Τύπε, τι να λέμε τώρα... Οι προβλέψεις του κουφού είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, να παραχωρείται σε ιδιωτική εταιρία η είσπραξη τελών για έργο το οποίο ΘΑ κατασκευάσει ή κατασκευάζει ΕΝΩ εισπράττει. Αυτά χώρια από τα λεφτά που θα δοθούν σε επιδοτήσεις, επιχορηγήσεις κτλ Βασικά η εκάστοτε ανάδοχος θα έπρεπε να μας... πληρώνει που μας αναγκάζει να χρησιμοποιούμε τέτοιους δρόμους, μιας και ειδικά η Αθηνών - Πατρών μοιάζει με ειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις και όχι με δρόμο ταχείας και μαζικής κυκλοφορίας. Όπως επίσης και να καθίσταται υπεύθυνη για κάθε ατύχημα στον δρόμο τον οποίο εκμεταλλεύεται ήδη. Αλλά τι να λέμε τώρα, εδώ δεν είχαν προβλέψει καν για εκχιονιστικά και είχε κλείσει πέρσι η ΠΑΘΕ σε δύο σημεία και μετά βγήκε η ανάδοχος (του γνωστού μπομπ του μάστορα) να μας πει ότι ήταν ευθύνη του... τοπικού δήμου. Η τις αυθαίρετες κατασκευές που είχαν κάνει για εργοτάξια, μέσα μάλιστα σε προστατευόμενη περιοχή και όταν έπεσαν τα μπουγιουρντιά από τις πολεοδομίες, έβαλαν τον λαλιώτη β' να τους τα σβήσει.
Σε οποιοδήποτε σοβαρό κράτος, και όχι στην μπανανία μας, η ανάδοχος μετά από μειοδοτικό διαγωνισμό, θα αναλάμβανε την κατασκευή του δρόμου, διεκπεραιώνοντας μόνη της κάθε σχετική εργασία, φροντίζοντας μόνη της για την ύπαρξη εναλλακτικών ανεμπόδιστων διαδρομών, και αφού είχε παραδώσει το έργο εγκαίρως και σύμφωνο με τις τεχνικές προδιαγραφές, τότε θα συζητούσαμε το πως θα εισέπραττε τα χρήματα που ξόδεψε μέσω των διοδίων. Αλλά εδώ, οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι ανάδοχοι αναλαμβάνουν το έργο, στήνουν πρωτίστως σταθμούς διοδίων και δευτερευόντως εργοτάξια για να ανακαταεσκευάσουν και καλά τον δρόμο, που σε πολλές περιπτώσεις είναι και ο μοναδικός που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το κοινό, συνεχίζουν στον ίδιο ρυθμό τις ολιγωρίες τις κατασκευής, ενίοτε σταματώντας και τις εργασίες "ελλείψει χρηματοδότησης" ή κρυβόμενοι πίσω από τις απαλλοτριώσεις που και καλά έπρεπε να κάνει το κράτος, ενώ βέβαια εισπράττουν κανονικά τα λεφτά των διοδίων και φυσικά όταν σε 2-3-5-10 χρόνια τελειώσουν και με την πρώτη βροχή ο δρόμος μετατοπιστεί σε άλλη θέση (όπως έχει γίνει πλειστάκις στο παρελθόν, και στην Μαλακάσα, και στην Σπάρτη, ακόμα και σε γέφυρα εντός των Αθηνών (στο ποτάμι για όσους δεν θυμούνται), ή ο δρόμος φράξει για δική τους ολιγωρία λόγω μη λήψης αναγκαίων μέτρων), θα βγει κάποιος εκπρόσωπος και θα μας μιλήσει πάλι για την κακιά μας την μοίρα και το ριζικό (όπως το συνεταιράκι του μπομπ, που μας μίλησε για ακραία γεωλογικά φαινόμενα). Μπίζνες ιν Γκρις ας γιούζουαλ.