raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 40.740
- Like
- 22.251
- Πόντοι
- 5.006
ρε τυπε
ενας που περασε 20 φαναρια με κοκκινο, πηγαινε με υπερβολικη ταχυτητα, εκανε ελιγμους ζιγκ - ζαγκ, θα παει με το 290
εαν εκανε ΟΛΑ ΑΥΤΑ + πεθανε και ανθρωπος, θα παει με το κακουργηματικο 290 σε αληθη συρροη με το 302
εαν εκανε απλη παραβαση ΚΟΚ (οπως ο τυπος του θεματος που μιλαμε) + πεθανε ανθρωπος, θα παει μονο με το 302
και σου λεω εδω και 1 ωρα στο 99% των θανατηφορων τροχαιων στοιχειοθετειται μονο με το 302
γιατι για να δεχτεις ΠΡΟΘΕΣΗ ως προς την διαταραξη των συγκοινωνιων, θα πρεπει να εχεις γνωση + αποδοχη του κινδυνου, ειτε για πολλαπλες παραβιασεις του ΚΟΚ σε συντομο χρονικο διαστημα, ειτε για μια παραβιαση του ΚΟΚ σε εξαιρετικα μεγαλο χρονικο διαστημα
εαν μου μιλας για αυτο το 1% ΟΚ, μπορει να παει ΕΚΤΟΣ του 302 και με το 290 σε αληθη συρροη και να γινει κακουργημα ως προς την ασφαλεια των συγκοινωνιων και παλι και οχι ως προς την αφαιρεση ζωης
οτι η αφαιρεση ζωης ειναι πλημμελημα στα τροχαια ειναι λυμμενο εδω και 70 χρονια τουλαχιστον
νταξει τωρα συμφωνησαμε..προφανως και δεν αναφερομαι στον τυπο με την κορβετ..ουτε ξερω τα περιστατικα του ατυχηματος...
εγω αναφερθηκα σε συγκεκριμενες περιπτωσεις (πχ. 20 φαναρια κοκκινο, 5ο τροχαιο πιωμενος, 250 ταχυτητα σε κατοικημενη περιοχη κτλ)....ειναι αρκετες αυτες οι περιπτωσεις και δυστυχως ολοι οι δικαστες τις πανε με το 302...