Νέα

Τον σκότωσε με την Corvette στην Γλυφάδα και εξαφανίστηκε!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sapakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 26K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.813
Like
15.703
Πόντοι
3.656
Μπραβο τυποι η ασφαλεια πανω απο ολα...και εγω προσεχω οταν οδηγω μηχανη μην πατησω καμμια γατα. :S :S :S



αν μου επιτεθει τιγρη οπως στο βιντεακι εγω θα αμυνθω τυπε    :S :S :S



hqdefault.jpg
 

hyuiop

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2017
Μηνύματα
153
Like
62
Πόντοι
1

Ουτε 1 ωρα φυλακη δεν πρόκειται να κανει ....


  Ελεύθερος μετά την κατάθεση ο 40χρονος που σκότωσε τον 25χρονο
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.739
Like
22.241
Πόντοι
5.006
Πιστεψε με εχω κάνει πολλη διεργασια για το θεμα

Κατεληξα ομως οτι ειναι αδικο να αντιμετωπιζεται ο εστω και μεθυσμενος οδηγος με τον ιδιο τροπο οπως ενας δολοφονος που σηκωνει το οπλο και πυροβολει.

Καλως, κακώς, εκει κατεληξα
Και προφανως συμφωνει μαζι μου και η νομοθεσια

βεβαια αναμεσα στα ισοβια (περιπου 9000 μερες) που θα φαει καποιος αν σκοτωσει με οπλο και στις 0!!!! μερες φυλακισης που θα φαει καποιος που τρεχει με 200 με το αυτοκινητο, εχει καποια αποσταση...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.739
Like
22.241
Πόντοι
5.006
ο νομος στην περιπτωση τετοιων τροχαιων δεν εχει καποιο κενο ή παραθυρακι...ο νομος ειναι αρτιος και πληρης!!!! υπαρχει το αρθρο 290 του ποινικου κωδικα περι διαταραξης της ασφαλειας των συγκοινωνιων που σε αυτες τις περιπτωσεις προβλεπει καθειρξη 5-20 χρονια...
το προβλημα ειναι η νομολογια, αφου οι δικαστες εχουν μια παγιωμενη καταπτυστη αποψη εδω και χρονια οσον αφορα την αντιμετωπιση τετοιων τροχαιων...οαση σε αυτη την τακτικη ειναι πχ. η αγορευση του εισαγγελεα στην δευτεροβαθμια δικη τοτε με το πολυνεκρο τροχαιο με τα παιδια στα τεμπη...σε τετοιες ακραιες περιπτωσεις θυμουνται το αρθρο 290 και το στοιχειοθετουν ωραιοτατα...σε ολες τις αλλες, παρε ενα πλημμελημα ανθρωποκτονιας απο αμελεια και αντε στο καλο..
:vomit:

 

harvardiotis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2019
Μηνύματα
320
Κριτικές
3
Like
151
Πόντοι
281
τώρα είδα που λένε ότι και κράνος φορούσε και τα παντα
και πάλι πήγε ακλαφτος
τι στον πουτσο ρε μαλακές
με ποσα τον στουκαρε ? 250 όπως λένε ?

αρχιδια δηλαδή με μηχανή ότι και να κανείς δεν είσαι καλυμενος με τιποτα
κράνη και πουτσες μπλε
αν ο άλλος έρθει καυλωμενος δεν έχεις ελπίδα

είπε ότι ήτανε σε σοκ για αυτό σηκώθηκε και έφυγε
 

harvardiotis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2019
Μηνύματα
320
Κριτικές
3
Like
151
Πόντοι
281
πάντως δεν ήτανε και η αμαξάρα όπως την λένε , και το σούπερ καρ κτλπ



από 35.000 μέχρι 60.000 ευρώ παίζουνε όλα και αυτός είχε παλιό

μόνο του κουτιού τα καινουρια μοντέλα τώρα είναι 140.000 και βάλε .

όποτε αρχιδια που λένε πανάκριβο κτλπ
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
6.623
Κριτικές
57
Like
6.777
Πόντοι
6.030
τώρα είδα που λένε ότι και κράνος φορούσε και τα παντα
και πάλι πήγε ακλαφτος
τι στον πουτσο ρε μαλακές
με ποσα τον στουκαρε ? 250 όπως λένε ?

αρχιδια δηλαδή με μηχανή ότι και να κανείς δεν είσαι καλυμενος με τιποτα
κράνη και πουτσες μπλε
αν ο άλλος έρθει καυλωμενος δεν έχεις ελπίδα

είπε ότι ήτανε σε σοκ για αυτό σηκώθηκε και έφυγε
Ετσι ακριβως. Γι αυτο οταν καβαλας μηχανη προσεχεις και τη σκια σου και παλι δεν εισαι σιγουρος αν θα γυρισεις σπιτι αρτιμελης.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Ετσι ακριβως. Γι αυτο οταν καβαλας μηχανη προσεχεις και τη σκια σου και παλι δεν εισαι σιγουρος αν θα γυρισεις σπιτι αρτιμελης.
δηλαδή αξιζει η ταχυτητα και η ευκολια στο παρκάρισμα να ρισκάρεις την ζωη σου?
αν δεν μπορουν να το καταλαβουν μερικοι δεν πρεπει καποτε να τις απαγορεψει το κρατος τις μηχανες όπως σωστα προσπαθει να κανει με το τσιγαρο και τοσα αλλα
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
6.623
Κριτικές
57
Like
6.777
Πόντοι
6.030
δηλαδή αξιζει η ταχυτητα και η ευκολια στο παρκάρισμα να ρισκάρεις την ζωη σου?
αν δεν μπορουν να το καταλαβουν μερικοι δεν πρεπει καποτε να τις απαγορεψει το κρατος τις μηχανες όπως σωστα προσπαθει να κανει με το τσιγαρο και τοσα αλλα
Ειναι τροπος ζωης. Προσωπικα εχω τρια αμαξια(ενα οικογενειακο,ενα cabrio κι ενα φορτηγακι) αλλα τη μηχανη δεν την πουλαω με τιποτα, γιάτι ειναι τροπος ζωης, δεν μπορω να σταματησω. Καποιοι απλα δεν την παιρνουν βραδυ αργα μεγαλονωντας, οπως κι εγω, αλλα το κακο παντα παραμονευει. Μου εχει τυχει ,μαλακας να περασει με πολλα ,με κοκκινο και να μη μου τη χωσει για 1-2 δευτερα. Το κακο ειναι οτι και αμαξι να ειχα παλι θα μ ελιωνε. Δεν ειναι οι μηχανες το προβλημα. Η ατιμωρησια και η αχρηστοσυνη μας ειναι.
Πχ . Οδηγας μεθυσμενος.... Ισοβια στερηση διπλωματος
Οπως με το καπνισμα, δεν υπαρχει επιβολη του νομου.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Ειναι τροπος ζωης. Προσωπικα εχω τρια αμαξια(ενα οικογενειακο,ενα cabrio κι ενα φορτηγακι) αλλα τη μηχανη δεν την πουλαω με τιποτα, γιάτι ειναι τροπος ζωης, δεν μπορω να σταματησω. Καποιοι απλα δεν την παιρνουν βραδυ αργα μεγαλονωντας, οπως κι εγω, αλλα το κακο παντα παραμονευει. Μου εχει τυχει ,μαλακας να περασει με πολλα ,με κοκκινο και να μη μου τη χωσει για 1-2 δευτερα. Το κακο ειναι οτι και αμαξι να ειχα παλι θα μ ελιωνε. Δεν ειναι οι μηχανες το προβλημα. Η ατιμωρησια και η αχρηστοσυνη μας ειναι.
Πχ . Οδηγας μεθυσμενος.... Ισοβια στερηση διπλωματος
Οπως με το καπνισμα, δεν υπαρχει επιβολη του νομου.
όχι φιλε δεν είναι και με αμαξι θα μου την ειχε χωσει,
με αμαξι με τις ιδιες ταχύτητες θα εβγαινες αγρατζουνιστος,
την παρασκευη με τρακαραν 4η φορα με δικη τους υπαιτιοτητα.
θα εσπαγα ένα σωρο κοκκαλα,
άλλες τρεις φορες ηταν με τετοια ταχυτητα που θα με ειχαν σκοτωσει αν ημουν σε μηχανή, ενώ τωρα απλα στερηθηκα απο 2 μερες το αμαξι για λαμαρινοδουλειες
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
539
Κριτικές
6
Like
582
Πόντοι
306
δηλαδή αξιζει η ταχυτητα και η ευκολια στο παρκάρισμα να ρισκάρεις την ζωη σου?
αν δεν μπορουν να το καταλαβουν μερικοι δεν πρεπει καποτε να τις απαγορεψει το κρατος τις μηχανες όπως σωστα προσπαθει να κανει με το τσιγαρο και τοσα αλλα
Κάνω μία συγκεκριμένη διαδρομή (σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι) με μοτοσυκλέτα ακριβώς 25 χρόνια. Σύνολο χιλιομέτρων ημερησίως 60 (30+30). Συνολικός χρόνος πηγαινε-ελα 60 λεπτά.
Συνάδελφος κάνει ακριβώς την ίδια διαδρομή με αυτοκίνητο. Συνολικός χρόνος ημερησίως 120 λεπτά, κατά μέσο όρο. Δηλαδή, μία ολόκληρη ώρα διαφορά.
Δεδομένου ότι οι εργάσιμες ημέρες ετησίως είναι περίπου 220 και σε βάθος 25ετίας 5.500, σημαίνει ότι έχω κερδίσει σε χρόνο 5.500 ώρες ή 230 ημέρες. Δηλαδή, 230 περισσότερες ημέρες με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου, ή περισσότερο ύπνο, ή ό,τι άλλο σκεφτεί κανείς.
Η μοτοσυκλέτα από μόνη της δεν σκοτώνει, όπως και το μαχαίρι από μόνο του δεν σφάζει. Ναι, συμφωνώ, είναι πιο επικίνδυνη, αλλά απ' αυτό το σημείο, μέχρι την απαγόρευσή της η απόσταση είναι ιλιγγιώδης.
Κι ο άλλος με αυτοκίνητο ήταν και είχε σταματήσει για κατούρημα και ήρθε ο συγχωρεμένος γιος του Βακάκη και του ξεκλήρισε την οικογένεια με 300+ km/h.
Δεν φταίνε τα μηχανήματα, οι χρήστες τους έχουν όλη την ευθύνη.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Κάνω μία συγκεκριμένη διαδρομή (σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι) με μοτοσυκλέτα ακριβώς 25 χρόνια. Σύνολο χιλιομέτρων ημερησίως 60 (30+30). Συνολικός χρόνος πηγαινε-ελα 60 λεπτά.
Συνάδελφος κάνει ακριβώς την ίδια διαδρομή με αυτοκίνητο. Συνολικός χρόνος ημερησίως 120 λεπτά, κατά μέσο όρο. Δηλαδή, μία ολόκληρη ώρα διαφορά.
Δεδομένου ότι οι εργάσιμες ημέρες ετησίως είναι περίπου 220 και σε βάθος 25ετίας 5.500, σημαίνει ότι έχω κερδίσει σε χρόνο 5.500 ώρες ή 230 ημέρες. Δηλαδή, 230 περισσότερες ημέρες με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου, ή περισσότερο ύπνο, ή ό,τι άλλο σκεφτεί κανείς.
Η μοτοσυκλέτα από μόνη της δεν σκοτώνει, όπως και το μαχαίρι από μόνο του δεν σφάζει. Ναι, συμφωνώ, είναι πιο επικίνδυνη, αλλά απ' αυτό το σημείο, μέχρι την απαγόρευσή της η απόσταση είναι ιλιγγιώδης.
Κι ο άλλος με αυτοκίνητο ήταν και είχε σταματήσει για κατούρημα και ήρθε ο συγχωρεμένος γιος του Βακάκη και του ξεκλήρισε την οικογένεια με 300+ km/h.
Δεν φταίνε τα μηχανήματα, οι χρήστες τους έχουν όλη την ευθύνη.
όταν ένα μηχανημα σκοτωνει περισσοτερους από 1 στους 10.000 χρηστες πρεπει να απαγορευεται,
σκεψου ότι αυτό ισχυει για τις χημικες ουσιες.
απαγορευουν χρηση ουσιων σε τροφιμα, νερο κλπ αν η συνηθης χρηση τους προκαλει θανατηφορο πχ καρκινο σε περισσοτερους από 1 στους 10.000.
με το τσιγαρο που σκοτωνει 1 στους 50 καπνιστες είναι δυσκολο γιατι είναι μεγαλο μερος του πληθυσμου αλλα είναι σωστο καποτε να απαγορευτεί,
το ιδιο και με την μοτοσυκλετα που τελικα σκοτωνει 1 στους 100 αναβατες. αλλα και εδώ το πρόβλημα είναι ο μεγαλος αριθμος αναβατων.

δεν μπορεις όμως να εχεις 2 μετρα και 2 σταθμα,
να απαγορεύεις το DDT επειδή σκοτωνε 1 στους 500 ψεκασμένους και να επιτρεπεις το τσιγαρο και την μοτοσυκλετα που αναλογικα προκαλουν δεκαπλάσιους θανατους.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.186
Like
28.853
Πόντοι
5.506
παλι μαλακιες λεει ο μπουστης
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
παλι μαλακιες λεει ο μπουστης
εισαι και μπουστης επειδή λες ψεματα
εισαι και μαλακας επειδή το επιχειρημα σου είναι: "συνηθίσαμε να σκοτωνόμαστε ετσι καλως να συνεχισουμε να σκοτωνόμαστε ετσι"
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Κάνω μία συγκεκριμένη διαδρομή (σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι) με μοτοσυκλέτα ακριβώς 25 χρόνια. Σύνολο χιλιομέτρων ημερησίως 60 (30+30). Συνολικός χρόνος πηγαινε-ελα 60 λεπτά.
Συνάδελφος κάνει ακριβώς την ίδια διαδρομή με αυτοκίνητο. Συνολικός χρόνος ημερησίως 120 λεπτά, κατά μέσο όρο. Δηλαδή, μία ολόκληρη ώρα διαφορά.
Δεδομένου ότι οι εργάσιμες ημέρες ετησίως είναι περίπου 220 και σε βάθος 25ετίας 5.500, σημαίνει ότι έχω κερδίσει σε χρόνο 5.500 ώρες ή 230 ημέρες. Δηλαδή, 230 περισσότερες ημέρες με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου, ή περισσότερο ύπνο, ή ό,τι άλλο σκεφτεί κανείς.
Η μοτοσυκλέτα από μόνη της δεν σκοτώνει, όπως και το μαχαίρι από μόνο του δεν σφάζει. Ναι, συμφωνώ, είναι πιο επικίνδυνη, αλλά απ' αυτό το σημείο, μέχρι την απαγόρευσή της η απόσταση είναι ιλιγγιώδης.
Κι ο άλλος με αυτοκίνητο ήταν και είχε σταματήσει για κατούρημα και ήρθε ο συγχωρεμένος γιος του Βακάκη και του ξεκλήρισε την οικογένεια με 300+ km/h.
Δεν φταίνε τα μηχανήματα, οι χρήστες τους έχουν όλη την ευθύνη.
καλυτερα να καθυστερείς μια ζωη και αλλοι 100 σαν εσενα
παρα 1 σαν εσενα να πεθαινει και να αφηνει τοση λυπη πισω του.
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
539
Κριτικές
6
Like
582
Πόντοι
306
όταν ένα μηχανημα σκοτωνει περισσοτερους από 1 στους 10.000 χρηστες πρεπει να απαγορευεται,
σκεψου ότι αυτό ισχυει για τις χημικες ουσιες.
απαγορευουν χρηση ουσιων σε τροφιμα, νερο κλπ αν η συνηθης χρηση τους προκαλει θανατηφορο πχ καρκινο σε περισσοτερους από 1 στους 10.000.
με το τσιγαρο που σκοτωνει 1 στους 50 καπνιστες είναι δυσκολο γιατι είναι μεγαλο μερος του πληθυσμου αλλα είναι σωστο καποτε να απαγορευτεί,
το ιδιο και με την μοτοσυκλετα που τελικα σκοτωνει 1 στους 100 αναβατες. αλλα και εδώ το πρόβλημα είναι ο μεγαλος αριθμος αναβατων.

δεν μπορεις όμως να εχεις 2 μετρα και 2 σταθμα,
να απαγορεύεις το DDT επειδή σκοτωνε 1 στους 500 ψεκασμένους και να επιτρεπεις το τσιγαρο και την μοτοσυκλετα που αναλογικα προκαλουν δεκαπλάσιους θανατους.
Αν και μ' ενοχλεί λίγο ο δογματισμός σου ("πρέπει να απαγορεύονται"), σέβομαι απόλυτα την άποψή σου.
Η χρήση ή όχι της μοτοσυκλέτας είναι θέμα προτεραιοτήτων, αλλά και διάθεσης.
'Όταν ο γιος μου θα γινόταν 16, του πρότεινα να πάρει δίπλωμα μηχανής, ώστε να πηγαίνει στο σχολείο μόνος του και όχι με το σχολικό, κερδίζοντας μισή ώρα ύπνο καθημερινά. Ενώ στην αρχή του άρεσε η ιδέα της αυτονομίας στην μετακίνηση, όταν ήρθε η ώρα, υπαναχώρησε. Μου εξήγησε ότι δεν ένοιωθε άνετε με μοτοσυκλέτα και ότι δεν θα μπορούσε να την χρησιμοποιεί με κέφι. Το σεβάστηκα και δεν του έκανα ξανά κουβέντα. Σήμερα οδηγεί αυτοκίνητο και πολύ καλά μάλιστα, γιατί του αρέσει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom