Νέα

Αttention whores

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Christos Savvidis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 45
  • Εμφανίσεις 6K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Αttention whores.

Τα τελευταια χρονια και με αφορμη την δημιουργια των σοσιαλ, εχει παρατηρηθει μια ραγδαια αυξηση του φαινομενου. Ανθρωπων που θα κανουν τα παντα προκειμενου να κερδισουν τη προσοχη των γυρω τους.

Αρχικα ξεκινησε κυριως απο γυναικες και πλεον το βλεπουμε να συμβαινει και απο αντρες.

Ποια ειναι η γνωμη σας, η εμπειρια σας πανω στο θεμα; Ποια πιστευετε οτι ειναι τα γνωρισματα αυτων των ανθρωπων ωστε οταν τα βλεπουμε να διακοπτουμε την οποια επαφη μαζι τους;
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Καμία γνώμη αλλά μπόλικη εμπειρία.

Ως τυπικό δείγμα του μέσου απαίδευτου κι αμόρφωτου συμπολίτη, ο μόνος οβολός που έχω να συνεισφέρω είναι ένα ανάγνωσμα:

Κρίστοφερ Λας, Η Κουλτούρα του Ναρκισσισμού.

Ναρκισσισμός σημαίνει να μην είσαι σε θέση να μετουσιώσεις την εσωτερική σου ζωή σε εξωτερική,  αντικειμενική πραγματικότητα - αποζητώντας έτσι την προσοχή, την επιδοκιμασία, την επιβράβευση των άλλων για αυτό που είσαι και όχι τη συναίνεση, τη συγκατάθεση ή την αντιπαράθεση των άλλων για αυτά που θες να κάνεις.

Αν θυμάμαι καλά -που παίζει και να μη θυμάμαι καλά- κάτι τέτοιο ισχυρίζεται ο Λας.

Αν τώρα λάβει κανείς υπόψη του το σχήμα της ύπαρξής μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ο σχολιασμός μας αποτελεί μία καινοφανή αυτοαναφορικότητα που δεν λέει να σκουριάσει με τίποτα, μπορεί να σχηματίσει ακόμη μια άποψη.

Το νήμα θα μπορούσε ν' αποκτήσει ενδιαφέρον με το ερώτημα: "τι κάνουμε;", αλλά θα συνιστούσα να μην ακουγότανε παραέξω.
 

lostre_

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2019
Μηνύματα
358
Like
10
Πόντοι
1
Πρώτα η τηλεόραση με τα ριαλιτι σόου και τις τηλεπερσονες και από το 2006 2007 με τα MySpace κλπ αρχικά, το Facebook μετά και τις πλατφόρμες τύπου instagram τώρα, ο μέσος Δυτικός και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Έλληνας πολίτης έχει αλλοτριωθεί σε μεγάλο βαθμό και πλέον μεγάλο μέρος της καθημερινότητας του κινείται γύρω από την ψηφιακή του ταυτότητα. Που πηγαίνει, τι τρώει, που βγαίνει, πως φλερτάρει, πως φέρεται, όλα. Όλα γύρω από το ιματζ, το ψεύτικο προσωπείο που τον/την περιβάλλει. Ο,τι δηλώσεις, είσαι (?) : γιαπης, μουνιτα, διανοούμενος, καλοφαγάς, πλούσιος κλπ κλπ. Άσχετα αν δεν είσαι αυτό στην πραγματικότητα. Και αυτό εξαργυρωνεται με likes, followers, κάποιες φορές με δουλειά και πολλές φορές με ευκαιρίες για σεξ. Και η συμπεριφορά που προκύπτει αλλά και ανατροφοδοτει αυτό το φαινόμενο : ο ναρκισσισμος
 
OP
OP
C

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Γραψατε πραγματικα την αληθεια γυρω απο το θεμα και οι δυο σας, σας ευχαριστω για αυτο.

kappa_fi αυτο που λες "Το νήμα θα μπορούσε ν' αποκτήσει ενδιαφέρον με το ερώτημα: "τι κάνουμε;", αλλά θα συνιστούσα να μην ακουγότανε παραέξω"....τι παιζει;

Μπορεις να μας γραψεις κατι παραπανω ή αν δεν γινεται εδω να μου το στειλεις σε πμ;
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Πώς δεν γίνεται.

Εννοώ ότι η συγγραφή για κάποιους αποτελεί την υψηλότερη μορφή δημιουργίας που ξεπερνά κάθε δυνατή πράξη. Το "τι κάνουμε;" λοιπόν θ' ακουγόταν στ' αυτιά τους είτε ως αστεϊσμός (εφόσον οι ικανοί για κάτι τέτοιο συγγράφουν κι οι ικανοί για άλλα πράγματα αναγιγνώσκουν, κι οπότε αφού όλοι συνεννοούμαστε, το ερώτημα θα έφερνε γέλια) είτε ως έκφραση της έσχατης, της στοιχειώδους μας άγνοιας, εμάς των φτωχών που δεν μπορούμε να μετουσιώσουμε την εσωτερική μας ζωή σε έργα οποιουδήποτε είδους. Σε κείμενα δηλαδή. "Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είσαι ρε μαλάκα, τι θες να κάνεις; Να βράσεις αυγά ή να κολλήσεις μπρίκια;" θ' αποκρινόταν με τη φωνή της σύνεσης ο ευσυνείδητος συνήγορος του καταμερισμού της εργασίας. Αλλά ας μην πιάνουμε στο στόμα μας εκφράσεις που καίνε. Το "ρε μαλάκα" δε θα το 'λεγε στην πραγματικότητα κανένας, θα το εννοούσαν όμως όλοι ανεξαιρέτως, όσοι θα στέκονταν στην εν λόγω πλευρά, της κατορθώσιμης μετουσίωσης δηλαδή.

Και η απάντησή τους φυσικά δεν θα εξαντλούνταν στον αντίλογο που επιχείρησα να παραθέσω συνοπτικά, αλλά θα γινότανε πράξη, βήμα προς τα μπρος, έκφραση της αδήριτης βούλησης που κάνει τη γη να γυρίζει και κανένας πούστης, καριόλης, ανώριμος και λοιπά, δεν μπορεί να τη σταματήσει για να κατέβει.

Κάτι τέτοιο εννοώ.
 
OP
OP
C

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Αν σου πω οτι συνεχιζω να μη καταλαβαινω τι εννοεις...;

 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Αν έχεις όρεξη προσπάθησε ν' αναλογιστείς την κατάσταση:

βρισκόμαστε σ' ένα φόρουμ όπου ο ναρκισσισμός (η έννοια που συνοψίζει το φαινόμενο των attention whores) βασιλεύει. Ή πιο σωστά, κυβερνά και βασιλεύει.

Ο σχολιασμός μας δηλαδή επί παντός επιστητού δεν έχει άλλον πρωτεύοντα σκοπό απ' το να επιβεβαιώσει τη θετική αξία της κατάστασής μας. Σχολιάζουμε τα πάντα κι είναι καλό που σχολιάζουμε τα πάντα και αξίζουμε όντας σχολιαστές των πάντων.

Η κατάστασή μας περνάει τις εξετάσεις με άριστα.

Ωστόσο, στις ενέργειές μας, ενυπάρχει μια αυτοαναφορικότητα. Δεν είναι ότι ο σχολιασμός, αυτός καθαυτός, δεν οδηγεί πουθενά (επηρεάζει συνειδήσεις, θα αντέτεινε κάποιος, συμβάλλει στην πολυφωνία, κάποιος άλλος κλπ). Είναι ότι ξεκινάει από μας και καταλήγει πάλι σ' εμάς μια αντίληψη που μας θέλει εξαρχής κορεσμένους. Ο κορεσμός, όταν αποτελεί γενικό φαινόμενο, δεν γίνεται αντιληπτός ως κάτι αρνητικό.

Είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας και μ' ό,τι κάνουμε εδώ. (Κάπως έτσι συνοψίζεται η αρχή και το τέλος της παρουσίας μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Θα πούμε την άποψή μας, θα ρίξουμε τα βρισίδια μας, θα πετάξουμε τα υπονοούμενά μας, αλλά το πλαίσιο θα τ' αφήσουμε ανέγγιχτο, το πλαίσιο που ορίζει την επανάπαυσή μας στα όμματα και τα ώτα των άλλων. Οι άλλοι βρίσκονται εδώ για μας, εμείς γι' αυτούς (αρκεί να μην το παρακάνουν, όλοι έχουμε τις δυνάμεις να τους γράψουμε στ' αρχίδια μας, δεν είμαστε τίποτα τυχαίοι) και τα λέμε μια χαρά στον αιώνα τον άπαντα.

-Ναι ρε φίλε, αλλά τι θες να κάνουμε τελικά; Γιατί μας ζαλίζεις τόση ώρα τ' αρχίδια;

-Θέλω να διαγράψω μία τροχιά, θ' απαντούσε ο φίλος. Θέλω να διανύσω μία απόσταση. Θέλω να εφεύρω ξανά το γαμήσι!

-Μπορείς! Μπορείς! θ' ανακράξει περιχαρής, εις διπλούν μάλιστα, ο αόρατος καθηγητής απ' την έδρα, προς τον οποίο απευθυνόμαστε όλοι, είτε το ξέρουμε είτε όχι.

...Μπορείς να κάτσεις να γράψεις. Οι άλλοι βρίσκονται εδώ για να διαβάζουν αξιόλογα πράγματα, κι όχι απλά να διαβάζουν.

Έτσι, ο καθηγητής θα επιβεβαίωνε το κυρίαρχο πλαίσιο, την ηγεμονία δηλαδή του γραφιά, εις βάρος όσων γνωρίζουν και δεν γνωρίζουν.
Κι οι τελευταίοι βαρύνουν πολύ περισσότερο απ' τους πρώτους.

Τώρα κατάλαβες κάτι;
 

Διαγραμμένο μέλος 172222

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
18 Μαΐ 2017
Μηνύματα
1.864
Κριτικές
83
Like
13.716
Πόντοι
24.436
Αν έχεις όρεξη προσπάθησε ν' αναλογιστείς την κατάσταση:

βρισκόμαστε σ' ένα φόρουμ όπου ο ναρκισσισμός (η έννοια που συνοψίζει το φαινόμενο των attention whores) βασιλεύει. Ή πιο σωστά, κυβερνά και βασιλεύει.

Ο σχολιασμός μας δηλαδή επί παντός επιστητού δεν έχει άλλον πρωτεύοντα σκοπό απ' το να επιβεβαιώσει τη θετική αξία της κατάστασής μας. Σχολιάζουμε τα πάντα κι είναι καλό που σχολιάζουμε τα πάντα και αξίζουμε όντας σχολιαστές των πάντων.

Η κατάστασή μας περνάει τις εξετάσεις με άριστα.

Ωστόσο, στις ενέργειές μας, ενυπάρχει μια αυτοαναφορικότητα. Δεν είναι ότι ο σχολιασμός, αυτός καθαυτός, δεν οδηγεί πουθενά (επηρεάζει συνειδήσεις, θα αντέτεινε κάποιος, συμβάλλει στην πολυφωνία, κάποιος άλλος κλπ). Είναι ότι ξεκινάει από μας και καταλήγει πάλι σ' εμάς μια αντίληψη που μας θέλει εξαρχής κορεσμένους. Ο κορεσμός, όταν αποτελεί γενικό φαινόμενο, δεν γίνεται αντιληπτός ως κάτι αρνητικό.

Είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας και μ' ό,τι κάνουμε εδώ. (Κάπως έτσι συνοψίζεται η αρχή και το τέλος της παρουσίας μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Θα πούμε την άποψή μας, θα ρίξουμε τα βρισίδια μας, θα πετάξουμε τα υπονοούμενά μας, αλλά το πλαίσιο θα τ' αφήσουμε ανέγγιχτο, το πλαίσιο που ορίζει την επανάπαυσή μας στα όμματα και τα ώτα των άλλων. Οι άλλοι βρίσκονται εδώ για μας, εμείς γι' αυτούς (αρκεί να μην το παρακάνουν, όλοι έχουμε τις δυνάμεις να τους γράψουμε στ' αρχίδια μας, δεν είμαστε τίποτα τυχαίοι) και τα λέμε μια χαρά στον αιώνα τον άπαντα.

-Ναι ρε φίλε, αλλά τι θες να κάνουμε τελικά; Γιατί μας ζαλίζεις τόση ώρα τ' αρχίδια;

-Θέλω να διαγράψω μία τροχιά, θ' απαντούσε ο φίλος. Θέλω να διανύσω μία απόσταση. Θέλω να εφεύρω ξανά το γαμήσι!

-Μπορείς! Μπορείς! θ' ανακράξει περιχαρής, εις διπλούν μάλιστα, ο αόρατος καθηγητής απ' την έδρα, προς τον οποίο απευθυνόμαστε όλοι, είτε το ξέρουμε είτε όχι.

...Μπορείς να κάτσεις να γράψεις. Οι άλλοι βρίσκονται εδώ για να διαβάζουν αξιόλογα πράγματα, κι όχι απλά να διαβάζουν.

Έτσι, ο καθηγητής θα επιβεβαίωνε το κυρίαρχο πλαίσιο, την ηγεμονία δηλαδή του γραφιά, εις βάρος όσων γνωρίζουν και δεν γνωρίζουν.
Κι οι τελευταίοι βαρύνουν πολύ περισσότερο απ' τους πρώτους.

Τώρα κατάλαβες κάτι;
Μία φορά καθόμουν σ΄ένα δάσος κι άκουγα τα πουλιά που καλαηδούσαν. Δεν καταλάβαινα τι έλεγαν, αν έλεγαν κάτι, αλλά μ' άρεσε η μελωδία τους, οι τργουδιστικές ερωτοαπαντήσεις τους.
Μαγεία!
Φίλε, δεν έχεις μελωδική φωνή, έστω και γραπτή.
Συγνώμη αλλά είσαι αγχωμένος και παράφωνος!
Δεν καταλαβαίνουν τα άλλα πουλιά τι θέλεις να τραγουδήσεις...
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
30
Πόντοι
16
Ποια πιστευετε οτι ειναι τα γνωρισματα αυτων των ανθρωπων ωστε οταν τα βλεπουμε να διακοπτουμε την οποια επαφη μαζι τους;

Στη συντριπτική πλειοψηφία πρόκειται για άτομα χαμηλής αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης που ζητάνε την αναγνώριση των άλλων από απόσταση παρουσιάζοντας μια εικόνα που συνήθως είναι τελείως διαφορετική από την πραγματικότητα. Φοβούνται την κατ ευθεία έκθεση στον πραγματικό κόσμο γιατί ξέρουν ότι ή θα αγνοηθούν επιδεικτικά από τους υπόλοιπους ή θα γελοιοποιηθούν.
Μέσω των social ο Μήτσος που παρουσιάζεται να τρώει αστακομακαρονάδα στη Μύκονο ενώ στη πραγματικότητα τρώει σκέτο από γιουβέτσι στα Φιλιατρά πιστεύει ότι ανεβάζει το εγώ του ενώ στην πραγματικότητα πάσχει απο ψυχική διαταραχή.
Παρομοίως και η Σούλα που ανεβάζει φωτογραφίες με 1500 φίλτρα και δέχεται 1.000.000 likes από “φίλους” αρχίζει να πιστεύει βαθιά μέσα της ότι είναι μοντέλο ενώ στην πραγματικότητα είναι σαν στραβοχυμένος λουκουμάς.
Τα πάντα γκρεμίζονται όταν έρθει κάποια στιγμή η επαφή με τον πραγματικό κόσμο.
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Μία φορά καθόμουν σ΄ένα δάσος κι άκουγα τα πουλιά που καλαηδούσαν. Δεν καταλάβαινα τι έλεγαν, αν έλεγαν κάτι, αλλά μ' άρεσε η μελωδία τους, οι τργουδιστικές ερωτοαπαντήσεις τους.
Μαγεία!
Φίλε, δεν έχεις μελωδική φωνή, έστω και γραπτή.
Συγνώμη αλλά είσαι αγχωμένος και παράφωνος!
Δεν καταλαβαίνουν τα άλλα πουλιά τι θέλεις να τραγουδήσεις...

Όλη μου τη ζωή αυτό ήμουν: παράφωνος.
Και προσπαθούσα να μιλήσω μόνο γι' αυτό: την αρμονική συνύπαρξη όλων των άλλων.

Δεν βρίσκομαι εδώ να μιλήσω για μένα, ούτε για σένα, παρά μόνο στο βαθμό που μετέχουμε σ' ένα πρόβλημα.

Κι επειδή δεν ξέρεις τι λέγανε τα πουλάκια στο δάσος, αν μιλούσαν δηλαδή για κάποια παραφωνία δική τους ή και δική σου ακόμα, ενός ωτακουστή που δεν είχε καμία θέση στο δάσος,

θα 'θελα να σου πω ότι δεν βρίσκομαι εδώ για να τη βλέπει ο καθένας καθηγητής σ' ό,τι γράφω, στο βαθμό που δεν τη βλέπω κι εγώ.

Δεν θα 'θελα να κρίνω εσένα κι αυτά που γράφεις.
Μην το θες ούτε εσύ.
 

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
Κακά και δαιμονικά τα social media ...

αλλά μήπως είναι πιο δίκαια και λιγότερο ρατσιστικά ....


από παραδοσιακές μορφές κοινωνικοποίησης σε βαλκανικές αγάμητες χώρες όπως η ελλάδα ;;;


Αναφέρομαι στη δική μου γενικά ...


που για να μπεις σε κύκλωμα με γκόμενες
έπρεπε να τρως πολύτιμο χρόνο για να μπεις σε ... ομάδα ποδόσφαιρο , μπάσκετ , βόλευ ...

γνωριμίες με μαλάκες .... γνωριμίες με νύχτα .... λάσπη .... ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΛΗΡΗΣ
για να μπορείς να γνωρίζεις καριόλες ....

ή δουλειά σε παραλίες, μπαρ , πισίνες κτλ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ... ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΡΙΟΛΕΣ ....
 
OP
OP
C

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Τα πάντα γκρεμίζονται όταν έρθει κάποια στιγμή η επαφή με τον πραγματικό κόσμο.

Aκριβως αυτο. Ειδικα αυτο.

Το πιο συχνο λαθος που κανουν σχεδον ολοι στο να πλαθουν μια δικη τους πραγματικοτητα η οποια ομως δεν εχει καμια σχεση με την αληθινη πραγματικοτητα.

Τραγικες μορφες ανθρωπων αυτοι που σχηματιζουν γνωμη και αποψη για καποιους ενω στη πραγματικοτητα δεν τους γνωριζουν στο απο κοντα, δεν τους εχουν ζησει. Τους χαρακτηριζουν-κρινουν χωρις να τους γνωριζουν καν, ετσι επειδη θεωρουν αυτοι αυτα που θεωρουν.
 
OP
OP
C

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Αν έχεις όρεξη προσπάθησε ν' αναλογιστείς την κατάσταση:

βρισκόμαστε σ' ένα φόρουμ όπου ο ναρκισσισμός (η έννοια που συνοψίζει το φαινόμενο των attention whores) βασιλεύει. Ή πιο σωστά, κυβερνά και βασιλεύει.

Ο σχολιασμός μας δηλαδή επί παντός επιστητού δεν έχει άλλον πρωτεύοντα σκοπό απ' το να επιβεβαιώσει τη θετική αξία της κατάστασής μας. Σχολιάζουμε τα πάντα κι είναι καλό που σχολιάζουμε τα πάντα και αξίζουμε όντας σχολιαστές των πάντων.

Η κατάστασή μας περνάει τις εξετάσεις με άριστα.

Ωστόσο, στις ενέργειές μας, ενυπάρχει μια αυτοαναφορικότητα. Δεν είναι ότι ο σχολιασμός, αυτός καθαυτός, δεν οδηγεί πουθενά (επηρεάζει συνειδήσεις, θα αντέτεινε κάποιος, συμβάλλει στην πολυφωνία, κάποιος άλλος κλπ). Είναι ότι ξεκινάει από μας και καταλήγει πάλι σ' εμάς μια αντίληψη που μας θέλει εξαρχής κορεσμένους. Ο κορεσμός, όταν αποτελεί γενικό φαινόμενο, δεν γίνεται αντιληπτός ως κάτι αρνητικό.

Είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας και μ' ό,τι κάνουμε εδώ. (Κάπως έτσι συνοψίζεται η αρχή και το τέλος της παρουσίας μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Θα πούμε την άποψή μας, θα ρίξουμε τα βρισίδια μας, θα πετάξουμε τα υπονοούμενά μας, αλλά το πλαίσιο θα τ' αφήσουμε ανέγγιχτο, το πλαίσιο που ορίζει την επανάπαυσή μας στα όμματα και τα ώτα των άλλων. Οι άλλοι βρίσκονται εδώ για μας, εμείς γι' αυτούς (αρκεί να μην το παρακάνουν, όλοι έχουμε τις δυνάμεις να τους γράψουμε στ' αρχίδια μας, δεν είμαστε τίποτα τυχαίοι) και τα λέμε μια χαρά στον αιώνα τον άπαντα.

-Ναι ρε φίλε, αλλά τι θες να κάνουμε τελικά; Γιατί μας ζαλίζεις τόση ώρα τ' αρχίδια;

-Θέλω να διαγράψω μία τροχιά, θ' απαντούσε ο φίλος. Θέλω να διανύσω μία απόσταση. Θέλω να εφεύρω ξανά το γαμήσι!

-Μπορείς! Μπορείς! θ' ανακράξει περιχαρής, εις διπλούν μάλιστα, ο αόρατος καθηγητής απ' την έδρα, προς τον οποίο απευθυνόμαστε όλοι, είτε το ξέρουμε είτε όχι.

...Μπορείς να κάτσεις να γράψεις. Οι άλλοι βρίσκονται εδώ για να διαβάζουν αξιόλογα πράγματα, κι όχι απλά να διαβάζουν.

Έτσι, ο καθηγητής θα επιβεβαίωνε το κυρίαρχο πλαίσιο, την ηγεμονία δηλαδή του γραφιά, εις βάρος όσων γνωρίζουν και δεν γνωρίζουν.
Κι οι τελευταίοι βαρύνουν πολύ περισσότερο απ' τους πρώτους.

Τώρα κατάλαβες κάτι;

Τωρα ναι, κατι καταλαβα σε σχεση με πριν. Θεωρω οτι θα ειχε μεγαλο ενδιαφερον μια κανονικη συνομιλια μαζι σου μεσω τηλεφωνου πανω στο θεμα και οχι μονο. Γραφεις με ιδιαιτερο τροπο που οταν ομως ο αλλος συντονιστει και καταλαβει, οδηγει σε αλλο επιπεδο.

Μπραβο φιλε, ευχαριστουμε για τη συμμετοχη σου στο νημα και το χρονο σου.

Ασχετο, σκακι παιζεις; Γνωριζεις;
 
OP
OP
C

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Κακά και δαιμονικά τα social media ...

αλλά μήπως είναι πιο δίκαια και λιγότερο ρατσιστικά ....


από παραδοσιακές μορφές κοινωνικοποίησης σε βαλκανικές αγάμητες χώρες όπως η ελλάδα ;;;


Αναφέρομαι στη δική μου γενικά ...


που για να μπεις σε κύκλωμα με γκόμενες
έπρεπε να τρως πολύτιμο χρόνο για να μπεις σε ... ομάδα ποδόσφαιρο , μπάσκετ , βόλευ ...

γνωριμίες με μαλάκες .... γνωριμίες με νύχτα .... λάσπη .... ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΛΗΡΗΣ
για να μπορείς να γνωρίζεις καριόλες ....

ή δουλειά σε παραλίες, μπαρ , πισίνες κτλ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ... ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΡΙΟΛΕΣ ....

Τα σοσιαλ δεν ειναι δαιμονικα και κακα. Μια χαρα ειναι και μπορει ενας παιχτης να παιζει μπαλιτσα σε ρυθμους μαζικης παραγωγης χωρις να χρειαζεται να τρεχει δεξια και αριστερα.

Το θεμα ειναι σε αυτους που κανουν χρηση των σοσιαλ για το λαθος και αρρωστημενο σκοπο-στοχο τους. Να τραβηξουν προσοχη πανω τους, να αρρωσταινουν με τα νουμερα των ακολουθων-λαικ και αλλες τετοιες μαλακιες.

Προσωπικα δεν με ενδιαφερει καν ποιος με ακολουθει, ποσοι ειναι αυτοι και τι λαικ λαμβανω για καθε φωτο που εχω ανεβασει. Να εχω ενα προφιλ θελω για να μπορω να παιζω μπαλιτσα, να μπορω να επικοινωνω με αλλους χρηστες.

Εχεις δει ομως το πως το λαμβανουν αυτο καποιοι αλλοι ανθρωποι; Εχουν αρρωστησει, εντελως!

Δεν μπορουν να κανουν τιποτα εαν δεν το ανεβασουν, δεν μπορουν να ξεκολλησουν απο την οθονη και να ζησουν. Τα ιδια και στο γυμναστηριο...εκει ειναι και οι πραγματικες τραγικες και ταυτοχρονα αστειες περιπτωσεις, ειδικα οι αντρες....χαλια μαυρα. Καταντια.

Για τη κατασταση στα μαγαζια για το που θα του παρκαρουν το αμαξι...εχεις πετυχει το τι εχουν δοκιμασει να κανουν ωστε να πετυχουν αυτο που θελουν; Και το αυτο για τραπεζι κτλπ...ολα για τη προσοχη των αλλων.

Θα ντυθει-κουρευτει-φαει-βγει-αγορασει το οτιδηποτε-ζησει τη καθε στιγμη οχι για τον εαυτο του....αλλα για τους αλλους. Τι θα πουν οι αλλοι και πως θα στρεψει τη προσοχη τους πανω του, στη ζωη του και στο καθε τι που κανει. Θελει να γινει ο ηλιος τους και να περιστρεφονται ολοι γυρω του.

Πριν κατι μερες, ενας φουσκωτος (χαπακια και ενεσεις στο κωλο) εβγαζε κατι κραυγες-βογκητα την ωρα που εκανε και καλα μια ασκηση σε ενα παγκο. Δυνατα, να ακουγεται σε ενα τεραστιο γυμναστηριο παντου. Μας πηραν τα γελια, ειχαμε παει μαζι με κατι φιλους και ειχαμε λιωσει απο τα γελια.  Μας επιασε νευρικο γελιο ετσι οπως εκανε, θυμιζε ταινια πορνο Σαλιερι στυλ. Μαζι με εμας, γελασαν και κατι γκομενακια πιο διπλα μας σε κατι αλλα οργανα. Δεν ηρθε να μας πει κατι, κριμα. Χασαμε την ευκαιρια για εξτρα γελιο στο παρκινγκ.
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Τωρα ναι, κατι καταλαβα σε σχεση με πριν. Θεωρω οτι θα ειχε μεγαλο ενδιαφερον μια κανονικη συνομιλια μαζι σου μεσω τηλεφωνου πανω στο θεμα και οχι μονο. Γραφεις με ιδιαιτερο τροπο που οταν ομως ο αλλος συντονιστει και καταλαβει, οδηγει σε αλλο επιπεδο.

Μπραβο φιλε, ευχαριστουμε για τη συμμετοχη σου στο νημα και το χρονο σου.

Ασχετο, σκακι παιζεις; Γνωριζεις;

Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Όσον αφορά το σκάκι ξέρω πώς παίζεται αλλά δεν συνηθίζω να παίζω.
 
OP
OP
C

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Όσον αφορά το σκάκι ξέρω πώς παίζεται αλλά δεν συνηθίζω να παίζω.

Κακως, ειναι κριμα για ενα δυνατο μυαλο να μη δοκιμαστει εκει που πρεπει. Ξεκινα το, ειδικα για το χειμωνα που ερχεται, μπροστα σε κανα τζακι ειναι οτι πρεπει εχοντας για παρεα εναν δυνατο αντιπαλο.
 

Old Devil

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.794
Κριτικές
11
Like
610
Πόντοι
596
Αttention whore

Ανθρωπων που θα κανουν τα παντα προκειμενου να κερδισουν τη προσοχη των γυρω τους.

ανάλογα ποιος το κάνει...

πχ ένα τεράστιο κομμάτι της τέχνης όσο αφορά την δημιουργία βασίζετε στην αυταρέσκεια του καλλιτέχνη
ο ναρκισσισμός λοιπόν μπορεί να είναι και η αιτία αριστουργημάτων

μπορεί όμως να έχουμε και αποτελέσματα σαν αυτά που βλέπουμε στην ελληνική τβ .. δλδ trash άτομα - trash δημιουργίες

 

max-mad

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.826
Κριτικές
10
Like
467
Πόντοι
3.245
Όταν είναι σκετο Αttention ,είναι σκετη αρρωστια .Όταν συνδιαζεται με πνευματικοτητα και ταλεντο τοτε ναι,μπορει να κανει αριστουργήματα.Μονο ετσι όμως.
 

max-mad

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.826
Κριτικές
10
Like
467
Πόντοι
3.245
Είναι ανθρωποι που κατά βαθος μισουν τον εαυτο τους ,δεν πιστευουν ότι εχουν κατι που να αξιζει ,και βρισκονται σε μια μονιμη αγωνια να πεισουν ,πρωτα τον εαυτο τους. Και μιας και δεν εχουν καμια εμπιστοσυνη στην κριση τους,οι αλλοι είναι ο μονος τροπος να ησυχασει η αγωνια τους,πρεπει όμως να το τροφοδοτουν συνεχεια .Δεν βγαινουν ποτε από αυτόν τον φαυλο κυκλο και ο χαρακτήρας τους αδειαζει από όλα τα αλλα στοιχεια του και μενει μοναχα αυτό.Ετσι, καταληγουν να γινουν αυτό που φοβούνται περισσοτερο,να μην εχουν κατι που να αξιζει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom