Το ξέρω ρε συ...50% κρατήσεις απο το μισθό τους έχουν, αλλά το θέμα είναι οτι έχουν απίστευτες παροχές...όχι ΙΚΑ και μαλακίες!!! καμία σχέση!!!
Όσο αφορά τους μισθούς, ξέρω οτι έχουν καλύτερους χαμηλούς μισθούς αλλά χειρότερους υψηλούς! Δηλαδή δεν παίζει εκεί ένας οικονομικός διευθυντής να παίρνει 5.000 που παίρνουν εδώ!!!
έχουν καλούς μισθούς αλλά πολλές κρατήσεις... φίλςο Νορβηγός Διευθύνων Σύμβουλος σε αεροπορική εταιρεία (αρκετά μεγάλη και πολύ κερδοφόρα) που κάνει πτήσεις εντός νορβηγίας, έχει μηνιάιο μισθό 18.000 Ευρώ... από αυτά βάζει στην τσεπη τα 7.300 τα ρέστα πάνε φόρους, ασφαλιστικές εισφορές.. και δεν έχει εταιρικό αυτοκίνητο διότι το φορολογούνε και αυτό...
το καλό όμως είναι ότι έχει όλες τις παροχές και τα δικαιώματα που έχει και ένας που παίρνει τον βασικό μισθό (1600 Ευρώ με τα οποία φυσικά δεν μπορείς να ζήσεις αν δεν δουλεύουν δύο)... δηλαδή επιδοτούμενο δανειο για σπουδές των παιδιών (εδώ παπάρια), ίδια επιδότηση για διακοπές με όλους (έχει 3 παιδιά και δικαιούται τον χρόνο 850 Ευρώ επιδότηση) δηαλδή δεν αποκλείται από τίποτε.. αντίθετα εδώ στην Ελλάδα το να έχεις καλό μισθό σε αποκλείει από τα πάντα..
δες αυτό σήμερα...
Αναδιπλώνεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, ματαιώνοντας οριστικά τη μετάταξη προϊόντων και υπηρεσιών από τον χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ (11%) στον υψηλό (23%), λόγω των ισχυρών αντιδράσεων που έχει προκαλέσει στην αγορά. Ωστόσο, προκειμένου να εισπραχθεί το 1 δισ. ευρώ που έχει προϋπολογισθεί στο Μνημόνιο από τη μετάταξη, εξετάζεται η κατάργηση του μειωμένου Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης. Η επιβάρυνση για τους καταναλωτές εκτιμάται σε 39 λεπτά το λίτρο, αφού ο ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης είναι 412 ευρώ το χιλιόλιτρο και στο θέρμανσης μόλις 21 ευρώ.
Ενα μέρος της επιβάρυνσης θα επιστρέφεται με τη μορφή επιδόματος θέρμανσης το οποίο θα χορηγείται με βάση εισοδηματικά και γεωγραφικά κριτήρια. Εκτιμάται ότι έτσι δεν θα επιδοτείται η κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης σε μεγάλα εισοδήματα και ακίνητα, αφετέρου ενώ θα αντιμετωπιστεί και το λαθρεμπόριο. Την περυσινή περίοδο, η κατανάλωση ήταν μεγαλύτερη από πρόπερσι, παρά το γεγονός ότι ο καιρός ήταν καλύτερος. Ετσι, το υπ. Οικονομικών επέστρεψε στις εταιρείες διανομής διαφορά φόρου της τάξης του 1,5 δισ.