Νέα

Βενζίνη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dimis74
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 110
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

bak14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2011
Μηνύματα
464
Κριτικές
10
Like
2
Πόντοι
231
- μελετάται αύξηση του  φόρου στο υγραέριο κίνησης, για αν εξομοιωθεί με του πετρελαίου κίνησης.

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ... αφερωμενο σε οσους πιστευουνε οτι μπορουν να τα βαλουνε με τα λαμογια...
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.700
Κριτικές
5
Like
50
Πόντοι
166
- μελετάται αύξηση του  φόρου στο υγραέριο κίνησης, για αν εξομοιωθεί με του πετρελαίου κίνησης.

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ... αφερωμενο σε οσους πιστευουνε οτι μπορουν να τα βαλουνε με τα λαμογια...

Μέχρι πρότινος, γνωρίζαμε ότι μόνο οι βλάκες είναι ανίκητοι.

Τώρα ξέρουμε ότι είναι και τα λαμόγια....... :grin:
 

SnakeSpir

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2005
Μηνύματα
341
Κριτικές
4
Like
63
Πόντοι
1

Σωστος, δεν ειναι μονο τα BTU που εχει μεσα καθε λιτρο, ειναι κ ο τροπος καυσης, στα ντιζελ εχει παρα πολυ μεγαλο λογο συμπιεσης κ ετσι ειναι πιο οικονομικος. ενα κορσα 1.2 βενζινη του 04 καιει μεση 8/100 ενα πετρελαιο 1.2 καιει μαξ 5λ/100 με μεση 4/100 και 20-30 λεπτα κατω το λιτρο και μιση καταναλωση.δηλ 8*1,7=14ευρο τα 100 χλμ ενω το αλλο 5*1,5=8 ευρο περιπου.

τα υγραερια ειναι μια πατεντα που αξιζει εαν εχεις δαπανησει πολλα λεφτα σε αμαξι κ δεν μπορεις να το πουλησεις, οποτε επενδυεις κανα 1000 για την τοποθετηση με σκοπο να την κανεις αποσβεση σε 1-2 χρονια.αλλιως εαν εχεις ενα αμαξι που η εμπορικη του ειναι κατω των 8000 ευρω δεν αξιζει το πουλας και παιρνει ενα πετρελαιο καινουργιο η μεταχειρα και κανεις την δουλεια σου χωρις πατεντες.

θελετε για σερβις?
ας υποθεσουμε οτι καποιος κανει 50,000 χλμ τον χρονο
φ λαδιου 12Ε
φ πετρελαιου 12
λαδια οπελ longlife 40e ειναι για καθε 50.000 xlm!!!
κοστος 64 εωρο το χρονο!!σε υλικα και εαν αν πιανουν τα χερια σου τα αλλαζεις μονος σου χωρις το 20αρικο που θελει ο μαστορας.

πειτε μου ενα αυτοκινητο να κανει 50.000 χλμ με 64 ευρω κοστος σε αναλωσιμα
καδενα αλλαζεις μια φορα στις 300.000


Ειμαι κατοχος 2 ντιζελ οχηματων ενα ταρο 98 και ενα κορσα 1.3 cdti 2004. το ταρο εχει πανω απο 280.000 χλμ το κορσα το πηρα μεταχειρα το 09 με 6000 evro απο ιταλια με 88.000 πραγματικα χλμ και σημερα εχω 190,000. η αποσβεση του εγινε μεσα σε 2 χρονια
ΚΑΝΕΝΑ ΔΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ, ουτε στα μπεκ. Το ταρο εχει καψει ακομα κ πετρελαιο ναυτιλιας. Το κορσα καιει κανονικα θερμανσης απο τοτε που το πηρα θυμαμαι ειχε 25λ το λιτρο. Ξερεται τι καταναωση μεγιστη εχει το corsa? 5λιτρα τα 100 δλδ με 50λιτρα χ 25λεπτα=12,5 ευρω πηγαινα και ερχομουν σαλονικη με το θερμανσης. σημερα αυτη η διαδρομη κοσιζει 50 ευρω με θερμανσης 75 με κινησης

τα ντιζελ αμαξια ειναι για αυτους που κανουν πανω απο 10,000 χλμ τον χρονο για να αξιζει η αγορα τους (αποσβεση παραπανω απο βενζινη)
Οι πετρελαιοκινητηρες και τα πετρελαια σημερα ειναι σε πολυ καλυτερη μοιρα αποτι πριν 15 χρονια.
αν θα επιλεξετε αμαξι διαλεχτε καποιο που να εχει καδενα οχι ιμαντα γιατι ειναι και αυτο ενα εξτρα εξοδο.
νβαζετε τακτικα προσθετα στο ρεζερβουαρ για να μην γινεται κρεμα το πετρελαιο και για να καθαριζουν μπεκ κ τρομπες

και κατι τελευταιο ασχετο αλλα πολυ σημαντικο ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΠΑΡΑΦΛΟΥ με ΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιο  του κατασκευαστη καθε 2 χρονια οπωσδηποτε!!

αναλυτικοτερα για τα πετρελαια

 

camel72

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2008
Μηνύματα
70
Like
20
Πόντοι
0
καλησπερα!!!
ισως αν ειναι καποιο εγκυρο περιοδικο που πιστεω οτι συμφωνειτε οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα στο χωρο του αυτοκινητου να δειτε αν συμφερει η οχι το υγραεριο και οντως τι συμβαινει με τα πραγματιμα λαμογια που τα πλασαρουν οπως θελουν και δνε λενε την αληθεια για το τι συμβαινει στα καυσιμα και ιδιετερα για το υγραεριο και πως ειναι η αληθεια
παρακατω στο λινκ αυτο μπορειτε να δειτε .

 

Kaloeros

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.555
Κριτικές
212
Like
4.911
Πόντοι
9.275
Πιθανότατα είναι όπως τα γράφει στο περιοδικό. Όμως μέχρι να βγει η οριστική απόφαση για τα νέα μέτρα η λογική λέει να περιμένει όποιος ενδιαφέρεται να βάλει υγραεριοκίνηση. Επειδή στο δρόμο μου καθημερινά περνάω από μερικά συνεργεία εγκατάστασης τις τελευταίες μέρες δεν υπάρχει ψυχή, και λογικό είναι. Όπως δείχνει το πράγμα το υγραέριο ενδέχεται να είναι και πάλι η οικονομικότερη επιλογή. Αλλά κακά τα ψέματα, για ιδιωτική χρήση με λίγα χιλιόμετρα δεν αξίζει το χρόνο και την ταλαιπωρία. Ειδικά αν λάβεις υπόψη τα μειονεκτήματα της εγκατάστασης (μπουκάλες, χαμένη ρεζέρβα και χώροι, πρόσθετο μόνιμο βάρος, κανένα πρατήριο στο κέντρο και ελάχιστα στην επαρχία). Πάντως είναι αστείο να διαβάζει κανείς συνέχεια τις γνωστές λαμογιές του τύπου "50% οικονομία", ακούραστοι οι τύποι...
 

camel72

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2008
Μηνύματα
70
Like
20
Πόντοι
0
καλησπερα
δυστυχως οπως σε ολα τα θεματα στην ελλαδα βγαινουμε κανουμε και λεμε οτι μασ κατεβει αλλα μετα ουτε γατα ουτε ζημια για τισ αερολογιες μας και κανουμε τις παπιες
οριστε η τελικη τροπολογια για τα καυσιμα που ψηφηστικε και φυσικα ουτε καν ακουμπησαν το υγραεριο

δεν ειναι κακο να μιλαμε μονο με στοιχεια επιτελους και οχι με οτι μας κατεβει στο μυαλο!!!
 

pet1

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
48
Like
5
Πόντοι
1.300
Βάζεις βενζίνη..και κάνεις την προσευχή σου...Βάζετε από σταθερά πρατήρια, ώστε αν γίνει μαλακία,να ξέρουμε ποιον κυνηγάμε....με τα καριόλια...
 

soukeras1

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2012
Μηνύματα
3.926
Like
24
Πόντοι
16
Βάζεις βενζίνη..και κάνεις την προσευχή σου...Βάζετε από σταθερά πρατήρια, ώστε αν γίνει μαλακία,να ξέρουμε ποιον κυνηγάμε....με τα καριόλια...
ειναι εγκληματιες οι ανθρωποι της τσεπης μας του κινητηρα μας καθ οτι και της ατμοσφαιρας με της νοθειες,σταθερο βενζιναδικο κ υπολογιζεις με βαση την καταναλωση με τα χιλιομετρα σε ενα μεσο ορο για να δεις περιπου βενζινη σου βαζει,εαν φτουραει η κλεβει,περιπου φυσικα ολα αυτα ετσι
 

Πύργος Βασιλικός

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.236
Κριτικές
10
Like
5.765
Πόντοι
2.816
Στη Γερμανία 1,80 η βενζίνη.. στην Ελλάδα πάει για 3€
Και μεις ασχολούμαστε με τρίχες..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom