Νέα

Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα redmanftw
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 231
  • Εμφανίσεις 16K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.911
Κριτικές
39
Like
5.067
Πόντοι
2.696
τα πήρα όπως και πολλοί άλλοι
ούτε και εγώ πιστεύω ότι είσαι σε ναυτιλιακή και οτι γράφεις αυτά τα ψέματα

Ούτε σε τουριστικό δεν είσαι καπετάνιος.Ούτε σε τουριστικό...Ένας φαντασμένος είσαι.Ούτε καν έχεις ανέβει σε φορτηγό/δεξαμενόπλοιο.Το πολύ στο πλοίο που πάει στη Μύκονο!

κλητηρακος θα ναι και δεν του λενε την αληθεια για να μην πεσει σε καταθλιψη...
Τι λες ρε;Πολύ έξυπνος είσαι.Χαραμίζεσαι εδώ...
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.751
Κριτικές
32
Like
22.732
Πόντοι
12.946
Εσένα σε πείραξε τι ώρα ξύπνησα;Άλλο και αυτό...
Όσο ταλέντο και θέληση να έχεις πλοιαρχία στα 35 δε βλέπεις σε φορτηγό ή δεξαμενόπλοιο.Διότι δεν έχεις εμπειρία.Με τα 6μηνα συμβόλαια που κάνουν όλες οι εταιρείες υποχρεωτικά,δεν αποκτάς εμπειρία σε μικρή ηλικία.Εκεί είναι το θέμα.
Τέλος εδώ δεν ασχολούμαι με το θέμα.Συνεχίστε να φαντασιώνεστε,και να γράφετε διάφορα.Το κακό είναι ότι σας διαβάζουν και πιτσιρικάδες και νομίζουν ότι αν πάνε στην εμποροπλοιάρχων στα 35 θα έχουν 80000€/6μηνο και θα τα τρώνε στις γκόμενες όταν ξεμπαρκάρουν...
Δε θέλω να συγχυστώ χρονιάρες μέρες,
απλά σε ενημερώνω φιλικά αυτοί που πιάνουν νωρίς 35 χρονών παρακολουθούνται και ρεπορτάρονται και ξέρουν οι εταιρείες, εννοείται δεν τους εμπιστεύονται έτσι απλά.
Δε λέω θέλει και διάβασμα και σκληρή δουλειά για να πετύχεις, όπως όλες τις δουλειές.
 

PLM

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2019
Μηνύματα
226
Like
46
Πόντοι
1
Μην ασχολείσαι,δεν εχει νόημα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
66.357
Like
25.267
Πόντοι
5.506
Στα 35 νέος υποπλοίαρχος ή Β΄Μηχανικός στην καλύτερη περίπτωση.Αν έχει και δουλειά βεβαίως,διότι η ανεργία είναι μεγάλη.Σε ανασφάλιστα,με σημαίες Λιβερίας,Παναμά,Μάρσαλ μπορεί να βρει δουλειά πιο εύκολα,αλλά οι εφοπλιστές/πλοιοκτήτες δε θα εμπιστεύονταν ποτέ πλοιαρχία σε έναν 35αρη ακόμα και αν υποθέσουμε ότι έχει πάρει το βαθμό του πλοιάρχου,που δεν υπάρχει περίπτωση βεβαίως!Καταρχήν για να πάρεις πτυχίο από την ΑΕΝ πρέπει να κάνεις 2 εκπαιδευτικά ταξίδια.Το πρώτο είναι σχετικά εύκολο,σχετικά...Το δεύτερο θα πρέπει να κάνεις πολλές πίπες και ΕΑΝ βρεις θέση.

Για ψάξε να δεις πόσα παιδιά δε βρίσκουν εταιρεία να παίρνει δόκιμους για εκπαιδευτικό ταξίδι.Και μόλις με το καλό ολοκληρώσεις το δεύτερο ταξίδι,και πάρεις το πολυπόθητο πτυχίο,απολυθείς από το στρατό,περάσεις ένα σκασμό σεμινάρια ως πτυχιούχος,θα πάρεις "μπάλα" όλες τις εταιρείες να βρεις θέση ως Junior κάπου.Όχι ανθυποπλοίαρχος..Junior.Κάτι σαν...Ανθυ,ανθυ,ανθυποπλοίαρχος.

Αν βρεις δουλειά θα πάρεις ένα 6μηνο συμβόλαιο αρχικά με μισθό που με τα λίγα έξτρα που θα σου γράφει ο καπετάνιος δε θα ξεπερνάς το 1000αρικο.Καλό γι'αρχή όμως..Μόλις τελειώσει το 6μηνο θα "αράξεις" στο σπιτάκι σου για κανά 8μηνο,και μην περιμένεις να σε...περιμένει το πλοίο που άφησες,και η καμπίνα με τις αφίσες από τα μοντέλα στον μπουλμέ...Θ΄αρχίσεις ξανά το ψάξιμο.Από την ίδια εταιρεία πρώτα,και αν βρεις,πολύ δύσκολο,θα ξαναφύγεις με τον ίδιο βαθμό για άλλο ένα 6μηνο.Η ηλικία που θα έχεις,με ιδανικές συνθήκες,θα είναι 26-27 ετών.Θα ρίξεις ματσακόνι,βάψιμο κουβέρτας,και τρίψιμο στα ρέλια που θα πάει καπνός!!!!Αναφέρομαι πάντα σε φορτηγά/δεξαμενόπλοια και τις υποκατηγορίες τους.Κι εκεί θα διαπιστώσεις ότι καπετάνιος σου που είναι 55αρης,έχει φάει τη θάλασσα με το κουτάλι και σπουδάζει τα παιδιά του,κάτι άλλο συνήθως,μακριά από τη θάλασσα,τα 12000€+ δεν τα παίρνει έτσι.Έχει να χαλιναγωγήσει καμια 30αρια άτομα,Φιλιπινέζους,Έλληνες,Αφρικανούς,Ρουμάνους,Ουκρανούς,μεθύστακες,ψυχάκιδες,που πέφτει καμιά ψιλή αν έχουν...ντουζένια...Θα έχει να κάνει με τις παραξενιές των ναυλωτών,τους ρουφιάνους της εταιρείας και πολλά άλλα.Αλλά έχοντας εμπειρία χρόνων θα φορτώσει μινεράλι από ΗΠΑ,θα περάσει τον Παναμά να το πάει στην Κίνα στην ώρα του.Αλλιώς θα πάει σπίτι του...



Τύπε, φιλικά, δεν είναι κακό να μη γνωρίζεις κάτι, κακό είναι να κάνεις οτι το γνωρίζεις.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
66.357
Like
25.267
Πόντοι
5.506
Δε μου δείχνεις και κανά 35αρι σε ΦΓ/ΔΞ;Σε λίγο θα μου δείξετε κανέναν σε παντόφλα Ρίο-Αντίριο που θα είναι 30 ετών για να τεκμηριώσετε τη μαλακία σας.
Εσύ πάντως είσαι ηλίθιος.



Ρε τύπε, για να δω λίγο κάτι, ποιό είναι δυσκολότερο για τον καπετάνιοκαι την εταιρεία, το ΦΓ/ΔΞ ή το επιβατηγό;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
66.357
Like
25.267
Πόντοι
5.506
Εσύ πήρες 34 ετών 13000€;
Επειδή δουλεύω σε ναυτιλιακή 22 χρόνια τώρα,δε θα πω λεπτομέρειες,σε ένα φόρουμ που ασχολείται με πουτάνες,σου λέω ότι λες ψέματα.Και αμφισβητώ καν ότι είσαι ναυτικός.Τέλος εδώ η κουβέντα.Σε αυτό το φόρουμ περισσεύει η ψευτιά και η φαντασίωση.Το κακό είναι ότι θα διαβάζει κανάς πιτσιρικάς και θα πιστεύει τις μαλακίες αυτές.Τέλος.


22 χρόνια στη ναυτιλιακή τουλάχιστον έμαθες να κάνεις τους καφέδες όλων των υψηλόβαθμων;
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.911
Κριτικές
39
Like
5.067
Πόντοι
2.696
Εμφανίστηκε και άλλος.Barock δε θα σου απαντήσω,διότι μόνο από το Avatar σου και ότι όλη μέρα είσαι στο φόρουμ και γράφεις,καταλαβαίνω ότι άλλη δουλειά δεν κάνεις.Κάθεσαι και μαλακίζεσαι από το πρωί έως το βράδυ.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
66.357
Like
25.267
Πόντοι
5.506
Εμφανίστηκε και άλλος.Barock δε θα σου απαντήσω,διότι μόνο από το Avatar σου και ότι όλη μέρα είσαι στο φόρουμ και γράφεις,καταλαβαίνω ότι άλλη δουλειά δεν κάνεις.Κάθεσαι και μαλακίζεσαι από το πρωί έως το βράδυ.


Εντάξει τύπε, με αποστόμωσες.

Πες μας τώρα, σε ποιά ηλικία εμπιστεύεσαι εσύ στη ναυτιλιακή να δώσεις πηδάλιο επιβατηγού;;
 

George103

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2019
Μηνύματα
800
Like
198
Πόντοι
6
Έχει βγει ένας άσχετος και προσπαθεί να επιβάλει την γνώμη του Ενώ όλοι του λέμε το αντίθετο. Φίλε Όχι σε ναυτιλιακή δεν δουλεύεις αλλά ούτε μέχρι την Ερέτρια δεν έχεις πάει με καράβι.
 

George103

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2019
Μηνύματα
800
Like
198
Πόντοι
6
Εσύ πήρες 34 ετών 13000€;
Επειδή δουλεύω σε ναυτιλιακή 22 χρόνια τώρα,δε θα πω λεπτομέρειες,σε ένα φόρουμ που ασχολείται με πουτάνες,σου λέω ότι λες ψέματα.Και αμφισβητώ καν ότι είσαι ναυτικός.Τέλος εδώ η κουβέντα.Σε αυτό το φόρουμ περισσεύει η ψευτιά και η φαντασίωση.Το κακό είναι ότι θα διαβάζει κανάς πιτσιρικάς και θα πιστεύει τις μαλακίες αυτές.Τέλος.
Ως τι δουλεύεις στην ναυτιλιακή?? Μήπως στο κυλικείο?
 

str8 dave

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2011
Μηνύματα
57
Like
34
Πόντοι
0
επισης οσοι λενε οτι κανουν πανω απο 6 μηνες συνηθως το ζητανε απλα τους αρεσει να κλαιγονται.η TMS κανει εδω και 2 χρονια (σιγουρα αν οχι περισσοτερο) 3μηνα και σε παει 3 μεσα 3 εξω για να εχουν και καλο rotation.τριτος αξιωματικος γεφυρας παιρνει 4500$.ακομη και κατι Ουκρανοι Β μηχανικοι τσιμπανε 12.500$.
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
6.703
Κριτικές
57
Like
7.023
Πόντοι
6.030
Εμφανίστηκε και άλλος.Barock δε θα σου απαντήσω,διότι μόνο από το Avatar σου και ότι όλη μέρα είσαι στο φόρουμ και γράφεις,καταλαβαίνω ότι άλλη δουλειά δεν κάνεις.Κάθεσαι και μαλακίζεσαι από το πρωί έως το βράδυ.
Ρε αδελφε, εχουν καποια λογικη αυτα που λες, απ την αλλη ομως και τα παιδια δεν σου λενε κατι παραλογο. Με δουλεια αφοσιωση και πεισμα οτι δουλεια και να κανεις μπορεις να καταφερεις πολλα. Γιατι επιμενεις να κολλας και να φανατιζεσαι. Το κανεις και σε αλλο θεμα και ακομα και αν εχεις λιγο δικιο , σιγουρα το χανεις με τη συμπεριφορα σου
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
6.703
Κριτικές
57
Like
7.023
Πόντοι
6.030
Στο λεω ως ανθρωπος που σε μικρη ηλικια ανελαβα πολλες ευθυνες στην πλατη μου, με το να εχω απο κατω μου μεγαλυτερους ανθρωπους σε ηλικια και να διαχειριζομαι ιδιαιτερα περιπλοκες καταστασεις. Το τι στερηθηκα , τι γνωρισα και τι τραβηξα ειναι αλλου παππα ευαγγελιο, ομως αυτο που σου λενε δεν ειναι ατοπο και το ξερω απο πρωτο χερι.
 

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.579
Κριτικές
4
Like
535
Πόντοι
96
νομιζω οτι ο ρανταπλαν κανει λαθος επειδη ειναι απολυτος σε αυτα που λεει.επειδη δουλευα ενα μεγαλο διαστημα στη wilhelmsen(oxι στην ελλαδα),εχω δει κι εχω συνεργαστει με αρκετους καπετανιους κοντα στα 40  οπως εχω δει και 50ρηδες οι οποιοι ειναι ανθυ και υποπλοιαρχοι επειδη δεν ειχαν αρκετη προυπηρεσια.
πολυ φιλος μου ειναι  καπετανιος απο τα 37 του στην aegean και κανει ανεφοδιασμους,πραγμα αρκετα δυσκολο για πολλους καπετανιους μεγαλυτερης ηλικιας.ειχε την ικανοτητα κι εγινε.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
66.357
Like
25.267
Πόντοι
5.506
νομιζω οτι ο ρανταπλαν κανει λαθος επειδη ειναι απολυτος σε αυτα που λεει.επειδη δουλευα ενα μεγαλο διαστημα στη wilhelmsen(oxι στην ελλαδα),εχω δει κι εχω συνεργαστει με αρκετους καπετανιους κοντα στα 40  οπως εχω δει και 50ρηδες οι οποιοι ειναι ανθυ και υποπλοιαρχοι επειδη δεν ειχαν αρκετη προυπηρεσια.
πολυ φιλος μου ειναι  καπετανιος απο τα 37 του στην aegean και κανει ανεφοδιασμους,πραγμα αρκετα δυσκολο για πολλους καπετανιους μεγαλυτερης ηλικιας.ειχε την ικανοτητα κι εγινε.


O ρανταπλαν (όνομα και πράμα) έχει κολλήσει σε κάτι που διάβασε/άκουσε σε σχέση με τις ηλικίες, εντελώς εκτός πραγματικότητας. Όπως και εκτός πραγματικότητας η ανεργία του κλάδου. Δεν είναι όπως (λένε οτι) ήτνα κάποτε αλλά θέσεις υπάρχουν και ειδικά για Έλληνες που παραμένουν στους κορυφαίους άρα περιζήτητους.

Το μόνο που έχει δίκιο, εν μέρει, είναι οτι όντως, μη νομίζει κάποιος άσχετος με το αντικείμενο οτι το χρήμα ρέει άφθονο και χωρίς κόπο. Είναι πολύ δύσκολη δουλειά, πρέπει πραγματικά να αγαπάς και να αντέχεις αυτό που κάνεις. Και κυρίως να αποδείξεις οτι έχεις δυνατότητες και κυρίως να εμπνέεις εμπιστοσύνη στους εφοπλιστές και τα πληρώματά σου.


Αυτά.
 

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.579
Κριτικές
4
Like
535
Πόντοι
96
O ρανταπλαν (όνομα και πράμα) έχει κολλήσει σε κάτι που διάβασε/άκουσε σε σχέση με τις ηλικίες, εντελώς εκτός πραγματικότητας. Όπως και εκτός πραγματικότητας η ανεργία του κλάδου. Δεν είναι όπως (λένε οτι) ήτνα κάποτε αλλά θέσεις υπάρχουν και ειδικά για Έλληνες που παραμένουν στους κορυφαίους άρα περιζήτητους.

Το μόνο που έχει δίκιο, εν μέρει, είναι οτι όντως, μη νομίζει κάποιος άσχετος με το αντικείμενο οτι το χρήμα ρέει άφθονο και χωρίς κόπο. Είναι πολύ δύσκολη δουλειά, πρέπει πραγματικά να αγαπάς και να αντέχεις αυτό που κάνεις. Και κυρίως να αποδείξεις οτι έχεις δυνατότητες και κυρίως να εμπνέεις εμπιστοσύνη στους εφοπλιστές και τα πληρώματά σου.


Αυτά.
η τελευταια σου προταση ειναι αυτο που ισχυει σε ολες τις σοβαρες εταιρειες.αν εχεις ικανοτητες,η ιδια η εταιρεια σε σπρωχνει.μιλαμε για εταιρειες που διαχειριζονται εκετομμυρια,δεν ειναι μαλακες να σε αφησουν αν αξιζεις.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
16.191
Like
37.758
Πόντοι
9.931
Εχω φιλο Β΄ μηχανικό στην Maran Gas Maritime και καθαρίζει γύρω στις 10000 το μήνα.
 

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.209
Πόντοι
606
Εσύ πήρες 34 ετών 13000€;
Επειδή δουλεύω σε ναυτιλιακή 22 χρόνια τώρα,δε θα πω λεπτομέρειες,σε ένα φόρουμ που ασχολείται με πουτάνες,σου λέω ότι λες ψέματα.

Μακρυνός μου συγγενής, είναι μηχανικός. Ήταν πρώτος όταν ταξίδευε.
Τώρα είναι 45, τον στέλνουν για 1-2 μήνες σε πλοία του εργοδότη του (δεν ξέρω τι σκατά είναιο  εργοδότης)
και τον υπόλοιπο καιρό , είναι στην έδρα της εταιρείας, στην αττική.

Τα 20+ χρόνια που δουλεύει , ξέρω ότι ξόδεψε σε αυτοκίνητα 350 χιλιάρικα
και απέκτησε ακίνητα αντικειμενικής άνω των 700 χιλιάδων .
Δεν πιστεύω να τσόνταραν γονείς , γιατί και να ήθελαν , ήταν ρέστοι .

Είναι απίθανο λες, να έβγαλε 1 μύριο χονδρικά, ως πρώτος μηχανικός στα 20 χρόνια ;;;
Ταξίδευε στου διαόλου τη μάνα και πρέπει να πήγαινε σε ό,τι να'ναι σκυλοπνίχτρα,
δεν μάσαγε τον κώλο του. Ούτε είχε αράξει ποτέ σπίτι τα πρώτα 10+ χρόνια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom