newcummer
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 639
- Κριτικές
- 5
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Νεοδημοκρατικόσκυλα, δεν πρόκεται να ξαναβγείτε κυβέρνηση στον αιώνα τον άπαντα..
μην εισαι τοσο φανατισμενος.
Νεοδημοκρατικόσκυλα, δεν πρόκεται να ξαναβγείτε κυβέρνηση στον αιώνα τον άπαντα..
Νεοδημοκρατικόσκυλα, δεν πρόκεται να ξαναβγείτε κυβέρνηση στον αιώνα τον άπαντα..
Γιατί ανακατεύετε τον Κικίλια?
Ο κόσμος είχε μια πρώτη μεγάλη ευκαιρία να ψηφίσει συντριπτικά κατά του Μνημονίου,αλλά μάλλον υπάρχουν πολλοί Έλληνες ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ρε ΄παιδί μου....γουστάρουν τη φτώχεια.....
γουστάρουν 1000 ευρώ με ΠΑΣΟΚ παρά 1500 με ΝΔ....
ααααα ωστε αυτη ειναι η θεση καμινη-σγουρου για τους μεταναστες...
μηπως να μας ελεγε και την θεση του ο σγουρος για τους κεντερη-θανου;;;
Υ.Γ. σιγα μην κανει 10.000.000/χλμ ο Κορινθου -πατρων! ουτε τουνελ χρειαζεται να κατασκευαστουν ουτε γεφυρες! Χαλαρωσε! Μια απλη επεκταση του οδοστρωματος χρειαζεται!
μην εισαι τοσο φανατισμενος.
τιτανοτεραστιο
Γιατί;;;;
(παρακαλώ όχι επιχειρήματα Δρ. Μέμου, δηλαδή ότι το ΕλΒεν κλείνει λόγω ομίχλης..).
Γιατί;;;;
(παρακαλώ όχι επιχειρήματα Δρ. Μέμου, δηλαδή ότι το ΕλΒεν κλείνει λόγω ομίχλης..).
γιατι με βολευε στο Ελληνικο.
Μωρή παρλαπιπίτσα πάλι παρλαπιπώνεις;
Δεν έχει σήραγγες η ΝΕΟ Κορίνθου - Πατρών;
Αυτές τι είναι: Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανο και Παναγοπούλα;
Ούτε γέφυρες δεν έχει;;;;
Και τον Βουραϊκό πως θα τον περάσουν;;; Με βάρκες;;;
Και τις παληές γέφυρες μπορείς να μας πεις τι τις κάνουν;;
Μήπως τις γκρεμίζουν;;;
Μία ΑΠΛΗ επέκταση χρειάζεται είπε η παρλαπίπω.....
Τελικά την μόνη σήραγγα που ξέρεις είναι αυτή που βρίσκεται στην τσουπωτή κωλάρα σου......
γιατι δεν κλεινει λογω ομιχλης?Γιατί;;;;
(παρακαλώ όχι επιχειρήματα Δρ. Μέμου, δηλαδή ότι το ΕλΒεν κλείνει λόγω ομίχλης..).
Αυτό είναι και η μεγαλύτερη μαλακία που μας φόρτωσε ο κουφός. Μπίζνες με OPM.
Σε σοβαρά κράτη, ο κατασκευαστής ή πληρώνεται από το κράτος και φτιάχνει, ή δανείζεται ο ίδιος (άντε και με εγγύηση του δημοσίου αν χρειαστεί) και φτιάχνει και μετά παίρνει τα διόδια και πληρώνεται. Στην μπανανία μας, έχουν βρει το κόλπο για να εισπράττουν από τους μουζίκους προκαταβολικά, για κάτι που θα φτιάξουν όταν εδεήσουν (και θα παραδώσουν στην ζούλα, και πιθανότατα θα σκάσει/διαλυθεί/πάρει το ποτάμι σε σύντομο χρονικό διάστημα). Ελεύθερη οικονομία χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει, υπάρχουν όμως κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες που προσπαθούν να τα πάρουν από μας, τώρα που στέρεψε ο κορβανάς.
δεν μετατραπηκε σε μια νυχτα το κοστος του απο ECU se Ευρώ τριπλασιάζοντας την τιμή του?
τι λες ρε μαλακα ασχετε! Αυτο εγινε με την κρυφη υποτιμηση του Ελια πριν το Euro!!! Η αναλογια δρχ/ecu που εγινε η συμβαση ηταν 1 ecu = 115 δραχμες! Αντε να πουλησεις τα φιδια αλλου σαπιοκοιλια αεργε πρασινοφρουρε!Παρλαπιπίτσα:
1 ECU = 1 €
το λάθος με ετο ΕλΒεν είναι η σύμβαση ώς προς την διάρκεια της (25 έτη) και τα ποσοστά συμμετοχής (45% Hoc 55% Δημόσιο) ... ναι μεν τα κέρδη μοιράζονται προς όφελος του δημοσίου αλλά ο σύντομος χρόνος και το μικρό ποσοστό συμμετοχής οδήγησαν τα τέλη στα ύψη με αποτέλεσμα να είναι ένα από τα περισσότερο ακριβά αεροδρόμια της Ευρώπης .. αυτό έχει σαν συνέπεια υψηλότερους ναύλους αεροπορικών εταιρειών και αποθάρυνση των εταιρειών να χρησιμοποιύν σαν βάση (hub) το αεροδρόμιο (ειδικά αυτών του χαμηλού κόστους)...
επίσης ζημιά έκανε και ο όρος της σύμβασης περί μη αδειοδότησης λειτουργίας ανταγωνιστικού αεροδρομίου σε απόσταση μικρότερη των 100 (αν θυμάμαι καλά αλλιώς διόρθωσε με) χλμ από το ΕλΒεν...
στην draft σύμβαση που είχε κάνει ο Μάνος ο χρόνος ήταν 35 χρόνια και τα ποσοστά 55%-45% με περίοδο μη αδειοδότησης 15ετη και όρο περί ύψους τελών αεροδρομίου...
Με την διάρκεια της σύμβασης πάντα χάνεις και πάντα κερδίζεις κάτι.
Δεν ξέρω αν τα όντως υψηλά landing fees είναι ο μόνος παράγοντας που εμποδίζει το ΕλΒεν να γίνει hub.
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα ότι η Qatar Airways θα έκανε ποτέ hub το ΕλΒεν. Ή ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την Κωνσταντινούπολη ή την Ρώμη.
Επίσης δεν ξέρω κανένα παράδειγμα μεγάλου αεροδρομίου που να χρησιμοποίεται και από low cost carriers. Αν και νομίζω ότι πολιτική της Easy Jet είναι να τα χρησιμοποιεί όπου δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Η Ryan Air θα πάει στην Αγχίαλο ().
Δεν είμαι σίγουρος δε ότι η Αθήνα χρειάζεται και δεύτερο αεροδρόμιο. Αρκετά έχουμε σήμερα στην χώρα.
είχαν έρθει σε συνενόηση για να χτιστεί στην θέση του πάρκιν μεγάλης διάρκειας ένα terminal αποκλειστικά charter/LCC χωρίς πολυτέλειες (σαν του βερολίνου) αλλά δεν έχει προχωρήσει..