Νέα

Βενζίνη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dimis74
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 110
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

athal

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
885
Κριτικές
39
Like
4.650
Πόντοι
6.555
.....(αν το αεριο μεινει σταθερα στο μισο της βενζινης)....
φιλε μου συμφωνω με την γνωμη σου οσο αφορα το value for money για αγορα 1400αριου πενταετιας και after market lpg.
Η αναλογια ομως βενζινης - υγραεριου δεν θα ειναι ποτε στο μισο..μαλλον στο 1,65 με 1,15 θα παει...αρα συμφερει?
 

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
φιλε μου συμφωνω με την γνωμη σου οσο αφορα το value for money για αγορα 1400αριου πενταετιας και after market lpg.
Η αναλογια ομως βενζινης - υγραεριου δεν θα ειναι ποτε στο μισο..μαλλον στο 1,65 με 1,15 θα παει...αρα συμφερει?
κατι ακουσα οτι θα αυξηθει (αυτο θα αφηνανε) ευκαιρεια για φορους :uglystupid:  αν κανεις πολλα χιλιομετρα και παλι ναι
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.976
Κριτικές
2
Like
337
Πόντοι
36
Εχεις πολυ λιγοτερες πιθανοτητες απο ενα βενζινοκινητηρα.
Γιατι ειναι δυσκολα τα πραγματα? :think:
γιατι σκεψου οτι μια πομπα να χτυπησει 3 χιλιαρικα θελει
ασε που ο ντιζελ δεν ειναι για βαρια ποδια θελει συνετει οδηγησει
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
τυπε καλο το χιούμορ αλλα να ξέρεις τι λες.με λιγα λόγια.ενας πετρελαιοκινητήρας εχει λιγότερη συντήρηση αφού σε κάθε σέρβις το μόνο που θέλει ειναι αλλαγη λαδιων και ανα δυο φιλτρο πετρελαίου.ένας βενζινοκινητήρας θα χρειαστεί μπουζί που στα καινούργιας τεχνολογίας τούρμπο κοστίζουν στη καλύτερη 90 ευρω η τετράδα φίλτρα λαδιού αερος βενζίνης καμπίνας μπεκ σε πολύ γρηγορότερη περίοδο από ότι ένας ντίζελ.και τέλος ένας ντίζελ κινητήρας με σωστή συντήρηση κρατεί κατα μεσο όρο 5 φορές παραπάνω από ότι ένας βενζινοκινητήρας. ;) και δεν νομίζω ενα ντίζελ 2 λίτρο τούρμπο να κοστίζει 5 φορές παραπάνω από ένα βενζινοκίνητο.  ;)
πλεον οι κινητηρες βενζινης θελουν μπουζι καθε 30000 ή 60000 χλμ. και λαδια καθε 10000 ή 15000 οσο για τα λαδια οι κινητηρες πετρελαιου εχουν μεγαλητερο καρτερ για λογους ψυξης του κινητηρα τωρα αν αλλαζεις φιλτρο καυσιμου στο πετρελαιο ανα δυο σερβις να βαλεις μεσα και μια επισκευη αντλιας πετρελαιου που η εγασια μονο του πομπατζη μαζι με το σετ επισκευης ξακιναει απο τα 700 ευρω
απο την αλλη αν αγοραζεις ακριβα τα ανταλλακτικα  :tickedoff: (αν θες βοηθεια σε αυτο  και μενεις θεσσαλονικη  μπορω να  βοηθησω )
και να σου πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει αν ο κινητηρας μου μπορει να βγαλει 1000000 χλμ δεν σκοπευω να κρατησω το αυτοκινητο μου δεκα ζωες
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
απο που βγαινει οτι ενας πετρελαιοκινητηρας εχει μικροτερο κοστος συντηρησης απο ενα βενζινοκινητηρα;
και καλο ειναι να συγκρινουμε  κινητηρες να βαλουμε στην συγκριση ιδιους κινητηρες δηλαδη για παραδηγμα
2000 κ.ε με turbo να δουμε ποσους ιπποους αποδιδουν  και ποση ροπη εχουν βαζουμε μεσα και το κοστος αγορας
και μετα  αγοραζουμε βενζινη  :2funny: :2funny: :2funny:
από το εξής απλό πράγμα: όλοι οι επαγγελματίες δουλεύουν με diesel κινητήρες.
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
λογο του μεγαλου κυκλου ζωης του κινητηρα που ειναι συμαντικο γιατι θα κανει ενας επαγγελματιας πολες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα και λογο ροπης που ειναι συμαντικο οταν κουβαλας φορτιο δηλαδη για τις μεταφορες 
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
τα πετρελαια ειναι καλυτερα παντου μονο για κοντρακηδες ειναι πλεον οι βενζινες
 
OP
OP
D

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
πλεον οι κινητηρες βενζινης θελουν μπουζι καθε 30000 ή 60000 χλμ. και λαδια καθε 10000 ή 15000 οσο για τα λαδια οι κινητηρες πετρελαιου εχουν μεγαλητερο καρτερ για λογους ψυξης του κινητηρα τωρα αν αλλαζεις φιλτρο καυσιμου στο πετρελαιο ανα δυο σερβις να βαλεις μεσα και μια επισκευη αντλιας πετρελαιου που η εγασια μονο του πομπατζη μαζι με το σετ επισκευης ξακιναει απο τα 700 ευρω
απο την αλλη αν αγοραζεις ακριβα τα ανταλλακτικα  :tickedoff: (αν θες βοηθεια σε αυτο  και μενεις θεσσαλονικη  μπορω να  βοηθησω )
και να σου πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει αν ο κινητηρας μου μπορει να βγαλει 1000000 χλμ δεν σκοπευω να κρατησω το αυτοκινητο μου δεκα ζωες

πόσο σκοπεύεις να το κρατήσεις;
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Πω, πω, πω.

Οι γνωστές άρες μάρες κουκουνάρες στο bou.com.

Ρε παλληκάρια αρχίστε από τα απλά:

1 λίτρο ντήζελ περιέχει περίπου 34.000 BTU.

1 λίτρο βενζίνη περιέχει περίπου 30.000 BTU.

Άμα τα κάψετε από ποιό θα πάρετε περισσότερη ενέργεια;
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Πω, πω, πω.

Οι γνωστές άρες μάρες κουκουνάρες στο bou.com.

Ρε παλληκάρια αρχίστε από τα απλά:

1 λίτρο ντήζελ περιέχει περίπου 34.000 BTU.

1 λίτρο βενζίνη περιέχει περίπου 30.000 BTU.

Άμα τα κάψετε από ποιό θα πάρετε περισσότερη ενέργεια;
μέγα καρνό, μήπως πρέπει να λάβεις υπόψιν και την απόδοση του κάθε κινητήρα;
μα τι λέμε τώρα, μικρή διαφορά, οι βενζινοκινητήτερες κινούνται στην καλύτερη στο 20% ενώ οι πετρελαιοκινητήρες μερικές φορές πάνω από 50% (αυτοί που δουλεύουν σε υψηλές πιέσεις)
για κάνε τα μαθηματικά σου τώρα.
 
Εγγρ.
28 Αυγ 2011
Μηνύματα
6.883
Like
4
Πόντοι
66
μέγα καρνό, μήπως πρέπει να λάβεις υπόψιν και την απόδοση του κάθε κινητήρα;
μα τι λέμε τώρα, μικρή διαφορά, οι βενζινοκινητήτερες κινούνται στην καλύτερη στο 20% ενώ οι πετρελαιοκινητήρες μερικές φορές πάνω από 50% (αυτοί που δουλεύουν σε υψηλές πιέσεις)
για κάνε τα μαθηματικά σου τώρα.


:rockon: :rockon:

πες του τωρα κ πως καλλιεργεις την πατατα να τον ρουμπωσεις τελειως
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
μέγα καρνό, μήπως πρέπει να λάβεις υπόψιν και την απόδοση του κάθε κινητήρα;
μα τι λέμε τώρα, μικρή διαφορά, οι βενζινοκινητήτερες κινούνται στην καλύτερη στο 20% ενώ οι πετρελαιοκινητήρες μερικές φορές πάνω από 50% (αυτοί που δουλεύουν σε υψηλές πιέσεις)
για κάνε τα μαθηματικά σου τώρα.

Έλα ρε Τορβάλις.

Πες μας τώρα και για φτωχά και πλούσια μίγματα, το λ, τυρβώδεις ροές κλπ, κλπ, κλπ.

Εγώ είπα από που πρέπει να αρχίσεις.

Τα μοντέλα και την ανάλυση τα αφήνω να τα κάνεις εσύ στην Φόρτραν.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366

Επισκέπτης
πλεον οι κινητηρες βενζινης θελουν μπουζι καθε 30000 ή 60000 χλμ. και λαδια καθε 10000 ή 15000 οσο για τα λαδια οι κινητηρες πετρελαιου εχουν μεγαλητερο καρτερ για λογους ψυξης του κινητηρα τωρα αν αλλαζεις φιλτρο καυσιμου στο πετρελαιο ανα δυο σερβις να βαλεις μεσα και μια επισκευη αντλιας πετρελαιου που η εγασια μονο του πομπατζη μαζι με το σετ επισκευης ξακιναει απο τα 700 ευρω
απο την αλλη αν αγοραζεις ακριβα τα ανταλλακτικα  :tickedoff: (αν θες βοηθεια σε αυτο  και μενεις θεσσαλονικη  μπορω να  βοηθησω )
και να σου πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει αν ο κινητηρας μου μπορει να βγαλει 1000000 χλμ δεν σκοπευω να κρατησω το αυτοκινητο μου δεκα ζωες
ειναι φοβερό τρυκ αυτό.και εσύ από ότι καταλαβαίνω είσαι και της δουλειάς.να σε ρωτήσω όμως κάτι....αυτά τα χιλιόμετρα έχει διαβάσει σε τι συνθήκες πρέπει να γίνονται; στην αθηνα που δεν πας παραπάνω απο 8ο χιλιόμετρα και δεν βαζεις ούτε τετάρτη ταχύτητα; εχεις δει τα λάδια μετά απο 10000χιλαδες πως έχουν γίνει; επειδή εγώ τα εχω δει σου λέω ότι αυτά τα παραμύθια ξέχασε τα;οσο για ανταλλακτικά αν θες εσύ σου στέλνω εγώ από αθηνα και ότι θες..  ;) εχεις δει φίλτρο αέρα πως ειναι μετα απο 7000 χιλιόμετρα; εχεις δει μπουζί μετα απο 20000 χιλιάδες χιλιόμετρα; αν εσύ δεν τα αλλάξεις ψαξε και για κινητηρα μετα.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Έλα ρε Τορβάλις.

Πες μας τώρα και για φτωχά και πλούσια μίγματα, το λ, τυρβώδεις ροές κλπ, κλπ, κλπ.

Εγώ είπα από που πρέπει να αρχίσεις.

Τα μοντέλα και την ανάλυση τα αφήνω να τα κάνεις εσύ στην Φόρτραν.
άνοιξες το εγχειρίδιο του καλού φυσικού;
και μιας και είσαι τόσο γαμάτος, πες μας τι εννοούσες με τη μαλακία σου.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
άνοιξες το εγχειρίδιο του καλού φυσικού;
και μιας και είσαι τόσο γαμάτος, πες μας τι εννοούσες με τη μαλακία σου.

θα μας πείς τώρα με τι φυτεύονται οι πατάτες?

με σπόρο ή βολβό?
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
ειναι φοβερό τρυκ αυτό.και εσύ από ότι καταλαβαίνω είσαι και της δουλειάς.να σε ρωτήσω όμως κάτι....αυτά τα χιλιόμετρα έχει διαβάσει σε τι συνθήκες πρέπει να γίνονται; στην αθηνα που δεν πας παραπάνω απο 8ο χιλιόμετρα και δεν βαζεις ούτε τετάρτη ταχύτητα; εχεις δει τα λάδια μετά απο 10000χιλαδες πως έχουν γίνει; επειδή εγώ τα εχω δει σου λέω ότι αυτά τα παραμύθια ξέχασε τα;οσο για ανταλλακτικά αν θες εσύ σου στέλνω εγώ από αθηνα και ότι θες..   ;) εχεις δει φίλτρο αέρα πως ειναι μετα απο 7000 χιλιόμετρα; εχεις δει μπουζί μετα απο 20000 χιλιάδες χιλιόμετρα; αν εσύ δεν τα αλλάξεις ψαξε και για κινητηρα μετα.
Ανεξαρτήτου συνθηκών τα χιλιόμετρα που ανέφερε το παλληκάρι για αλλγή λαδιών,μπουζί κτλ είναι πάρα πολλά...

Συμφωνώ με την άποψη σου όλιβερ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom