Νέα

Σκοτώθηκε ο Παντελής Παντελίδης – Θανατηφόρο τροχαίο στη Βουλιαγμένης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα JOULIANI
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 217K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
ναι λέμε

ο τύπος πούλαγε έρωτες και πιρφορίες και μετά έκανε παρτούζες με καραμέλες και κοκα κολα

και αγοράζανε οι μαλάκες τα πιρφοροτράγουδά του

γενικα τωρα λες
η συγκεκριμενα στο συμβαν
?

 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
Ο τύπος που άκουγε καζαντζίδη και έκλεγε στα ορυχεία του βελγίου - έχοντας την φωτογραφία του στελάρα μαζί με αυτή της μάνας του στο εικονοστάσι - έχει από ηθικής άποψης πολύ μεγαλύτερο βάρος ώς ακροατής από τον τύπο που επειδή άκουσε ότι η 9η του μπετόβεν είναι ένα από τα αριστουργήματα της δυτικής μουσικής έχει αγοράσει όλες τις εκτελέσεις της ΕΑΝ αυτός αδυνατεί να την αναλύσει μουσικολογικά και να κινητοποιηθεί συναισθηματικά από αυτή.

Δεν θα μπορούσε να γραφτεί καλύτερα.
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
ναι λέμε

ο τύπος πούλαγε έρωτες και πιρφορίες και μετά έκανε παρτούζες με καραμέλες και κοκα κολα

και αγοράζανε οι μαλάκες τα πιρφοροτράγουδά του

να σου πω κατι
αυτοι που αγοραζανε /ακουγανε τα τραγουδια του δεν θα θελανε να κανουν την ιδια ζωη πιστευεις??
εγω δεν ξερω κατα ποσο ο ορος πιρφοροτραγουδα δειχνει και σταση ζωης
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
τις κανανε φαρσα τι παιχτηκε ?

Πέρα από το παράλογο του πράγματος ...

Κάνε στοπ καρέ στην φωτογραφία του υποτιθέμενου David Gilmour που δείχνει η τσουλάρα και σύγκρινε την με το πώς ήταν ο τύπος το 2015 ...

URL]]
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
Πέρα από το παράλογο του πράγματος ...

Κάνε στοπ καρέ στην φωτογραφία του υποτιθέμενου David Gilmour που δείχνει η τσουλάρα και σύγκρινε την με το πώς ήταν ο τύπος το 2015 ...

http://[URL unfurl="true"]www.mojo4music.com/media/2015/08/davidgilmour2015-770.jpg[/img[/URL]]
[/quote]

δηλαδη μιλαμε οτι αυτη δεν πρεπει να ξαναβγει στην τηλεοραση αν εκανε κατι τετοιο ηθελημενα
οχι απλα παραπλανηση οι τυποι θελουν  :s&m_1:
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
8
Like
614
Πόντοι
326
Τι σχέση έχει η επαγγελματική επιτυχία με αυτό που αρέσει να ακούει η ψυχή σου?

συνηθως οι πιο επαγγελματικα καταρτημενοι εχουνε μεγαλυτερο επιπεδο μορφωσης και επιπεδου απο τους αγραμματους. αυτο απλα ειπα
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
Τι σχέση έχει η επαγγελματική επιτυχία με αυτό που αρέσει να ακούει η ψυχή σου?

Δείτε,

Άλλοι αρέσκονται στο να ακούν Φοιβο (σκέτο), και άλλοι αρέσκονται στο να ακούν Φοίβο Δεληβοριά. Και όπως πολύ εύστοχα έργαψε ο κ. Σέντρας "το ζήτημα είναι τι καταλαβαίνεις και τι νιώθεις από εκείνο που ακούς την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που το ακούς ... και κυρίως ΓΙΑΤΙ το ακούς ...". Ίσως λοιπόν και να προτιμάς τον έναν αντί του άλλου, με βάση τα βιώματά σου.

Ανεξάρτητα όμως από αυτό, υπάρχει και μια άλλη διάσταση. Συγκεκριμένοι στίχοι τραγουδιών, διαδάσκονται και από μόνοι τους ως ποιήματα σε διαφορες πανεπιστημιακές λογοτεχνικές έδρες. Όπως για παράδειγμα το: You Know I'm No Good της Amy Winehouse σε έδρα Νεοαγγλικής λογοτεχνίας καθώς και το: Χριστούγεννα του Φοίβου Δεληβοριά σε έδρα νεοελληνικης λογοτεχνίας. Το: Χριστούγεννα της Δεσποινας Βανδή, ας πούμε, δεν διδάσκεται.   :)
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
Δείτε,

Άλλοι αρέσκονται στο να ακούν Φοιβο (σκέτο), και άλλοι αρέσκονται στο να ακούν Φοίβο Δεληβοριά. Και όπως πολύ εύστοχα έργαψε ο κ. Σέντρας "το ζήτημα είναι τι καταλαβαίνεις και τι νιώθεις από εκείνο που ακούς την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που το ακούς ... και κυρίως ΓΙΑΤΙ το ακούς ...". Ίσως λοιπόν και να προτιμάς τον έναν αντί του άλλου, με βάση τα βιώματά σου.

Ανεξάρτητα όμως από αυτό, υπάρχει και μια άλλη διάσταση. Συγκεκριμένοι στίχοι τραγουδιών, διαδάσκονται και από μόνοι τους ως ποιήματα σε διαφορες πανεπιστημιακές λογοτεχνικές έδρες. Όπως για παράδειγμα το: You Know I'm No Good της Amy Winehouse σε έδρα Νεοαγγλικής λογοτεχνίας καθώς και το: Χριστούγεννα του Φοίβου Δεληβοριά σε έδρα νεοελληνικης λογοτεχνίας. Το: Χριστούγεννα της Δεσποινας Βανδή, ας πούμε, δεν διδάσκεται.   :)

σε οσες εδρες και αν διδασκεται
αν δεν το χορεψεις με το γκομενακι δεν γινεται τοποτα
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
8
Like
614
Πόντοι
326
To ζήτημα δεν είναι τι μουσική ακούς ... το ζήτημα είναι τι καταλαβαίνεις και τι νιώθεις από εκείνο που ακούς την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που το ακούς ... και κυρίως ΓΙΑΤΙ το ακούς ...

Από την άλλη βέβαια το τι υποκειμενικά νιώθει και ψάχνει ο Χ ακροατής δεν αποτελεί καθολικό κριτήριο της αξίας της Υ καλλιτεχνικής δημιουργίας.

πχ Ο τύπος που άκουγε καζαντζίδη και έκλεγε στα ορυχεία του βελγίου - έχοντας την φωτογραφία του στελάρα μαζί με αυτή της μάνας του στο εικονοστάσι - έχει από ηθικής άποψης πολύ μεγαλύτερο βάρος ώς ακροατής από τον τύπο που επειδή άκουσε ότι η 9η του μπετόβεν είναι ένα από τα αριστουργήματα της δυτικής μουσικής έχει αγοράσει όλες τις εκτελέσεις της ΕΑΝ αυτός αδυνατεί να την αναλύσει μουσικολογικά και να κινητοποιηθεί συναισθηματικά από αυτή.

Για μένα ο Παντελίδης ήταν ένας κακός τραγουδιστής που συνέθετε και στιγουργούσε κακά τραγούδια. Η ζωή, ο θάνατος και τα μετά του θανάτου του γεγονότα αποτελούν δε την τραγική επιτομή της απόλυτης νεοελληνικής ξεφτίλας ...

αν επρεπε να καταλαβαινουμε τι ακουμε τοτε η μαλακια δεν ειναι μονο στην Ελλαδα. ειναι διεθνες φαινομενο γιατι κανενας δεν καταλαβαινε αυτο το τραγουδι και ειναι το τραγουδι με τα περισσοτερα views ever sto youtube !


 

SuperMario

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.162
Like
0
Πόντοι
16
συνηθως οι πιο επαγγελματικα καταρτημενοι εχουνε μεγαλυτερο επιπεδο μορφωσης και επιπεδου απο τους αγραμματους. αυτο απλα ειπα

Φίλε δεν απάντησα σε όλο το προηγούμενο σου μήνυμα γιατί εξέφραζες προσωπική άποψη. Εγώ από την μεριά μου όσους επιτυχημένους και σπουδαγμένους ξέρω ακούνε πολλά ήδη μουσικής, κλείνουν περισσότερο προς κάποια συγκεκριμένη κατηγορια, όχι όμως την ίδια, γενικά ακούνε πολλά είδη.

Τώρα αυτό, ότι οι μορφωμένοι ακούνε υποτίθεται κάποια ανώτερη μουσική σε σχέση με τα χτωχαδακια δεν το έχω διαβάσει ποτε, υπάρχει κάποια ερευνα?
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
Πηγή: Ελένη Γήρα – «Πριν»

Ο πρώτος σούπερσταρ της μετα-δισκογραφικής εποχής

Η μεγάλη απήχηση του αδικοχαμένου Παντελή Παντελίδη στη νεολαία, σε εργατικά και μικροαστικά στρώματα δείχνει την άβυσσο που χωρίζει το λεγόμενο έντεχνο τραγούδι από τα ποικίλα εφήμερα σουξέ, δείχνει πόσο γκετοποιημένη είναι η ευαισθησία της Αριστεράς.

Ο ηθοποιός Χάρισον Φορντ είχε κάποτε πει, ότι «όταν πεθάνει, δεν θα τον θυμούνται για τις ερμηνείες του, αλλά για τα εκατομμύρια εισιτήρια που έκοψε και τους τόνους ποπ-κορν που πούλησε το όνομά του». Στην περίπτωση του τραγικού θανάτου του 33χρονου Παντελή Παντελίδη τα περισσότερα αφιερώματα δεν εστίασαν στα τραγούδια και τους στίχους του τραγουδοποιού αλλά στους τόνους λουλουδιών που έπεσαν στα πόδια του, στην πίστα.

Ο Παντελίδης ήταν ο πιο πετυχημένος τραγουδιστής στην Ελλάδα της τελευταίας δεκαετίας και ο πρώτος σούπερσταρ της μετα-δισκογραφικής (και μνημονιακής) εποχής. Η ιδιαιτερότητά του έγκειται στο ότι δεν έγινε διάσημος μέσα από τη διαφήμιση, ούτε από κάποιο τηλεοπτικό «τάλεντ σόου», ούτε από συναυλίες, ούτε από τις δισκογραφικές εταιρείες. Είναι ο πρώτος καλλιτέχνης που έγινε διάσημος μέσα από τα ερασιτεχνικά βίντεο που ανέβασε στο Youtube το 2012.

Εκείνα τα πρώιμα κλιπάκια δείχνουν τον ίδιο σε ένα δωματιάκι, να γρατσουνάει μια κιθάρα και να τραγουδάει παραπονεμένα λόγια για το δράμα του χωρισμού και της ερωτικής απόρριψης. Η φωνή του και οι μουσικές φόρμες που τύλιγαν τους στίχους του δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, ωστόσο θα ήταν άδικο να μην του αναγνωρίσει κανείς μια αυθεντικότητα, έναν πόνο, μια αμεσότητα και ένα ταλέντο στη ρίμα.
Η συνέχεια γνωστή. Ο Παντελίδης παραιτείται από υπαξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού και στρέφεται στο νυχτοκάματο. Δεν δυσκολεύεται ιδιαίτερα να προσαρμοστεί στο νέο ρόλο του «τραγουδιστή της μεγάλης πίστας» αν και είναι φανερό ότι δεν είναι το στοιχείο του. Η επιτυχία που σημειώνουν τραγούδια του όπως «Δεν ταιριάζετε σου λέω», «Συνοδεύομαι» και «Γίνεται» τον μετατρέπουν σε λαϊκό φαινόμενο.

Λαϊκό παιδί ο Παντελίδης, ως προς τη φυσιογνωμία του και τη γλώσσα του σώματός του, ελαφρολαϊκά χαρακτηρίζονται τα τραγούδια του, λαϊκό ίνδαλμα ήταν ο άνθρωπος, όμως η λαϊκότητά του δεν ορίζεται με τους όρους τους παλιούς.

Στα νυχτερινά μαγαζιά που τραγουδούσε δεν έκαναν πάρτι τα ΕΑΑΚ και η ΠΚΣ αλλά η ΔΑΠ. Ο Τζίμης Πανούσης είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Είναι τραγικό και γελοίο από τη μια να σου αρέσει ο Παντελίδης και από την άλλη να έχεις πρόβλημα με το μνημόνιο».

Την τελευταία βδομάδα ο Παντελής Παντελίδης ξεσήκωσε θύελλα στα ΜΜΕ εξαιτίας των αμφιλεγόμενων στίχων ενός ακυκλοφόρητου τραγουδιού του που αναφερόταν και στην Κύπρο: «σαν σκάρτη γκόμενα, τριγυρνάς στα κατεχόμενα». Κύπριοι σχολιαστές χαρακτήρισαν προσβλητική για τη μνήμη των θυμάτων της εισβολής τη συνύπαρξη των λέξεων «γκόμενα» και «κατεχόμενα» στο ίδιο τραγούδι. Οι αναδράσεις φυσικά ήταν γελοίες και υποκριτικές. Οι στίχοι του Παντελίδη μπορεί να είναι αφελείς και απλοϊκοί ωστόσο εικονογραφούν τη σημερινή Κύπρο όπου πολλοί Ελληνοκύπριοι τριγυρνούν στα κατεχόμενα παίζοντας σε καζίνο ή ψωνίζοντας από τουρκικά σουπερμάρκετ. Όμως πραγματική προσβολή είναι η ίδια η ύπαρξη των κατεχόμενων (ως προϊόντος πολεμικής εισβολής), κάτι που προτιμάμε να ξεχνάμε.

Γεμάτος φώτα και μαγαζιά είναι ο κεντρικός δρόμος της Νέας Ιωνίας, συχνά δεν βρίσκεις χώρο να παρκάρεις, ενώ η φτώχεια και η ανεργία της κρύβονται σε διαμερίσματα απρόσωπων πολυκατοικιών και σε ρημαγμένα εργοστάσια. Τα παιδιά της φεύγουν για τα ξένα, όμως το σύγχρονο «Μανούλα θα φύγω» δεν έχει ακόμα γραφτεί. Το γυρεύουμε, όπως γυρεύουμε και τη σύγχρονη Αριστερά, αλλά δεν το βρίσκουμε.

Όπως στην ποίηση του ’80 εκφράστηκε η λεγάμενη «γενιά του ιδιωτικού οράματος», έτσι και στα σουξέ της μνημονιακής περιόδου εκφράστηκε η ιδιωτική καψούρα. Από μια άποψη, η καψούρα, ο καημός, ο νταλκάς πάντα ιδιωτικό χαρακτήρα είχανε (π.χ. στα ρεμπέτικα ή τα μπλουζ) όμως ταυτόχρονα εξέφραζαν κάτι περισσότερο από το «εγώ» του καλλιτέχνη ή του ακροατή του. Και αυτό που βρίσκεται γύρω-γύρω από τον πόνο του χωρισμού, η απόρρητη αίσθηση του ιστορικού χρόνου, απουσιάζει από τα τραγούδια του Παντελίδη.

Ωστόσο, τα τραγούδια του, όπως και η σχέση του με το κοινό τους, εκφράζει κάτι. Kαι αν δεν μας αρέσει αυτό που εκφράζει, ας μη ρίχνουμε το φταίξιμο στον καθρέφτη. Ακόμα και ο θάνατος του 33χρονου τραγουδοποιού μοιάζει συνέχεια των τραγουδιών του: με ένα ακριβό τζιπ, με τρελή ταχύτητα και συνοδεύοντας δύο όμορφα εργαζόμενα κορίτσια.

«Ράγισε το Διαδίκτυο», λένε τα ρεπορτάζ, μακρύς ο ψηφιακός και μιντιακός θρήνος για το χαμό του. Ταλαντούχος ήταν ο Παντελίδης. Εκφράζοντας τον εαυτό του, κατάφερε να εκφράσει εκατοντάδες χιλιάδες άλλους «εαυτούς». Με ευκολία και αμεσότητα. Δεν θέλουμε να μας βάζουν δύσκολα. Πόσοι μπορούν να το κάνουν και μάλιστα με την αξία τους, χωρίς τις ξένες πλάτες; Την κυρίαρχη πολιτική και κοινωνική αφασία εξέφρασε ο Παντελίδης, αυτή συναντάμε στα τραγούδια του.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
Δεν θα μπορούσε να γραφτεί καλύτερα.

Σαφώς, Αλλά ας μην ξεχνάμε πως η θεματολογία του συγκεκριμένου τραγουδιού που αναφέρεται στην περίοδο της μετανάστευσης, που με την σειρά της απασχόλησε πολύ μεγάλο μέρος της τότε ελληνικής κοινωνίας (σχεδόν κάθε ελληνική οικογένεια είχε και έναν μετανάστη),   απέχει πολύ από την θεματολογία του "Δεν ταιριάζουμε σου λέω" (που δεν αρνούμαι ότι απασχολεί πολύ ως θέμα τα 20χρονα νεοελληνάκια).
 

akhs3pgr

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2014
Μηνύματα
285
Like
0
Πόντοι
1
Αυτές τις ημέρες συνεχώς έρχεται στο μυαλό μου μιοα ατάκα του Χαρι του Κλιν ...

"Ο Έλληνας επιμένει να λέει δημόσια τα όσα σκέφτεται ακόμαι και όταν δεν είναι σε θέση να σκέπτεται"

Τελικά μάθαμε τι έδειξαν οι τοξικολογικές και η ανάλυση DNA ... είχε κολλήσει το γκαζι του μερσεντέ? δουλέψανε σωστά ή ζώνες η θα μας πούνε πάλι τα μουνόσκυλα οι γερμανοί ότι αμα κάθεσαι πάνω τους και καλά δε δουλεύουνε?

Ο πραγματογνωμονας λει οτι γερνει και το μερτσεντε οπως τα υποβρυχια

pantelidis-car-708.jpg
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
http://[URL unfurl="true"]www.makeleio.gr/wp-content/uploads/2016/02/strofi1.jpg[/img[/URL]]

θα ανεβασω ειδησεις απο μακελειο για να εχουμε πλερια ενημερωση  ;D
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
σε οσες εδρες και αν διδασκεται
αν δεν το χορεψεις με το γκομενακι δεν γινεται τοποτα

Και το βάλς του Δουνάβεως, κάλλιστα χορεύευται με γκομενάκια. Αλλά εικοτολογώ ότι έχετε άλλου είδους χορούς στο μυαλό σας.  :)
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
8
Like
614
Πόντοι
326
Φίλε δεν απάντησα σε όλο το προηγούμενο σου μήνυμα γιατί εξέφραζες προσωπική άποψη. Εγώ από την μεριά μου όσους επιτυχημένους και σπουδαγμένους ξέρω ακούνε πολλά ήδη μουσικής, κλείνουν περισσότερο προς κάποια συγκεκριμένη κατηγορια, όχι όμως την ίδια, γενικά ακούνε πολλά είδη.

Τώρα αυτό, ότι οι μορφωμένοι ακούνε υποτίθεται κάποια ανώτερη μουσική σε σχέση με τα χτωχαδακια δεν το έχω διαβάσει ποτε, υπάρχει κάποια ερευνα?

δεν το ειπα για να ακυρωσω αυτα που λες ή για να πω τι ειναι σωστο.

Οπως ειπες και εσυ απλα αποψη μου ητανε την οποια εξεφρασα μεσω ατομων που γνωριζω.

Η τεραστια πλειοψηφια οσων γνωριζω και ειναι επαγγελματικα επιτυχημενοι εστιαζουνε προς την κλασσικη μουσικη το μεγαλυτερο κομματι (με ενα μικρο 10% προς metal) και οι αγραμματοι προς σκυλαδικα κτλπ.

απλα το ανεφερα.

δεν ξερω τι σημαινει ή τι δεν σημαινει. απλα το ανεφερα σαν γενικο κανονα που παρατηρω συχνα.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom