KOSTASF16
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 5.264
- Like
- 151
- Πόντοι
- 66
Και μη ξεχναμε βεβαια πως η ΤΗΑΙ το 2007 και 2008 πουλαγε γυρω και πανω απο 1000αρικο...
Και μη ξεχναμε βεβαια πως η ΤΗΑΙ το 2007 και 2008 πουλαγε γυρω και πανω απο 1000αρικο...
δεν εισαι μονος φιλε να ξερεις...καλη μας τυχηέχεις απόλυτο δίκιο και είναι κάτι που το γνωρίζω χρόνια.
αυτό που επίσης ξέρω είναι ότι δεν θα ήθελα και δεν θα μπορούσα να μπω ποτέ στο καλούπι της 100% ασφάλειας. Ακόμα και αν το πω, με ξέρω καλά και μιλάω μόνο για πάρτη μου φυσικά. Την κάποια συγκεκριμένη στιγμή το ρισκάρω, τι να πω, έτσι είμαι. Είχα καλομάθει όντας μονογαμικός, ακάπωτος και μονίμως καυλωμένος με την ίδια γυναίκα για 4 χρόνια (χάπι κ έτσι, όλα μέσα) και τώρα έχω προσαρμοστεί ξανά στην καπότα αλλά... αλλά άμα μου αρέσει σύντροφε το μουνάκι θα το γλύψω ακόμα και με call girl γιατί άμα δεν, θα πάθω κατάθλιψη μετά. Όπως είπες αυτά είναι υποκειμενικά τελείως και ξέρω ότι μπορεί άλλοι να ταυτίζονται με αυτό και άλλοι να το θεωρούν ακραίο και τρελό ή αυτοκτονικό. Είμαι φετιχιστής με αυτό, τι να κάνω? :-)
Πάντως ευχαριστώ για τις πληροφορίες, το εκτιμώ πολύ, να'σαι καλά
Βλέπω το έχεις ψάξει πολυ το θέμα...Σήμερα που μίλησα με Τhai μου είπανε ότι απο 1 Απριλιού αρχίζει η υψηλή σεζόν για Ελλάδα και είναι δύσκολο να βγάλει προσφορά. Και η τιμή ειναι γύρω στα 840 μαζί με τους φόρους.Στη τοσο περιεργη οικονομικη συγκυρια που βρισκομαστε,κανενας δε ξερει πως θα αντιδρασουν οι αεροπορικες εταιριες...Ποιος αλλωστε περιμενε τη περσινη υπερπροσφορα της Emirates στα 424 ευρω πηγαινε-ελα?
Ομως ολα τα πραγματα εχουν την εξηγηση τους..Η Emirates ειχε κανει κακο υπολογισμο της τουριστικης κινησης και ειχε προγραμματισει περισσοτερες πτησεις απο οσες μπορουσε να γεμισει..Χωρια που ειχε δρομολογησει και το Α380 που ειναι διοροφο και μεταφερει περισσοτερους επιβατες..Κατεφυγε λοιπον σε αυτη τη προσφορα για να δελεασει τους ταξιδιωτες και να γεμισει τα αεροπλανα,ωστε να μη πηγαινουν αδεια...Το ιδιο επαθαν και αλλες εταιριες,αλλα σε μικροτερο βαθμο..Εκ των πραγματων βεβαια,αναγκαστηκαν και αυτες να κατεβασουν τις τιμες για να αντεξουν στον ανταγωνισμο,αλλα και παλι δεν εφτασαν τις τιμες τους σε τοσο χαμηλα επιπεδα οπως η Emirates.
Η ΤΗΑΙ βεβαια,παντα υιοθετουσε και υιοθετει λιγοτερο ελαστικη "οικονομικη πολιτικη" κι αυτο γιατι ειχε και εχει το συγκριτικο πλεονεκτημα οτι ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ που εχει απευθειας πτηση για Μπανγκοκ...Και για αυτο το λογο, παροτι ειναι η ακριβοτερη,παντα εχει τη μεγαλυτερη πληροτητα στις πτησεις προς Μπανγκοκ..Μεχρι προτινος τη προτιμουσαν και οσοι ταξιδευαν Αυστραλια γιατι ειχε τους μικροτερους χρονους αναμονης (με σταση στη Μπανγκοκ βεβαια) κι ετσι γεμιζε ακομα πιο ευκολα τις πτησεις για Μπανγκοκ.Φετος μπαινει στο παιχνιδι και η ETIHAD και ολα δειχνουν πως θα αποκτησει πολυ σοβαρο ανταγωνισμο.
Περυσι,μεσα σε ολο αυτο το "παιχνιδι" μειωσης τιμων,συμμετειχε και η ΤΗΑΙ,αλλα σε μικροτερο βαθμο απο ολες τις αλλες...Και πριν βγει η προσφορα της Emirates,οταν ολες "επαιζαν" γυρω στα 600-650 ευρω,η ΤΗΑΙ στα 750-800 ηταν κατα τη προσωπικη μου αποψη "Value for money",οταν με 150 ευρω περισσοτερα,πηγαινες απευθειας και γλυτωνες τη ταλαιπωρια της αναμονης στα διαφορα αεροδρομια..Συν βεβαια οτι "κερδιζες" και περιπου μια μερα παραπανω διακοπων.Και μη ξεχναμε βεβαια πως η ΤΗΑΙ το 2007 και 2008 πουλαγε γυρω και πανω απο 1000αρικο...
Φετος,αν δεν ανατραπει και παλι το σκηνικο και υπαρξει ακομα μεγαλυτερη μειωση των κρατησεων,προβλεπω οι εταιριες να κανουν ενα πιο "ορθολογικο" προγραμματισμο των πτησεων και να ασκησουν πιο σφικτη οικονομικη πολιτικη...
Με λιγα λογια για το φετινο διαστημα του καλοκαιριου,το βλεπω πολυ "χλωμο" να ξαναδουμε να βγαζουν "στο σφυρι",τοσες χιλιαδες θεσεις στις πτησεις με κατω απο 500 ευρω...Προσφορες θα υπαρξουν,αλλα πιο συγκρατημενες...Και η ΤΗΑΙ,οπως παντα (εκτος απο φετος το διαστημα Ιανουαριου-Μαρτιου που τιναξε τη μπανκα με τα 551 ευρω),ακολουθει τελευταια...
Τελος,να μη ξεχναμε και την υποτιμηση του ευρω σε σχεση με τα ξενα νομισματα...Ολα παιζουν το ρολο τους... ;)
Υ.Γ...Μηπως πρεπει να με προσλαβει καμμια εταιρεια για οικονομικο αναλυτη??
και το κακό είναι πως ήδη σκέφτομαι ότι 15 μέρες είναι λίγες για να λυτρωθώ!
Οταν ειδικα εχεις λιγες μερες στη διαθεση σου,δηλαδη μεχρι 2 εβδομαδες,ακομα και η σχεδον μια μερα που κερδιζεις απο τις απευθειας πτησεις της ΤΗΑΙ,παιζει μεγαλο ρολο.Χωρια που εαν παρεις πτηση με ενδιαμεσο,σε περιπτωση που εχει αρκετη αναμονη,σε κουραζει τοσο πολυ,που οταν φτασεις πρεπει να τη πεσεις για λιγο για να ερθεις στα ισια σου.
Οι ωρες επισης και οι μερες αναχωρησης της ΤΗΑΙ ειναι μακραν οι καλυτερες...
Γιατι φευγεις απο εδω απογευμα και φτανεις Μπανγκοκ στις 6 το πρωι.Εχεις λοιπον ολοκληρη τη μερα μπροστα σου...Η δε πτηση της επιστροφης ειναι τελεια...Φευγεις ας πουμε βραδυ Κυριακης προς Δευτερα στις 12.30 το βραδυ και εισαι 6 το πρωι της Δευτερας Αθηνα,ενω ολες οι αλλες φτανουν απο τις 12 το μεσημερι και μετα.Ετσι δεν ειναι αναγκη να παρεις αδεια απο τη δουλεια σου...Αφου εχεις ριξει τον υπνακο σου στο αεροπλανο,ξυπνας περνεις πρωινο,προσγειωνεσαι και βουρ για δουλεια,"ανανεωμενος"!!
Το σωστο ειναι να δωσει ο καθενας οτι μπορει, στο κατω κατω ενα κατοσταρικο ειναι μια μπυρα λιγοτερη, ασχετως που θα πανε τα λεφτα.Την ίδια απορία είχα κι εγώ όταν είχαν βγεί για έρανο στο τσουνάμι και έδωσα ένα κατοσταρικάκι.
Νομίζω πως πάνε στα παιδιά με τα καφέ...
Για να κοιμηθώ στο αεροπλάνο με τόσο θόρυβο και ιδίως σε τόσο περιορισμένο χώρο, πρέπει να είμαι πτώμα στην κούραση, κάτι που δεν συμβαίνει. Μπορώ όμως να χαλαρώσω ώστε να είμαι όσο γίνεται πιο φρέσκος την ώρα που φτάνουμε.Το ότι η Thai φθάνει 6 το πρωί, ενώ παλιότερα με τα πιο αργά αεροπλάνα έφθανε γύρω στις 7:30 είναι και ένα μικρό μειονέκτημα, ειδικά αν δεν κοιμάσαι στο αεροπλάνο.
Κάποια ξενοδοχεία, δεν σε βάζουν στο δωμάτιο πριν τις 12, ή μπορεί να σου ζητήσουν έξτρα ποσό για να σε βάλουν.
Εγω αντιθετως,πιστευω οτι η Καταρ εχει ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ πτησεις...και εξηγουμαι..δεν βολευει η thai αν θελεις να κατσεις ακριβως 2 βδομαδες.
για να κατσεις 14 νυχτες ας πουμε 1 μαρτιου με 16, μονο με τις αλλες εταιρειες φευγεις π.χ. qatar που φευγει 1 το μεσημερι απο αθηνα και εχεις αναμονη 2 ωρες και φτανεις την ιδια ωρα που φτανει και η thai.
αν πας με την thai πρεπει να κατσεις αλλες 2 μερες και να φυγεις στις 18 μαρτιου.
η qatar πεταει το πρωι στις 8 και ετσι προλαβαινεις να το ξενυχτησεις το προηγουμενο βραδυ, ενω η thai φευγει τα μεσανυχτα οπου πρεπει να φυγεις κατα τις 9 - 9.30 και χανεις το τελευταιο σου βραδυ.
Εγώ φίλε έχω κλείσει με Κατάρ για Σάββατο 13 Μαρτίου στις 1 το μεσημέρι και φτάνω BKK Κυριακή 8:00 το πρωί περίπου 13 ώρες ταξίδι με δύο ώρες ανανμονή στην Ντόχα και αντίστοιχα στο γυρισμό 2 ώρες παραμονή έχω στην Ντόχα φεύγω από ΒΚΚ Παρασκευή 26 Μαρτίου 8:00 το πρωί και φτάνω την ίδια μέρα το απογευματάκι Αθήνα και έχω όλο το ΣΚ για να συνέλθω στην Αθήνα πριν πάω δουλειά τη Δευτέρα, σε αυτό που έχεις δίκιο όμως είναι στο ξενέρωμα της τελευταίας βραδυάς που πρέπει να ξυπνήσεις 5:30-6:00 το πρωί για να πετάξεις στις 8:00 (ελπίζω να έχω φορτώσει κάποια από προηγούμενες μέρες γιατί δεν λέει τελευταία βραδυά και short time)Αν παρεις Καταρ,φευγεις στις 1 το μεσημερι και φτανεις στις...6.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ της Κυριακης,γιατι η Καταρ δεν εχει πτηση το Σαββατο με τη διωρη αναμονη αλλα με...14ΩΡΗ (φτανεις 6 το απογευμα του Σαββατου στη Ντοχα και πετας για Μπανγκοκ στις 8.00 το πρωι της Κυριακης).Αν πας και Πατταγια,φτανεις 9-10 το βραδυ...
Ηδη λοιπον χανεις μια μερα,γιατι αμφιβαλλω αν μετα απο 1,5 μερα μεσα σε αεροπλανα και αεροδρομια,θα εχεις ορεξη για "μαραθωνιους" απο τη πρωτη βραδια..Μαλλον "ξερος" θα πεσεις για υπνο...
Στο δε γυρισμο απο Μπανγκοκ,απο τη στιγμη που πρεπει να εισαι στη δουλεια σου τη Δευτερα (μετα απο 2 εβδομαδες),η ΤΗΑΙ φευγει Κυριακη βραδυ προς Δευτερα και εισαι 6 το πρωι Αθηνα...Γυρνας σπιτι,κανεις ενα ντουζακι και βουρ για δουλεια...
Εαν παρεις Καταρ,πρεπει να φυγεις ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ στις 8 το βραδυ γιατι δεν εχει πτηση το πρωι της Κυριακης...χανεις λοιπον ΑΛΛΗ ΜΙΑ μερα... ;)
Εγω αντιθετως,πιστευω οτι η Καταρ εχει ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ πτησεις...και εξηγουμαι..
α)Τι σοι "ξενυχτι" θα κανεις το τελευταιο βραδυ,εαν προκειται να πεταξεις στις 8 το επομενο πρωι?Δε πρεπει να φυγεις απο Πατταγια,το αργοτερο στις 4 τα ξημερωματα για να πας Μπανγκοκ στο Σουβαρναμπουμι?..Μονο ενα τελευταιο short time προλαβαινεις...Αν η πτηση ηταν στις 12 η 1 το μεσημερι ας πουμε,τοτε θα ηταν ΟΚ και θα ειχες ολοκληρη τη βραδια στη διαθεση σου...Αν βεβαια εισαι και Πουκετ,τοτε χανεις οχι μονο ολοκληρη τη βραδια,αλλα εισαι υποχρεωμενος να φυγεις με το τελευταιο βραδυνο της προηγουμενης μερας και να φας κανα 8ωρο στο Σουβαρναμπουμι η να πληρωσεις ενα εξτρα ξενοδοχειο στη Μπανγκοκ για μερικες ωρες...Αλλα και στη Μπανγκοκ να εισαι,πρεπει στις 5-5.30 τα ξημερωματα να παρεις ταξι για να εισαι στις 6 στο Σουβαρναμπουμι...
Ενω με τη ΤΗΑΙ,ακομα και στο Chang Mai να βρισκεσαι,προλαβαινεις με την ησυχια σου να πας μεχρι το βραδυ στη Μπανγκοκ και να πεταξεις στις 12.30 μετα τα μεσανυχτα για Αθηνα.
β)Ξεχνας πως οι περισσοτεροι ανθρωποι δουλευουν Δευτερα εως και Παρασκευη...Σε αυτη τη περιπτωση λοιπον η Καταρ,ειναι μακραν η χειροτερη εταιρια...Και θα σου εξηγησω γιατι...
Για να εκμεταλευτεις στο επακρο τις 2 εβδομαδες που εχεις αδεια,τελειωνεις τη δουλεια σου τη Παρασκευη,γυρνας σπιτι,ετοιμαζεις τα πραγματα σου και πετας το Σαββατο για Μπανγκοκ.Αν παρεις ΤΗΑΙ φευγεις στις 4 το απογευμα και στις 6 το πρωι της Κυριακης εισαι απευθειας στη Μπανγκοκ.Αν παρεις Καταρ,φευγεις στις 1 το μεσημερι και φτανεις στις...6.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ της Κυριακης,γιατι η Καταρ δεν εχει πτηση το Σαββατο με τη διωρη αναμονη αλλα με...14ΩΡΗ (φτανεις 6 το απογευμα του Σαββατου στη Ντοχα και πετας για Μπανγκοκ στις 8.00 το πρωι της Κυριακης).Αν πας και Πατταγια,φτανεις 9-10 το βραδυ...
Ηδη λοιπον χανεις μια μερα,γιατι αμφιβαλλω αν μετα απο 1,5 μερα μεσα σε αεροπλανα και αεροδρομια,θα εχεις ορεξη για "μαραθωνιους" απο τη πρωτη βραδια..Μαλλον "ξερος" θα πεσεις για υπνο...
Στο δε γυρισμο απο Μπανγκοκ,απο τη στιγμη που πρεπει να εισαι στη δουλεια σου τη Δευτερα (μετα απο 2 εβδομαδες),η ΤΗΑΙ φευγει Κυριακη βραδυ προς Δευτερα και εισαι 6 το πρωι Αθηνα...Γυρνας σπιτι,κανεις ενα ντουζακι και βουρ για δουλεια...
Εαν παρεις Καταρ,πρεπει να φυγεις ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ στις 8 το βραδυ γιατι δεν εχει πτηση το πρωι της Κυριακης...χανεις λοιπον ΑΛΛΗ ΜΙΑ μερα... ;)
Εγώ φίλε έχω κλείσει με Κατάρ για Σάββατο 13 Μαρτίου στις 1 το μεσημέρι και φτάνω BKK Κυριακή 8:00 το πρωί περίπου 13 ώρες ταξίδι με δύο ώρες ανανμονή στην Ντόχα και αντίστοιχα στο γυρισμό 2 ώρες παραμονή έχω στην Ντόχα φεύγω από ΒΚΚ Παρασκευή 26 Μαρτίου 8:00 το πρωί και φτάνω την ίδια μέρα το απογευματάκι Αθήνα και έχω όλο το ΣΚ για να συνέλθω στην Αθήνα πριν πάω δουλειά τη Δευτέρα, σε αυτό που έχεις δίκιο όμως είναι στο ξενέρωμα της τελευταίας βραδυάς που πρέπει να ξυπνήσεις 5:30-6:00 το πρωί για να πετάξεις στις 8:00 (ελπίζω να έχω φορτώσει κάποια από προηγούμενες μέρες γιατί δεν λέει τελευταία βραδυά και short time)
Παιδιά καλύτερη ανταπόκριση έχει η Γκαλφ φέυγεις από ελλάδα μεσημέρι, φτάνεις μπανγκοκ προωϊ κατά τις οκτώ, άρα στην πόλη κατά τις δέκα με διατυπώσεις κλπ, και στην επιστροφή φεύγει οκτώ το βράδυ, με άφιξη Αθηνα κατά τις πέντε με έξι το πρωί.