Mindreader
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 14.802
- Κριτικές
- 110
- Like
- 20.337
- Πόντοι
- 28.786
Ξεκινάμε τη κουβέντα με δυο στοιχεία.
Στοιχείο πρώτο. Πιστεύω ότι στο σεξ ( όπως και σε πολλά άλλα πράγματα ) όλη η ουσία είναι στο ταξίδι και όχι στο προορισμό ( Καβαφική προσέγγιση ).
Πρακτικά βλέποντάς το, το να χύσει ένας άντρας το πετυχαίνει και με τη μαλακία. Η απόλαυση του σεξ όμως είναι στο τρόπο με τον οποίο φτάνει να χύσει. Διάφοροι προσδιορισμοί όπως gfe, pse κλπ ουσιαστικά αυτό το πράγμα αποδίδουν, δηλαδή τη σημασία που δίνει ο άντρας στο τρόπο που κάνει σεξ. Επίσης μεγάλη σημασία όλοι δίνουμε οι άντρες στο τρόπο που η γυναίκα ανταποκρίνεται στη διαδικασία. Ανταπόκριση που περιγράφεται απο διάφορους επιθετικούς προσδιορισμούς που ξεκινούν απο την ενότητα έπιπλα με επικρατέστερο το ''κομοδίνο'', και καταλήγουν στην ενότητα φωτιά με επικρατέστερο το ''ηφαίστειο''. Τα παραπάνω δείχνουν ότι η απόλαυση στο σεξ, δεν σχετίζεται με το αν τελικά ο άντρας χύνει η όχι πράγμα μάλλον δεδομένο ακόμη και στη περίπτωση ''κομοδίνων'', αλλά στο τρόπο που γίνεται το σεξ.
Στοιχείο Δεύτερο. Πιστεύω ότι μέσα απο το σεξ οι άνθρωποι βγάζουν πολλά απο τα ψυχικά τους ελλείματα και ποθημένα. Πιο ειδικά οι άντρες. Κάποιοι άντρες για παράδειγμα θέλουν μέσα απο το σεξ να προκαλέσουν πόνο και ταπείνωση στις γυναίκες, βγάζοντας όλα τους τα ποθημένα απο προηγούμενες απορίψεις και όχι μόνο. Κάποιοι άλλοι στον αντίποδα του παραπάνω παραδείγματος θέλουν μέσα απο το σεξ να πονέσουν και να ταπεινωθούν και ψάχνουν ''αφέντρες''. Αυτό πιθανότατα γιατί όντας υπερδεσποτικοί σε όλη τους τη ζωή θέλουν να νοιώσουν το συναίσθημα της ταπείνωσης που τους έχει λείψει και που άρα με κάποιο τρόπο τους εξιτάρει.
Οι κινέζοι έχουν μια παροιμία που λέει '' Το να υπηρετείς και να υπηρετείσαι είναι ένα νόμισμα που έχει δυο όψεις''. Πιστεύω ότι αναφέρονται ( εν μέσω πολλών άλλων ) και στις παραπάνω περιπτώσεις.
Καταλήγουμε λοιπον ότι οι σεξουαλικές προτιμήσεις μπορούν να γίνουν το κλειδί της ψυχοσύνθεσης ενός ανθρώπου, ακολουθόντας προσωπικά ( εν μέρει και όχι καθ' όλον ) μια φροιδικού τύπου προσέγγιση. Ουσιαστικά δηλαδή μέσα απο τις σεξουαλικές του προτιμήσεις πιστεύω ότι ο άνθρωπος μπορεί να συνειδητοποιήσει κάποια από τα ψυχικά του ελλείματα αν έχει βέβαια τη βούληση και την υπομονή να το κάνει. Η ενδοσκόπηση είναι μια εξαιρετικά ωφέλιμη για την υγεία, αλλά παράλληλα και πολύ επίπονη διαδικασία ( κάτι σαν τη κολονοσκόπηση !!! ), για αυτό και οι περισσότεροι την αποφεύγουν.
Τα παραπάνω δυο στοιχεία, δηλαδή η σημασία που δίνουμε στο τρόπο που γίνεται το σεξ, και τα ποθημενα που βγάζουμε μέσα απο το σεξ, τα αναφέρω για να στοιχειοθετήσω (την προσωπική άποψή μου ) ότι μέσω του σεξ ο άντρας δεν ικανοποιεί απλά μια ενστικτώδους βάσεως ανάγκη του να χύσει, όπως στη φύση λίγο πολύ όλα τα αρσενικά ζώα στον οίστρο τους κάνουν. Πόσο μάλλον όταν βλέπουμε ότι ακόμη και σε κάποια ζώα, αυτά τα οποία ζουν σε ομάδες και αγέλες, η προτεραιότητα στο σεξ, και η δυνατότητα για σεξ, σημαίνει παρα πολλά μέσα στην όποια ιεραρχική τους δομή στην αγέλη τους, που είναι το ισοδύναμο μιας μικρής ''κοινωνίας''. Πολύ περισσότερο ο άντρας ζώντας στην εξαιρετικά πιο περίπλοκοκη ιεραρχική δομή που λέγεται σύγχρονη ανθρώπινη κοινωνία, μέσα απο το σεξ ζητάει πολύ περισσότερα πράγματα απο μόνο την διαιώνιση του, η την σεξουαλικη απόλαυση.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι μέσα απο τις σχέσεις του με τις γυναίκες, κεντρικό ρόλο στις οποίες παίζει το σεξ, ο άντρας ουσιαστικά αυτοπροσδιορίζεται.
Να το πώ στρατιωτικά ( λίγο πολύ όλοι κάναμε στρατό ) !!
Μέσω των σχέσεών του με τις γυναίκες ο άντρας ''Δίνει αναφορά στον εαυτό του''. Και αν απο κάποιον σίγουρα δεν μπορείς να κρυφθείς αυτός είναι ο εαυτός σου.
Βέβαια δεν ισχυρίζομαι ότι το σεξ είναι ο μοναδικός τρόπος αυτοαναφοράς, υπάρχουν και άλλοι πολλοί τρόποι. Του Καζαντζάκη του πήρε περίπου 850 σελίδες στο ''Αναφορά στο Γκρέκο'' για να το κάνει. Είναι όμως ο πιο κοινός, και ο πιο συχνός τρόπος, μια και σχετίζεται άμεσα με κάτι ενστικτωδώς ριζωμένο μέσα μας, και απόλυτα αναγκαίο.
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )
Στοιχείο πρώτο. Πιστεύω ότι στο σεξ ( όπως και σε πολλά άλλα πράγματα ) όλη η ουσία είναι στο ταξίδι και όχι στο προορισμό ( Καβαφική προσέγγιση ).
Πρακτικά βλέποντάς το, το να χύσει ένας άντρας το πετυχαίνει και με τη μαλακία. Η απόλαυση του σεξ όμως είναι στο τρόπο με τον οποίο φτάνει να χύσει. Διάφοροι προσδιορισμοί όπως gfe, pse κλπ ουσιαστικά αυτό το πράγμα αποδίδουν, δηλαδή τη σημασία που δίνει ο άντρας στο τρόπο που κάνει σεξ. Επίσης μεγάλη σημασία όλοι δίνουμε οι άντρες στο τρόπο που η γυναίκα ανταποκρίνεται στη διαδικασία. Ανταπόκριση που περιγράφεται απο διάφορους επιθετικούς προσδιορισμούς που ξεκινούν απο την ενότητα έπιπλα με επικρατέστερο το ''κομοδίνο'', και καταλήγουν στην ενότητα φωτιά με επικρατέστερο το ''ηφαίστειο''. Τα παραπάνω δείχνουν ότι η απόλαυση στο σεξ, δεν σχετίζεται με το αν τελικά ο άντρας χύνει η όχι πράγμα μάλλον δεδομένο ακόμη και στη περίπτωση ''κομοδίνων'', αλλά στο τρόπο που γίνεται το σεξ.
Στοιχείο Δεύτερο. Πιστεύω ότι μέσα απο το σεξ οι άνθρωποι βγάζουν πολλά απο τα ψυχικά τους ελλείματα και ποθημένα. Πιο ειδικά οι άντρες. Κάποιοι άντρες για παράδειγμα θέλουν μέσα απο το σεξ να προκαλέσουν πόνο και ταπείνωση στις γυναίκες, βγάζοντας όλα τους τα ποθημένα απο προηγούμενες απορίψεις και όχι μόνο. Κάποιοι άλλοι στον αντίποδα του παραπάνω παραδείγματος θέλουν μέσα απο το σεξ να πονέσουν και να ταπεινωθούν και ψάχνουν ''αφέντρες''. Αυτό πιθανότατα γιατί όντας υπερδεσποτικοί σε όλη τους τη ζωή θέλουν να νοιώσουν το συναίσθημα της ταπείνωσης που τους έχει λείψει και που άρα με κάποιο τρόπο τους εξιτάρει.
Οι κινέζοι έχουν μια παροιμία που λέει '' Το να υπηρετείς και να υπηρετείσαι είναι ένα νόμισμα που έχει δυο όψεις''. Πιστεύω ότι αναφέρονται ( εν μέσω πολλών άλλων ) και στις παραπάνω περιπτώσεις.
Καταλήγουμε λοιπον ότι οι σεξουαλικές προτιμήσεις μπορούν να γίνουν το κλειδί της ψυχοσύνθεσης ενός ανθρώπου, ακολουθόντας προσωπικά ( εν μέρει και όχι καθ' όλον ) μια φροιδικού τύπου προσέγγιση. Ουσιαστικά δηλαδή μέσα απο τις σεξουαλικές του προτιμήσεις πιστεύω ότι ο άνθρωπος μπορεί να συνειδητοποιήσει κάποια από τα ψυχικά του ελλείματα αν έχει βέβαια τη βούληση και την υπομονή να το κάνει. Η ενδοσκόπηση είναι μια εξαιρετικά ωφέλιμη για την υγεία, αλλά παράλληλα και πολύ επίπονη διαδικασία ( κάτι σαν τη κολονοσκόπηση !!! ), για αυτό και οι περισσότεροι την αποφεύγουν.
Τα παραπάνω δυο στοιχεία, δηλαδή η σημασία που δίνουμε στο τρόπο που γίνεται το σεξ, και τα ποθημενα που βγάζουμε μέσα απο το σεξ, τα αναφέρω για να στοιχειοθετήσω (την προσωπική άποψή μου ) ότι μέσω του σεξ ο άντρας δεν ικανοποιεί απλά μια ενστικτώδους βάσεως ανάγκη του να χύσει, όπως στη φύση λίγο πολύ όλα τα αρσενικά ζώα στον οίστρο τους κάνουν. Πόσο μάλλον όταν βλέπουμε ότι ακόμη και σε κάποια ζώα, αυτά τα οποία ζουν σε ομάδες και αγέλες, η προτεραιότητα στο σεξ, και η δυνατότητα για σεξ, σημαίνει παρα πολλά μέσα στην όποια ιεραρχική τους δομή στην αγέλη τους, που είναι το ισοδύναμο μιας μικρής ''κοινωνίας''. Πολύ περισσότερο ο άντρας ζώντας στην εξαιρετικά πιο περίπλοκοκη ιεραρχική δομή που λέγεται σύγχρονη ανθρώπινη κοινωνία, μέσα απο το σεξ ζητάει πολύ περισσότερα πράγματα απο μόνο την διαιώνιση του, η την σεξουαλικη απόλαυση.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι μέσα απο τις σχέσεις του με τις γυναίκες, κεντρικό ρόλο στις οποίες παίζει το σεξ, ο άντρας ουσιαστικά αυτοπροσδιορίζεται.
Να το πώ στρατιωτικά ( λίγο πολύ όλοι κάναμε στρατό ) !!
Μέσω των σχέσεών του με τις γυναίκες ο άντρας ''Δίνει αναφορά στον εαυτό του''. Και αν απο κάποιον σίγουρα δεν μπορείς να κρυφθείς αυτός είναι ο εαυτός σου.
Βέβαια δεν ισχυρίζομαι ότι το σεξ είναι ο μοναδικός τρόπος αυτοαναφοράς, υπάρχουν και άλλοι πολλοί τρόποι. Του Καζαντζάκη του πήρε περίπου 850 σελίδες στο ''Αναφορά στο Γκρέκο'' για να το κάνει. Είναι όμως ο πιο κοινός, και ο πιο συχνός τρόπος, μια και σχετίζεται άμεσα με κάτι ενστικτωδώς ριζωμένο μέσα μας, και απόλυτα αναγκαίο.
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )