Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

Filogeno

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2010
Μηνύματα
145
Κριτικές
7
Like
2
Πόντοι
1
απλά διότι οι εταιρείες θα φτιάξουν τον δρόμο.. το κράτος όχι...
και το ΚΟΙΝΟ συμφέρον είναι να φτιαχτεί ο δρόμος...

Τότε τραμουντάνα να ιδιωτικοποιήσουμε και το Ε.Σ.Υ. αφού απέτυχε κιόλας, και να πληρώνουμε στα νοσοκομεία κανονικά!!!
Επίσης να γίνουν ιδιωτικά όλα τα σχολεία αφού η δημόσια παιδεία απέτυχε και να πληρώνουμε όλοι δίδακτρα!!!
Τι λες;
Είναι λύση;
 

SIRSTEPHEN

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2010
Μηνύματα
2.698
Like
7
Πόντοι
16
και να ξαναπληρώσουν το όποιο κράτος προκύψει από το όποιο σύστημα επικρατήσει  για να κάνει δρόμους


Πρέπει να πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή . Όλοι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση , το πολιτικό σύστημα δηλ. 36 χρόνων , πρέπει να ξηλωθούν . Μετά θα βρούμε ποιός θα φτιάχνει τους δρόμους . Δεν είναι δυνατόν όμως το πολιτικό σύστημα το αποίο από τη φύση του είναι ρυθμιστικό της κοινωνίας , μετά απο όλα αυτά , να παραμένει στη θέση του ... ΩΣ ΕΔΩ ...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Τότε τραμουντάνα να ιδιωτικοποιήσουμε και το Ε.Σ.Υ. αφού απέτυχε κιόλας, και να πληρώνουμε στα νοσοκομεία κανονικά!!!
Επίσης να γίνουν ιδιωτικά όλα τα σχολεία αφού η δημόσια παιδεία απέτυχε και να πληρώνουμε όλοι δίδακτρα!!!
Τι λες;
Είναι λύση;

εξαρτάται πως θα το κάνεις... ας πούμε στην Αγγλία που έχει το NHS τα νοσοκομεία λειτουργούν με αυστηρά ιδιωτικά κριτήρια που σημαίνει όχι ασφαλισμένος πλερώνεις...
το ίδιο ισχύει και για τα πανεπιστήμια τους (αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί σπουδάζω παιδί εκεί)..
στην Νορβηγία είναι μεν δωρεάν η παιδεία αλλά τα βιβλία τα πληρώνει ο γονιός και η διοίκηση των σχολείων γίνεται από την τοπική κοινότητα και τον σύλλογο γονέων (ακόμη και προσλήψεις απολύσεις δασκάλων)...

για όλα υπάρχει λόγος και αντίλογος.. στην Ελβετία το σύστημα νπερίθαλψης είναι απόλυτα ιδιωτικό και ο ασφαλισμένος πληρώνει το 20% του όποιου κόστους (διαλέγει και παίρνει), τα υπόλοιπα τα καλύπτει η ασφάλεια του..

εξάλλου η μέθοδος BOOT (build, Own, Operate, Transfer) είναι διαδεδομένη σε όλη την ευρώπη εδώ και 30 χρόνια...

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Πρέπει να πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή . Όλοι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση , το πολιτικό σύστημα δηλ. 36 χρόνων , πρέπει να ξηλωθούν . Μετά θα βρούμε ποιός θα φτιάχνει τους δρόμους . Δεν είναι δυνατόν όμως το πολιτικό σύστημα το αποίο από τη φύση του είναι ρυθμιστικό της κοινωνίας , μετά απο όλα αυτά , να παραμένει στη θέση του ... ΩΣ ΕΔΩ ...

πριν γκρεμίσεις ένα παλιό σπίτι σχεδιάζεις το καινούργιο.. αντε λοιπόν να σχεδιάσουμε το καινούργιο πρίν γκρεμίσουμε το παλιό

(μεταξύ μας δεν πολυπιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι)
 

Filogeno

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2010
Μηνύματα
145
Κριτικές
7
Like
2
Πόντοι
1
εξαρτάται πως θα το κάνεις... ας πούμε στην Αγγλία που έχει το NHS τα νοσοκομεία λειτουργούν με αυστηρά ιδιωτικά κριτήρια που σημαίνει όχι ασφαλισμένος πλερώνεις...
το ίδιο ισχύει και για τα πανεπιστήμια τους (αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί σπουδάζω παιδί εκεί)..
στην Νορβηγία είναι μεν δωρεάν η παιδεία αλλά τα βιβλία τα πληρώνει ο γονιός και η διοίκηση των σχολείων γίνεται από την τοπική κοινότητα και τον σύλλογο γονέων (ακόμη και προσλήψεις απολύσεις δασκάλων)...

για όλα υπάρχει λόγος και αντίλογος.. στην Ελβετία το σύστημα νπερίθαλψης είναι απόλυτα ιδιωτικό και ο ασφαλισμένος πληρώνει το 20% του όποιου κόστους (διαλέγει και παίρνει), τα υπόλοιπα τα καλύπτει η ασφάλεια του..

εξάλλου η μέθοδος BOOT (build, Own, Operate, Transfer) είναι διαδεδομένη σε όλη την ευρώπη εδώ και 30 χρόνια...

Συμφωνούμε...κι εγώ που σπούδασα Ιταλία πλήρωνα 500 ευρώ το χρόνο δίδακτρα και δε με πείραξε ποτέ...Άλλο αυτό και άλλο να πληρώνουμε όλο το κόστος εμείς!!!
Όσο για Νορβηγία και Σουηδία καλύτερα να μη συγκρινόμαστε μαζί τους γιατί θα πάθουμε κατάθλιψη!!!
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Όσο για Νορβηγία και Σουηδία καλύτερα να μη συγκρινόμαστε μαζί τους γιατί θα πάθουμε κατάθλιψη!!!

μην το λές αυτό πολύ πολύ.. ναι μεν οι χώρες αυτές έχουν λυμένα πολλά από τα προβλήματα που ταλανίζουν τον νότο, άριστα οργανωμένο κράτος, υποδειγματικές υπηρεσίες προς τους πολίτες αλλά δεν είναι και παράδεισος... οι φόροι είναι ΠΟΛΥ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ υψηλοί, οι ασφαλιστικές εισφορές το ίδιο, το κόστος ζωής γάμησε τα (1 μπουκάλι μπύρα στο σ/μ 5,2 ευρώ, 1 μπουκάλι ουίσκι 48 Ευρώ), όριο ταχύτητας στους δρόμους 70 χλμ (και το κυνηγάνε) δουλειά μέχρι τα 67 για όλους (εδώ και χρόνια) και το χειρότερο από όλα απομόνωση...

ααα και οι μισθοί δεν είναι τόσο τρελλοί όσο λένε .. μην το πολυπιστεύετε..
 

SIRSTEPHEN

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2010
Μηνύματα
2.698
Like
7
Πόντοι
16


Δεν πρέπει να εξαγνίζουμε τον ιδιωτικό τομέα . Είδαμε τις ιδιωτικές τράπεζες παρολίγο - και δεν έχουμε τελειώσει ακόμη - να καταστρέψουν το παγκόσμιο σύστημα . Δηλαδή αν ήταν κρατικές τι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί ?

 

Filogeno

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2010
Μηνύματα
145
Κριτικές
7
Like
2
Πόντοι
1
μην το λές αυτό πολύ πολύ.. ναι μεν οι χώρες αυτές έχουν λυμένα πολλά από τα προβλήματα που ταλανίζουν τον νότο, άριστα οργανωμένο κράτος, υποδειγματικές υπηρεσίες προς τους πολίτες αλλά δεν είναι και παράδεισος... οι φόροι είναι ΠΟΛΥ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ υψηλοί, οι ασφαλιστικές εισφορές το ίδιο, το κόστος ζωής γάμησε τα (1 μπουκάλι μπύρα στο σ/μ 5,2 ευρώ, 1 μπουκάλι ουίσκι 48 Ευρώ), όριο ταχύτητας στους δρόμους 70 χλμ (και το κυνηγάνε) δουλειά μέχρι τα 67 για όλους (εδώ και χρόνια) και το χειρότερο από όλα απομόνωση...

ααα και οι μισθοί δεν είναι τόσο τρελλοί όσο λένε .. μην το πολυπιστεύετε..

Το ξέρω ρε συ...50% κρατήσεις απο το μισθό τους έχουν, αλλά το θέμα είναι οτι έχουν απίστευτες παροχές...όχι ΙΚΑ και μαλακίες!!! καμία σχέση!!!
Όσο αφορά τους μισθούς, ξέρω οτι έχουν καλύτερους χαμηλούς μισθούς αλλά χειρότερους υψηλούς! Δηλαδή δεν παίζει εκεί ένας οικονομικός διευθυντής να παίρνει 5.000 που παίρνουν εδώ!!!
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Το ξέρω ρε συ...50% κρατήσεις απο το μισθό τους έχουν, αλλά το θέμα είναι οτι έχουν απίστευτες παροχές...όχι ΙΚΑ και μαλακίες!!! καμία σχέση!!!
Όσο αφορά τους μισθούς, ξέρω οτι έχουν καλύτερους χαμηλούς μισθούς αλλά χειρότερους υψηλούς! Δηλαδή δεν παίζει εκεί ένας οικονομικός διευθυντής να παίρνει 5.000 που παίρνουν εδώ!!!

έχουν καλούς μισθούς αλλά πολλές κρατήσεις... φίλςο Νορβηγός Διευθύνων Σύμβουλος σε αεροπορική εταιρεία (αρκετά μεγάλη και πολύ κερδοφόρα) που κάνει πτήσεις εντός νορβηγίας, έχει μηνιάιο μισθό 18.000 Ευρώ... από αυτά βάζει στην τσεπη τα 7.300 τα ρέστα πάνε φόρους, ασφαλιστικές εισφορές.. και δεν έχει εταιρικό αυτοκίνητο διότι το φορολογούνε και αυτό...

το καλό όμως είναι ότι έχει όλες τις παροχές και τα δικαιώματα που έχει και ένας που παίρνει τον βασικό μισθό (1600 Ευρώ με τα οποία φυσικά δεν μπορείς να ζήσεις αν δεν δουλεύουν δύο)... δηλαδή επιδοτούμενο δανειο για σπουδές των παιδιών (εδώ παπάρια), ίδια επιδότηση για διακοπές με όλους (έχει 3 παιδιά και δικαιούται τον χρόνο 850 Ευρώ επιδότηση)  δηαλδή δεν αποκλείται από τίποτε.. αντίθετα εδώ στην Ελλάδα το να έχεις καλό μισθό σε αποκλείει από τα πάντα..

δες αυτό σήμερα...

Αναδιπλώνεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, ματαιώνοντας οριστικά τη μετάταξη προϊόντων και υπηρεσιών από τον χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ (11%) στον υψηλό (23%), λόγω των ισχυρών αντιδράσεων που έχει προκαλέσει στην αγορά. Ωστόσο, προκειμένου να εισπραχθεί το 1 δισ. ευρώ που έχει προϋπολογισθεί στο Μνημόνιο από τη μετάταξη, εξετάζεται η κατάργηση του μειωμένου Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης. Η επιβάρυνση για τους καταναλωτές εκτιμάται σε 39 λεπτά το λίτρο, αφού ο ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης είναι 412 ευρώ το χιλιόλιτρο και στο θέρμανσης μόλις 21 ευρώ. Ενα μέρος της επιβάρυνσης θα επιστρέφεται με τη μορφή επιδόματος θέρμανσης το οποίο θα χορηγείται με βάση εισοδηματικά και γεωγραφικά κριτήρια. Εκτιμάται ότι έτσι δεν θα επιδοτείται η κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης σε μεγάλα εισοδήματα και ακίνητα, αφετέρου ενώ θα αντιμετωπιστεί και το λαθρεμπόριο. Την περυσινή περίοδο, η κατανάλωση ήταν μεγαλύτερη από πρόπερσι, παρά το γεγονός ότι ο καιρός ήταν καλύτερος. Ετσι, το υπ. Οικονομικών επέστρεψε στις εταιρείες διανομής διαφορά φόρου της τάξης του 1,5 δισ.

 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.632
Κριτικές
61
Like
43.350
Πόντοι
22.785
Δεν πρέπει να εξαγνίζουμε τον ιδιωτικό τομέα . Είδαμε τις ιδιωτικές τράπεζες παρολίγο - και δεν έχουμε τελειώσει ακόμη - να καταστρέψουν το παγκόσμιο σύστημα . Δηλαδή αν ήταν κρατικές τι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί ?

Των οίκιών υμών έμπιμπραμένων αύτοί άδετε ??????

Νά διαβάζουμε πού καί πού !!!!!!!!
 

Filogeno

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2010
Μηνύματα
145
Κριτικές
7
Like
2
Πόντοι
1
έχουν καλούς μισθούς αλλά πολλές κρατήσεις... φίλςο Νορβηγός Διευθύνων Σύμβουλος σε αεροπορική εταιρεία (αρκετά μεγάλη και πολύ κερδοφόρα) που κάνει πτήσεις εντός νορβηγίας, έχει μηνιάιο μισθό 18.000 Ευρώ... από αυτά βάζει στην τσεπη τα 7.300 τα ρέστα πάνε φόρους, ασφαλιστικές εισφορές.. και δεν έχει εταιρικό αυτοκίνητο διότι το φορολογούνε και αυτό...

Σε χάλαγε; γιατί εμένα όχι...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Σε χάλαγε; γιατί εμένα όχι...

α 18 ωρες δουλειά που τραβάει κάθε μέρα 6 μέρες την βδομάδα και για 4000 άτομα προσωπικό που έχει στο κεφάλι του???????????????????????????????????????
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
επιμενω οτι καλο θα ηταν να εισαι ειλικρινης και να μας πεις ποια ειναι τα συμφεροντα σου με τις εν λογω εταιρειες. ΔΕΝ κοπτεσαι ΜΟΝΟ (κι αν καθολου!) για το κοινο συμφερον να φτιαχτουν οι δρομοι.

οι υπολοιποι ας σε αντιμετωπισουν (εσενα κ τις ιδεες που κουβαλας σε αυτο το θρεντ) με τον αναλογο σκεπτικισμο (και διαλογικη απομονωση)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
επιμενω οτι καλο θα ηταν να εισαι ειλικρινης και να μας πεις ποια ειναι τα συμφεροντα σου με τις εν λογω εταιρειες. ΔΕΝ κοπτεσαι ΜΟΝΟ (κι αν καθολου!) για το κοινο συμφερον να φτιαχτουν οι δρομοι.

οι υπολοιποι ας σε αντιμετωπισουν με τον σκεπτικισμο (εσενα κ τις ιδεες που κουβαλας σε αυτο το θρεντ) με τον αναλογο σκεπτικισμο (και διαλογικη απομονωση)

το μοναδικό συμφέρον που έχω είναι να γίνουν γρήγορα οι δρόμοι και να ταξιδεύω με άνεση και ασφάλεια.. όπως επίσης και να μην πληρωσω γαι ένα δρόμο τον οποίο δεν χρησιμοποιών (Κορίνθου - Πατρών) ..

όσο για τις ιδέες πιστεύω ότι σε αυτήν την χώρα είναι ελευθερες.. και θα αγωνιστώ για να μείνουν ελεύθερες.. ΕΣΥ?
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
μωρε οι ιδεες ειναι , θα μεινουν και να μεινουν ελευθερες.
για το κοκο κοπτεσαι κ κοβονται οι εταιρειες.
κ για αυτο κοβονται κ οσοι προτρεπουν τουε λευθερους σκεπτομενους πολιτες
να ΜΗΝ πληρωνουν διοδια σε εταιρειες κρατικοδιαιτα-φαντασματα (με συμβασεις 2004-2009)

και αφου ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙς τον δρομο Κορ-Πατρ ΔΕΝ θα τον πληρωσεις,
αλλα να μην πληρωσουν στην λυστρικη συμβαση της ταδε ιδιωτικης εταιρειας κ οσοι τον
χρησιμοποιουν!
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
μωρε οι ιδεες ειναι , θα μεινουν και να μεινουν ελευθερες.
για το κοκο κοπτεσαι κ κοβονται οι εταιρειες.
κ για αυτο κοβονται κ οσοι προτρεπουν τουε λευθερους σκεπτομενους πολιτες
να ΜΗΝ πληρωνουν διοδια σε εταιρειες κρατικοδιαιτα-φαντασματα (με συμβασεις 2004-2009)

δηλαδή οι εταιρείες πρίν από το 2004 δεν ήταν κρατικοδίαιτες??? στην Αττική οδό γιατί πληρώνεις ?

και αφου ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙς τον δρομο Κορ-Πατρ ΔΕΝ θα τον πληρωσεις,
αλλα να μην πληρωσουν στην λυστρικη συμβαση της ταδε ιδιωτικης εταιρειας κ οσοι τον
χρησιμοποιουν!

και ποιός να τον πληρώσει? μην μου πείς το κράτος γιατί το κράτος θα τον πληρώσει από τους φόρους που σημαίνει ότι θα πληρώσω και εγώ...
εκτός αν δεχτείς να μην γίνουν δρόμοι το οποίο είναι άλλο ευαγγέλιο...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
καλα αυτο το "ΕΣΥ? " με κολλησε στον τοιχο λεμε κ ανεδειξε τα ανιδιοτελη κ "περι του κοινου καλου"
συμφεροντα σου.

θα μου επιτρέψεις πιστεύω να έχω τις απόψεις μου... 
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Και κάτι άλλο ρε παιδιά...ξέρετε εσείς άλλη ευρωπαϊκή χώρα που να σταματάει η διέλευση αυτοκινήτων για να πληρωθούν διόδια;
Σε όλη την ευρώπη απο οτι ξέρω υπάρχουν πλευρικά διόδια σε κάθε έξοδο ή είσοδο προορισμού ώστε να μη δημιουργείται κίνηση!!!
Εδώ είμαστε ακόμα Ουγκάντα!!!
σε ευρωπαϊκή δεν ξέρω
αλλά μπορώ να σε πληροφορήσω για την Αμερική, πως στις ΗΠΑ, βάζουν διόδια συγκεκριμένου διαστήματος με μετρητη πάνω ηλεκτρονικό που μειώνεται κάθε φορά που πληρώνει αυτοκίνητο μέχρι να εξαντληθεί το ποσό που αναγράφεται ως μπάτζετ για τη δουλειά που θέλουνε να κάνουν στο δρόμο.

Εδώ πάνε όλα υπέρ πίστεως
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom