Σωστος, δεν ειναι μονο τα BTU που εχει μεσα καθε λιτρο, ειναι κ ο τροπος καυσης, στα ντιζελ εχει παρα πολυ μεγαλο λογο συμπιεσης κ ετσι ειναι πιο οικονομικος. ενα κορσα 1.2 βενζινη του 04 καιει μεση 8/100 ενα πετρελαιο 1.2 καιει μαξ 5λ/100 με μεση 4/100 και 20-30 λεπτα κατω το λιτρο και μιση καταναλωση.δηλ 8*1,7=14ευρο τα 100 χλμ ενω το αλλο 5*1,5=8 ευρο περιπου.
τα υγραερια ειναι μια πατεντα που αξιζει εαν εχεις δαπανησει πολλα λεφτα σε αμαξι κ δεν μπορεις να το πουλησεις, οποτε επενδυεις κανα 1000 για την τοποθετηση με σκοπο να την κανεις αποσβεση σε 1-2 χρονια.αλλιως εαν εχεις ενα αμαξι που η εμπορικη του ειναι κατω των 8000 ευρω δεν αξιζει το πουλας και παιρνει ενα πετρελαιο καινουργιο η μεταχειρα και κανεις την δουλεια σου χωρις πατεντες.
θελετε για σερβις?
ας υποθεσουμε οτι καποιος κανει 50,000 χλμ τον χρονο
φ λαδιου 12Ε
φ πετρελαιου 12
λαδια οπελ longlife 40e ειναι για καθε 50.000 xlm!!!
κοστος 64 εωρο το χρονο!!σε υλικα και εαν αν πιανουν τα χερια σου τα αλλαζεις μονος σου χωρις το 20αρικο που θελει ο μαστορας.
πειτε μου ενα αυτοκινητο να κανει 50.000 χλμ με 64 ευρω κοστος σε αναλωσιμα
καδενα αλλαζεις μια φορα στις 300.000
Ειμαι κατοχος 2 ντιζελ οχηματων ενα ταρο 98 και ενα κορσα 1.3 cdti 2004. το ταρο εχει πανω απο 280.000 χλμ το κορσα το πηρα μεταχειρα το 09 με 6000 evro απο ιταλια με 88.000 πραγματικα χλμ και σημερα εχω 190,000. η αποσβεση του εγινε μεσα σε 2 χρονια
ΚΑΝΕΝΑ ΔΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ, ουτε στα μπεκ. Το ταρο εχει καψει ακομα κ πετρελαιο ναυτιλιας. Το κορσα καιει κανονικα θερμανσης απο τοτε που το πηρα θυμαμαι ειχε 25λ το λιτρο. Ξερεται τι καταναωση μεγιστη εχει το corsa? 5λιτρα τα 100 δλδ με 50λιτρα χ 25λεπτα=12,5 ευρω πηγαινα και ερχομουν σαλονικη με το θερμανσης. σημερα αυτη η διαδρομη κοσιζει 50 ευρω με θερμανσης 75 με κινησης
τα ντιζελ αμαξια ειναι για αυτους που κανουν πανω απο 10,000 χλμ τον χρονο για να αξιζει η αγορα τους (αποσβεση παραπανω απο βενζινη)
Οι πετρελαιοκινητηρες και τα πετρελαια σημερα ειναι σε πολυ καλυτερη μοιρα αποτι πριν 15 χρονια.
αν θα επιλεξετε αμαξι διαλεχτε καποιο που να εχει καδενα οχι ιμαντα γιατι ειναι και αυτο ενα εξτρα εξοδο.
νβαζετε τακτικα προσθετα στο ρεζερβουαρ για να μην γινεται κρεμα το πετρελαιο και για να καθαριζουν μπεκ κ τρομπες
και κατι τελευταιο ασχετο αλλα πολυ σημαντικο ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΠΑΡΑΦΛΟΥ με ΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιο του κατασκευαστη καθε 2 χρονια οπωσδηποτε!!
αναλυτικοτερα για τα πετρελαια