Νέα

Εχει προσπαθησει κανεις σας να γραψει βιβλιο οποιασδηποτε θεματολογιας?

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gun Club 181
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 80
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

male_tsouli

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
731
Κριτικές
6
Like
28
Πόντοι
6
Σου προτείνω να ξεκινήσεις απο blog . Είναι πιο εύκολο , άμεσο , διαδραστικό και το κυριότερο μπορείς να δεις απο στατιστικά στοιχεία αν αρέσουν στο κόσμο αυτά που γράφεις.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Mikeus που ξεκίνησε απο ένα μπλόγκ το ΦΑΕ ΕΝΑ ΜΑΛΑΚΑ και άρεσαν τόσο πολύ αυτά που έγραφε ώστε κάνει εκπομπή στο comedylab πλέον και έχει φιλοξενηθεί σε εκπομπές .
 

TOMMY DEVITO

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2013
Μηνύματα
3.639
Κριτικές
388
Like
8.913
Πόντοι
25.056
Το πιο δυσκολο ειναι το ΣΕΝΑΡΙΟ! Το κλειδι ειναι ενα ενδιαφερον και συναρπαστικο σεναριο με σασπενς!
Ο Στιβεν Κινγκ εχει γραψει ενα βιβλιο με συμβουλες για τους νεους συγγραφεις.Λεγεται On writing

Συμβουλές Δημιουργικής Γραφής απο τον Stephen King

Ο διάσημος συγγραφέας Stephen King γράφει ιστορίες που αιχμαλωτίζουν εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, ενώ έχει κερδίσει κατ ‘εκτίμηση τον χρόνο 17 εκατομμύρια δολάρια.
Στο βιβλίο του ”περί συγγραφής” υπάρχουν πολύτιμες πληροφορίες για το πώς γίνεται κανείς καλός συγγραφέας. Ο ίδιος γράφει: “δεν μπορώ να πω ψέματα ότι δεν υπάρχουν κακοί συγγραφείς. Συγγνώμη, αλλά υπάρχουν πολλοί κακοί συγγραφείς.”
Δεν θέλετε να είστε ένας από αυτούς; Εδώ είναι 22 μεγάλα αποσπάσματα των συμβουλών του από το βιβλίο του για το πώς γίνεται κανείς καλός συγγραφέας:







1. Σταματήστε να βλέπετε τηλεόραση. Αντί αυτού προτιμήστε να διαβάζετε όσο το δυνατόν περισσότερο.

Αν είστε στο ξεκίνημα της συγγραφικής σας σταδιοδρομίας τότε η τηλεόραση θα πρέπει να είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αποφύγετε. Είναι «δηλητηριώδη για τη δημιουργικότητα», λέει. Οι συγγραφείς πρέπει να στοχαστούν γύρω από τον εαυτό τους και να στραφούν στην θεώρηση της ζωής από την σκοπιά του φανταστικού.

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει κάποιος να διαβάζει όσο μπορεί.  Ο King διαβάζει ένα βιβλίο παντού, ακόμα και κατά την διάρκεια των γευμάτων. Ο ίδιος λέει: <<Αν θέλετε να γίνετε συγγραφέας, πρέπει να κάνετε δύο πράγματα πάνω απ ‘όλα, να διαβάζετε πολύ και να γράφετε πολύ». Χρειάζεται το συνεχές διάβασμα και η συνεχόμενη προσπάθεια προκειμένου να βελτιώσετε και να επαναπροσδιορίσετε τη δική σας συγγραφική εργασία.



2. Προετοιμαστείτε για περισσότερες αποτυχίες και επικρίσεις από όσες θα νομίζατε ότι θα αντιμετωπίζατε.

Ο King συγκρίνει το γράψιμο ενός βιβλίου φαντασίας με το να διασχίζει κανείς τον Ατλαντικό Ωκεανό σε μια μπανιέρα, καθώς και στα δύο, «υπάρχει αφθονία ευκαιριών για αυτο-αμφιβολία.” Όχι μόνο θα έχετε αμφιβολία για τον εαυτό σας, αλλά και άλλα άτομα θα έχουν αμφιβολίες επίσης. “Αν γράφετε (ή ζωγραφίζετε ή χορεύετε ή σμιλεύετε ή τραγουδάτε, υποθέτω), κάποιος θα προσπαθήσει να σας κάνει να αισθανθείτε άσχημα γι ‘αυτό, αυτό είναι όλο», γράφει ο King.
Πολλές φορές θα πρέπει να συνεχίσετε τη συγγραφή ακόμη και όταν δεν έχετε όρεξη για αυτό. Η διακοπή ενός έργου μόνο και μόνο επειδή είναι δύσκολο, είτε είναι συναισθηματικό ή φαντασίας, είναι μια κακή ιδέα”, γράφει. Και όταν αποτυγχάνετε ο King προτείνει να παραμείνετε θετικοί.  Ο ίδιος γράφει ότι: «Η αισιοδοξία είναι μια απόλυτα νόμιμη απάντηση στην αποτυχία”.



3. Μην χάνετε τον χρόνο σας προσπαθώντας να ευχαριστήσετε τους ανθρώπους.

Σύμφωνα με τον King, η αγένεια θα πρέπει να είναι το λιγότερο που μας ανησυχεί. «Αν σκοπεύετε να γράψετε όσο πιο πιστά μπορείτε, οι ημέρες σας ως μέλος της ευγενικής κοινωνίας θα είναι αριθμημένες ούτως ή άλλως”, γράφει. Ο King κατηγορήθηκε ότι έπρεπε να ντρέπεται για αυτά που έγραψε, ειδικά μετά τη λήψη οργισμένων επιστολών οι οποίες των χαρακτήριζαν ως φανατικό, ομοφοβικό, δολοφονικό, ακόμη και ψυχοπαθή.
Από την ηλικία των 40, κατάλαβε ότι κάθε αξιοπρεπής συγγραφέας έχει κατηγορηθεί ότι είναι μια σπατάλη ταλέντων. Ο King έχει σίγουρα συμβιβαστεί με αυτό. Ο ίδιος γράφει: “Εάν με αποδοκιμάζετε,  το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σηκώσω τους ώμους μου. Είναι αυτό που έχω”. Δεν μπορείτε να τους ευχαριστήσετε όλους τους αναγνώστες σας όλη την ώρα”,  έτσι λοιπόν ο King μας συμβουλεύει να σταματήσουμε να ανησυχούμε.



4. Γράψτε κυρίως για τον εαυτό σας.

Θα πρέπει να γράφετε γιατί αυτό σας φέρνει ευτυχία και ικανοποίηση. Όπως λέει ο King, «Το έκανα για την καθαρή χαρά του πράγματος. Και αν μπορείτε να το κάνετε για τη χαρά, τότε μπορείτε να το κάνετε συνεχώς.”
Η συγγραφέας Kurt Vonnegut παρέχει μια παρόμοια εικόνα: “Βρείτε ένα θέμα που σας ενδιαφέρει και το οποίο νοιώθετε ότι και άλλοι θα ενδιαφέρονται για αυτό”. “Είναι αυτή η πραγματική φροντίδα, όχι τα παιχνίδια σας με τη γλώσσα, η οποία θα είναι το πιο συναρπαστικό και σαγηνευτικό στοιχείο του στυλ σας”, αναφέρει.



5. Αντιμετωπίστε τα πράγματα που είναι πιο δύσκολο να γράψετε.

“Τα πιο σημαντικά πράγματα είναι και τα πιο δύσκολα πράγματα να πούμε,” γράφει ο King. “Είναι τα πράγματα που μπορείτε να πάρετε από ντροπή, γιατί τα λόγια μειώνουν τα συναισθήματά σας.” Τα περισσότερα κομμάτια της γραφής έγιναν έπειτα από πολλές ώρες σκέψης. Στο μυαλό του King υπάρχει το σκεπτικό ότι, «Το γράψιμο είναι ο πιο εκλεπτυσμένος τρόπος σκέψης.”
Κατά την αντιμετώπιση δύσκολων θεμάτων, βεβαιωθείτε ότι έχετε σκάψει βαθιά. Ο King λέει ότι, «Οι ιστορίες είναι πράγματα που μπορούν να αποκαλυφθούν , όπως τα απολιθώματα στο έδαφος … Οι ιστορίες είναι λείψανα, μέρος του ανεξερεύνητου προυπάρχοντος κόσμου.” Οι συγγραφείς θα πρέπει να είναι σαν τους αρχαιολόγους, οι οποίοι θα πρέπει να σκάψουν τόσο την ιστορία, όσο μέχρι να ανακαλύψουν πράγματα.



6. Όταν γράφετε, αποσυνδεθείτε από τον υπόλοιπο κόσμο.

Το γράψιμο θα πρέπει να είναι μια πλήρως οικεία δραστηριότητα. Βάλτε το γραφείο σας στη γωνία του δωματίου, προκειμένου να εξαλείψετε όλους τους πιθανούς θορύβους, από τα τηλέφωνα έως τα ανοιχτά παράθυρα. Ο King συμβουλεύει, “Γράψτε με την πόρτα κλειστή και ξαναγράψτε με την πόρτα ανοιχτή”.
Θα πρέπει να διατηρήσετε την ανωνυμία ανάμεσα σε εσάς και το έργο σας. Γράφοντας ένα προσχέδιο το οποίο είναι «εντελώς ακατέργαστο, το είδος του πράγματος που μπορείτε να κάνετε με κλειστή την πόρτα – είναι μια ιστορία γδυμένη, όρθια χωρίς τίποτα άλλο, παρά κάλτσες και εσώρουχα.”



7. Μην είστε απαιτητικοί.

“Ένα από τα πολύ άσχημα πράγματα που μπορείτε να κάνετε στο γράψιμό σας είναι να το ντύσετε με ένα λεξιλόγιο, ψάχνοντας για μεγάλες λέξεις, γιατί μπορεί να αισθάνεστε λίγo ντροπή με τις μικρές λέξεις», λέει ο King. Συγκρίνει αυτό το λάθος, όπως με το να ντύνει κανείς το βράδυ ένα κατοικίδιο ζώο με ρούχα – τόσο το κατοικίδιο ζώο και ο ιδιοκτήτης θα είναι σε δύσκολη θέση, επειδή είναι εντελώς υπερβολικό.
Όπως ένας εμβληματικός επιχειρηματίας, ο David Ogilvy γράφει σε σημείωμα προς τους υπαλλήλους του, “Ποτέ μην χρησιμοποιείτε φρασεολογία λέξεων, όπως τις αντιλαμβάνεστε. Θα είναι το σήμα κατατεθέν ενός επιτηδευμένου κώλου.” Επίσης, μην χρησιμοποιείτε σύμβολα εκτός εάν είναι απαραίτητο. “Υπάρχουν συμβολισμοί για να κοσμούν και να εμπλουτίζουν, όχι να δημιουργούν μια τεχνητή αίσθηση του βάθους», γράφει ο King.



8. Αποφύγετε επιρρήματα και μεγάλες παραγράφους.

Όπως τονίζει ο King πολλές φορές στο βιβλίο του, «το επίρρημα δεν είναι φίλος σου.” Στην πραγματικότητα, ο ίδιος πιστεύει ότι «ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με επιρρήματα” και τα συγκρίνει με αγριοραδίκια που καταστρέφουν το γκαζόν σας. Τα επιρρήματα είναι χειρότερα μετά  τα “αυτός είπε” και “αυτή είπε” – οι φράσεις αυτές είναι καλύτερα να παραμείνουν απλές.
Θα πρέπει επίσης να δώσετε προσοχή στις παραγράφους σας, έτσι ώστε να ρέουν με τις στροφές και τους ρυθμούς της ιστορίας σας. “Οι παράγραφοι είναι σχεδόν πάντα τόσο σημαντικοί για το πώς φαίνονται και για αυτά που λένε,”, λέει ο King.



9. Μην μείνετε υπερβολικά παγιδευμένοι στην γραμματική.

Σύμφωνα με τον King, το γράψιμο πρωταρχικά είναι μια μορφή αποπλάνησης, και όχι ακρίβειας. “Η γλώσσα δεν πρέπει πάντα να φορά γραβάτα και δαντέλα δεμένη πάνω στα παπούτσια”, γράφει ο King. «Το αντικείμενο του βιβλίου φαντασίας δεν είναι η γραμματική ορθότητα, αλλά το να κάνει τον αναγνώστη να το δεχτεί με χαρά και ακολούθως να καθίσει να του πει μια ιστορία.” Θα πρέπει να προσπαθήσει να κάνει τον αναγνώστη να ξεχάσει ότι αυτός ή αυτή διαβάζει μια ιστορία”, αναφέρει.



10. Κατακτήστε την τέχνη της περιγραφής.

“H περιγραφή ξεκινά στη φαντασία του συγγραφέα, αλλά θα πρέπει να ολοκληρώνεται στους αναγνώστες», γράφει ο King. Το σημαντικό μέρος δεν γράφεται αρκετά, αλλά περιορίζει όλα όσα λέτε. Οραματιστείτε τι θέλετε ο αναγνώστης σας να ζήσει, και στη συνέχεια να μεταφράσετε αυτό που βλέπετε στο μυαλό σας με λέξεις στην σελίδα. Θα πρέπει να περιγράψετε τα πράγματα “με έναν τρόπο που θα προκαλέσει τον αναγνώστη σας να μαγευτεί με την περιγραφή,» λέει.
Το κλειδί για την καλή περιγραφή είναι η σαφήνεια, τόσο στην παρατήρηση όσο και στην γραφή. Χρησιμοποιήστε φρέσκες εικόνες και απλό λεξιλόγιο προκειμένου να αποφύγετε την εξάντληση του αναγνώστη σας. «Σε πολλές περιπτώσεις, όταν ένας αναγνώστης βάζει μια ιστορία στην άκρη είναι επειδή <<την βρήκε βαρετή>>, «η πλήξη προέκυψε επειδή ο συγγραφέας αναπτύχθηκε μαγικά με τις δυνάμεις της περιγραφής και έχασε την όραση της προτεραιότητας, η οποία είναι να κρατήσει την μπάλα σε κίνηση”, σημειώνει ο King.



11. Μην δίνετε πάρα πολλές πληροφορίες σχετικά με το υπόβαθρο της ιστορίας.

«Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι υπάρχει μια διαφορά μεταξύ διδασκαλίας για αυτό που ξέρετε και το χρησιμοποιείτε για να εμπλουτίσετε την ιστορία”, γράφει ο King. “To τελευταίo είναι καλό. Στην πρώτη περίπτωση δεν είναι.” Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μόνο τα στοιχεία που κινούν την ιστορία σας προς τα εμπρός και ότι πείθουν τον αναγνώστη σας να συνεχίσει την ανάγνωση.
Αν πρέπει να κάνετε έρευνα, βεβαιωθείτε ότι δεν θα επισκιάσετε την ιστορία σας. Η έρευνα ανήκει “στο υπόβαθρο και την προ-ιστορία της ιστορίας σας, όπως μπορείτε να την αποκτήσετε», λέει ο King. Μπορεί να μαγεύεστε από αυτά που μαθαίνετε, αλλά οι αναγνώστες σας θα νοιαστούν περισσότερο για τους χαρακτήρες σας και την ιστορία σας.



12. Πείτε ιστορίες για το τι πραγματικά κάνουν οι άνθρωποι.


“Η κακή γραφή είναι χειρότερη από μια λάθος σύνταξη και μια ελαττωματική παρατήρηση. Το κακό γράψιμο προκύπτει συνήθως από μια πεισματική άρνηση να πούμε ιστορίες για το τι οι άνθρωποι κάνουν πραγματικά – για να αναπτύξουμε το γεγονός, ας πούμε, ότι οι δολοφόνοι μερικές φορές βοηθούν ηλικιωμένες κυρίες, καθώς διασχίζουν το δρόμο , “γράφει ο King. Οι άνθρωποι στις ιστορίες σας είναι αυτό που ενδιαφέρει πιο πολύ τους αναγνώστες σας, οπότε φροντίστε να αναγνωρίσετε όλες τις διαστάσεις των χαρακτήρων σας που μπορεί να έχουν.



13. Ρισκάρετε: μην παίzετε με ασφάλεια.

Πρώτα απ ‘όλα, να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε την παθητική φωνή. Είναι η μεγαλύτερη ένδειξη του φόβου. “Είμαι πεπεισμένος ότι ο φόβος είναι η αιτία του κακού γραψίματος,” λέει ο King. Οι συγγραφείς θα πρέπει να ρίξουν πίσω τους ώμους τους, να κολλήσουν έξω τα πηγούνια τους, και να βάλουν το γράψιμό τους στο τέλος.
“Δοκιμάστε κάθε καταραμένο πράγμα που σας αρέσει, δεν έχει σημασία πόσο βαρετά κανονικό ή εξωφρενικό είναι. Εάν δουλεύει, τότε μια χαρά. Εάν δεν το κάνει, πετάξτε το,” λέει ο King.



14. Συνειδητοποιήστε ότι δεν χρειάζονται ναρκωτικά για να είναι κανείς καλός συγγραφέας.

«Η ιδέα ότι η δημιουργική γραφή και το μυαλό που αλλάζει με ουσίες είναι αλληλένδετα, είναι ένας από τους μεγάλους πνευματικούς μύθους της εποχής μας», λέει ο King. Στα μάτια του, οι συγγραφείς που κάνουν κατάχρηση ουσιών είναι μόνο ουσίας-θύτες. “Οι ισχυρισμοί ότι τα ναρκωτικά και το αλκοόλ είναι απαραίτητες για λεπτότερη ευαισθησία, είναι μόνο συνήθεις ιδιοτελείς μαλακίες.”



15. Μην προσπαθήσετε να κλέψετε την φωνή κάποιου άλλου.

Όπως λέει ο King, “Δεν μπορείτε να κατευθύνετε ένα βιβλίο σαν ένα πύραυλο.” Όταν προσπαθείτε να μιμηθείτε το ύφος ενός άλλου συγγραφέα, για οποιονδήποτε λόγο, εκτός από την πρακτική, δεν θα παράγετε τίποτα, αλλά «χλωμές απομιμήσεις.” Αυτό είναι επειδή δεν μπορείτε ποτέ να αναπαράγετε τον τρόπο που νιώθει και βιώνει κανείς την αλήθεια, ειδικά μέσα από μια επιφανειακή ματιά στο λεξιλόγιο και την πλοκή του.



16. Κατανοήστε ότι το γράψιμο είναι μια μορφή τηλεπάθειας.

“Όλες οι τέχνες εξαρτώνται από την τηλεπάθεια σε κάποιο βαθμό, αλλά πιστεύω ότι το γράψιμο είναι η πιο αγνή της απόσταξη», λέει ο King. Ένα σημαντικό στοιχείο της γραφής είναι η μεταφορά. Η δουλειά σας δεν είναι να γράψετε μόνο τις λέξεις στη σελίδα, αλλά να μεταφέρετε τις ιδέες σας- μέσα από το κεφάλι σας- στα κεφάλια των αναγνωστών σας.
“Τα λόγια είναι -απλά- το μέσο μέσω του οποίου γίνεται η μεταφορά,”, λέει ο King. Σε συμβουλές του περί γράφής ο Vonnegut συνιστά επίσης ότι οι συγγραφείς πρέπει να “χρησιμοποιήσουν το σύνολο του χρόνου με τέτοιο τρόπο, ώστε δεν θα αισθάνονται καθόλου ότι ο χρόνος σπαταλήθηκε.”



17. Πάρτε σοβαρά το γράψιμό σας.

“Μπορείτε να προσεγγίσετε την πράξη της γραφής με νευρικότητα, ενθουσιασμό, αισιοδοξία, ή απελπισία», λέει ο King. «Κάντε το με οποιοδήποτε τρόπο, αλλά ελαφρά.” Εάν δεν θέλετε να πάρετε το γράψιμο στα σοβαρά, τότε προτείνει να κλείσουμε το βιβλίο και να κάνουμε κάτι άλλο.
Όπως λέει η συγγραφέας Susan Sontag, «Η ιστορία πρέπει να χτυπήσει ένα νεύρο – η καρδιά μου θα πρέπει να αρχίσει να χτυπάει όταν ακούσω την πρώτη γραμμή στο κεφάλι μου. Να αρχίσω να τρέμω από τον κίνδυνο..”.



18. Γράψτε κάθε μέρα.

«Μόλις αρχίσω τις εργασίες μου για ένα θέμα, δεν σταματώ, και δεν επιβραδύνω, αν δεν είναι απολύτως αναγκαίο», λέει ο King. «Αν δεν γράφω κάθε μέρα, οι χαρακτήρες μου αρχίζουν να μπαγιατεύουν μέσα στο μυαλό μου … αρχίζω να χάνω τον έλεγχο της εξέλιξης της ιστορίας και το ρυθμό.”

Αν αποτύχετε να γράψετε με συνέπεια, ο ενθουσιασμός σας για την ιδέα σας μπορεί να αρχίσει να ξεθωριάζει. Όταν αρχίζετε να αισθάνεστε το έργο σας σαν δουλειά, ο King περιγράφει τη στιγμή ως «φιλί του θανάτου». H καλύτερη συμβουλή του για το έργο σας είναι να το κάνετε σαν “μία λέξη κάθε στιγμή.”



19. Τελειώστε το πρώτο σας σχέδιο σε τρεις μήνες.

Του King του αρέσει να γράφει 10 σελίδες την ημέρα. Σε ένα διάστημα τριών μηνών αυτό σημαίνει περίπου 180.000 λέξεις. “Το πρώτο σχέδιο του βιβλίου θα πρέπει να μην είναι περισσότερο από τρεις μήνες, η διάρκεια μιας εποχής δηλαδή», λέει. Αν περάσετε πάρα πολύ καιρό σχετικά με κάποιο κομμάτι, ο King πιστεύει, ότι η ιστορία αρχίζει να παίρνει μια περίεργη ξενική αίσθηση.



20. Όταν τελειώσετε το γράψιμο κάντε ένα μεγάλο βήμα πίσω.

Ο King προτείνει έξι εβδομάδες “χρόνου ανάρρωσης” αφότου τελειώσετε το γράψιμο, ώστε να έχετε καθαρό μυαλό προκειμένου να εντοπίσετε καταφανείς τρύπες στην πλοκή ή την ανάπτυξη του χαρακτήρα. Εκείνος ισχυρίζεται ότι η αρχική αντίληψη ενός χαρακτήρα από έναν συγγραφέα μπορεί απεναντίας να είναι ελαττωματική από τον αναγνώστη.
Ο King συγκρίνει το γράψιμο με την διαδικασία αναθεώρησης στη φύση. «Όταν γράφετε ένα βιβλίο, θα περάσετε την κάθε μέρα με την ανίχνευση και τον εντοπισμό των δέντρων”, γράφει. “Όταν τελειώσετε, θα πρέπει να κάνετε ένα βήμα πίσω και να δείτε το δάσος.” Όταν το κάνετε βρείτε τα λάθη σας, λέει “απαγορεύεται να αισθάνεστε θλίψη γι ‘αυτούς ή να κατηγορήσετε τον εαυτό σας. Οι αναποδιές μπορεί να συμβούν στους καλύτερους από εμάς.”



21. Να έχετε το θάρρος να κόβετε.

Κατά την αναθεώρηση-έλεγχο, οι συγγραφείς δυσκολεύονται συχνά να πάνε ξανά πίσω από τις λέξεις για τις οποίες έχουν ξοδέψει τόσο πολύ χρόνο για να γράψουν. Αλλά, όπως ο King συμβουλεύει πρέπει, “Να σκοτώσετε τα αγγελούδια σας, να σκοτώσετε τα αγγελούδια σας, ακόμα και αν ραγίζει η εγωκεντρική μικρή κακότροπη καρδιά σας, να σκοτώσετε τα αγγελούδια σας.”

Παρά το γεγονός ότι η αναθεώρηση είναι ένα από τα πιο δύσκολα σημεία της γραφής, θα πρέπει να αφήσετε τα βαρετά μέρη, προκειμένου να προχωρήσετε μαζί με την ιστορία σας. Σε συμβουλές του περί γραφής ο Vonnegut προτείνει, “Αν μια πρόταση, δεν έχει σημασία πόσο εξαιρετική είναι, δεν φωτίζει το θέμα σας με κάποιο νέο και χρήσιμο τρόπο, πετάξτε την έξω.”



22. Μείνετε παντρεμένοι, να είστε υγιείς και να ζήσετε μια καλή ζωή.

Ο King αποδίδει την επιτυχία του σε δύο πράγματα: τη σωματική του υγεία και το γάμο του. “Ο συνδυασμός ενός υγιούς σώματος και μιας σταθερής σχέσης με μια αυτάρκη γυναίκα που δεν παίρνει τίποτα από μένα ή από κάποιον άλλο, έχει κάνει δυνατή την συνέχιση της επαγγελματικής του ζωής”, γράφει.
Είναι σημαντικό να έχουμε μια ισχυρή ισορροπία στη ζωή μας, έτσι το γράψιμο δεν καταναλώνει από όλα αυτά. Ο συγγραφέας και ζωγράφος Χένρι Μίλερ στο βιβλίο ΄΄11 εντολές της γραφής΄΄, συμβουλεύει, «Διατηρείτε τα ανθρώπινα! Δείτε τους ανθρώπους, να πάτε σε μέρη, πιείτε εάν σας κάνει να αισθανθείτε από αυτό.”
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
44
Πόντοι
366
Για το "σεναριο" υπάρχει τεχνική φίλε πολύ συγκεκριμένη τουλάχιστον γι αυτό που αποκαλούμε mainstream cinema.Δεν είναι τόσο δύσκολο αν "έχεις" τον τρόπο.
Απλά είναι τελείως διαφορετικό από ένα μυθιστόρημα σαν τρόπς γραφής.
 

TOMMY DEVITO

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2013
Μηνύματα
3.639
Κριτικές
388
Like
8.913
Πόντοι
25.056
Ο Στιβεν Κινγκ εχει φτιαξει και μια λιστα με βιβλια που τον βοηθανε να εμπνευστει και που διαβαζει πριν ξεκινησει την συγγραφη ενος καινουργιου βιβλιου!

Abrahams, Peter: A Perfect Crime
Abrahams, Peter: Lights Out
Abrahams, Peter: Pressure Drop
Abrahams, Peter: Revolution #9
Agee, James: A Death in the Family
Bakis, Kirsten: Lives of the Monster Dogs
Barker, Pat: Regeneration
Barker, Pat: The Eye in the Door
Barker, Pat: The Ghost Road
Bausch, Richard: In the Night Season
Blauner, Peter: The Intruder
Bowles, Paul: The Sheltering Sky
Boyle, T. Coraghessan: The Tortilla Curtain
Bryson, Bill: A Walk in the Woods
Buckley, Christopher: Thank You for Smoking
Carver, Raymond: Where I’m Calling From
Chabon, Michael: Werewolves in Their Youth
Chorlton, Windsor: Latitude Zero
Connelly, Michael: The Poet
Conrad, Joseph: Heart of Darkness
Constantine, K. C.: Family Values
DeLillo, Don: Underworld
DeMille, Nelson: Cathedral
DeMille, Nelson: The Gold Coast
Dickens, Charles: Oliver Twist
Dobyns, Stephen: Common Carnage
Dobyns, Stephen: The Church of Dead Girls
Doyle, Roddy: The Woman Who Walked into Doors
Elkin, Stanley: The Dick Gibson Show
Faulkner, William: As I Lay Dying
Garland, Alex: The Beach

George, Elizabeth: Deception on His Mind
Gerritsen, Tess: Gravity
Golding, William: Lord of the Flies
Gray, Muriel: Furnace
Greene, Graham: A Gun for Sale (aka This Gun for Hire)
Greene, Graham: Our Man in Havana
Halberstam, David: The Fifties
Hamill, Pete: Why Sinatra Matters
Harris, Thomas: Hannibal
Haruf, Kent: Plainsong
Hoeg, Peter: Smilla’s Sense of Snow
Hunter, Stephen: Dirty White Boys
Ignatius, David: A Firing Offense
Irving, John: A Widow for One Year
Joyce, Graham: The Tooth Fairy
Judd, Alan: The Devil’s Own Work
Kahn, Roger: Good Enough to Dream
Karr, Mary: The Liars’ Club
Ketchum, Jack: Right to Life
King, Tabitha: Survivor
King, Tabitha: The Sky in the Water (unpublished)
Kingsolver, Barbara: The Poisonwood Bible
Krakauer, Jon: Into Thin Air
Lee, Harper: To Kill a Mockingbird
Lefkowitz, Bernard: Our Guys
Little, Bentley: The Ignored
Maclean, Norman: A River Runs Through It and Other Stories
Maugham, W. Somerset: The Moon and Sixpence
McCarthy, Cormac: Cities of the Plain
McCarthy, Cormac: The Crossing
McCourt, Frank: Angela’s Ashes
McDermott, Alice: Charming Billy
McDevitt, Jack: Ancient Shores
McEwan, Ian: Enduring Love

McEwan, Ian: The Cement Garden
McMurtry, Larry: Dead Man’s Walk
McMurtry, Larry, and Diana Ossana: Zeke and Ned
Miller, Walter M.: A Canticle for Leibowitz
Oates, Joyce Carol: Zombie
O’Brien, Tim: In the Lake of the Woods
O’Nan, Stewart: The Speed Queen
Ondaatje, Michael: The English Patient
Patterson, Richard North: No Safe Place
Price, Richard: Freedomland
Proulx, Annie: Close Range: Wyoming Stories
Proulx, Annie: The Shipping News
Quindlen, Anna: One True Thing
Rendell, Ruth: A Sight for Sore Eyes
Robinson, Frank M.: Waiting
Rowling, J. K.: Harry Potter and the Chamber of Secrets
Rowling, J. K.: Harry Potter and the Prisoner of Azakaban
Rowling, J. K.: Harry Potter and the Sorcerer’s Stone
Russo, Richard: Mohawk
Schwartz, John Burnham: Reservation Road
Seth, Vikram: A Suitable Boy
Shaw, Irwin: The Young Lions
Slotkin, Richard: The Crater
Smith, Dinitia: The Illusionist
Spencer, Scott: Men in Black
Stegner, Wallace: Joe Hill
Tartt, Donna: The Secret History
Tyler, Anne: A Patchwork Planet
Vonnegut, Kurt: Hocus Pocus
Waugh, Evelyn: Brideshead Revisited
Westlake, Donald E.: The Ax
 
OP
OP
Gun Club 181

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
103
Πόντοι
166
Για το "σεναριο" υπάρχει τεχνική φίλε πολύ συγκεκριμένη τουλάχιστον γι αυτό που αποκαλούμε mainstream cinema.Δεν είναι τόσο δύσκολο αν "έχεις" τον τρόπο.
Απλά είναι τελείως διαφορετικό από ένα μυθιστόρημα σαν τρόπς γραφής.

ελαχιστα βιβλια του King δεν ηταν αποτυχημενη μεταφορα στην οθονη παντως  :grin:
 

nostre999

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2015
Μηνύματα
965
Like
0
Πόντοι
6
ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ ΠΟΤΑ ΓΑΜΗΣΙΑ
(ΖΩΗ ΜΕ ΔΡΑΣΗ)

Ηταν μιά μύγα στο ταβάνι,
κι είχα ξαπλώσει στο ντιβάνι,
μου ζάλιζε λίγο τ΄ αρχίδια,
απο την ώρα που την είδα !

Τραβάω τη μυγοσκοτώστρα,
που είχα δίπλα στη ξαπλώστρα
και με μιά κίνηση Σαβιόλα,
πάρτηνε κάτω τη καριόλα !

Μετά ανοίγω το ψυγείο,
ρουφάω γάλα κρύο - κρύο,
ξαπλώνω πάλι στο ντιβάνι
κι ίσα κοιτάω το ταβάνι !

Παίρνω απόφαση μεγάλη,
ώρα να το ασπρίσω πάλι!
Tραβάω μία μαλακία με λύσα
πιάνω ταβάνι με τα χύσα !

Αυτή είναι ζωή με δράση,
μονομαχίες  έχω πια χορτάσει!
Ποτά που φτιάχνουνε κεφάλι
γαμήσια,... απο τη χούφτα πάλι !

:grin:


Αυτά και άλλα πολλά, σκέφτομαι να δώσω στους λαούς, να έχουν να πορεύονται !
 :2funny: :2funny:  Εχεις ταλεντο εσυ. Αδικεισαι εδω. Επρεπε να πας σε καμια εκπομπη με ταλεντα, να τους λες εκει αυτα και εμεις να σε ψηφιζουμε τηλεφωνικα, να σε στηριξουμε.
 
OP
OP
Gun Club 181

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
103
Πόντοι
166
Ο Στιβεν Κινγκ εχει φτιαξει και μια λιστα με βιβλια που τον βοηθανε να εμπνευστει και που διαβαζει πριν ξεκινησει την συγγραφη ενος καινουργιου βιβλιου!

Abrahams, Peter: A Perfect Crime
Abrahams, Peter: Lights Out
Abrahams, Peter: Pressure Drop
Abrahams, Peter: Revolution #9
Agee, James: A Death in the Family
Bakis, Kirsten: Lives of the Monster Dogs
Barker, Pat: Regeneration
Barker, Pat: The Eye in the Door
Barker, Pat: The Ghost Road
Bausch, Richard: In the Night Season
Blauner, Peter: The Intruder
Bowles, Paul: The Sheltering Sky
Boyle, T. Coraghessan: The Tortilla Curtain
Bryson, Bill: A Walk in the Woods
Buckley, Christopher: Thank You for Smoking
Carver, Raymond: Where I’m Calling From
Chabon, Michael: Werewolves in Their Youth
Chorlton, Windsor: Latitude Zero
Connelly, Michael: The Poet
Conrad, Joseph: Heart of Darkness
Constantine, K. C.: Family Values
DeLillo, Don: Underworld
DeMille, Nelson: Cathedral
DeMille, Nelson: The Gold Coast
Dickens, Charles: Oliver Twist
Dobyns, Stephen: Common Carnage
Dobyns, Stephen: The Church of Dead Girls
Doyle, Roddy: The Woman Who Walked into Doors
Elkin, Stanley: The Dick Gibson Show
Faulkner, William: As I Lay Dying
Garland, Alex: The Beach

George, Elizabeth: Deception on His Mind
Gerritsen, Tess: Gravity
Golding, William: Lord of the Flies
Gray, Muriel: Furnace
Greene, Graham: A Gun for Sale (aka This Gun for Hire)
Greene, Graham: Our Man in Havana
Halberstam, David: The Fifties
Hamill, Pete: Why Sinatra Matters
Harris, Thomas: Hannibal
Haruf, Kent: Plainsong
Hoeg, Peter: Smilla’s Sense of Snow
Hunter, Stephen: Dirty White Boys
Ignatius, David: A Firing Offense
Irving, John: A Widow for One Year
Joyce, Graham: The Tooth Fairy
Judd, Alan: The Devil’s Own Work
Kahn, Roger: Good Enough to Dream
Karr, Mary: The Liars’ Club
Ketchum, Jack: Right to Life
King, Tabitha: Survivor
King, Tabitha: The Sky in the Water (unpublished)
Kingsolver, Barbara: The Poisonwood Bible
Krakauer, Jon: Into Thin Air
Lee, Harper: To Kill a Mockingbird
Lefkowitz, Bernard: Our Guys
Little, Bentley: The Ignored
Maclean, Norman: A River Runs Through It and Other Stories
Maugham, W. Somerset: The Moon and Sixpence
McCarthy, Cormac: Cities of the Plain
McCarthy, Cormac: The Crossing
McCourt, Frank: Angela’s Ashes
McDermott, Alice: Charming Billy
McDevitt, Jack: Ancient Shores
McEwan, Ian: Enduring Love

McEwan, Ian: The Cement Garden
McMurtry, Larry: Dead Man’s Walk
McMurtry, Larry, and Diana Ossana: Zeke and Ned
Miller, Walter M.: A Canticle for Leibowitz
Oates, Joyce Carol: Zombie
O’Brien, Tim: In the Lake of the Woods
O’Nan, Stewart: The Speed Queen
Ondaatje, Michael: The English Patient
Patterson, Richard North: No Safe Place
Price, Richard: Freedomland
Proulx, Annie: Close Range: Wyoming Stories
Proulx, Annie: The Shipping News
Quindlen, Anna: One True Thing
Rendell, Ruth: A Sight for Sore Eyes
Robinson, Frank M.: Waiting
Rowling, J. K.: Harry Potter and the Chamber of Secrets
Rowling, J. K.: Harry Potter and the Prisoner of Azakaban
Rowling, J. K.: Harry Potter and the Sorcerer’s Stone
Russo, Richard: Mohawk
Schwartz, John Burnham: Reservation Road
Seth, Vikram: A Suitable Boy
Shaw, Irwin: The Young Lions
Slotkin, Richard: The Crater
Smith, Dinitia: The Illusionist
Spencer, Scott: Men in Black
Stegner, Wallace: Joe Hill
Tartt, Donna: The Secret History
Tyler, Anne: A Patchwork Planet
Vonnegut, Kurt: Hocus Pocus
Waugh, Evelyn: Brideshead Revisited
Westlake, Donald E.: The Ax

αυτα ειναι καμια κατοστη βιβλια ποτε προλαβαινει να τα διαβασει και να γραψει ταυτοχρονα :P
 

glaskos

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Δεκ 2011
Μηνύματα
15.126
Like
7.968
Πόντοι
1.206
ο τίτλος του βιβλίου αποκαλύφτηκε χτες από τον αλεξ

Το επιπεδο αποδοσης δικαιοσυνης στη χωρα μας ειναι πολυ καλο  :2funny: :2funny: :cheesy: :cheesy:

 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
44
Πόντοι
366
ελαχιστα βιβλια του King δεν ηταν αποτυχημενη μεταφορα στην οθονη παντως  :grin:
Δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του, τη Λάμψη προσπάθησα αλλά βαρέθηα και την άφησα στη μέση.Η Λάμψη πάντως είναι ταινιάρα.
 
OP
OP
Gun Club 181

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
103
Πόντοι
166
Δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του, τη Λάμψη προσπάθησα αλλά βαρέθηα και την άφησα στη μέση.Η Λάμψη πάντως είναι ταινιάρα.

την Λαμψη του Κιουμπρικ εννοεις φανταζομαι...εκει εχει βαλει το χερακι του ο σκηνοθετης  ;)
 

tarl talbot

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2015
Μηνύματα
108
Κριτικές
10
Like
21
Πόντοι
11
αυτό που με χει απασχολήσει είναι το εξής :

πές ότι κοινωνικά είσαι ένας καθωσπρέπει τύπος
το περίβλημα εξωτερικά είναι καλό
και θές να γράψεις ένα άρρωστο -παράλογο - μηδενιστικό -κυνικό κείμενο
τότε τι κάνεις ?
ψαξε τι σε ωθει στο καθωσπρεπισμο,γιατι θεωρεις οτι το περιβλημα ειναι καλο.denial of latent desire οδηγει στη νευρωση :hi:
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.363
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Εχω γραψει ενα πόνημα θα έλεγα, όχι βιβλίο..Και το εχω αναρτησει εδω μέσα..πηγαινετε στο thread "καζίνο-εμπειριες και διδαγματα"..
:rockon: :rockon: :rockon:
 

TOMMY DEVITO

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2013
Μηνύματα
3.639
Κριτικές
388
Like
8.913
Πόντοι
25.056
αυτα ειναι καμια κατοστη βιβλια ποτε προλαβαινει να τα διαβασει και να γραψει ταυτοχρονα :P
Ε,προφανως δεν τα διαβαζει ολα παντα!!! :s&m_3: Φανταζομαι αναλογως την θεματολογια του βιβλιου που θα γραψει , διαβαζει καποιο αντιστοιχο βιβλιο! Οταν ειναι να γραψει καποιο θριλερ δεν θα κατσει να διαβασει Ολιβερ Τουιστ! Πιθανολογω οταν ειναι να γραψει καποιο δραματικο βιβλιο τοτε μπορει να διαβασει Καρολο Ντικενς!
 

TOMMY DEVITO

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2013
Μηνύματα
3.639
Κριτικές
388
Like
8.913
Πόντοι
25.056
ελαχιστα βιβλια του King δεν ηταν αποτυχημενη μεταφορα στην οθονη παντως  :grin:
Η ταινια Shawshank Redemption ειναι στη θεση νουμερο 1 στη λιστα της ιστοσελιδας imdb.com! Επισης η ταινια Το Πρασινο Μιλι ειναι πολυ ψηλα! Εκανε καλη δουλεια ο Φρανκ Νταραμποντ! :hi:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.384
Like
13.871
Πόντοι
2.606
απο την λιστα που εβαλε μονο αυτο εχω ξερω κι εχω διαβασει   :P
Lee, Harper: To Kill a Mockingbird

εντιτ  κι αυτο το εχω αλλα δεν το χω πιασει ακομα
Golding, William: Lord of the Flies
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Πού ειναι ο kosamf για να μας πει για το επος που ετοιμαζε  :think: :think: :think:

Εφτασεεεεε

Λοιπον, αυτη την περιοδο δεν προλαβαινω (μονο "μερεμετια"), γιατι παρακολουθω σχολη κινηματογραφου και, παραλληλα, σκοπευω να παρω πτυχιο (της αλλης σχολης) το καλοκαιρι/ Οχι οτι διαβαζω στο ενδιαμεσο των εξεταστικων, αλλα ειναι ψυχολογικο (νιωθεις μια εκκρεμοτητα).

Η υλη του βιβλιου ειναι τελειωμενη εδω και 2 χρονια, αλλα, καποια σημεια δεν ειναι καλα (απο λογοτεχνικης αποψης).

Γενικως, προτεινω να μην δημοσιευσετε τπτ αν δεν ειστε ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουροι για την αξια σας.
Το βιβλιο ειναι δυσκολο σπορ κ' οι ερασιτεχνες μπορουν καλλιστα να γελοιοποιηθουν.

Επισης, αν ειστε αποφασισμενοι, καντε κατοχυρωση πνευματικων δικαιωματων γτ γινονται πολλες μαλακιες στις μερες μας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom