Νέα

Βενζίνη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dimis74
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 110
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
καταρχην δεν υπαρχει πλεον shell στην ελλαδα την εχει αγορασει ο τζιγγερ πριν δυο χρονια και ονομαζεται πλεον η εταιρια coral μεσα στη συμφωνια ηταν να κρατησει για 5 χρονια μονο το σημα της shell και οχι την ονομασια
οσα πρατηρια εχουν ακομη το ονομα το εχουν παρανομα και θα το κατεβασουν αργα η γρηγορα
η οικογενεια εχει δικο της διυληστιριο και θα κανει εισαγωγη ετοιμου καυσιμου για καποια απο τις 3 εταιριες λιανικης που εχει ενοειτε πως οχι

Αλέφαντε δεν αγόρασε ο Τζίγγερ τη Shell. Η Shell αποχώρησε απο την Ελλάδα και ανέλαβε ο τζίγγερ την εκμετάλλευση του σήματος.

Μη γράφετε ο,τι να΄ναι.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Ρε παίδες, αξίζει να βάζει κάποιος σούπερ αμόλυβδη ή όπως την ονομάζει η κάθε εταιρία; έχει πράγματι διαφορά στα χιλιόμετρα και την καλή λειτουργία του κινητήρα ή είναι κόλπο του marketing;

Εξαρταται απο τον κινητηρα σου.
Αλλα η τιμη της καιει πολυ!  :grin:
 

SnakeSpir

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2005
Μηνύματα
341
Κριτικές
4
Like
63
Πόντοι
1
Ο τζιγγερ εχει δικια του πετραιλαιο πηγη, δικο του δυηλιστηριο εκει που εξωρυσεται, δικα του καραβια, δικο του δυηλιστηριο εδω, δικα του φορτηγα μεταφορας, δικα του πρατηρια. TRUE!

NA ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΚΛΑΣΜΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΗΔΟΥΣ ΠΧ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΥΡΟΖΙΝΗ ναφθα κτλ, κανενος τυπου καμιας εταιριας, εισαγεται το HEAVY oil απ' που βγαινει η βενζινη και απο κει καθε εταιρια κανει τα δικα της με προσθηκες κτλ.
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
ολα τα καυσιμα που κυκλοφωρουν στην Ελλαδα ΔΕΝ ειναι εισαγωγης,ολα παραγωνται στα τεσσερα διυλιστηρια.
η  κατασταρα βενζινη δεν προσφερει κατι εκτος απο παρπανω κερδη στις  εταιριες και η αυξηση των οκτανιων γινεται αδιαζοντας ενα μπουκαλι με προσθετα στο βυτιο κατα την πληρωση του στο δυιλιστηριο.απλα ειναι καλο να γεμιζουμε καυσιμα απο πρατηρια καυσιμων που ειναι ιδιοκτητα των εταιριων εμποριας των δυιλιστηριων  πχ καλυψω κ.α εκει δεν υπαρχει περιπτωση νωθειας γιατι ολα τα καυσιμα ειναι τιμολογιμενα κανονικα
 

sargiris

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2006
Μηνύματα
726
Κριτικές
8
Like
764
Πόντοι
366
Βαλτε υγραεριο να σωθειτε!!!!
Εβαλα και ηρεμησε η τσεπη μου!
 
OP
OP
D

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
ολα τα καυσιμα που κυκλοφωρουν στην Ελλαδα ΔΕΝ ειναι εισαγωγης,ολα παραγωνται στα τεσσερα διυλιστηρια.
η  κατασταρα βενζινη δεν προσφερει κατι εκτος απο παρπανω κερδη στις  εταιριες και η αυξηση των οκτανιων γινεται αδιαζοντας ενα μπουκαλι με προσθετα στο βυτιο κατα την πληρωση του στο δυιλιστηριο.απλα ειναι καλο να γεμιζουμε καυσιμα απο πρατηρια καυσιμων που ειναι ιδιοκτητα των εταιριων εμποριας των δυιλιστηριων  πχ καλυψω κ.α εκει δεν υπαρχει περιπτωση νωθειας γιατι ολα τα καυσιμα ειναι τιμολογιμενα κανονικα

και πως τα βρίσκουμε αυτά τα πρατήρια;
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Βαλτε υγραεριο να σωθειτε!!!!
Εβαλα και ηρεμησε η τσεπη μου!
Νομίζεις


Η τιμή του υγραερίου ανεβαίνει στο 1.20€ - Σε απόγνωση 90.000 ιδιοκτήτες

Από τα μέτρα των 13,5 δις. ευρώ δεν θα μπορούσε να γλιτώσει το «αυτοκίνητο» που θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους «πελάτες» των κρατικών ταμιών. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρξει αύξηση στα διόδια της Εγνατίας οδού από 0,30 έως 1,40 ευρώ γεγονός που σημαίνει πως θα επιβαρύνει σημαντικά τον προϋπολογισμό όλων αυτών που χρησιμοποιούν το δρόμο που ενώνει την ανατολική με τη δυτική Ελλάδα.

Από εκεί και πέρα τεράστιο πλήγμα αναμένεται να δεχτούν περίπου 90.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που τα έχουν μετατρέψει σε υγραέριο. Και αυτό διότι σύμφωνα με τα νέα μέτρα που θα λάβει η Κυβέρνηση και θα ανακοινώσει επίσημα τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει σημαντική αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο υγραέριο γεγονός που σημαίνει πως η τιμή του θα εκτοξευτεί στο 1.20 από το 0.90 που είναι σήμερα! Από τα 90.000 οχήματα να σημειώσουμε ότι τα 78.000 είναι νόμιμα ενώ τα υπόλοιπα κυκλοφορούν χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να τα έχουν δηλώσει ως υγραεριοκίνητα. Η κίνηση αυτή αναμένεται θα εκτινάξει τα έξοδα των οδηγών οι οποίοι μέχρι πριν από… λίγες ημέρες αναζητούσαν τρόπους να μειώσουν τα κόστη τους. Όπως όμως αποδεικνύεται όχι μόνο δεν θα τα μειώσουν αλλά αρκετοί θα "μπουν και μέσα" αν δεν έχουν προλάβει να κάνουν απόσβεση.

Επιπλέον πλήγμα θα δεχτεί και η συγκεκριμένη αγορά αφού από σήμερα κιόλας θα σταματήσει η κίνηση στα συνεργεία που δούλευαν με κιτ υγραεριοκίνησης (και οι ιδιοκτήτες τους είχαν επενδύσει χιλιάδες ευρώ) και ταυτόχρονα θα απολυθούν εκατοντάδες εργαζόμενοι από τους 2.500 που απασχολούνται σήμερα. «Οι εισαγωγικές εταιρίες αυτών των κιτ θα καταστραφούν» δήλωσε χαρακτηριστικά στη zougla.gr επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο χώρο.

Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως τα αυτοκίνητα που μετατρέπονται από βενζίνη σε υγραέριο αγγίζουν τα 2.000 το μήνα με κατακόρυφο ρυθμό ανάπτυξης. Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς το νούμερο αυτό σχεδόν θα μηδενιστεί αφού δεν θα υπάρχει νόημα και κίνητρο για τους ιδιοκτήτες να τα μετατρέψουν από βενζίνη σε υγραέριο.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
 
OP
OP
D

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
μόνο ΕΚΟ είναι τα πρατήρια αυτά; εννοώ τα ιδιόκτητα που λες...
 

mpouzoklidos

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.703
Κριτικές
83
Like
27
Πόντοι
96
Νομίζεις


Η τιμή του υγραερίου ανεβαίνει στο 1.20€ - Σε απόγνωση 90.000 ιδιοκτήτες

Από τα μέτρα των 13,5 δις. ευρώ δεν θα μπορούσε να γλιτώσει το «αυτοκίνητο» που θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους «πελάτες» των κρατικών ταμιών. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρξει αύξηση στα διόδια της Εγνατίας οδού από 0,30 έως 1,40 ευρώ γεγονός που σημαίνει πως θα επιβαρύνει σημαντικά τον προϋπολογισμό όλων αυτών που χρησιμοποιούν το δρόμο που ενώνει την ανατολική με τη δυτική Ελλάδα.

Από εκεί και πέρα τεράστιο πλήγμα αναμένεται να δεχτούν περίπου 90.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που τα έχουν μετατρέψει σε υγραέριο. Και αυτό διότι σύμφωνα με τα νέα μέτρα που θα λάβει η Κυβέρνηση και θα ανακοινώσει επίσημα τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει σημαντική αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο υγραέριο γεγονός που σημαίνει πως η τιμή του θα εκτοξευτεί στο 1.20 από το 0.90 που είναι σήμερα! Από τα 90.000 οχήματα να σημειώσουμε ότι τα 78.000 είναι νόμιμα ενώ τα υπόλοιπα κυκλοφορούν χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να τα έχουν δηλώσει ως υγραεριοκίνητα. Η κίνηση αυτή αναμένεται θα εκτινάξει τα έξοδα των οδηγών οι οποίοι μέχρι πριν από… λίγες ημέρες αναζητούσαν τρόπους να μειώσουν τα κόστη τους. Όπως όμως αποδεικνύεται όχι μόνο δεν θα τα μειώσουν αλλά αρκετοί θα "μπουν και μέσα" αν δεν έχουν προλάβει να κάνουν απόσβεση.

Επιπλέον πλήγμα θα δεχτεί και η συγκεκριμένη αγορά αφού από σήμερα κιόλας θα σταματήσει η κίνηση στα συνεργεία που δούλευαν με κιτ υγραεριοκίνησης (και οι ιδιοκτήτες τους είχαν επενδύσει χιλιάδες ευρώ) και ταυτόχρονα θα απολυθούν εκατοντάδες εργαζόμενοι από τους 2.500 που απασχολούνται σήμερα. «Οι εισαγωγικές εταιρίες αυτών των κιτ θα καταστραφούν» δήλωσε χαρακτηριστικά στη zougla.gr επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο χώρο.

Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως τα αυτοκίνητα που μετατρέπονται από βενζίνη σε υγραέριο αγγίζουν τα 2.000 το μήνα με κατακόρυφο ρυθμό ανάπτυξης. Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς το νούμερο αυτό σχεδόν θα μηδενιστεί αφού δεν θα υπάρχει νόημα και κίνητρο για τους ιδιοκτήτες να τα μετατρέψουν από βενζίνη σε υγραέριο.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

όχι θα το άφηνε έτσι και που είσαι ακόμα τέλος του 13 τελειώνει η ρήτρα για την διαφορα με την βενζίνα
 

Επισκέπτης
βάλε ότι το υγραέριο καίει σε σχέσει με τη βενζίνη περίπου 1 με 1.5 λίτρο παραπάνω.οπότε σε λίγο δεν θα συμφέρει.πλέον πετρέλαιο με διαφορά..τουλάχιστον 30-40% οικονομία.
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
η παραπανω λιστα ειναι τα ιδιοκτητα πρατηρια καυσημων της ΕΚΟ. παρωμοια λιστα θα υπαρχει για BP,SHELL,AVIN
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.976
Κριτικές
2
Like
337
Πόντοι
36
Αλέφαντε δεν αγόρασε ο Τζίγγερ τη Shell. Η Shell αποχώρησε απο την Ελλάδα και ανέλαβε ο τζίγγερ την εκμετάλλευση του σήματος.

Μη γράφετε ο,τι να΄ναι.
επειδη αγοραζω στην επιχειρηση μου υγραεριο απο τη shell-coral πλεον πριν 2 χρονια μου εστυλε η shell ενα χαρτι που ελεγε οτι στα πλεσια στρατιγικων αλλαγων της εταιρειας αποχωρη απο την ελλαδα πουλωντας την λιανικη τις στο τζιγγερ προς 213 η 232 εκατ ευρω δεν θυμαμε ακριβως το ποσο
 

Επισκέπτης
βάλε ότι το υγραέριο καίει σε σχέσει με τη βενζίνη περίπου 1 με 1.5 λίτρο παραπάνω.οπότε σε λίγο δεν θα συμφέρει.πλέον πετρέλαιο με διαφορά..τουλάχιστον 30-40% οικονομία.
Kαι μετα θα εξισωσουν την τιμη του πετρελαιου κινησης με την τιμη της βενζινης και ουτε αυτο θα συμφερει,θα το αφησουν οπως εχει για κανα 2-3 χρονια και μολις παρει ο κοσμακης diesel αυτοκινητα τσουπ θα παει το λιτρο 1,70.
Αυτο το κρατος λειτουργει εκδικητικα
 

mpouzoklidos

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.703
Κριτικές
83
Like
27
Πόντοι
96
βάλε ότι το υγραέριο καίει σε σχέσει με τη βενζίνη περίπου 1 με 1.5 λίτρο παραπάνω.οπότε σε λίγο δεν θα συμφέρει.πλέον πετρέλαιο με διαφορά..τουλάχιστον 30-40% οικονομία.

σωστό αυτό που λες αλλα πιο απλά  για να καταλάβει  ο κόσμος όταν για μια  α  απόσταση με βενζίνα θα κάψεις 1 λίτρο  με το υγραέριο χρειάζεσαι 1,2 με 1,5 λίτρα
 

Επισκέπτης
Kαι μετα θα εξισωσουν την τιμη του πετρελαιου κινησης με την τιμη της βενζινης και ουτε αυτο θα συμφερει,θα το αφησουν οπως εχει για κανα 2-3 χρονια και μολις παρει ο κοσμακης diesel αυτοκινητα τσουπ θα παει το λιτρο 1,70.
Αυτο το κρατος λειτουργει εκδικητικα
άσχετο αυτό..το θέμα ειναι οτι το πετρέλαιο καίει όπως είπα ακόμα και αν έχει την ίδια τιμή με τη βενζίνη.πάντα θα ειναι οικονομικότερο με διαφορά.και στη συντήρηση ειναι πιο οικονομικό και ο κινητήρας βγάζει 5 φορές πιο πάνω σε σχέσει με έναν βενζινοκινητήρα.
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
οπως και η ΒΡ αποχωρισε απο την Ελλαδα και το σημα το αγορασαν τα ΕΛ,ΠΕ για καποια χρονια αλλωστε και στις δυο περιπτωσεις δεν τους ενδιεφερε  το σημα οσο η δεσμευση των πρατηριων καυσημων και φυσικα οι ετοιμες δεξαμενες καυσημων σε διαφορα μερη της χωρας ετσι ωστε να διατηρησουν το μονοπωλειο
 

mpouzoklidos

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.703
Κριτικές
83
Like
27
Πόντοι
96
Kαι μετα θα εξισωσουν την τιμη του πετρελαιου κινησης με την τιμη της βενζινης και ουτε αυτο θα συμφερει,θα το αφησουν οπως εχει για κανα 2-3 χρονια και μολις παρει ο κοσμακης diesel αυτοκινητα τσουπ θα παει το λιτρο 1,70.
Αυτο το κρατος λειτουργει εκδικητικα


φιλε επειδή είμαι στον χορo όταν ελευθερώθηκε το υγραέριο και το ντίζελ ήμουν σίγουρος και το έλεγα σε όλους ότι κάποια στιγμή θα ανεβούν και τα 2
 

Επισκέπτης
σωστό αυτό που λες αλλα πιο απλά  για να καταλάβει  ο κόσμος όταν για μια  α  απόσταση με βενζίνα θα κάψεις 1 λίτρο  με το υγραέριο χρειάζεσαι 1,2 με 1,5 λίτρα
νομίζω ότι αυτό είπα... και να το πω με παράδειγμα γνωστός είχε το σκοντα το οκταβια το στέισον 1.8 τούρμπο.με βενζίνη έκαιγε περίπου 12.λίτρα με υγραέριο που έβαλε καίει 13.με 13.5 στα 100 χιλιόμετρα.
 

Επισκέπτης
φιλε επειδή είμαι στον χορo όταν ελευθερώθηκε το υγραέριο και το ντίζελ ήμουν σίγουρος και το έλεγα σε όλους ότι κάποια στιγμή θα ανεβούν και τα 2
όπως έγινε και με το υγραέριο για τα σπίτια ακριβώς τον ίδιο γίνεται και στο αυτοκίνητο.όμως το πετρέλαιο συμφέρει μακράν ακόμα και αν γίνει λίγο πιο ακριβό.  ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom