Οικονομια 50% γινεται με τον τροπο οδηγησης, δυσκολο να μπουν σαυτη τη νοοτροπια οι καγκουρες οδηγοι.
Κι' αυτό σωστό είναι!
Αλλά που να μάθει ο Έλληνας οδηγός να οδηγεί σαν να έχει ένα ωμό αυγό κάτω από το πεντάλ του γκαζιού.....
Οικονομια 50% γινεται με τον τροπο οδηγησης, δυσκολο να μπουν σαυτη τη νοοτροπια οι καγκουρες οδηγοι.
τύπε ψαξτο πολύ καλά.αυτά που γράφεις δεν ισχύουν.εχω οδηγήσει δυο αυτοκίνητα της ίδιας μάρκας τα ίδια κυβικά .το τσεροκι με 2.5 βενζίνη και 2.5 πετρέλαιο.σε πληροφορώ ότι η διαφορά ηταν τεράστια.το πετρέλαιο έκανε οικονομία περίπου 40%δηλαδή με ένα γεμάτο ντεπόζιτο έβγαλε περίπου 250 χιλιόμετρα παραπάνω από ότι η βενζίνη με τον ίδιο τρόπο οδήγησης.καλό ειναι να μην λέμε ανακρίβειες αν δεν γνωρίζουμε η δεν έχουμε δοκιμάσει οι ίδιοι αυτά που γράφουμε.Παιδιά το θέμα τι συμφέρει ως καύσιμο είναι απλά μαθηματικά:
Ας θεωρήσουμε για αρχή ότι ένα αμάξι έχει κατανάλωση ΒΕΝΖΙΝΗ 10 λίτρα/100χμ.
Συνήθως ένα ισοδύναμο με ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ έχει κατανάλωση περίπου 10% χαμηλώτερη, ή 9 λίτρα/100χμ.
Αντίστοιχα ένα με ΥΓΡΑΕΡΙΟ έχει κατανάλωση περίπου +10% υψηλώτερη, ή 11 λίτρα/100χμ αλλά επίσης καταναλώνει και περίπου 0,5 λίτρα/100χμ σε βενζίνη (εκκινεί πάντα με βενζίνη).
Η παραπάνω καταναλώσεις είναι μέσες ενδεικτικές και στην πράξη αντιπροσωπευτικές. Φυσικά μπορεί κάποιος να πει "Αααα εμένα καίει λιγότερο ή περισσότερο" και να έχει δίκιο, αλλά ο μέσος όρος κάπου στα παραπάνω είναι.
Άρα, με σημερινές μέσες τιμές (από gasprice) για τα καύσιμα : Βενζίνη=1.74, Πετρέλαιο=1.56, Υγραέριο=0.88 ένα αμάξι για να κάνει 100 χιλιόμετρα θα καταναλώσει ΣΗΜΕΡΑ τα εξής:
Βενζίνη = 10*1.74 = 17.40 ευρώ
Πετρέλαιο = 9*1.56 = 14.04 ευρώ
Υγραέριο = 11*0.88+0.5*1.74 = 10.55 ευρώ
Άρα σήμερα (με πραγματικές τιμές) με πετρέλαιο έχουμε οικονομία 19.3%, και με υγραέριο έχουμε οικονομία 39.4%. Αυτές είναι οι πραγματικές τιμές και οφέλη και όχι ότι λένε οι διάφοροι πωλητές.
Αν σε μερικούς μήνες οι τιμές πάνε ως εξής (με βάση τους προβλεπόμενους φόρους) : Βενζίνη=1.74, Πετρέλαιο=1.40, Υγραέριο=1.20, ένα αμάξι για να κάνει 100 χιλιόμετρα θα καταναλώσει ΑΥΡΙΟ τα εξής:
Βενζίνη = 10*1.74 = 17.40 ευρώ
Πετρέλαιο = 9*1.40 = 12.60 ευρώ
Υγραέριο = 11*1.20+0.5*1.74 = 14.09 ευρώ
Άρα ΑΥΡΙΟ (με προβλεπόμενες τιμές) με πετρέλαιο θα έχουμε οικονομία 27.6%, και με υγραέριο θα έχουμε οικονομία 19.0%. Σε σχέση με την βενζίνη πάντα.
Φυσικά θα πρέπει κανείς να συνυπολογίσει και τις αποσβέσεις γιατί και η μετατροπή σε υγραέριο και η αγορά πετρελαιοκίνητου έχουν κόστος. Πάντως αν σήμερα αντικειμενικά η καλύτερη επιλογή είναι το υγραέριο, αύριο θα είναι το πετρέλαιο. Από την άλλη τα οφέλη είναι πλέον μικρά, το κράτος μπορεί να τα ανατρέψει όπως του κατέβει (και 99% θα το κάνει), και από την άλλη κατά την γνώμη μου η βενζίνη έχει την πιο ομαλή (καθαρή, αθόρυβη, απροβλημάτιστη) λειτουργία.
Αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα (πάνω από 20.000 το χρόνο) μάλλον έχει όφελος από το υγραέριο ή το πετρέλαιο. Αν κάνει μέχρι 10.000 τότε δεν αξίζει καν να μπει στην φασαρία. Διαλέγετε και παίρνετε...
ΥΓ> Αυτά που έγραψε ο φίλος για κλειδωμένο κόστος στο 50% της βενζίνης είναι παραπληροφόρηση των υγραεριετζίδων και δεν ισχύει (ελεγχμένο φίλε μου). Απλά υπάρχει μια γενική οδηγία για προώθηση της χρήσης υγραερίου αλλά χωρίς καμιά δέσμευση. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα φίλοι μου. Φίλε Camel72 εσύ έκανες απόσβεση, αλλά χιλιάδες άλλοι από σήμερα κλαίνε... Αν αμφιβάλεις απλά περίμενε να μας ανακοινώσουν επίσημα τα νέα μέτρα...
καλησπερα
το χειροτερο που εχουμε σε αυτη την χωρα ειναι οτι ο καθενας εχει αποψη για ολα
φιλοι μου σας ενημερωνω οτι εχω υγραεριο στο αυτοκινητο μου πανω απο δυο χρονια εχω κανει 40 χιλιαδες χιλιομετρα μα αυτο και ξεκινησα να βαζω με 70 λεπτα και τωρα βαζω με 85 λεπτα
το υγραεριο αναιβενει οσο αναιβεναι και η βενζινη παει παραληλα ειναι κλειδωμενο τουλαχιστον μεχρι το 2018 να ειναι 50% απο την βενιζη και το συστημα που εχω βαλει ειναι ακριβως στην ιδια καταναλωση με αυτης της βενζινης σε λιτρα! και περιπου 10 λιτρα με βενζινη και το ιδιο καιω και με το υγραεριο
οποτε εχω κερδισει αρκετα χιλιαδες ευρω μεχρι τωρα με μονο κοστος την εγκατασταση και καθε 25000 χιλιομετρα ευρω δινω 50 ευρω για να κανω σερβις στο υγραεριο
επιτελους ας λεμε κατι σωστα οταν πραγματικα το γνωριζουμε γιατι αυτο το ραδιο αρβιλα μας εχει φαει σε αυτη την χωρα
και να το αναιβασουν που απαγορευετε απο την ευρωπαικη ενωση( και καλος η κακος πια τους ακουμε) παλι κερδισμενος ειμαι μια και παλι θα πληρωνω λιγοτερο
μετά σε τζιπ για οικονομία
να σε πληροφορήσω ότι εσύ λες κάποιες ανακρίβειες όπως το ότι καίει το ίδιο
επίσης δεν έχεις καταλάβει για πιο πράγμα μιλάμε ότι έχεις κερδίσει έχεις κερδίσει επειδή είναι πιο φτηνό και το βρίσκεις 80 λεπτά τώρα που θα πάει 1,2 ;
αυτό συζητάγαμε
όσο για την ευρωπαϊκή ένωση αστο μην το ψαχνής ξερής ποσα χρονια πληρώναμε προτιμά από το ότι δεν επιτρεπόντουσαν τα ντίζελ
στο μονο που έχεις δικιο είναι το ότι είναι κλειδωμένη η τιμή της αλλα όπως βλέπεις παραθυράκια υπάρχουν ειδικά τώρα που έχει βάλει χιλιάδες κόσμος και το κράτος χάνει σε έσοδα
Ριχνεται και κανενα πουτσο, στις βουλγαρες !!! ;) ;) ;)Καλά που έχουμε εμεις την βουλγαρία δίπλα και βάζουμε με 1,28.
Εχεις δικιο !!!και δεν σου έβαλα και της ζημιες που κάνει το γκάζι
παλαιότερα πολλή περισσότερες αλλα και τότα σε βάθος χρόνου και χιλιομετρων πάντα εν σχέση με την βενζίνα
Παιδιά το θέμα τι συμφέρει ως καύσιμο είναι απλά μαθηματικά:
Ας θεωρήσουμε για αρχή ότι ένα αμάξι έχει κατανάλωση ΒΕΝΖΙΝΗ 10 λίτρα/100χμ.
Συνήθως ένα ισοδύναμο με ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ έχει κατανάλωση περίπου 10% χαμηλώτερη, ή 9 λίτρα/100χμ.
Αντίστοιχα ένα με ΥΓΡΑΕΡΙΟ έχει κατανάλωση περίπου +10% υψηλώτερη, ή 11 λίτρα/100χμ αλλά επίσης καταναλώνει και περίπου 0,5 λίτρα/100χμ σε βενζίνη (εκκινεί πάντα με βενζίνη).
Η παραπάνω καταναλώσεις είναι μέσες ενδεικτικές και στην πράξη αντιπροσωπευτικές. Φυσικά μπορεί κάποιος να πει "Αααα εμένα καίει λιγότερο ή περισσότερο" και να έχει δίκιο, αλλά ο μέσος όρος κάπου στα παραπάνω είναι.
Άρα, με σημερινές μέσες τιμές (από gasprice) για τα καύσιμα : Βενζίνη=1.74, Πετρέλαιο=1.56, Υγραέριο=0.88 ένα αμάξι για να κάνει 100 χιλιόμετρα θα καταναλώσει ΣΗΜΕΡΑ τα εξής:
Βενζίνη = 10*1.74 = 17.40 ευρώ
Πετρέλαιο = 9*1.56 = 14.04 ευρώ
Υγραέριο = 11*0.88+0.5*1.74 = 10.55 ευρώ
Άρα σήμερα (με πραγματικές τιμές) με πετρέλαιο έχουμε οικονομία 19.3%, και με υγραέριο έχουμε οικονομία 39.4%. Αυτές είναι οι πραγματικές τιμές και οφέλη και όχι ότι λένε οι διάφοροι πωλητές.
Αν σε μερικούς μήνες οι τιμές πάνε ως εξής (με βάση τους προβλεπόμενους φόρους) : Βενζίνη=1.74, Πετρέλαιο=1.40, Υγραέριο=1.20, ένα αμάξι για να κάνει 100 χιλιόμετρα θα καταναλώσει ΑΥΡΙΟ τα εξής:
Βενζίνη = 10*1.74 = 17.40 ευρώ
Πετρέλαιο = 9*1.40 = 12.60 ευρώ
Υγραέριο = 11*1.20+0.5*1.74 = 14.09 ευρώ
Άρα ΑΥΡΙΟ (με προβλεπόμενες τιμές) με πετρέλαιο θα έχουμε οικονομία 27.6%, και με υγραέριο θα έχουμε οικονομία 19.0%. Σε σχέση με την βενζίνη πάντα.
σιγα τωρα μην δεν νοθευουν την απλη με σουπερ αυτο ειναι το μονο σιγουρο
ειναι γεγονος παντως οτι εκο αν δεν ειναι νοθευμενει εχει πλεον την καλυτερη βενζινη
τωρα αν εχει διαφορα η μια με την αλλη εχει πολυ μεγαλη το προηγουμενο σ/κ πηγαμε απο θεσ/νικη-αλεξ/πολη με εναν κινητηρα μπραμπους 6000 βενζινοπνιχτης μεγαλος οταν πηγαμε βαλαμε απλη στο γυρισμο το φουλαραμε με σουπερ 150 χιλιομετρα παραπανω με την σουπερ καναμε
Οντως τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα καίνε 30% λιγότερο και όχι μόνο αυτό, θέλουν και πιο αργά τα σέρβις από τα βενζινοκίνητα.
τύπε να σε ρωτήσω κάτι; ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει ένα πετρελαιοκίνητο αμάξι που ειναι ακριβό και μη επισκευασιμο; τρόμπα πετρελαίου.εχεις υπόψη τι ζημιές μπορεί να σου βγάλει ένας βενζινοκινητήρας;άστο μεγάλε.το κόστος συντήρησης ειναι κατά πολύ μικρότερο από ότι η βενζίνηΑν όμως σου "βγάλουν" ζημιά τα πετρελαιοκίνητα, γάμησέ τα. Θα σου 'ρθει ο ουρανός σφοντύλι...
Και μην μου πει κανείς ότι τα προτιμούν οι ταξιτζήδες, γιατί ένα ταξί κάνει στην ξεφτίλα 100.000km τον χρόνο και η απόσβεση είναι πιο γρήγορη.
Ρε τυπε ο πετρελαικοκινητηρας θελει σερβις στα διπλασια χιλιομετρα απο ενα που καιει βενζινη,τα 300.000 χιλιομετρα θεωρουνται λιγα για ενα ντιζελ,επισης πλεον τα τουρμπο ντιζελ εχουν πολυ καλυτερες επιδοσεις απο οτι πριν 5-10 χρονια.απο που βγαινει οτι ενας πετρελαιοκινητηρας εχει μικροτερο κοστος συντηρησης απο ενα βενζινοκινητηρα;
και καλο ειναι να συγκρινουμε κινητηρες να βαλουμε στην συγκριση ιδιους κινητηρες δηλαδη για παραδηγμα
2000 κ.ε με turbo να δουμε ποσους ιπποους αποδιδουν και ποση ροπη εχουν βαζουμε μεσα και το κοστος αγορας
και μετα αγοραζουμε βενζινη
τυπε καλο το χιούμορ αλλα να ξέρεις τι λες.με λιγα λόγια.ενας πετρελαιοκινητήρας εχει λιγότερη συντήρηση αφού σε κάθε σέρβις το μόνο που θέλει ειναι αλλαγη λαδιων και ανα δυο φιλτρο πετρελαίου.ένας βενζινοκινητήρας θα χρειαστεί μπουζί που στα καινούργιας τεχνολογίας τούρμπο κοστίζουν στη καλύτερη 90 ευρω η τετράδα φίλτρα λαδιού αερος βενζίνης καμπίνας μπεκ σε πολύ γρηγορότερη περίοδο από ότι ένας ντίζελ.και τέλος ένας ντίζελ κινητήρας με σωστή συντήρηση κρατεί κατα μεσο όρο 5 φορές παραπάνω από ότι ένας βενζινοκινητήρας. ;) και δεν νομίζω ενα ντίζελ 2 λίτρο τούρμπο να κοστίζει 5 φορές παραπάνω από ένα βενζινοκίνητο. ;)απο που βγαινει οτι ενας πετρελαιοκινητηρας εχει μικροτερο κοστος συντηρησης απο ενα βενζινοκινητηρα;
και καλο ειναι να συγκρινουμε κινητηρες να βαλουμε στην συγκριση ιδιους κινητηρες δηλαδη για παραδηγμα
2000 κ.ε με turbo να δουμε ποσους ιπποους αποδιδουν και ποση ροπη εχουν βαζουμε μεσα και το κοστος αγορας
και μετα αγοραζουμε βενζινη
αρκει να μην βγαλει προβλημα ο ντιζελ κινητηρας μετα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολαΡε τυπε ο πετρελαικοκινητηρας θελει σερβις στα διπλασια χιλιομετρα απο ενα που καιει βενζινη,τα 300.000 χιλιομετρα θεωρουνται λιγα για ενα ντιζελ,επισης πλεον τα τουρμπο ντιζελ εχουν πολυ καλυτερες επιδοσεις απο οτι πριν 5-10 χρονια.
Εχεις πολυ λιγοτερες πιθανοτητες απο ενα βενζινοκινητηρα.αρκει να μην βγαλει προβλημα ο ντιζελ κινητηρας μετα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα