Ιστορικό και κοινωνικό σκιαγράφημα της πορνείας.
Όσο ή αρετη των τιμιων γυναικων θα εξακολουθησει να διατηρει την εξαιρετικη σημασια της, ο θεσμος του γαμου θα βρισκει αναγκαστικα το συμπληρωμα του σ΄εναν αλλο θεσμο, που μπορουμε να τον θεωρησουμε και σαν μερος του - εννοω το θεσμο της πορνειας. Οσοι εχουν ψαξει το θεμα θα γνωριζουν την περιφημη πραγματεια του Λεκυ, οπου ο συγγραφεας, μιλωντας για τις πορνες, τις θεωρει σωτηρες και προστατες της τιμιοτητος του σπιτιου μας και της αγνοτητος των συζυγων και των κοριτσιων μας. Το αισθημα που εκφραζει ειναι βικτωριανο, και ο τροπος εκφρασεως παληας εποχης το γεγονος ομως παραμενει αναμφισβητητο.
Οι ηθικολογοι επεκριναν το Λεκυ, γιατι οι παρατηρησεις του αυτες τους εξωργισαν, χωρις και καλα - καλα να ξερουν το λογο ωστοσο δεν καταφεραν να αποδειξουν οτι οσα ειπε δεν ηταν σωστα. Ο ηθικολογος μας βεβαιωνει μ΄ολη του την ειλικρινεια, πως αν ο κοσμος συμμορφωνοταν με τις συμβουλες του, δεν θα υπηρχε πορνεια. Ξερει ομως πολυ καλα, πως κανεις δεν προκειται να τις ακολουθησει, και ετσι το αντικρυσμα των συνεπειων που προκυπτουν απο μια τετοια κατασταση κατανταει ζητημα τελειως ασχετο.
Η αναγκη της πορνειας απορρεει απο το γεγονος οτι πολλοι αντρες ειτε ειναι ανυπαντροι, ειτε βρισκονται μακρυα απ΄τη γυναικα τους, και επομενως δε μπορουν να παραμεινουν εγκρατεις, και οτι σε μια συμβατικα εναρετη κοινωνια, οι τιμιες γυναικες δεν προσφερονται για τετοιο σκοπο. Η κοινωνια λοιπον ξεχωριζει μιαν ιδιαιτερη κατηγορια γυναικων, και την προοριζει για την ικανοποιηση εκεινων των ανδρικων αναγκων που ντρεπεται να αναγνωρισει και, ταυτοχρονα φοβαται ν΄αφησει ολοτελα ανικανοποιητες. Η γυναικα των ελευθεριων ηθων εχει το πλεονεκτημα οχι μοναχα οτι ειναι διαθεσιμη αμεσως, αλλα και οτι μη κανοντας αλλη ζωη, εξον απο το επαγγελμα της, ευκολα μπορει να παραμεινει αγνωστη, και ο αντρας που πηγε μαζι της να ξαναγυρισει στη συζυγο, την οικογενεια και την εκκλησια του με αμειωτο το κυρος και την αξιοπρεπεια του. Αυτη ομως η φτωχη γυναικα, παρ΄ολη την αναμφισβητητη υπηρεσια που προσφερει, και παρ΄ολο που ειναι ο σωτηρας και ο προστατης της αρετης της συζυγου και των θυγατερων, και της πλασματικης ηθικης των εκκλησιαστικων επιτροπων, συγκεντρωνει τη γενικη περιφρονηση, θεωρειται το αποπαιδι της κοινωνιας, και δεν τις επιτρεπεται ναχει αλλες σχεσεις με τον υπολοιπο κοσμο, εκτος απο εκεινες που αφορουν τη δουλεια της και μονο. Η ολοφανερη αυτη αδικια, αρχισε με τη νικη της χριστιανικης θρησκειας και συνεχισθηκε ως τα σημερα. Το πραγματικο αμαρτημα αυτου του ειδους γυναικων, ειναι οτι δειχνουν ολοκαθαρα με τη ζωη τους ολη την κενοτητα και την υποκρησια των κηρυγματων των ηθικολογων. Ομοια με τις απωθημενες σκεψεις της φρουδιανης θεωριας, πρεπει κι΄αυτες να εξορισθουν στο υποσυνειδητο.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ωστοσο, η πορνεια δεν ηταν παντα αυτο το κρυφο και περιφρονημενο πραγμα που καταντησε σημερα. Ειχε την υψηλοτερη καταγωγη, που μπορει κανεις να φαντασθη. Αρχικα η εταιρα ηταν ιερεια αφιερωμενη σ΄ενα θεο η μια θεα εξυπηρετωντας τον περαστικο ξενο, εκτελουσε μια πραξη λατρειας, μια θρησκευτηκη πραξη. Εκεινο τον καιρο, της φερνονταν με σεβασμο και οι ανδρες. καταφευγοντας σ΄αυτην, την τιμουσαν. Οι πατερες της Εκκλησιας σε πολλες σελιδες εξαπελυσαν τους κεραυνους τους εναντιον αυτου του συστηματος, που καθως λεγαν απεδειχνε την ακολασια της ειδωλολατρικης θρησκειας και τη σατανικη καταγωγη της. Οι ναοι κλεισθηκαν και η πορνεια ξεπεσε παντου στο επιπεδο, που ειχε ηδη φθασει σε πολλα μερη: Εγινε ενας εμποροποιημενος θεσμος, που λειτουργει για το κερδος- κι οχι βεβαια των εταιρων αλλα των αφεντικων τους γιατι ως τα τελευταια χρονια, η ανεξαρτητη πορνη, που αποτελει σημερα τον κανονα, ηταν σπανια εξαιρεση και η μεγαλη πλειοψηφια αυτων των γυναικων δουλευε σε οικους ανοχης, λουτρα η αλλα κακοφημα σπιτια. Στις Ινδις η μεταβαση απο τη θρησκευτηκη, στην εμπορικη πορνεια δεν εχει ακομα ολοκληρωθη. Η Κατερινα Μαγιο η συγγραφευς του εργου Μητερα Ινδια αναφερει την επιβιωση της θρησκευτικης πορνειας, σαν ενα απο τα επιχειρηματα του κατηγορητηριου της εναντιον αυτης της χωρας.
Η πορνεια, εκτος απο τη Νοτιο Αμερικη, φαινεται πως εχει περασει στο σταδιο της παρακμης, τοσο γιατι αλλα μεσα συντηρησεως ειναι σημερα προσιτωτερα στις γυναικες, οσο και γιατι πολυ περισσοτερες γυναικες, στην εποχη μας, ειναι προθυμες να συναψουν εξωγαμες σχεσεις με αντρες οχι για χρηματικους λογους, αλλα απλως και μονο γιατι τους αρεσει.
Ωστοσο, δε νομιζω πως η πορνεια μπορει να εξαφανισθη ολοτελα. Σκεφθειτε π.χ. τους ναυτικους, που υστερα απο μακρυνο ταξιδι πιανουν σε λιμανι. Δε μπορουμε βεβαια να περιμενουμε πως θαχουν την υπομονη να φλερταρουν γυναικες που θα πανε στο τελος μαζι τους απο συμπαθεια μοναχα. Η παρτε την αρκετα σημαντικη κατηγορια των ανδρων που ατυχησαν στο γαμο τους, φοβουνται ομως και τη γυναικα τους. Οι αντρες αυτοι, οταν βρισκονται μακρυα απο το σπιτικο τους, ευκολα θα ζητησουν την ευχαριστηση και την ξεκουραση τους, και θα την επιδιωξουν με μορφη οσο το δυνατον περισσοτερο απαλλαγμενη απο ψυχολογικες δεσμευσεις. Ωστοσο, υπαρχουν σοβαροι λογοι που επιβαλλουν τον περιορισμο της πορνειας στο ελαχιστο. Τρεις ειναι οι κυριοτερες κατηγοριες εναντιον της πρωτα - πρωτα ο κινδυνος της δημοσιας υγειας κι΄υστερα η ψυχικη διαφθορα των γυναικων, και η ψυχικη διαφθορα των αντρων.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Απο τους τρεις κινδυνους ο σοβαρωτερος ειναι της δημοσιας υγειας. Τα αφροδισια νοσηματα διαδιδονται κυριως μεσω αυτης της κατηγοριας των γυναικων. Οι προσπαθειες να αντιμετωπισθη το προβλημα με την καταγραφη τους και τον κρατικο ελεγχο πανω τους δε σταθηκαν και πολυ πετυχημενες απο καθαρα ιατρικη αποψη ταυτοχρονα τα μετρα αυτα δημιουργουν και πολλες δυσαρεστες καταστασεις και καταχρησεις εξουσιας εξ αιτιας των εξαιρετικων δικαιωματων που παραχωρουν στην αστυνομια πανω στις γυναικες ελευθεριων ηθων αυτο ιδιαιτερα το παρατηρουμε σε περιπτωσεις γυναικων που δεν ειχα διολου την προθεση ν΄ασκησουν τετοιο επαγελμα, και χωρις να το θελουν βρεθηκαν πλεγμενες στις διαταξεις του νομου περι πορνειας. Η πορνεια, οπως παρουσιαζεται σημερα, ειναι αναμφισβητητα ενας ανεπιθυμητος τροπος ζωης. Ο κινδυνος της υγειας την κανει δουλεια επικινδυνη. Αφηνω πως εξαχρειωνει ηθικα τις γυναικες και τις σπρωχνει στην τεμπελια και το μεθοκοπημα. Η πορνη τελος συγκετρωνει τη γενικη περιφρονηση, ακομα και των ιδιων των πελατων της. μια τετοια ζωη ειναι ζωη παρα φυσιν, το ιδιο οπως συμβαινει και με τις καλογρηες. Για ολους αυτους τους λογους, η πορνεια, με τη μορφη που υπαρχει στις χριστιανικες χωρες, εχει καταντησει επαγγελμα εξαιρετικα ανεπιθυμητο.
Η σχεση με πορνες οταν γινει συνηθεια, ασκει κακη ψυχολογικη επιδραση πανω στον αντρα. Τον συνηθιζει στην αντιληψη πως δε χρειαζεται ν΄αρεσει για να μπορεσει ναχει σεξουαλικες σχεσεις. Αν επισης πιστευει στην τρεχουσα ηθικη, θα τεινει να νοιωθει περιφρονηση προς καθε γυναικα με την οποια ερχεται σε σεξουαλικη επαφη. Η επιδραση μιας τετοιας νοοτροπιας πανω στο γαμο μπορει να ειναι εξαιρετικα δυσαρεστη, τοσο στην περιπτωση που ο γαμος ταυτιζεται με την πορνεια, οσο και στην περιπτωση που διαφοροποιειται οσο το δυνατο περισσοτερο απ΄αυτην. Μερικοι αντρες βρισκονται σε αδυναμια να επιθυμησουν μια γυναικα, για την οποια νοιωθουν ισχυρο ερωτικο αισθημα και σεβασμο. Συμφωνα με τη φουδικη θεωρια, αυτο οφειλεται στο οιδιποδειο συμπλεγμα, προσωπικως νομιζω πως πολυ συχνα σ΄αυτο το ζητημα παιζει ρολο και η επιθυμια να δημιουργηθη μια αβυσσος αναμεσα σε τετοιες γυναικες και στις πορνες. Πολλοι αντρες, και ιδιαιτερα αντρες με παληα νοοτροπια, χωρις να φθανουν σε κανενα απο τα δυο αυτα ακρα, μεταχειριζονται τις γυναικες τους με εξαιρετικο σεβασμο, πραγμα που τις αφηνει ψυχολογικα παρθενους και δεν τους επιτρεπει να νοιωσουν τη σεξουαλικη ηδονη. Το ακριβως αντιθετο κακο συμβαινει οταν ενας ανδρας ταυτιζει στην φαντασια του τη γυναικα του με μια πορνη. Αυτο τον κανει να ξεχναει πως η σεξουαλικη επικοινωνια πρεπει να πραγματοποιειται οταν και οι δυο συζυγοι την επιθυμουν, και οτι πρεπει να προχωρει κανεις σ΄αυτην, μονο αφου προηγηθη ενα χρονικο σιαστημα ερωτοτροπιων. Ετσι, ο αντρας κατανταει να φερνεται με τροπο βαναυσο στη γυναικα του και να της προκαλει ενα αισθημα αηδιας, που ειναι πολυ δυσκολο να ξεριζωθη.