κατεθετε το μισο εκατομμυριο ευρω ο "καχεκτικος", μια χαρα τα πηρατε τα λεφτα, και γενικως μια χαρα μπονους πηρατε ολοι σας, επειδη πουληστε "τραπεζικα προϊόντα".
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
14
Πόντοι
166
Πολλη απαξιωση βλεπω για την "θειτσα" και τον "καχεκτικο", χαρη στους οποιους εχουν γινει οι εργοδοτες σου οι τραπεζες και οι πρωτοι μαγκες.
Οταν δινατε στη "θειτσα" το δανειο, μια χαρα την γλειφατε.
Οταν κατεθετε το μισο εκατομμυριο ευρω ο "καχεκτικος", μια χαρα τα πηρατε τα λεφτα, και γενικως μια χαρα μπονους πηρατε ολοι σας, επειδη πουληστε "τραπεζικα προϊόντα".
πιστευεις εσυ πως ειναι τραπεζικος?


Φεύγω τώρα. Μας κλείνουν το ίντερνετ στο Βρωμοκαίκιο. Οι φώτος δεν ήταν τις Βιλμα. (ηρέμησες τώρα Βιλμα) .Άντε πλάκα κάναμε. Δεν θα κάνεις μόνο εσύ πλάκα στον φουκαρά τον κοσμάκι. Δεν έχεις πάντως καθόλου χιούμορ και δεν είσαι καθόλου σικ. Κούλαρε. Σε ένα χρόνο έρχεται ο αντίχριστος και η συντέλεια του κόσμου. Ειρήνη και αγάπη αδέρφια.
 

vendetta88

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2010
Μηνύματα
532
Κριτικές
16
Like
3
Πόντοι
606
αχχχ ναι το ελησμόνησα... πω πω τι θα πάθαινε το παλληκάρι.. τον οπάγκαλο θα του έστελνε αντί της θοδώρας...

πού είσαι βεντέτε... μην πείς ότι εγώ σε στέλνω.. έχω παρεξήγηση με το μαγαζί..

Τραμουντάνα, τι παρεξήγηση έχεις με το μαγαζί?? Για πες ...

Μπατσόκ? Μπατσόκ???
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Τραμουντάνα, τι παρεξήγηση έχεις με το μαγαζί?? Για πες ...

Μπατσόκ? Μπατσόκ???

τσού... μόνο το 81 το ψήφισα που να μου κοβόταν το κουλάδι από τον ώμο... ευτυχως δεν έχω ουτε παρεξήγα ούτε σχέσεις με κανένα από τα μαγαζιά (άλλο που έχω φιλικές σχέσεις με μερικούς που πολιτεύονται σε τρία μαγαζιά, φιλικές όμως να μην παρεξηγιόμαστε λόγω του ότι ήμασταν στο ίδιο θρανίο).. οπότε δικαιάμαι να τους φτύνω όλους...

ΥΓ για κάνε ένα γκάλοπ εδώ μέσα να δούμε πόσοι μπορούν να το πούν αυτό  ;)
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.296
Πόντοι
8.006
τσού... μόνο το 81 το ψήφισα που να μου κοβόταν το κουλάδι από τον ώμο... ευτυχως δεν έχω ουτε παρεξήγα ούτε σχέσεις με κανένα από τα μαγαζιά (άλλο που έχω φιλικές σχέσεις με μερικούς που πολιτεύονται σε τρία μαγαζιά, φιλικές όμως να μην παρεξηγιόμαστε λόγω του ότι ήμασταν στο ίδιο θρανίο).. οπότε δικαιάμαι να τους φτύνω όλους...

ΥΓ για κάνε ένα γκάλοπ εδώ μέσα να δούμε πόσοι μπορούν να το πούν αυτό  ;)
ΤΙ???????????????????????????
ΠΩΣ??????????????????????????
:new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Πολλη απαξιωση βλεπω για την "θειτσα" και τον "καχεκτικο", χαρη στους οποιους εχουν γινει οι εργοδοτες σου οι τραπεζες και οι πρωτοι μαγκες.
Οταν δινατε στη "θειτσα" το δανειο, μια χαρα την γλειφατε.
Οταν κατεθετε το μισο εκατομμυριο ευρω ο "καχεκτικος", μια χαρα τα πηρατε τα λεφτα, και γενικως μια χαρα μπονους πηρατε ολοι σας, επειδη πουληστε "τραπεζικα προϊόντα".
Εγώ πάντως που είμαι καχεκτικός μισό μυριόνι δεν έχω.
Και αν έκανε ότι το σήκωνε το μισό μιριόνι ο "καχεκτικό" ο διευθυντής της τράπεζας θα έβαζε όλους τους υπαλλήλους να του πάρουν πίπα για να μη το κάνει. Αλλά τι να λέμε τώρα!!!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
ρε μακάκα 25 χρονων ήμουνα.. δεν είχε πήξει το τσερβέλο.. μουνί και επανάσταση σκεφτόμουνα...

Σιγά ρε να μην ήσουν και αναρχικός.

(Βέβαια τότε οι αναρχικοι ήταν άλλο πράγμα).
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306

Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom