Ειπα να ανοιξω ενα θεμα και να συζηταμε για αυτοκινητα.
να βαζετε νεα απο το χωρο της αυτοκινησης και να σχολιαζουμε
και οτι αλλο εχει σχεση με το αυτοκινητο.
Τυφλος εισαι?
Δεν ειδες πως υπαρχει παρομοιο θεμα?
Συγχωνευστε το κι αυτο............
Ειπα να ανοιξω ενα θεμα και να συζηταμε για αυτοκινητα.
να βαζετε νεα απο το χωρο της αυτοκινησης και να σχολιαζουμε
και οτι αλλο εχει σχεση με το αυτοκινητο.
οτι πληρωνεις παιρνεις φιλε..το πεζο για τα χρηματα του(καμια 12αρα χιλιαδες) μπορει να χει και μια χαρα κιβωτιο..
αμαξι κοντα στα 30χιλιαρικα ομως να μην εχει ενα κιβωτιο αναλογο,δε νοειται πως να γινει..
και η μαλακια ηταν πως θα παιρνα το dsg,αλλα επρεπε να περιμενω 4 μηνες επιπλεον...![]()
![]()
κρατάει το golf 6άρι κιβώτιο ή είναι όπως η αποτυχία το stilo;το 6αρι golf ειναι για τον πουτσο?
dsg κιβωτιο ποιος εχει καλυτερο?
κρατάει το golf 6άρι κιβώτιο ή είναι όπως η αποτυχία το stilo;
μου ακούγεται υπερβολικό πολύ το 6άρι για τόσο αδύναμο αυτοκίνητο
το στιλο(οχι το αμπαρθ),εκανε το ο-100 σε 12" ρε...κρατάει το golf 6άρι κιβώτιο ή είναι όπως η αποτυχία το stilo;
μου ακούγεται υπερβολικό πολύ το 6άρι για τόσο αδύναμο αυτοκίνητο
+1ΑΝΑΠΟΔΑ τα λες .
ΤΟ 6άρι , 7άρι ... και πάει λέγοντας κιβώτιο , αν έχει σωστή κλιμάκωση , ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ το αυτοκίνητο να αποδώσει τα μέγιστα .
Απλά , γιατί θα εκμεταλλεύεται ΚΆΘΕ ΙΧΝΟΣ ροπής ανά πάσα στιγμή .
ναι και βοηθάνε και τα συνεργεία να μην κλείσουν.ΑΝΑΠΟΔΑ τα λες .
ΤΟ 6άρι , 7άρι ... και πάει λέγοντας κιβώτιο , αν έχει σωστή κλιμάκωση , ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ το αυτοκίνητο να αποδώσει τα μέγιστα .
Απλά , γιατί θα εκμεταλλεύεται ΚΆΘΕ ΙΧΝΟΣ ροπής ανά πάσα στιγμή .
έπιασα στα χέρια μου κάποτε το stilo 1.6 απλό με 6άρι κιβώτιο και ήταν ότι χειρότερο.το στιλο(οχι το αμπαρθ),εκανε το ο-100 σε 12" ρε...
το εξαρια του wv group με τους 180 και τους 200 kanoyn to 0-100" σε 7!!!!..
σε σχεση με το μεσο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορα...
βεβαια εχθρος του γρηγορου ειναι το γρηγοροτερο...+1
αυτοι εχουν και κανα τριχιλιαρο κυβικα να παιζουν...αλλά είναι χαζοί αυτοί με τα 300+ άλογα στο αυτοκίνητό τους και 6άρι κιβώτιο, έπρεπε να έχουν τουλάχιστον καμια 15αριά.
το στιλο το 1600αρι ειναι ταφος...το παμε..έπιασα στα χέρια μου κάποτε το stilo 1.6 απλό με 6άρι κιβώτιο και ήταν ότι χειρότερο.
δεν είναι νταλίκα να χρειάζεται να τραβήξει 40 τόνους για να θέλει ροπή, απλά το βλέπω σαν υπερβολή ακόμα και σε αυτοκίνητα μέχρι 200-250 άλογα.
καλά για όσα είναι κάτω από 150 δεν το συζητώ.
ναι και βοηθάνε και τα συνεργεία να μην κλείσουν.
φαντάσου πόσο κακό κάνουν οι κοντές σχέσεις μέσα στην πόλη στο δίσκο-πλατό.
αλλά είναι χαζοί αυτοί με τα 300+ άλογα στο αυτοκίνητό τους και 6άρι κιβώτιο, έπρεπε να έχουν τουλάχιστον καμια 15αριά.
τα αμαξια πλεον εχουν γινει σουπα.....αν μπορουσαμε να φερουμε ανετα και απο το εξωτερικο....χειροτερα και απο την Γερμανια θα χαμε γινει...το πιστευω αυτο....!
τωρα θελουν τα τελη να τα βαλουν στην βενζινη....καποιους τους συμφερει καποιους ΟΧΙ!!!
σε οτι εχει να κανει με τελη ασφαλιστρα κλπ κλπ (για ενα καλο αυτοκινητο-ακριβο) ενα θα πω......τα μεταξωτα βρακια ειναι για μεταξωτους κωλους!!
ετσι απλα!!
λογω οτι τα κυβικα δεν περπατανε στην Ελλαδα.....(οχι οτι περπατησανε και ποτε,εξω ολλοι ξερουμε τι κυβικα παιζουνε)....οποτε γκαζι με λιγα κυβικα πως θα βγαλουμε και για πιο λιγα τελη-ασφαλιστρα????
βαζοντας τουρμπινα,ανεβαζοντας τα αλογα....οποτε καταληγουμε να χουμε ενα αυτοκινητο 1.4 Τurbo με 160-180 π.χ. αλογα......μικροζωια του κινητηρα....! ετσι απλα!!
εχω κανει ταξιδια....(απειρα) ειχα περιοδους που κανα 7.500 χλ στον 1.5 μηνα....με διαφορα αυτοκινητα...απο saxo vts rover 2.0T mexri και mercedes....! με ολλα μια χαρα πηγαμε....το θεμα ειναι πως πηγαμε...τι κεφαλι καναμε....τι ανεσεις ειχαμε....! η μερσεντα ειναι ταξιδιαρα με ολλα της τα λουξ μεσα με τα γκαζια της κλπ κλπ.....τωρα αν την εχεις και για καθημερινη χρηση και δεν σε νοιαζει οικονομικα....αλλο θεμα αυτο...!
το καθε τι ειναι για συγκεκριμενη χρηση!!
απλα δεν μπορω να βλεπω ανθρωπους να παιρνουν audi tt με 40.000 + ευρω και να βγαζουν 800-900 ευρω και στην κυριολεξια ΟΛΛΑ τους τα λεφτα να τα δινουν σε λαστιχα σερβις ΔΟΣΕΙΣ και να κινδυνευει να τους το παρει και η ΤΡΑΠΕΖΑ....Οκ ο καθενας τα τρωει εκει που θελει...αλλα σε λογικα πλαισια...! δεν θα ζω μια ζωη για να δουλευω...αλλα ουτε και για ενα αμαξι...! να μην μπορω να παω και ενα ΣΚ καπου...!
ποιος δεν θελει το καλο? ειτε αμαξι...ειτε κοτερο...ειτε μεζονετα με πισινα...!
η κολώνια που προκαλεί εντύπωση στις γυναίκες μπαίνει και σε κουβάδες, από εποχής turbo uno/tipo, μετά saxo vts, 106 rallye, κ.ο.κ.παιρνουνε ακριβα αυτοκινητα για μοστρα να ψαρωνει το γκομενακι οτι αυτος εχει λεφτα και να πηδαει ο αλλος το γκομενακι.
ΠΛΕΟΝ μπορεις να παρεις πολυ καλο αυτοκινητο και να ναι και μεταχειρισμενο,παιρνουνε ακριβα αυτοκινητα για μοστρα να ψαρωνει το γκομενακι οτι αυτος εχει λεφτα και να πηδαει ο αλλος το γκομενακι.
επειδή όπως θα διαβάσεις και μερικοί εδώ μέσα, οδηγούν έτσι ώστε για να νιώσουν την ψευδαίσθηση ότι έχουν μεγάλα αρχίδια.Τώρα τελευταία βλέπω συνεχώς τρακαρισμένα Smart.
Είναι αλήθεια απορίας άξιος ο τρόπος με τον οποίο οδηγούνται αυτά τα αυτοκινητάκια από ένα μεγάλο –εως πολύ μεγάλο - ποσοστό των κατόχων τους.
Πήραν το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης και το έχουν μετατρέψει σε καραγκιοζάκο των δρόμων με τεράστια λάστιχα και χαμηλωμένα αμορτισέρ. Αλήθεια ό κάτοχος του Smart που μου άναβε φώτα στην Αττική οδό και ενώ πήγαινα με 130 τι ήθελε να αποδείξει? Έκανα βέβαια αμέσως δεξιά αρνούμενος να ασχοληθώ με άτομα που εκδηλώνουν τις συμπλεγματικές τους ιδιαιτερότητες μέσα από το αυτοκινητάκι τους.
Και σε τελική ανάλυση αφού τους αρέσει ή σπορ οδήγηση και η ταχύτητα γιατί δεν επιλέγουν ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο παρά επιλέγουν ένα αυτοκινητάκι που με τον τρόπο που το οδηγούν μετά από 50000 χλμ είναι για πέταμα??
Με 15.000 (χοντρικα λεω εγω) παιρνεις ενα corsa-swift κλπ κλπ!
ενω εως 17.000...μπορεις να παρεις μεχρι και BMW-mercedes!
πας και παιρνεις ενα Bmw E46 cabrio.......και εισαι.....καβλα!
οχι για μοστρα,αυτο το παιρνεις γιατι το χεις γουστο-μερακι!
δεν γυγκρινεται με κανενα bravo-punto-saxo-corsa-C4-207-rallye-megane cabrio και αλλα πολλα!
και βαζω και ενα να γουσταρουμε!!