Νέα

Απίστευτο τροχαίο στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dopamina
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 82K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Ατσάλινη η επιχειρηματολογια σου, ωστοσο δεν μου απαντησες: εάν σκότωνε τη δική σου γυναίκα και το δικο σου παιδί, θα υποστηριζες πάλι πως ο μικρός δεν ήταν φονιας, θα υποστηριζες πάλι ότι αυτό που συνεβη είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά?


Ειμαι σιγουρος όμως οτι δεν θα απαντήσεις με σαφή τρόπο...

Εάν όντως ενδιαφέρεσαι να μάθεις το τι θα έκανα προσωπικά σε αντίστοιχη περίπτωση τότε αυτό δεν το γνωρίζω ακόμα αφού κανείς δεν μπορεί να "ξέρει" εκ των προτέρων αν δεν έχει "ζήσει" τα συμβαίνοντα.

Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι στις ελάχιστες φορές που έχω εμπλακεί σε ατυχήματα - κυρίως ως θύμα - θεωρούσα πολύ απλά ότι πράγματι "αυτά συμβαίνουν" χωρίς όμως να είμαι επιεικής ως προς τις απαιτήσεις μου (αστικές, ποτέ δεν ζήτησα ποινική δίωξη του εμπλεκόμενου) από τον θύτη.
 

mastura

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2016
Μηνύματα
605
Like
400
Πόντοι
26
H κοπέλα με το μωρό τι φταιει ρε γαμω την καλοσυνη μου :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

Puchas Gracias

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.036
Like
198
Πόντοι
66
Δυο λόγια για να τελειώνουμε:

Εάν σε τέτοιες περιπτώσεις αποδεικνυεται ότι η αιτία της τραγωδίας ήταν η υπερβολική ταχύτητα ή η μέθη η, εν πάση περιπτώσει, οτιδήποτε φέρει την ευθύνη στον οδηγό, τότε αυτός θα πρέπει να κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟ.

Ο συγκεκριμένος (δυστυχώς) τη γλύτωσε την κατηγορία αυτή.

Όλα τα άλλα είναι για κουβέντα και για να αναπτύσσουμε επιχειρηματολογία και να προσπαθούμε να υπερισχυσουμε σε διαλογικους αγώνες.

Εάν οποιοδήποτε μαλακιστηρι τρέχει με 250 στην Εθνική ή 150 στη Κηφισιάς και προκαλεί θάνατο, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως φονιας. Τέλος.
 

Νικ Ο Ντικ

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2015
Μηνύματα
595
Κριτικές
2
Like
83
Πόντοι
6
Εάν όντως ενδιαφέρεσαι να μάθεις το τι θα έκανα προσωπικά σε αντίστοιχη περίπτωση τότε αυτό δεν το γνωρίζω ακόμα αφού κανείς δεν μπορεί να "ξέρει" εκ των προτέρων αν δεν έχει "ζήσει" τα συμβαίνοντα.

Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι στις ελάχιστες φορές που έχω εμπλακεί σε ατυχήματα - κυρίως ως θύμα - θεωρούσα πολύ απλά ότι πράγματι "αυτά συμβαίνουν" χωρίς όμως να είμαι επιεικής ως προς τις απαιτήσεις μου (αστικές, ποτέ δεν ζήτησα ποινική δίωξη του εμπλεκόμενου) από τον θύτη.


Γενικοτερα δεν χρειαζεται κατι να σου χτυπησει την πορτα ή να μπει μεσα στο σπιτι σου για να το δικασεις τοτε. Δικαστες δεν ειμαστε βεβαια αλλα αποψη μπορουμε να εκφερουμε. Το παλικαρι ηταν δολοφονος οπως και να το κανουμε. Τοτι ειχε ξεπερασει τα ορια κατα πολυ, φαινεται. Και ο φιλος του αν δεν αντεδρασε σε ολο αυτο τοτε εφταιγε που δεν τον απετρεψε (δεν το γνωριζουμε αυτο αλλα ας το αναφερουμε γτ συμβαινει πολλλες φορες). Τοτι ο Ατυχος πατερας ειχε civic γκαζιαρικο δεν μου λεει κατι. Αν εχει κανει μαλακιες στους δρομους τοτε νομιζω πως τωρα θα καταλαβε τα λαθη του. Κατι το οποιο συμβαινει στον γειτονα μην το παραβλεπουμε και το αψηφουμε. Μπορει αυριο να συμβει σε μας.

Το θεμα δεν ειναι να καταδικασουμε ενα γεγονος ή οχι αλλα να δουμε το βιντεο που καλα καναν και το ανεβασαν και ας ειναι σοκαριστικο. Ας αντιδρασουμε λιγο στην υπερβολικη ταχυτητα δεν ειναι κακο ειτε απο πορσε ειτε απο φορντ ειτε σε αστικη περιοχη ειτε στην Ε.Ο. Οπως ειπατε κιαλλου συμβαινουν και απλα δεν τα μαθαινουμε. Ας μην κλεινουμε ταυτια και τα ματια μας. Αφου συμβαινουν ας προσπαθησουμε να το αποτρεψουμε με οποιο τροπο μπορει ο καθενας μας.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Δυο λόγια για να τελειώνουμε:

Εάν σε τέτοιες περιπτώσεις αποδεικνυεται ότι η αιτία της τραγωδίας ήταν η υπερβολική ταχύτητα ή η μέθη η, εν πάση περιπτώσει, οτιδήποτε φέρει την ευθύνη στον οδηγό, τότε αυτός θα πρέπει να κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟ.

Ο συγκεκριμένος (δυστυχώς η ευτυχώς) τη γλύτωσε την κατηγορία αυτή.

Όλα τα άλλα είναι για κουβέντα και για να αναπτύσσουμε επιχειρηματολογία και να προσπαθούμε να υπερισχυσουμε σε διαλογικους αγώνες.

Εάν οποιοδήποτε μαλακιστηρι τρέχει με 250 στην Εθνική ή 150 στη Κηφισιάς και προκαλεί θάνατο, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως το φονιας.

Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί ενώ το ανώτατο επιτρεπτό όριο ταχύτητας στην Ελλάδα είναι 130χαω επιτρέπεται νομικά η ταξινόμηση και κυκλοφορία οχημάτων με ταχύτητες 10δων χιλιομέτρων υψηλότερων ενώ είναι απλούστατη τεχνικά η ενεργοποίηση ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε όλα τα σύγχρονα οχήματα?
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.760
Like
22.297
Πόντοι
5.006
Δυο λόγια για να τελειώνουμε:

Εάν σε τέτοιες περιπτώσεις αποδεικνυεται ότι η αιτία της τραγωδίας ήταν η υπερβολική ταχύτητα ή η μέθη η, εν πάση περιπτώσει, οτιδήποτε φέρει την ευθύνη στον οδηγό, τότε αυτός θα πρέπει να κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟ.

Ο συγκεκριμένος (δυστυχώς η ευτυχώς) τη γλύτωσε την κατηγορία αυτή.

Όλα τα άλλα είναι για κουβέντα και για να αναπτύσσουμε επιχειρηματολογία και να προσπαθούμε να υπερισχυσουμε σε διαλογικους αγώνες.

Εάν οποιοδήποτε μαλακιστηρι τρέχει με 250 στην Εθνική ή 150 στη Κηφισιάς και προκαλεί θάνατο, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως φονιας. Τέλος.
παντως ο νομοθέτης εχει προβλεψει το κακούργημα της διαταραξης της ασφαλειας των συγκοινωνιων από την οποια προηλθε θανατος και επισυρει ποινη από 5-20 χρονια...
ασχετα αν στην πραξη σπανίως εφαρμόζεται...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί ενώ το ανώτατο επιτρεπτό όριο ταχύτητας στην Ελλάδα είναι 130χαω επιτρέπεται νομικά η ταξινόμηση και κυκλοφορία οχημάτων με ταχύτητες 10δων χιλιομέτρων υψηλότερων ενώ είναι απλούστατη τεχνικά η ενεργοποίηση ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε όλα τα σύγχρονα οχήματα?

γιατί πανεπιστήμονα η επιπλέον ισχύς και ταχύτης μπορεί να χρειαστεί σε μία δεδομένη στιγμή... και αν υπάρχει κόφτης να μην μπορείς να την χρησιμοποιήσεις (πχ προσπέραση)...
 

Puchas Gracias

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.036
Like
198
Πόντοι
66
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί ενώ το ανώτατο επιτρεπτό όριο ταχύτητας στην Ελλάδα είναι 130χαω επιτρέπεται νομικά η ταξινόμηση και κυκλοφορία οχημάτων με ταχύτητες 10δων χιλιομέτρων υψηλότερων ενώ είναι απλούστατη τεχνικά η ενεργοποίηση ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε όλα τα σύγχρονα οχήματα?
Και η οπλοφορία επιτρέπεται σε κάποιους. Αυτο όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνουν και χρήση αυτής όποτε καυλώνουν.
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.747
Like
1.426
Πόντοι
366
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί ενώ το ανώτατο επιτρεπτό όριο ταχύτητας στην Ελλάδα είναι 130χαω επιτρέπεται νομικά η ταξινόμηση και κυκλοφορία οχημάτων με ταχύτητες 10δων χιλιομέτρων υψηλότερων ενώ είναι απλούστατη τεχνικά η ενεργοποίηση ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε όλα τα σύγχρονα οχήματα?
για πες μας εσυ τι σημαινει αυτο....μηπως νομιμοποιει τον καθε καυλωμενο να παίρνει γρηγορα αμαξια και να απογειώνεται...κι οποιον παρει ο χαρος?
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
γιατί πανεπιστήμονα η επιπλέον ισχύς και ταχύτης μπορεί να χρειαστεί σε μία δεδομένη στιγμή... και αν υπάρχει κόφτης να μην μπορείς να την χρησιμοποιήσεις (πχ προσπέραση)...

130χαω + 40χαω για τις δύσκολες περιπτώσεις = 170χαω ... ξέρεις ποια είναι η τελική μιας "911" Turbo ?

Ο ηλεκτρονικός περιοριστής ΔΕΝ επιδρά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του μοτέρ πρίν την ταχύτητα στόχο. Η επιτάχυνση δηλαδή παραμένει ώς έχει σε όλες τις χαμηλότερες ταχύτητες από την ταχύτητα κόφτη.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
για πες μας εσυ τι σημαινει αυτο....μηπως νομιμοποιει τον καθε καυλωμενο να παίρνει γρηγορα αμαξια και να απογειώνεται...κι οποιον παρει ο χαρος?

Συμφέροντα αυτοκινητάδων (κατασκευαστές, εισαγωγείς, μετατροπές, συνεργεία κτλ κτλ) + Κύκλωμα δημοσιογράφων ειδικού τύπου + Αντιδράσεις από θερμοκέφαλους πιτσιρικάδες + ... + ...

"Είναι πολλά τα λεφτά Άρη" ...

Γι αυτούς ακριβώς τους λόγους ουδείς μιλάει για την ουσία ... αλλά όλοι πετάνε την μπάλα στην αστυνομία, του κακούς δρόμους, του αλήτες οδηγούς κτλ κτλ Προφανώς όλα αυτά συμβάλουν, αλλά είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό ότι κανείς από τους δήθεν κοπτόμενους για την οδική ασφάλεια δεν αναφέρει το ζήτημα των ηλεκτρονικών περιοριστών ταχύτητας και φυσικά όχι μόνον στην Ελλάδα ...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
130χαω + 40χαω για τις δύσκολες περιπτώσεις = 170χαω ... ξέρεις ποια είναι η τελική μιας "911" Turbo ?

Ο ηλεκτρονικός περιοριστής ΔΕΝ επιδρά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του μοτέρ πρίν την ταχύτητα στόχο. Η επιτάχυνση δηλαδή παραμένει ώς έχει σε όλες τις χαμηλότερες ταχύτητες από την ταχύτητα κόφτη.

δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει γιατί δεν πρόκειται να αγοράσω ποτε 911 ....

ευχαρίστως θα αγόραζα όμως ένα tesla αλλά βλέπεις στο Ελλάντα δεν κυκλοφορεί...

και 180-200 χλμ τελική είναι λογικό να την διαθέτει κάθε όχημα... από κει και πάνω είναι μαλακία
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Συμφέροντα αυτοκινητάδων (κατασκευαστές, εισαγωγείς, μετατροπές, συνεργεία κτλ κτλ) + Κύκλωμα δημοσιογράφων ειδικού τύπου + Αντιδράσεις από θερμοκέφαλους πιτσιρικάδες + ... + ...

"Είναι πολλά τα λεφτά Άρη" ...

Γι αυτούς ακριβώς τους λόγους ουδείς μιλάει για την ουσία ... αλλά όλοι πετάνε την μπάλα στην αστυνομία, του κακούς δρόμους, του αλήτες οδηγούς κτλ κτλ Προφανώς όλα αυτά συμβάλουν, αλλά είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό ότι κανείς από τους δήθεν κοπτόμενους για την οδική ασφάλεια δεν αναφέρει το ζήτημα των ηλεκτρονικών περιοριστών ταχύτητας και φυσικά όχι μόνον στην Ελλάδα ...

ξέρεις υπάρχει και κάτι που λέγεται ελευθερία του ατόμου...
 

zac123

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2008
Μηνύματα
531
Κριτικές
8
Like
143
Πόντοι
6
δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει γιατί δεν πρόκειται να αγοράσω ποτε 911 ....

ευχαρίστως θα αγόραζα όμως ένα tesla αλλά βλέπεις στο Ελλάντα δεν κυκλοφορεί...

και 180-200 χλμ τελική είναι λογικό να την διαθέτει κάθε όχημα... από κει και πάνω είναι μαλακία

και με 180 να γινόταν το δυστύχημα το αποτέλεσμα θα ήταν παρόμοιο. ήταν πολλές οι συμπτώσεις. 5 μέτρα μπρος ή πίσω να ήταν το χόντα θα είχαν γλυτώσει. 50 μέτρα μπρος ή πίσω να είχε χάσει τον έλεγχο και δεν θα έμπαινε στο παρκιν.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Και η οπλοφορία επιτρέπεται σε κάποιους. Αυτο όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνουν και χρήση αυτής όποτε καυλώνουν.

Η ερώτηση ήταν σημαντική.

Κανείς δεν θέλει να θίξει τα συμφέροντα της αυτοκινητοβιομηχανίας ... και όχι μόνον ... Αν τεθούν ηλεκτρονικοί περιοριστές ταχύτητας θα καταρρεύσει μια αγορά δις δολλαρίων το χρόνο παγκοσμίως ξεκινώντας από τα supercars και τα γρήγορα αμάξια γενικότερα και καταλήγοντας στις δημοσιογραφικές εκπομπές και την απόλυση, των μερικά περιττών πλέον, τροχόμπατσων ...

Είναι οι ίδιοι ακριβώς λόγοι που δεν έχει καταστεί επιβεβλημένη η εγκατάσταση "μαύρων κουτιών" καταγραφής με "μνήμη" διάρκειας πχ 5 λεπτών από την ακινητοποίηση του οχήματος (ώστε να μην υπάρχουν θέματα με προσωπικά δεδομένα) στα νέα αυτοκίνητα παραγωγής ... παρόλο που το κόστος είναι ελάχιστο ...
 

Puchas Gracias

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.036
Like
198
Πόντοι
66
Η ερώτηση ήταν σημαντική.

Κανείς δεν θέλει να θίξει τα συμφέροντα της αυτοκινητοβιομηχανίας ... και όχι μόνον ... Αν τεθούν ηλεκτρονικοί περιοριστές ταχύτητας θα καταρρεύσει μια αγορά δις δολλαρίων το χρόνο παγκοσμίως ξεκινώντας από τα supercars και τα γρήγορα αμάξια γενικότερα και καταλήγοντας στις δημοσιογραφικές εκπομπές και την απόλυση, των μερικά περιττών πλέον, τροχόμπατσων ...

Είναι οι ίδιοι ακριβώς λόγοι που δεν έχει καταστεί επιβεβλημένη η εγκατάσταση "μαύρων κουτιών" καταγραφής με "μνήμη" διάρκειας πχ 5 λεπτών από την ακινητοποίηση του οχήματος (ώστε να μην υπάρχουν θέματα με προσωπικά δεδομένα) στα νέα αυτοκίνητα παραγωγής ... παρόλο που το κόστος είναι ελάχιστο ...
Δεν θα διαφωνήσω.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
και με 180 να γινόταν το δυστύχημα το αποτέλεσμα θα ήταν παρόμοιο. ήταν πολλές οι συμπτώσεις. 5 μέτρα μπρος ή πίσω να ήταν το χόντα θα είχαν γλυτώσει. 50 μέτρα μπρος ή πίσω να είχε χάσει τον έλεγχο και δεν θα έμπαινε στο παρκιν.

Σωστό. Πιθανόν όμως να μην το είχε "χάσει" νωρίτερα ... Στο πάρκινγκ μπαίνει διπλωμένος με πολλά ... 170-200χαω ...
 

Porn Gangster

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
14.437
Κριτικές
142
Like
22.791
Πόντοι
27.786
Συμφέροντα αυτοκινητάδων (κατασκευαστές, εισαγωγείς, μετατροπές, συνεργεία κτλ κτλ) + Κύκλωμα δημοσιογράφων ειδικού τύπου + Αντιδράσεις από θερμοκέφαλους πιτσιρικάδες + ... + ...

"Είναι πολλά τα λεφτά Άρη" ...

Γι αυτούς ακριβώς τους λόγους ουδείς μιλάει για την ουσία ... αλλά όλοι πετάνε την μπάλα στην αστυνομία, του κακούς δρόμους, του αλήτες οδηγούς κτλ κτλ Προφανώς όλα αυτά συμβάλουν, αλλά είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό ότι κανείς από τους δήθεν κοπτόμενους για την οδική ασφάλεια δεν αναφέρει το ζήτημα των ηλεκτρονικών περιοριστών ταχύτητας και φυσικά όχι μόνον στην Ελλάδα ...

ακριβως τυπε! Τα ουσιώδη ζητήματα τα κάνουν αβαβα έντεχνα :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom