Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Γιατί ανακατεύετε τον Κικίλια?

Ο κόσμος είχε μια πρώτη μεγάλη ευκαιρία να ψηφίσει συντριπτικά κατά του Μνημονίου,αλλά μάλλον υπάρχουν πολλοί Έλληνες ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ρε ΄παιδί μου....γουστάρουν τη φτώχεια.....

γουστάρουν 1000 ευρώ με ΠΑΣΟΚ παρά 1500 με ΝΔ....

Εάν ήθελε να το κάνει αυτό, θα σάρωναν Παφίλης, Μητρόπουλος, Κικίλιας και φυσικά Δημαράς.

Αλλά Μνημόνιο δεν είναι μονο αυτό που γράφεις. Είναι και ΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ της χώρας.
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
ααααα ωστε αυτη ειναι η θεση καμινη-σγουρου για τους μεταναστες...
μηπως να μας ελεγε και την θεση του ο σγουρος για τους κεντερη-θανου;;;

Εσύ συμφωνείς σε ΌΛΑ με αυτόν που ψηφίζεις; Γίνεται αυτό;
 

broytos

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2010
Μηνύματα
334
Like
0
Πόντοι
1
Aπ' οτι βλεπω φιλοι μου,μυαλο δεν βαζουμε.Παλι πισω απο τα κομματα-συμοριες οχυρωνομαστε και βριζουμε ο ενας τον αλλο.

Δεν εχουμε σωτηρια... Ο θεος ας αναπαυσει την κριτικη μας σκεψη :priest:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Υ.Γ. σιγα μην κανει 10.000.000/χλμ ο Κορινθου -πατρων! ουτε τουνελ χρειαζεται να κατασκευαστουν ουτε γεφυρες! Χαλαρωσε! Μια απλη επεκταση του οδοστρωματος χρειαζεται!

Μωρή παρλαπιπίτσα πάλι παρλαπιπώνεις;

Δεν έχει σήραγγες η ΝΕΟ Κορίνθου - Πατρών;

Αυτές τι είναι: Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανο και Παναγοπούλα;

Ούτε γέφυρες δεν έχει;;;;

Και τον Βουραϊκό πως θα τον περάσουν;;; Με βάρκες;;;

Και τις παληές γέφυρες μπορείς να μας πεις τι τις κάνουν;;

Μήπως τις γκρεμίζουν;;;
5057716596_399f283450_z.jpg


Μία ΑΠΛΗ επέκταση χρειάζεται είπε η παρλαπίπω.....

Τελικά την μόνη σήραγγα που ξέρεις είναι αυτή που βρίσκεται στην τσουπωτή κωλάρα σου......



 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.778
Κριτικές
16
Like
10.297
Πόντοι
8.645
μην εισαι τοσο φανατισμενος.

Όλοι οι άλλοι προμηνύουν την επιστροφή της ΝΔ και κάθονται και γράφουν πίπες, κι εμένα βρήκες να πεις φανατισμένο.
ΥΣ. Γαμώ και τους μεν και τους δε για να ξηγιόμαστε.  :fuck2:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Γιατί;;;;

(παρακαλώ όχι επιχειρήματα Δρ. Μέμου, δηλαδή ότι το ΕλΒεν κλείνει λόγω ομίχλης..).

το λάθος με ετο ΕλΒεν είναι η σύμβαση ώς προς την διάρκεια της (25 έτη) και τα ποσοστά συμμετοχής (45% Hoc 55% Δημόσιο) ... ναι μεν τα κέρδη μοιράζονται προς όφελος του δημοσίου αλλά ο σύντομος χρόνος και το μικρό ποσοστό συμμετοχής οδήγησαν τα τέλη στα ύψη με αποτέλεσμα να είναι ένα από τα περισσότερο ακριβά αεροδρόμια της Ευρώπης .. αυτό έχει σαν συνέπεια υψηλότερους ναύλους αεροπορικών εταιρειών και αποθάρυνση των εταιρειών να χρησιμοποιύν σαν βάση (hub) το αεροδρόμιο (ειδικά αυτών του χαμηλού κόστους)...

επίσης ζημιά έκανε και ο όρος της σύμβασης περί μη αδειοδότησης λειτουργίας ανταγωνιστικού αεροδρομίου σε απόσταση μικρότερη των 100 (αν θυμάμαι καλά αλλιώς διόρθωσε με) χλμ από το ΕλΒεν...

στην draft σύμβαση που είχε κάνει ο Μάνος ο χρόνος ήταν 35 χρόνια και τα ποσοστά 55%-45% με περίοδο μη αδειοδότησης 15ετη και όρο περί ύψους τελών αεροδρομίου...
 

Επισκέπτης
Μωρή παρλαπιπίτσα πάλι παρλαπιπώνεις;

Δεν έχει σήραγγες η ΝΕΟ Κορίνθου - Πατρών;

Αυτές τι είναι: Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανο και Παναγοπούλα;

Ούτε γέφυρες δεν έχει;;;;

Και τον Βουραϊκό πως θα τον περάσουν;;; Με βάρκες;;;

Και τις παληές γέφυρες μπορείς να μας πεις τι τις κάνουν;;

Μήπως τις γκρεμίζουν;;;

Μία ΑΠΛΗ επέκταση χρειάζεται είπε η παρλαπίπω.....

Τελικά την μόνη σήραγγα που ξέρεις είναι αυτή που βρίσκεται στην τσουπωτή κωλάρα σου......

Mαλακα σαπιοκοιλια αεργε αμορφωτε πρασινοφρουρε,


Ποσο ηλιθιος εισαι τελικα? Ποσο κοστιζει ρε βλημα η ανατιναξη μιας γεφυρας ? Ποσο να παει το κοστος χιλιομετρου επειδη ανατιναξαν μια γεφυρα? 10.000.000???? Παλι ηρθες να μας κανεις google-ικη πασοκικη προπαγανδα βρε ΗΛΙΘΙΕ? Αντε βαλτε κανεναν πρασινο ΜΕΓΑΛΟΚΛΕΦΤΑΡΑ στη φυλακη πρωτα και μετα ελα να μου πουλησεις ιστορια, ΒΛΑΞ! 600 δις, λεει ειναι οι καταθεσεις Ελληνων στην Ελβετια! 500 εκατομμύρια λέει οτι εχει στην τράπεζα ΜΟΝΟ Ο ΑΚΗΣ! ΜΙΣΟ ΔΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ! Και τολμάτε και μιλάτε ρε λαμόγια? Ου να χαθειτε βρωμοσκυλα!
 

Επισκέπτης
Γιατί;;;;

(παρακαλώ όχι επιχειρήματα Δρ. Μέμου, δηλαδή ότι το ΕλΒεν κλείνει λόγω ομίχλης..).
γιατι δεν κλεινει λογω ομιχλης?
δεν εχει συνεχεια περιεργα ρευματα αερα που δυσκολευουν τις προσγειωσεις?
δεν κλεινει με μισο ποντο χιονι?
δεν κατασκευαστηκε και ξεκινησε τη λειτουργια του διχως προβλεψη μεταφορας των επιβατων?
δεν ειναι το ακριβοτερο αεροδρομιο της Ευρωπης?
δεν ειναι απαγορευτικο για τις εταιρειες low cost?
δεν μετατραπηκε σε μια νυχτα το κοστος του απο ECU se Ευρώ τριπλασιάζοντας την τιμή του?
δεν ειναι παραλογο που ο κύριος τροπος για να πας εκει ειναι μεσω ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ο οποίος παραχωρήθηκε επίσης με σκοτεινες διαδικασίες και συμβάσεις?
δεν ειναι παραλογο που εχει απαγορευτει οποιαδηποτε λειτουργια αλλου αεροδρομιου σε ακτινα 80 χιλιομετρων?
δεν ειναι παραλογο που ολη η επιβατικη δραστηριοτητα εχει φορτωθει σε ενα και μονο αεροδρομιο διχως καμια εναλλακτικη τοσο για τους επιβατες οσο και για τις εταιρειες?

Μια μαλακια και μιση ειναι το Ελ.Βενιζελ! Είναι η ΠΑΣΟΚικη διαπλοκη και λαμογια προσωποποιημενη! Ενα εργο που πληρωσαμε τρεις φορες πανω απο την αξια του και το χαρισαμε σε ξενους φροντίζοντας να απαγορευσουμε οτιδηποτε θα μπορουσε θεωρητικα να επηρρεασει τα υπερκερδη τους! ΚΑΘΑΡΗ ΠΑΣΟΚικη ΛΑΜΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Αυτό είναι και η μεγαλύτερη μαλακία που μας φόρτωσε ο κουφός. Μπίζνες με OPM.

Σε σοβαρά κράτη, ο κατασκευαστής ή πληρώνεται από το κράτος και φτιάχνει, ή δανείζεται ο ίδιος (άντε και με εγγύηση του δημοσίου αν χρειαστεί) και φτιάχνει και μετά παίρνει τα διόδια και πληρώνεται. Στην μπανανία μας, έχουν βρει το κόλπο για να εισπράττουν από τους μουζίκους προκαταβολικά, για κάτι που θα φτιάξουν όταν εδεήσουν (και θα παραδώσουν στην ζούλα, και πιθανότατα θα σκάσει/διαλυθεί/πάρει το ποτάμι σε σύντομο χρονικό διάστημα). Ελεύθερη οικονομία χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει, υπάρχουν όμως κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες που προσπαθούν να τα πάρουν από μας, τώρα που στέρεψε ο κορβανάς.

1) Δεν ισχύει.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που διόδια αρχίζουν να εισπράττονται ταυτόχρονα με την εκτέλεση των έργων: www.tollroadsnews.com/node/3973]Cintra-Meridiam-Dallas Cops group chosen by TxDOT for $1.6 billion of N Tarrant Express toll lanes[/url]
(εδώ σημειώνουμε 2 πράγματα: α) τι σημαίνει τεχνογνωσία, δηλαδή Ισπανική εταιρεία φτιάχνει δρόμους στο Τέξας με Γαλλική χρηματοδότηση, β) διάρκεια παραχώρησης: 52 χρόνια).

Αλλά ακόμη και αν η είσπραξη των διοδίων άρχιζε μετά την ολοκλήρωση και την παράδοση του έργου το μόνο που θα πετυχαίναμε θα ήταν η αύξηση του κόστους λόγω του κόστους ευκαιρίας του δεσμευμένου κεφαλαίου για το χρονικό διάστημα της κατασκευής.

2) Αν το έργο σκάσει/ διαλυθεί/ πάρει το ποτάμι πάλι ο παραχωρησιούχος θα πρέπει να το επιδιορθώσει εφόσον είναι και ο υπεύθυνος για την λειτουργία του. Πολύ πιθανόν δε (δεν ξέρω την σύμβαση) θα μειώνονται οι απολαβές του μέσω του μηχανισμού πληρωμών διαθεσιμότητας.
 

Επισκέπτης
Παρλαπιπίτσα:

1 ECU = 1 €
τι λες ρε μαλακα ασχετε! Αυτο εγινε με την κρυφη υποτιμηση του Ελια πριν το Euro!!! Η αναλογια δρχ/ecu που εγινε η συμβαση ηταν 1 ecu = 115 δραχμες! Αντε να πουλησεις τα φιδια αλλου σαπιοκοιλια αεργε πρασινοφρουρε!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
το λάθος με ετο ΕλΒεν είναι η σύμβαση ώς προς την διάρκεια της (25 έτη) και τα ποσοστά συμμετοχής (45% Hoc 55% Δημόσιο) ... ναι μεν τα κέρδη μοιράζονται προς όφελος του δημοσίου αλλά ο σύντομος χρόνος και το μικρό ποσοστό συμμετοχής οδήγησαν τα τέλη στα ύψη με αποτέλεσμα να είναι ένα από τα περισσότερο ακριβά αεροδρόμια της Ευρώπης .. αυτό έχει σαν συνέπεια υψηλότερους ναύλους αεροπορικών εταιρειών και αποθάρυνση των εταιρειών να χρησιμοποιύν σαν βάση (hub) το αεροδρόμιο (ειδικά αυτών του χαμηλού κόστους)...

επίσης ζημιά έκανε και ο όρος της σύμβασης περί μη αδειοδότησης λειτουργίας ανταγωνιστικού αεροδρομίου σε απόσταση μικρότερη των 100 (αν θυμάμαι καλά αλλιώς διόρθωσε με) χλμ από το ΕλΒεν...

στην draft σύμβαση που είχε κάνει ο Μάνος ο χρόνος ήταν 35 χρόνια και τα ποσοστά 55%-45% με περίοδο μη αδειοδότησης 15ετη και όρο περί ύψους τελών αεροδρομίου...

Με την διάρκεια της σύμβασης πάντα χάνεις και πάντα κερδίζεις κάτι.

Δεν ξέρω αν τα όντως υψηλά landing fees είναι ο μόνος παράγοντας που εμποδίζει το ΕλΒεν να γίνει hub.
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα ότι η Qatar Airways θα έκανε ποτέ hub το ΕλΒεν. Ή ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την Κωνσταντινούπολη ή την Ρώμη.

Επίσης δεν ξέρω κανένα παράδειγμα μεγάλου αεροδρομίου που να χρησιμοποίεται και από low cost carriers. Αν και νομίζω ότι πολιτική της Easy Jet είναι να τα χρησιμοποιεί όπου δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Η Ryan Air θα πάει στην Αγχίαλο ().

Δεν είμαι σίγουρος δε ότι η Αθήνα χρειάζεται και δεύτερο αεροδρόμιο. Αρκετά έχουμε σήμερα στην χώρα.
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Ρε παιδιά το 1998 έγινε ηθελημένη μεν υποτιμηση αλλά ήταν της τάξεως του 20%. Ήταν η τελευταία ευκαιρία να υποτιμηθούμε διότι έπρεπε να έχουμε σταθερότητα χωρίς υποτιμήσεις 2 έτη πριν κλειδώσει η ισοτιμία μας.

Για να πάει από τις 115 στις 341 δραχμές κάποιο νόμισμα σημαίνει ότι υποτιμηθήκαμε κατά 65%(!).
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Με την διάρκεια της σύμβασης πάντα χάνεις και πάντα κερδίζεις κάτι.

Δεν ξέρω αν τα όντως υψηλά landing fees είναι ο μόνος παράγοντας που εμποδίζει το ΕλΒεν να γίνει hub.
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα ότι η Qatar Airways θα έκανε ποτέ hub το ΕλΒεν. Ή ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την Κωνσταντινούπολη ή την Ρώμη.

Επίσης δεν ξέρω κανένα παράδειγμα μεγάλου αεροδρομίου που να χρησιμοποίεται και από low cost carriers. Αν και νομίζω ότι πολιτική της Easy Jet είναι να τα χρησιμοποιεί όπου δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Η Ryan Air θα πάει στην Αγχίαλο ().

Δεν είμαι σίγουρος δε ότι η Αθήνα χρειάζεται και δεύτερο αεροδρόμιο. Αρκετά έχουμε σήμερα στην χώρα.

τα landing fees γενικά είναι ανασταλτικός παράγοντας τόσο για την χρήση από αεροπορικές εταιρείες όσο και απο επιβάτες (τουρισμός)... η Qatar όχι λόγω του ότι ο προσανατολισμός της είναι προς την ανατολή οπότε το δικό της αεροδρόμιο βολεύει περισσότερο.. σίγουρα όμως την Ρώμη μπορούμε να την ανταγωνιστούμε .. όσο για την Easyjet σε άρθρο του περιφερειακούτης διευθυντή για την περιοχή στην ΠΤΗΣΗ ανέφερε ότι προσβλέπει σε επέκταση της ανατολικά (Μ.Ανατολή κλπ) αλλά το ΕλΒεν είναι πολύ ακριβό για τα γούστα της.. είχαν έρθει σε συνενόηση για να χτιστεί στην θέση του πάρκιν μεγάλης διάρκειας ένα terminal αποκλειστικά charter/LCC χωρίς πολυτέλειες (σαν του βερολίνου) αλλά δεν έχει προχωρήσει..

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
είχαν έρθει σε συνενόηση για να χτιστεί στην θέση του πάρκιν μεγάλης διάρκειας ένα terminal αποκλειστικά charter/LCC χωρίς πολυτέλειες (σαν του βερολίνου) αλλά δεν έχει προχωρήσει..

Και που θα παρκάρουμε εμείς;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom