Νέα

Συζήτηση περί αυτοκίνητων

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Ειπα να ανοιξω ενα θεμα και να συζηταμε για αυτοκινητα.
να βαζετε νεα απο το χωρο της αυτοκινησης και να σχολιαζουμε
και οτι αλλο εχει σχεση με το αυτοκινητο.

Τυφλος εισαι?

Δεν ειδες πως υπαρχει παρομοιο θεμα?

Συγχωνευστε το κι αυτο............

 
OP
OP
TERMINATOR_1983

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.372
Like
151
Πόντοι
16
οτι πληρωνεις παιρνεις φιλε..το πεζο για τα χρηματα του(καμια 12αρα χιλιαδες) μπορει να χει και μια χαρα κιβωτιο..
αμαξι κοντα στα 30χιλιαρικα ομως να μην εχει ενα κιβωτιο αναλογο,δε νοειται πως να γινει..
και η μαλακια ηταν πως θα παιρνα το dsg,αλλα επρεπε να περιμενω 4 μηνες επιπλεον... :headbang: :headbang:

εχω το 1400cc 75ps αστα πιο αργο και απο replay
το μονο καλο ειναι δεν μου εχει βγαλει σοβαρα προβλήματα
και στις στροφες απλως μπενει σαν τρενακι γαλλος ειναι αυτος.

αν μενεις σε αθηνα επρεπε να πάρεις dsg ετσι που έγινε η αθηνα τωρα με τα 20 πηγαινουνε
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
το 6αρι golf ειναι για τον πουτσο?
dsg κιβωτιο ποιος εχει καλυτερο?
κρατάει το golf 6άρι κιβώτιο ή είναι όπως η αποτυχία το stilo;
μου ακούγεται υπερβολικό πολύ το 6άρι για τόσο αδύναμο αυτοκίνητο
 

Novoselac

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2009
Μηνύματα
820
Κριτικές
4
Like
90
Πόντοι
6
κρατάει το golf 6άρι κιβώτιο ή είναι όπως η αποτυχία το stilo;
μου ακούγεται υπερβολικό πολύ το 6άρι για τόσο αδύναμο αυτοκίνητο

ΑΝΑΠΟΔΑ τα λες .
ΤΟ 6άρι , 7άρι ... και πάει λέγοντας κιβώτιο , αν έχει σωστή κλιμάκωση , ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ το αυτοκίνητο να αποδώσει τα μέγιστα .
Απλά , γιατί θα εκμεταλλεύεται ΚΆΘΕ ΙΧΝΟΣ ροπής ανά πάσα στιγμή .
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
κρατάει το golf 6άρι κιβώτιο ή είναι όπως η αποτυχία το stilo;
μου ακούγεται υπερβολικό πολύ το 6άρι για τόσο αδύναμο αυτοκίνητο
το στιλο(οχι το αμπαρθ),εκανε το ο-100 σε 12" ρε...
το εξαρια του wv group με τους 180 και τους 200 kanoyn to 0-100" σε 7!!!!..
σε σχεση με το μεσο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορα...
βεβαια εχθρος του  γρηγορου ειναι το γρηγοροτερο...
ΑΝΑΠΟΔΑ τα λες .
ΤΟ 6άρι , 7άρι ... και πάει λέγοντας κιβώτιο , αν έχει σωστή κλιμάκωση , ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ το αυτοκίνητο να αποδώσει τα μέγιστα .
Απλά , γιατί θα εκμεταλλεύεται ΚΆΘΕ ΙΧΝΟΣ ροπής ανά πάσα στιγμή .
+1
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
ΑΝΑΠΟΔΑ τα λες .
ΤΟ 6άρι , 7άρι ... και πάει λέγοντας κιβώτιο , αν έχει σωστή κλιμάκωση , ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ το αυτοκίνητο να αποδώσει τα μέγιστα .
Απλά , γιατί θα εκμεταλλεύεται ΚΆΘΕ ΙΧΝΟΣ ροπής ανά πάσα στιγμή .
ναι και βοηθάνε και τα συνεργεία να μην κλείσουν.
φαντάσου πόσο κακό κάνουν οι κοντές σχέσεις μέσα στην πόλη στο δίσκο-πλατό.
αλλά είναι χαζοί αυτοί με τα 300+ άλογα στο αυτοκίνητό τους και 6άρι κιβώτιο, έπρεπε να έχουν τουλάχιστον καμια 15αριά.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
το στιλο(οχι το αμπαρθ),εκανε το ο-100 σε 12" ρε...
το εξαρια του wv group με τους 180 και τους 200 kanoyn to 0-100" σε 7!!!!..
σε σχεση με το μεσο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορα...
βεβαια εχθρος του  γρηγορου ειναι το γρηγοροτερο...+1
έπιασα στα χέρια μου κάποτε το stilo 1.6 απλό με 6άρι κιβώτιο και ήταν ότι χειρότερο.
δεν είναι νταλίκα να χρειάζεται να τραβήξει 40 τόνους για να θέλει ροπή σε συγκεκριμένες στροφές, απλά το βλέπω σαν υπερβολή ακόμα και σε αυτοκίνητα μέχρι 200-250 άλογα.
καλά για όσα είναι κάτω από 150 δεν το συζητώ.
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
αλλά είναι χαζοί αυτοί με τα 300+ άλογα στο αυτοκίνητό τους και 6άρι κιβώτιο, έπρεπε να έχουν τουλάχιστον καμια 15αριά.
αυτοι εχουν και κανα τριχιλιαρο κυβικα να παιζουν...
δεν ειναι 1200αρια και 1400αρια..
έπιασα στα χέρια μου κάποτε το stilo 1.6 απλό με 6άρι κιβώτιο και ήταν ότι χειρότερο.
δεν είναι νταλίκα να χρειάζεται να τραβήξει 40 τόνους για να θέλει ροπή, απλά το βλέπω σαν υπερβολή ακόμα και σε αυτοκίνητα μέχρι 200-250 άλογα.
καλά για όσα είναι κάτω από 150 δεν το συζητώ.
το στιλο το 1600αρι ειναι ταφος...το παμε..
οσο αφορα τα κιβωτια,δεν παιζουν τοσο ρολο οι ιπποι,αλλα κυριως ο κιβισμος οπως σου πα...
το 1400αρι τουρμπο,αν θελει ναι αξιοπρεπες δε γινεται να μην εχει 6αρι..τι να γινει..κερδιζει δυναμη χανει σε αξιοπιστια και φθορα...
ή εισαι αυτης της σχολης ή πας και παιρνεις ατμοσφαιρα 2.500cc και τελειωνεις...(με οτι συνεπαγεται αυτο για τα τελη,τα ασφαλιστρα κλπ)...
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα πρέπει να δω τις καμπύλες ροπής και με τα 2 κιβώτια.
αλλά και πάλι πόσες στροφές λιγότερες να κερδίζουν σε κάθε αλλαγή ταχύτητας;
πόσο χαμηλά να ροπάρει ένα 1400 τούρμπο
:/ έχω τις επιφυλάξεις μου για αυτά
 

Novoselac

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2009
Μηνύματα
820
Κριτικές
4
Like
90
Πόντοι
6
ναι και βοηθάνε και τα συνεργεία να μην κλείσουν.
φαντάσου πόσο κακό κάνουν οι κοντές σχέσεις μέσα στην πόλη στο δίσκο-πλατό.
αλλά είναι χαζοί αυτοί με τα 300+ άλογα στο αυτοκίνητό τους και 6άρι κιβώτιο, έπρεπε να έχουν τουλάχιστον καμια 15αριά.

πάμε πάλι από την αρχή γιά να γίνει κατανοητό :
Αν έχεις 800 αλόγατα , στομπούτσο σου τα εξάρια και τα οχτάρια . Έχεις σαράντα τόνους ροπής κι απο δω παν κι αλλοι .
Αν έχεις ένα πτωχό πλη τίμιο 1000άρι και θες να το ξεζουμίσεις , ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα έχεις πολλές σχέσεις γιά να μπορέσεις να πετύχεις ΤΙΣ καλλιστες δυνατες επιδοσεις .
ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ , όταν κυνηγάς επιδόσεις , αυτό συμβαίνει ΠΑΝΤΟΥ ( οι επιλογές κιβωτίων πολλών σχέσεων , ασχέτως δύναμης κινητήρα ) .  
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
τα αμαξια πλεον εχουν γινει σουπα.....αν μπορουσαμε να φερουμε ανετα και απο το εξωτερικο....χειροτερα και απο την Γερμανια θα χαμε γινει...το πιστευω αυτο....!
τωρα θελουν τα τελη να τα βαλουν στην βενζινη....καποιους τους συμφερει καποιους ΟΧΙ!!!
σε οτι εχει να κανει με τελη ασφαλιστρα κλπ κλπ (για ενα καλο αυτοκινητο-ακριβο) ενα θα πω......τα μεταξωτα βρακια ειναι για μεταξωτους κωλους!!
ετσι απλα!!
λογω οτι τα κυβικα δεν περπατανε στην Ελλαδα.....(οχι οτι περπατησανε και ποτε,εξω ολλοι ξερουμε τι κυβικα παιζουνε)....οποτε γκαζι με λιγα κυβικα πως θα βγαλουμε και για πιο λιγα τελη-ασφαλιστρα????
βαζοντας τουρμπινα,ανεβαζοντας τα αλογα....οποτε καταληγουμε να χουμε ενα αυτοκινητο 1.4 Τurbo με 160-180 π.χ. αλογα......μικροζωια του κινητηρα....! ετσι απλα!!

εχω κανει ταξιδια....(απειρα) ειχα περιοδους που κανα 7.500 χλ στον 1.5 μηνα....με διαφορα αυτοκινητα...απο saxo vts rover 2.0T mexri και mercedes....! με ολλα μια χαρα πηγαμε....το θεμα ειναι πως πηγαμε...τι κεφαλι καναμε....τι ανεσεις ειχαμε....! η μερσεντα ειναι ταξιδιαρα με ολλα της τα λουξ μεσα με τα γκαζια της κλπ κλπ.....τωρα αν την εχεις και για καθημερινη χρηση και δεν σε νοιαζει οικονομικα....αλλο θεμα αυτο...!
το καθε τι ειναι για συγκεκριμενη χρηση!!
απλα δεν μπορω να βλεπω ανθρωπους να παιρνουν audi tt με 40.000 + ευρω και να βγαζουν 800-900 ευρω και στην κυριολεξια ΟΛΛΑ τους τα λεφτα να τα δινουν σε λαστιχα σερβις ΔΟΣΕΙΣ και να κινδυνευει να τους το παρει και η ΤΡΑΠΕΖΑ....Οκ ο καθενας τα τρωει εκει που θελει...αλλα σε λογικα πλαισια...! δεν θα ζω μια ζωη για να δουλευω...αλλα ουτε και για ενα αμαξι...! να μην μπορω να παω και ενα ΣΚ καπου...!
ποιος δεν θελει το καλο? ειτε αμαξι...ειτε κοτερο...ειτε μεζονετα με πισινα...!
 
OP
OP
TERMINATOR_1983

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.372
Like
151
Πόντοι
16
τα αμαξια πλεον εχουν γινει σουπα.....αν μπορουσαμε να φερουμε ανετα και απο το εξωτερικο....χειροτερα και απο την Γερμανια θα χαμε γινει...το πιστευω αυτο....!
τωρα θελουν τα τελη να τα βαλουν στην βενζινη....καποιους τους συμφερει καποιους ΟΧΙ!!!
σε οτι εχει να κανει με τελη ασφαλιστρα κλπ κλπ (για ενα καλο αυτοκινητο-ακριβο) ενα θα πω......τα μεταξωτα βρακια ειναι για μεταξωτους κωλους!!
ετσι απλα!!
λογω οτι τα κυβικα δεν περπατανε στην Ελλαδα.....(οχι οτι περπατησανε και ποτε,εξω ολλοι ξερουμε τι κυβικα παιζουνε)....οποτε γκαζι με λιγα κυβικα πως θα βγαλουμε και για πιο λιγα τελη-ασφαλιστρα????
βαζοντας τουρμπινα,ανεβαζοντας τα αλογα....οποτε καταληγουμε να χουμε ενα αυτοκινητο 1.4 Τurbo με 160-180 π.χ. αλογα......μικροζωια του κινητηρα....! ετσι απλα!!

εχω κανει ταξιδια....(απειρα) ειχα περιοδους που κανα 7.500 χλ στον 1.5 μηνα....με διαφορα αυτοκινητα...απο saxo vts rover 2.0T mexri και mercedes....! με ολλα μια χαρα πηγαμε....το θεμα ειναι πως πηγαμε...τι κεφαλι καναμε....τι ανεσεις ειχαμε....! η μερσεντα ειναι ταξιδιαρα με ολλα της τα λουξ μεσα με τα γκαζια της κλπ κλπ.....τωρα αν την εχεις και για καθημερινη χρηση και δεν σε νοιαζει οικονομικα....αλλο θεμα αυτο...!
το καθε τι ειναι για συγκεκριμενη χρηση!!
απλα δεν μπορω να βλεπω ανθρωπους να παιρνουν audi tt με 40.000 + ευρω και να βγαζουν 800-900 ευρω και στην κυριολεξια ΟΛΛΑ τους τα λεφτα να τα δινουν σε λαστιχα σερβις ΔΟΣΕΙΣ και να κινδυνευει να τους το παρει και η ΤΡΑΠΕΖΑ....Οκ ο καθενας τα τρωει εκει που θελει...αλλα σε λογικα πλαισια...! δεν θα ζω μια ζωη για να δουλευω...αλλα ουτε και για ενα αμαξι...! να μην μπορω να παω και ενα ΣΚ καπου...!
ποιος δεν θελει το καλο? ειτε αμαξι...ειτε κοτερο...ειτε μεζονετα με πισινα...!

παιρνουνε ακριβα αυτοκινητα για μοστρα να ψαρωνει το γκομενακι οτι αυτος εχει λεφτα και να πηδαει ο αλλος το γκομενακι.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
παιρνουνε ακριβα αυτοκινητα για μοστρα να ψαρωνει το γκομενακι οτι αυτος εχει λεφτα και να πηδαει ο αλλος το γκομενακι.
η κολώνια που προκαλεί εντύπωση στις γυναίκες μπαίνει και σε κουβάδες, από εποχής turbo uno/tipo, μετά saxo vts, 106 rallye, κ.ο.κ.
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
παιρνουνε ακριβα αυτοκινητα για μοστρα να ψαρωνει το γκομενακι οτι αυτος εχει λεφτα και να πηδαει ο αλλος το γκομενακι.
ΠΛΕΟΝ μπορεις να παρεις πολυ καλο αυτοκινητο και να ναι και μεταχειρισμενο,
ΑΠΛΑ τι γινεται...?οταν εχεις 15εως17.000 μπαινει το διλημα του καινουριου!
μαλακιες του στυλ...θα τ χει κατσει ο δικος μου κωλος πρωτος...αυτα ειναι
μυαλα του '60!Με 15.000 (χοντρικα λεω εγω) παιρνεις ενα corsa-swift κλπ κλπ!
ενω εως 17.000...μπορεις να παρεις μεχρι και BMW-mercedes! τωρα αν καποιοι με
σχολιασουν....στα @@@@@@@@ μου....ουτουσιαλως θα το κανουν....λογω ζηλιας..!
εδω με καλο μουνι εισαι και λενε που το βρηκες?ή οτι ειναι για τα φραγκα σου!
αν ειναι καμια μετρια.....ε και πολυ του ειναι!
Ξερω περιπτωσεις οπου ο κολητος μου για original φαναρι (κοματι) εδωσε 60 ευρω        (επειδη ειναι και Ιαπωνκο)
και με 40 στην opel αλλος πηρε ολλο το φαναρι! ποσο ανθεκτικο-καλο-αξια μεταπωλησης
εχει ενα ΒΜW π.χ. και ποσο εχει ενα φτηνο-ψευτικο π.χ. C3 corsa 207 κλπ κλπ!!!!!
ετσι απλα! απλα θελει τρομερα καλο ψαξιμο για να παρεις μεταχειρισμενο!
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
πας και παιρνεις ενα Bmw E46 cabrio.......και εισαι.....καβλα!
οχι για μοστρα,αυτο το παιρνεις γιατι το χεις γουστο-μερακι!
δεν γυγκρινεται με κανενα bravo-punto-saxo-corsa-C4-207-rallye-megane cabrio και αλλα πολλα! τρως πολλα! εσυ και καμια μερσεντα παιζετε μπαλα!!
ετσι απλα!!

και βαζω και ενα να γουσταρουμε!!
αντε γειααααααααααααααααααααα!
 

Συνημμένα

  • 0966145845.jpg
    0966145845.jpg
    70,4 KB · Εμφανίσεις: 69

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
34
Πόντοι
16
Τώρα τελευταία βλέπω συνεχώς τρακαρισμένα Smart.
Είναι αλήθεια απορίας άξιος ο τρόπος με τον οποίο οδηγούνται αυτά τα αυτοκινητάκια από ένα μεγάλο –εως πολύ μεγάλο -  ποσοστό των κατόχων τους.
Πήραν το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης και το έχουν μετατρέψει σε καραγκιοζάκο των δρόμων με τεράστια λάστιχα και χαμηλωμένα αμορτισέρ. Αλήθεια ό κάτοχος του Smart που μου άναβε φώτα στην Αττική οδό και ενώ πήγαινα με 130 τι ήθελε να αποδείξει? Έκανα βέβαια αμέσως δεξιά αρνούμενος να ασχοληθώ με άτομα που εκδηλώνουν τις συμπλεγματικές τους ιδιαιτερότητες μέσα από το αυτοκινητάκι τους.
Και σε τελική ανάλυση αφού τους αρέσει ή σπορ οδήγηση και η ταχύτητα γιατί δεν επιλέγουν ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο παρά επιλέγουν ένα αυτοκινητάκι που με τον τρόπο που το οδηγούν μετά από 50000 χλμ είναι για πέταμα??   
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
Τώρα τελευταία βλέπω συνεχώς τρακαρισμένα Smart.
Είναι αλήθεια απορίας άξιος ο τρόπος με τον οποίο οδηγούνται αυτά τα αυτοκινητάκια από ένα μεγάλο –εως πολύ μεγάλο -  ποσοστό των κατόχων τους.
Πήραν το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης και το έχουν μετατρέψει σε καραγκιοζάκο των δρόμων με τεράστια λάστιχα και χαμηλωμένα αμορτισέρ. Αλήθεια ό κάτοχος του Smart που μου άναβε φώτα στην Αττική οδό και ενώ πήγαινα με 130 τι ήθελε να αποδείξει? Έκανα βέβαια αμέσως δεξιά αρνούμενος να ασχοληθώ με άτομα που εκδηλώνουν τις συμπλεγματικές τους ιδιαιτερότητες μέσα από το αυτοκινητάκι τους.
Και σε τελική ανάλυση αφού τους αρέσει ή σπορ οδήγηση και η ταχύτητα γιατί δεν επιλέγουν ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο παρά επιλέγουν ένα αυτοκινητάκι που με τον τρόπο που το οδηγούν μετά από 50000 χλμ είναι για πέταμα??   
επειδή όπως θα διαβάσεις και μερικοί εδώ μέσα, οδηγούν έτσι ώστε για να νιώσουν την ψευδαίσθηση ότι έχουν μεγάλα αρχίδια.
με αυτό το κριτήριο αγοράζουν και αυτοκίνητα.
γελάς μόνο και μόνο όταν τους ακούς να καμαρώνουν σαν γύφτικα σκεπάρνια.
 

Επισκέπτης
Με 15.000 (χοντρικα λεω εγω) παιρνεις ενα corsa-swift κλπ κλπ!
ενω εως 17.000...μπορεις να παρεις μεχρι και BMW-mercedes!


πας και παιρνεις ενα Bmw E46 cabrio.......και εισαι.....καβλα!
οχι για μοστρα,αυτο το παιρνεις γιατι το χεις γουστο-μερακι!
δεν γυγκρινεται με κανενα bravo-punto-saxo-corsa-C4-207-rallye-megane cabrio και αλλα πολλα!
και βαζω και ενα να γουσταρουμε!!

Αυτό που εβαλες δεν είναι οποιοδήποτε Ε46 cabrio.Είναι Μ3 E46 cabrio...
Καμία σχέση με τα μπουρδέλα 320 της ίδιας σειράς ...
(για κάτω από 320 δεν συζητάμε , το να τα χαρακτηρίσεις μπουρδέλα είναι προσβλητικό για τα μπουρδέλα , καραβάνες είναι )

Και με 17.000€ δεν παίρνεις Ε46 Μ3 cabrio γνήσιο.
Ουτε καν μπουρδέλο μετατροπή δεν παίρνεις.
 

deker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2008
Μηνύματα
10.597
Like
5
Πόντοι
166
εγω παντως αυτο που εχω δεν το αλλαζω με την καμια...α3 1,8t με προγραμμα στα 211 αλογα.κ μιλαω για το τελευταιο α3 οχι με το πολυ τελευταιο φεις λιφτ αλλα με την μασκα την ολοκληρη...
εξωτερικα δεν μ αρεσει η καγκουρια,μεχρι ξενον φωτα κ τα διακριτικα της sline εχω....
 

Επισκέπτης
Με αλλαγή τουρμπίνας+έμβολα+μπιέλες+ιντερκούλερ+εξάτμιση  πας για πλάκα 280 άλογα με αξιοπιστία.

To TTS μου με πρόγραμμα πήγε από 270->340 χαλαρά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom