Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

Xeiroglykanos

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2010
Μηνύματα
559
Κριτικές
13
Like
0
Πόντοι
16
Και Πολύμυλο Κοζάνης στην Εγνατία πληρώνουμε.

Εννοείται σε όλα τα άλλα πιστόλι.
 

palias4

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2008
Μηνύματα
675
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
6
Μάλγαρα εριξα πιστολι 3 φορες πηγαινε ελα,αναμενω την αστυνομια απο λεπτο σε λεπτο αρματωμενος.
 

palias4

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2008
Μηνύματα
675
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
6
με τις μλκς του γκλετσου παντως κ με την προβολη απο τα μμε θα μας τον φορεσουν καπως...
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Ρε παιδιά για πείτε μου να μου δώσετε τα φώτα σας.
Αν είναι να πας Τρίπολη πληρώνετε τα διόδια μέχρι εκεί;;;
δηλ.τα διόδια της Ελευσίνας(2,80 ευρώ),του Σπαθοβουνίου(2,30ευρώ) και της Τρίπολης(2,30ευρώ) συν την επιστροφή που είναι πάλι τα ίδια με το πήγαινε,μόνο που αντί για την Ελευσίνα,πληρώνεις την Κόρινθο.Δηλ.αν κάνουμε μια σούμα την διαδρομή Αθήνα-Τρίπολη-Αθήνα την πληρώνεις περίπου 15 ευρώ,χώρια που αν μένεις σε καμμμια΄περιοχή που σε βολεύει η Αττική Οδός το κόστος ανεβαίνει στα 21 ευρώ!!!!!

Και ρωτάω,πρέπει να πληρώνουμε τα συγκεκριμένα διόδια,και αν όχι,για να κανω τον συνήγορο του διαβόλου,είναι ένας δρόμος που έχει φτιαχτεί κ είναι αρκετά καλός,δεν είναι δα και Κορίνθου-Πατρών,και άρα δεεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το επιχείρημα του ότι ο δρόμος δεν έχει φτιαχτεί.

Ακούω απόψεις.
Ευχαριστώ.
τοσο καλος ειναι ο δρομος..





Υποχώρησε, λίγες εβδομάδες μετά την παράδοση του έργου, το οδόστρωμα στον αυτοκινητόδρομο Τσακώνα – Μεγαλόπολη, κοντά στον κόμβο Παραδεισίων και η κατασκευαστική κοινοπραξία «Μορέας» επεμβαίνει άμεσα για την αποκατάσταση.

Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε μια διαδρομή 900 μέτρων από τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου μέχρι και το τέλος του μήνα.
Η υποχώρηση έχει παρατηρηθεί στην αριστερή λωρίδα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας -στο μέσο του δρόμου δηλαδή- τόσο προς Αθήνα (λίγο μετά την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο στον κόμβο Παραδεισίων) όσο και προς Καλαμάτα (λίγο πριν την έξοδο).

Η συγκεκριμένη περιοχή χαρακτηρίζεται από εδαφολογική αστάθεια. Άλλωστε πριν από λίγα χρόνια μερικά χιλιόμετρα πιο νότια είχε ξαναγίνει κατολίσθηση του εδάφους στον ανακαινισμένο δρόμο που επίσης είχε παραδοθεί λίγο καιρό πριν.

Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας αποτελεί επιλογή και πολλών Ηλείων οδηγών, οι οποίοι καλό είναι προσέχουν στην οδήγηση στο συγκεκριμένο σημείο και να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες που θα τους δίδονται αλλά και τις πινακίδες.

Η Ανατολική Οδός ή Μορέας είναι ο μοναδικός σήμερα αυτοκινητόδρομος που έχει παραδώσει περισσότερο από το 50% του συνολικού έργου και τον αυτοκινητόδρομο να είναι συνεχής από την Κόρινθο μέχρι και τον κόμβο στα Παραδείσια.

Από το .
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.700
Κριτικές
5
Like
50
Πόντοι
166
Ρε αδερφέ τι ρωτάς?ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ εκτός της Αττικής Οδού, των Διοδίων των Μαλγάρων και της Γέφυρας του Ρίου-Αντιρρίου.Εγώ πάω Λουτράκι κάθε ΣΚ-ξέρεις γιατί  ;)-και δεν πληρώνω μία...Πάλι θα τα λέμε????

Τη Δευτέρα, βγες στην αναφορά παιδί μου, για να μάθεις να στερείς έσοδα από τις κατασκευάστριες εταιρείες.....! :cheesy:
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.700
Κριτικές
5
Like
50
Πόντοι
166
Μία άλλη ανάγνωση του θέματος, από τα παπαγαλάκια των εργολάβων:

[size=15pt]Το «κίνημα» των διοδίων και η... ακινησία για επενδύσεις 4,5 δισ.[/size]

Κίνδυνος για έμφραγμα σε πέντε συμβάσεις στην παραγωγή δημοσίων έργων καθώς παρουσιάστηκαν προβλήματα στην οικονομική συμμετοχή του Δημοσίου (για παράδειγμα οι επιστροφές του ΦΠA), στα έσοδα των έργων λόγω της μείωσης της κυκλοφορίας, αλλά και του «κινήματος» μη πληρωμής διοδίων, που έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα. Άλλο σημαντικό πρόβλημα οι απαλλοτριώσεις, που αν και σύμφωνα με τις συμβάσεις θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και καιρό, τώρα έχουν φθάσει στο 60% και μάλιστα ύστερα από σπριντ τους τελευταίους μήνες.


Σε κρίσιμες διαπραγματεύσεις προχωρούν, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, Δημόσιο, κατασκευαστικές εταιρείες και τράπεζες, σε μία προσπάθεια να συνεχιστούν και να ολοκληρωθούν οι πέντε συμβάσεις παραχώρησης για την κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων.

H κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, κυρίως λόγω της οικονομικής κρίσης, θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολη και θέτει σε κίνδυνο την ομαλή εξέλιξη των έργων. Παρουσιάστηκαν προβλήματα στην οικονομική συμμετοχή του Δημοσίου (για παράδειγμα οι επιστροφές του ΦΠA), στα έσοδα των έργων λόγω της μείωσης της κυκλοφορίας, αλλά και του «κινήματος» μη πληρωμής διοδίων, που έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα. Άλλο σημαντικό πρόβλημα οι απαλλοτριώσεις, που αν και σύμφωνα με τις συμβάσεις θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και καιρό, τώρα έχουν φθάσει στο 60% και μάλιστα μετά από σπριντ τους τελευταίους μήνες.


Διαπραγματεύσεις
Tώρα θα πρέπει και οι δύο πλευρές να καθίσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να βρουν λύση για τη διάσωση των έργων, σε μία περίοδο όπου οι επενδύσεις ιδιωτών στην Eλλάδα είναι είδος προς εξαφάνιση. Mπορεί εσχάτως κάποιες ομάδες να λένε με ευκολία «ας σταματήσουν τα έργα», αλλά μία τέτοια εξέλιξη θα ήταν καταστροφική. Σε μία οικονομία όπου επιχειρήσεις απολύουν κόσμο, μειώνουν μισθούς και έξοδα, και άλλες βάζουν λουκέτα, όπου έχουμε περάσει σε ύφεση και κανείς δεν επενδύει, υλοποιούνται μεγάλα έργα με ιδιωτικά κεφάλαια δημιουργώντας χιλιάδες άμεσες θέσεις απασχόλησης και άλλες τόσες από τοπικές υπεργολαβίες και συγγενείς δραστηριότητες.

Oι αφορισμοί μπορεί να είναι εύκολοι, αλλά κάθε άλλο παρά υιοθετούνται από όσους απασχολούνται στον τουρισμό, το εμπόριο, τις μεταφορές. Oλόκληροι μηχανισμοί επιστρατεύονται για να προσελκύσουν ξένες επενδύσεις (βλέπε Kατάρ), και την ίδια στιγμή άλλοι βάζουν απέναντι ιδιώτες που έχουν επενδύσει 4,5 δισ. ευρώ για την υλοποίηση των οδικών αξόνων και στους οποίους συμμετέχει το Δημόσιο με άλλα 2 δισ. ευρώ.

Tο ελληνικό χρηματιστήριο «πανηγύρισε» ότι δανειστήκαμε 1,9 δισ. ευρώ με 4,9% με έντοκα εξάμηνης διάρκειας, ενώ για την υλοποίηση των πέντε συμβάσεων παραχώρησης έχουν εξασφαλιστεί τραπεζικά δάνεια 3,5 δισ. ευρώ με επιτόκιο 3% για τριάντα χρόνια. Σε περίπτωση που τα δάνεια αυτά χαθούν, θα έχει ενδιαφέρον το επιτόκιο που θα δοθεί για πιθανή συνέχιση των έργων.


Τα αίτια
Διαστάσεις λαμβάνει το τελευταίο διάστημα η άρνηση πληρωμής διοδίων στα υπό κατασκευή έργα, επιδεινώνοντας ακόμα περισσότερο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Aιτία της οικονομικής κρίσης και της μείωσης των εισοδημάτων η αντίδραση αυτή έχει οδηγήσει ακόμα και σε οξείς αντιπαραθέσεις, όπως αυτή στη Στυλίδα τις προηγούμενες ημέρες. H κρίση στη Στυλίδα φαίνεται να εκτονώνεται με τη χορήγηση εκ νέου καρτών στους κατοίκους των γύρω περιοχών, όπου δεν υπάρχει εναλλακτικό οδικό δίκτυο για τις μετακινήσεις τους. H κίνηση αυτή θεωρείται απολύτως λογική, αφού δεν μπορεί να υποχρεωθεί ο πολίτης στην καταβολή διοδίων για τις μετακινήσεις του εκεί όπου δεν υπάρχει δευτερεύον οδικό δίκτυο.

O πολίτης πρέπει να έχει την επιλογή να χρησιμοποιήσει το νέο οδικό δίκτυο καταβάλλοντας το τίμημα ή να μετακινηθεί από το εναλλακτικό δίκτυο δωρεάν. O αρμόδιος υπουργός Δ. Pέππας ήταν σαφής: «Σε κάθε περίπτωση αντιλαμβάνεστε πως δεν υπάρχει περίπτωση από τη δική μας πλευρά να αφήσουμε το παραμικρό περιθώριο για παρανόηση ότι οι πολίτες μπορεί να μην πληρώνουν διόδια. Tα διόδια πρέπει να καταβάλλονται από αυτούς που χρησιμοποιούν τους δρόμους, γιατί αυτό ανταποκρίνεται και στις αρχές της κοινωνικής δικαιοσύνης. Aλλιώς, ποιος θα πληρώσει για την κατασκευή αυτών των δρόμων;».


Συμβατικές υποχρεώσεις
Mέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να φτάσουν σε παραβάτες που δεν καταβάλλουν διόδια οι πρώτες εντολές πληρωμής από τις εταιρείες που λειτουργούν τους οδικούς άξονες. Όπως ανέφερε ο υπουργός Yποδομών, «το Δημόσιο -όπως προβλέπεται πάλι από τις συμβάσεις- ενώ δεν έχει ευθύνη για την είσπραξη των διοδίων, οφείλει να παρέχει κάθε διευκόλυνση στον παραχωρησιούχο ώστε να μπορεί να διενεργεί αποτελεσματικά το έργο αυτό του ελέγχου και της είσπραξης των διοδίων. Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένη τη γνωμοδότηση της Aρχής για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, οφείλουμε όταν μας ζητούν οι παραχωρησιούχοι να τους διαθέτουμε στοιχεία για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν περάσει από σταθμούς διοδίων χωρίς να πληρωθούν τα προβλεπόμενα διόδια».

Eξάλλου, για τους δρόμους υπάρχουν μόνο τρεις περιπτώσεις:

Στην πρώτη να πληρώσει μόνο το Δημόσιο, δηλαδή όλοι οι φορολογούμενοι ακόμα και αυτοί που δεν θα τον χρησιμοποιήσουν ποτέ.
Στη δεύτερη να κατασκευαστούν με ιδιωτικά κεφάλαια και να αποπληρωθούν με την καταβολή διοδίων από όσους χρησιμοποιούν το δρόμο.
Στην τρίτη να μην είχε αλλάξει τίποτα από τη χθεσινή πραγματικότητα των εθνικών οδών. Aλλωστε, νωπές είναι οι μνήμες για το «γολγοθά» στους εθνικούς δρόμους, στην Kακιά Σκάλα κ.λπ.
Τα όσα ισχύουν διεθνώς

Πλην Kύπρου, Eσθονίας, Φινλανδίας και Mάλτας, όλες οι υπόλοιπες χώρες της E.E.-27 έχουν κάποιας μορφής χρέωση για τη χρήση οδικών υποδομών που ποικίλλει ως εξής:

1) Xρέωση διοδίων για χρήση αυτοκινητοδρόμων εφαρμόζουν η Πορτογαλία, η Iσπανία, η Eλλάδα, η Iταλία, η Γαλλία, η Iρλανδία και η Πολωνία για όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Στη Γερμανία, την Aυστρία και την Tσεχία η χρέωση χρήσης αυτοκινητοδρόμου αφορά μόνο βαρέα οχήματα, με τα I.X. στην Aυστρία και την Tσεχία να πληρώνουν με ειδικό σήμα.

2) Xρέωση με «vignette» μόνο για χρονοχρέωση χρήσης οδικού δικτύου σε ορισμένες ή όλες τις κατηγορίες οχημάτων χρη­­σιμοποιούν η Σλοβενία, η Σλοβακία, η Oυγγαρία και το Λουξεμβούργο, ενώ η Bουλγαρία, η Pουμανία, το Bέλγιο, η Δανία και η Oλλανδία χρησιμοποιούν πλέον της «vignette» και διόδια για χρήση αυτοκινητόδρομων ή ορισμένων οδικών υποδομών.

Όσον αφορά το ύψος των διοδίων στην Eλλάδα, σύμφωνα με τις συμβάσεις παραχώρησης, είναι 4 λεπτά το χιλιόμετρο σε τιμές 2003 και χωρίς ΦΠA. Δηλαδή σήμερα είναι περί τα 6 λεπτά το χιλιόμετρο. Aντίστοιχα στη Γαλλία κυμαίνεται από 6 λεπτά έως και 11 λεπτά το χιλιόμετρο, στην Iταλία από 6 λεπτά έως 8 λεπτά, στην Iσπανία από 6 λεπτά έως και 15 λεπτά και στην Πορτογαλία από 7 λεπτά έως 9 λεπτά.

Πηγή: www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=91389148]http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=91389148[/url]
 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
Ακριβώς όπως το λες. οι παπαγάλοι έπιασαν δουλειά.

έχω να κάνω δύο "μικρές" παρατηρήσεις.

1. Μέσα στην ύφεση, τη στιγμή που όλοι μας τρώμε χασούρα, την ώρα που πέφτουν οι μισθοί και η αξία όλων .... με ποιά λογική "απαιτούν" οι εργολάβοι και οι τράπεζες τις τιμές που είχαν συμφωνηθεί το 2007?!?!
2. Ο Ρέππας ΤΩΡΑ θυμάται ότι το Δημόσιο "πρέπει" να είναι εντάξει στις συμβάσεις του? Τη σύμβαση που είχε υπογράψει με το 1εκατομύριο συνταξιούχων τη θυμάται? Τη σύμβαση που λέει ότι πρέπει να επιστρέφει το ΦΠΑ, να επιστρέφει το φόρο εισοδήματος που έχει εισπράξει κακώς προκαταβολικά ή τις συμβάσεις με ΟΛΟΥΣ τους άλλους προμηθευτές του Δημοσίου που έχει να τους πληρώσει μήνες?!?! αυτές τι είναι?

α ξέχασα... σε αυτές ο αντισυμβαλόμενος δεν είναι εργολάβος ή τράπεζα...

 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.364
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Τη Δευτέρα, βγες στην αναφορά παιδί μου, για να μάθεις να στερείς έσοδα από τις κατασκευάστριες εταιρείες.....! :cheesy:
Θέλεις ΠΟΛΛΑΑΑ καρβέλια να φας ακόμη,για να βγάλεις στην αναφορά έναν ...Ναύαρχο!!Αντίθετα ,κατσε καλά μη βγάλω εγώ στη φόρα τα κατορθώματα σου....Ξέρεις που και με ποιες......ΚΑΡΛΑ κλπ κλπ!!Μαμή, ε μαμή!!! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Wonderful

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2010
Μηνύματα
5.759
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
66
Ακριβώς όπως το λες. οι παπαγάλοι έπιασαν δουλειά.

έχω να κάνω δύο "μικρές" παρατηρήσεις.

1. Μέσα στην ύφεση, τη στιγμή που όλοι μας τρώμε χασούρα, την ώρα που πέφτουν οι μισθοί και η αξία όλων .... με ποιά λογική "απαιτούν" οι εργολάβοι και οι τράπεζες τις τιμές που είχαν συμφωνηθεί το 2007?!?!
2. Ο Ρέππας ΤΩΡΑ θυμάται ότι το Δημόσιο "πρέπει" να είναι εντάξει στις συμβάσεις του? Τη σύμβαση που είχε υπογράψει με το 1εκατομύριο συνταξιούχων τη θυμάται? Τη σύμβαση που λέει ότι πρέπει να επιστρέφει το ΦΠΑ, να επιστρέφει το φόρο εισοδήματος που έχει εισπράξει κακώς προκαταβολικά ή τις συμβάσεις με ΟΛΟΥΣ τους άλλους προμηθευτές του Δημοσίου που έχει να τους πληρώσει μήνες?!?! αυτές τι είναι?

α ξέχασα... σε αυτές ο αντισυμβαλόμενος δεν είναι εργολάβος ή τράπεζα...
άκουσες τα νέα μέτρα που έρχονται με το ευρωομόλογο?
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.700
Κριτικές
5
Like
50
Πόντοι
166
Αντίθετα ,κατσε καλά μη βγάλω εγώ στη φόρα τα κατορθώματα σου....Ξέρεις που και με ποιες......ΚΑΡΛΑ κλπ κλπ!!Μαμή, ε μαμή!!!

Για Κάρλα, δεν φοβάμαι....πες ότι θέλεις. (Για τα "κλπ" όμως, μην βγάλεις άχνα! :cheesy:)
 

punter

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2007
Μηνύματα
2.048
Like
11
Πόντοι
16
Τωρα αυτο το θεωρει αστειο ο Κανακης και εμεις πρεπει να γελασουμε :headbang: :headbang: Δεν περιμενω και πολλα απο εναν ανθρωπο που δεν εχει δουλεψει ποτε στη ζωη του.

Ο Κανακης εδω κ εναν χρονο εχει γινει Μαλακας μεγαλος. Αυτο δεν επρεπε να το κανει γιατι στις φωτιες τοτε (οποιος θυματε) ειχε βγει στην τν κ εκραζε κατα το συστημα. Τωρα αντιφασκει κ χωρις επιπεδο μαλιστα. Αυτο που εκανε ο Γκλετσος, οσο μαλακας κ ας ειναι σε μερικους σαν ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ειναι θαραλεω με αρχιδια.

Ο Κανακης απλα δεν εχει τα αρχιδια να κανει κατι τετοιο
 

Wonderful

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2010
Μηνύματα
5.759
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
66
Ο Κανακης εδω κ εναν χρονο εχει γινει Μαλακας μεγαλος. Αυτο δεν επρεπε να το κανει γιατι στις φωτιες τοτε (οποιος θυματε) ειχε βγει στην τν κ εκραζε κατα το συστημα. Τωρα αντιφασκει κ χωρις επιπεδο μαλιστα. Αυτο που εκανε ο Γκλετσος, οσο μαλακας κ ας ειναι σε μερικους σαν ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ειναι θαραλεω με αρχιδια.

Ο Κανακης απλα δεν εχει τα αρχιδια να κανει κατι τετοιο
συμφωνώ απολύτως
 

punter

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2007
Μηνύματα
2.048
Like
11
Πόντοι
16
συμφωνώ απολύτως

ε με τον μαλακα  :jerking:... Εχει βρει βημα κ λεει οτι μαλακια του κατεβει. Ειρωνια μεγαλη.Οοι αλλοι 3 βεβαια δεν φταινε γιατι οτι κανει αυτος αυτοι θελωντας κ μη συμφωνουνε.

Κ δεν το εκανε ο Γκλετσος για να ανεβει.. το βλεπεις οτι το γουσταρει κ θελει να βοηθησει. Κ στο κατω κατω βοηθησε με την μικρη του δυναμη στον λαο. Ποιος αλλος επωνημος το εκανε?
 

Wonderful

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2010
Μηνύματα
5.759
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
66
ε με τον μαλακα  :jerking:... Εχει βρει βημα κ λεει οτι μαλακια του κατεβει. Ειρωνια μεγαλη.Οοι αλλοι 3 βεβαια δεν φταινε γιατι οτι κανει αυτος αυτοι θελωντας κ μη συμφωνουνε.

Κ δεν το εκανε ο Γκλετσος για να ανεβει.. το βλεπεις οτι το γουσταρει κ θελει να βοηθησει. Κ στο κατω κατω βοηθησε με την μικρη του δυναμη στον λαο. Ποιος αλλος επωνημος το εκανε?
ο σερβετάς και ο άλλος ο γκριζομάλλης είναι οκ
αυτός ο κανάκης το έχει παραγαμίσει
και ο κιούσης είναι για μπουνίδια
μόνο μαλακίες λέει
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.593
Πόντοι
4.765
ο σερβετάς και ο άλλος ο γκριζομάλλης είναι οκ
αυτός ο κανάκης το έχει παραγαμίσει
και ο κιούσης είναι για μπουνίδια
μόνο μαλακίες λέει
..τι να κάνουν και αυτοι πρέπει να βγάλουν το παντεσπάνι τους...

Ο Γκλέτσος είναι μάγκας για το τόπο του.
Και το καταλαβαινει κάποιος αν συγκρίνει το θέμα  της Στυλίδας -που ειναι τίποτα -με το πόλεμο που έχει ξεσπάσει λίγο έξω απο την Αθηνα και οι ρουφιανοι των Πασοκο Μμε έχουν καταφέρει να αποσιωπησουν.
Κερατέα αν έχετε ακουστά...απλά αυτοι εκει δεν έχουν Γκλέτσο...
 

Wonderful

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2010
Μηνύματα
5.759
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
66
..τι να κάνουν και αυτοι πρέπει να βγάλουν το παντεσπάνι τους...

Ο Γκλέτσος είναι μάγκας για το τόπο του.
Και το καταλαβαινει κάποιος αν συγκρίνει το θέμα  της Στυλίδας -που ειναι τίποτα -με το πόλεμο που έχει ξεσπάσει λίγο έξω απο την Αθηνα και οι ρουφιανοι των Πασοκο Μμε έχουν καταφέρει να αποσιωπησουν.
Κερατέα αν έχετε ακουστά...απλά αυτοι εκει δεν έχουν Γκλέτσο...
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 

punter

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2007
Μηνύματα
2.048
Like
11
Πόντοι
16
..τι να κάνουν και αυτοι πρέπει να βγάλουν το παντεσπάνι τους...

Ο Γκλέτσος είναι μάγκας για το τόπο του.
Και το καταλαβαινει κάποιος αν συγκρίνει το θέμα  της Στυλίδας -που ειναι τίποτα -με το πόλεμο που έχει ξεσπάσει λίγο έξω απο την Αθηνα και οι ρουφιανοι των Πασοκο Μμε έχουν καταφέρει να αποσιωπησουν.
Κερατέα αν έχετε ακουστά...απλά αυτοι εκει δεν έχουν Γκλέτσο...

μα αυτο το εξυπνο εκανε ο Γκλετσος.. Ηξερε απο την αρχη οτι θα παει στο τμημα κ εδωσε ενα μηνυμα στον κοσμο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom