Νέα

Σκοτώθηκε ο Παντελής Παντελίδης – Θανατηφόρο τροχαίο στη Βουλιαγμένης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα JOULIANI
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 215K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.738
Πόντοι
1.306
μάλλον για αυτό τον έφαγαν...θα ήταν φαλτσος!!!!

τουλαχιστον αυτος εφυγε τιμωντας την σημαια μας σε αντιθεση με τους κατσαπλιαδες που ξεπουλανε ιερα και οσια ιστορια και ονομα

 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
67.762
Like
28.062
Πόντοι
5.506
η αληθεια ειναι οτι ο παντελος δεν την τιμησε την σημαια...επινε λενε
 

SANIM

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2006
Μηνύματα
8.061
Κριτικές
10
Like
1.397
Πόντοι
2.537
τουλαχιστον αυτος εφυγε τιμωντας την σημαια μας σε αντιθεση με τους κατσαπλιαδες που ξεπουλανε ιερα και οσια ιστορια και ονομα
πούλησε κάνεις το όνομα του Παντελου? Καταραμένος να είναι!!!
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.246
Like
34.802
Πόντοι
9.931
Και η ξεφτίλα αυτής της οικογένειας συνεχίζεται :vomit: :vomit: :vomit:

Παντελής Παντελίδης : Μήνυση κατά του ιατροδικαστή άσκησε η οικογένεια

Μήνυση για ψευδορκία υπέβαλε η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη εις βάρος του ιατροδικαστή Κώστα Κουβάρη, ο οποίος υπέγραψε την ιατρική πραγματογνωμοσύνη, όσον αφορά το μοιραίο ατύχημα της 18ης Φεβρουαρίου 2016.

Οι κύπριοι πραγματογνώμονες Γιώργος και Ανδρέας Τζιρκαλλής , οι οποίοι έκριναν ότι ο άτυχος τραγουδιστής δεν ήταν αυτός που οδηγούσε το αυτοκίνητο, κλήθηκαν να καταθέσουν με βάση τη μήνυση της οικογένειας, όπως αποκαλύπτει ο «Ελεύθερος Τύπος».

Η πραγματογνωμοσύνη του ιατροδικαστή κ. Κουβάρη έχει διαδραματίσει κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της υπόθεσης, καθώς καταλήγει με βεβαιότητα στο συμπέρασμα ότι πίσω από το τιμόνι τη μοιραία νύχτα βρισκόταν ο Παντελής Παντελίδης.

Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, οι επιβαίνοντες δε φορούσαν ζώνη ασφαλείας και άρα, όπως ανέφερε, ήταν αναμενόμενο να βρεθούν από τη δεξιά πλευρά του οχήματος.

Μάλιστα, περιγράφει ότι, όταν η σιδερένια δοκός χτύπησε τον τραγουδιστή, εκείνος βρισκόταν με την πλάτη του στην πόρτα της δεξιάς πλευράς του οχήματος και παράλληλα με αυτή.

«Η στάση αυτή δεν θα ήταν δυνατή εάν καθόταν στη θέση του συνοδηγού, διότι δεν υπάρχει τρόπος σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περιστραφεί γύρω από τον κάθετο άξονά του, όπως στο δυστύχημα αυτό, ο δεξιά καθήμενος να στρίψει και να βρεθεί με την πλάτη στη δεξιά πόρτα», τονίζει ο ιατροδικαστής.
 

SANIM

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2006
Μηνύματα
8.061
Κριτικές
10
Like
1.397
Πόντοι
2.537
Δεν φταίει η οικογένεια(την γνωρίζω καλά)....τους εκμεταλλεύεται ασυστολα ο δικηγόρος τους.Μεσα στον πόνο τους έπεσαν στη παγίδα του!!!!
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.663
Like
528
Πόντοι
36
"Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, οι επιβαίνοντες δε φορούσαν ζώνη ασφαλείας και άρα, όπως ανέφερε, ήταν αναμενόμενο να βρεθούν από τη δεξιά πλευρά του οχήματος.

Μάλιστα, περιγράφει ότι, όταν η σιδερένια δοκός χτύπησε τον τραγουδιστή, εκείνος βρισκόταν με την πλάτη του στην πόρτα της δεξιάς πλευράς του οχήματος και παράλληλα με αυτή.

«Η στάση αυτή δεν θα ήταν δυνατή εάν καθόταν στη θέση του συνοδηγού, διότι δεν υπάρχει τρόπος σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περιστραφεί γύρω από τον κάθετο άξονά του, όπως στο δυστύχημα αυτό, ο δεξιά καθήμενος να στρίψει και να βρεθεί με την πλάτη στη δεξιά πόρτα», τονίζει ο ιατροδικαστής.
"


υπαρχει ΕΝΑΣ να εχει καταλαβει ΤΣΠ αναφερει και περιγραφει ο ιατροδικαστης εδω πιο πανω?
..και να μου το εξηγησει, παρακαλω.
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
Δεν φταίει η οικογένεια(την γνωρίζω καλά)....τους εκμεταλλεύεται ασυστολα ο δικηγόρος τους.Μεσα στον πόνο τους έπεσαν στη παγίδα του!!!!
καποιος επρεπε να τους πει για τον αλεξ :S
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.503
Like
6.655
Πόντοι
1.106
υπαρχει ΕΝΑΣ να εχει καταλαβει ΤΣΠ αναφερει και περιγραφει ο ιατροδικαστης εδω πιο πανω?
..και να μου το εξηγησει, παρακαλω.
Όταν τον βρήκε η μπαριέρα είχε την πλάτη γυρισμένη προς το παράθυρο. Αυτό συνέβη γιατί εκτινάχθηκε απο το κάθισμα του οδηγού. Αν καθόταν στου συνοδηγού, θα τον έβρισκε στο πλάι, στα πλευρά, γιατί το αυτοκίνητο έφυγε πλευρικά και όχι με τετ α κε, ώστε να τον παρασύρουν φυγόκεντρες πλευρικές δυνάμεις και να στρίψει.
Αυτά λέει ο ιατροδικαστής. Τώρα τι ισχύει δεν ξέρω. Δεν είμαι ειδικός.
Πάντως πρέπει και οι δυο πλευρές για καθαρά οικονομικούς λόγους να λένε ψέμματα για πολλά από όσα έγιναν εκείνο το βράδυ.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.663
Like
528
Πόντοι
36
Όταν τον βρήκε η μπαριέρα είχε την πλάτη γυρισμένη προς το παράθυρο. Αυτό συνέβη γιατί εκτινάχθηκε απο το κάθισμα του οδηγού. Αν καθόταν στου συνοδηγού, θα τον έβρισκε στο πλάι, στα πλευρά, γιατί το αυτοκίνητο έφυγε πλευρικά και όχι με τετ α κε, ώστε να τον παρασύρουν φυγόκεντρες πλευρικές δυνάμεις και να στρίψει.
Αυτά λέει ο ιατροδικαστής. Τώρα τι ισχύει δεν ξέρω. Δεν είμαι ειδικός.
Πάντως πρέπει και οι δυο πλευρές για καθαρά οικονομικούς λόγους να λένε ψέμματα για πολλά από όσα έγιναν εκείνο το βράδυ.

ΟΚ, ευχαριστω.

Να υποθεσω η σιγουρια του "ιατροδικα" ειναι δεδομενη. Με αυτην υπογραφει την εκθεση του.

Οτι ο συνοδηγος (Παντελιδης) ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να εχει γυρισει προς τα πισω για να δει την πισω γκομενα να ανοιγει τα ποδαρια της (πχ.)

Η να ταρακουνηθηκε απο την συγκρουση και το μετεπειτα (σε 1/2 δευτ) καρφωμα να τονε βρηκε στην πλατη
(αφου οπως κανεις τους, δεν φορουσε ζωνη, και ΑΡΑ να κανει υποθεσεις ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ σωνει και ντε κατα τον "ιατροδικα" Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝΕ ΕΧΕΙ ΚΑΡΦΩΣΕΙ) αφου σε ενα αυτοκινητο σε μια τετοια συγκρουση πως μπορει να ειναι κανεις σιγουρος για την πορεια/στροβιλισμο/αλληλοεπιδραση των ελευθερων αντικειμενων μεσα σε αυτο

...φανταζομαι δεν του εχει περασει καθολου απο το μυαλο, μιας και εβαλε φαρδεια πλατεια την υπογραφη του στο πορισμα. Α, ξεχασα ειναι επαγγελματιας.


"διότι δεν υπάρχει τρόπος σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περιστραφεί γύρω από τον κάθετο άξονά του, όπως στο δυστύχημα αυτό, ο δεξιά καθήμενος να στρίψει και να βρεθεί με την πλάτη στη δεξιά πόρτα"

Ει, επαγγελματια! Μολις σου ανεφερα 2 !


Παρε κι αλλους :
Να σνιφαριζε γυρισμενος πισω
Να χοροπηδαγανε/να λυσσαγανε μεσα στο αυτοκινητο
Να προσπαθουσε να παει πισω
Να εκανε οτι του καπνιζε ΠΛΗΝ να καθεται ησυχος και "κανονικα" στην θεση του.

 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.274
Like
599
Πόντοι
246
και μετα αναρωτιουνται μερικοι γιατι πτωχευσε η ελλαδα
κατσε διαβασε αυτο το θρεντι απο την αρχη ως το τελος και θα καταλαβεις οτι και πολυ αργησε να πτωχευσει
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
27.890
Κριτικές
16
Like
14.736
Πόντοι
6.515
και μετα αναρωτιουνται μερικοι γιατι πτωχευσε η ελλαδα
κατσε διαβασε αυτο το θρεντι απο την αρχη ως το τελος και θα καταλαβεις οτι και πολυ αργησε να πτωχευσει

Μην απαξιωνουμε το θρεντ παντελα τυπε  :heavymetalbig:
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.246
Like
34.802
Πόντοι
9.931
Μίνα Αρναούτη: Ζητά αποζημίωση-μαμούθ για το τροχαίο με τον Παντελίδη

Αγωγή 70 σελίδων κατά της ασφαλιστικής εταιρείας, στην οποία ο Παντελής Παντελίδης είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητο του, κατέθεσε η Μίνα Αρναούτη, ζητώντας 1,164.137 εκατομμύρια ευρώ ως ηθική και οικονομική αποζημίωση για το τροχαίο δυστύχημα, στις 18 Φεβρουαρίου 2016.

Η νεαρή γυναίκα καθόταν στο πίσω κάθισμα του τζιπ, που οδηγούσε ο γνωστός τραγουδιστής, ενώ στη θέση του συνοδηγού βρισκόταν η Φρόσω Κυριάκου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας «Real News», η Μίνα Αρναούτη ζητά: 500.000 ευρώ για ηθική βλάβη, 500.000 ευρώ για οικονομική αποζημίωση, 73.500 ευρώ για εισοδήματα που θα είχε τα επόμενα 20 χρόνια αν δεν είχε τραυματιστεί (εργαζόταν από τα 17 της κυρίως ως σερβιτόρα – μπαργούμαν), 60.950 ευρώ για πλαστικές επεμβάσεις επανορθωτικής αποκατάστασης, ενώ το υπόλοιπο ποσό αφορά έξοδα για νοσήλια, αποκλειστικές νοσοκόμες και άλλα.

Εφόσον δικαιωθεί, η Μίνα Αρναούτη θα αποζημιωθεί από την ασφαλιστική εταιρεία. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της ασφαλιστικής αν θα ζητήσει το ποσό από τους κληρονόμους, δηλαδή την οικογένεια του Παντελή Παντελίδη, λόγω υπαιτιότητας του οδηγού.

Η νεαρή γυναίκα νοσηλεύτηκε συνολικά για 189 ημέρες και υποβλήθηκε σε 16 χειρουργικές επεμβάσεις. Έπειτα από περίπου 40 ημέρες στη ΜΕΘ, όταν ξύπνησε: «Δεν με αναγνώριζα στον καθρέφτη. Ήμουν ένα κουβάρι από κόκαλα, σίδερα και σωληνάκια, παντελώς αδύναμη, ανίκανη για την παραμικρή κίνηση. Μετά την αφαίρεση της τραχειοστομίας δεν έβγαινε η φωνή μου, η οποία επανήλθε σταδιακά μετά από δύο εβδομάδες».

Και συνεχίζει στην αγωγή της: «Ισοδυναμούσε με φυλακή. Ήμουν εγκλωβισμένη στο ίδιο μου το σώμα, ανήμπορη να κινηθώ, κυριολεκτικά ανάπηρη».

Σήμερα, η αναπηρία της υπολογίζεται στο 36% κατ’ ελάχιστο, χωρίς όμως να έχουν υπολογιστεί οι θωρακοχειρουργικές βλάβες, αλλά και οι επιπτώσεις στην ψυχολογία της. «Εξακολουθώ να βιώνω επαναλαμβανόμενες και παρείσακτες ανακλήσεις του γεγονότος (flashbacks), κρίσεις πανικού αναπνευστικού τύπου και να πάσχω από αγχώδη καταθλιπτική διάθεση αντιδραστικού τύπου» αναφέρει.

Η στιγμή του τροχαίου

Η Μίνα Αρναούτη αναφέρει ότι το ατύχημα οφείλεται στην αμέλεια του οδηγού. «Ο οδηγός Παντελεήμων Παντελίδης οδηγούσε το εν λόγω αυτοκίνητο του με ταχύτητα αυξημένη για τις συνθήκες και περιστάσεις , γεγονός που με ανάγκασε να του υπόδειξω ότι έπρεπε να τη μειώσει διότι φοβόμουν. Πλην, όμως, αυτό δεν συνέβη» ενώ γίνεται αναφορά και στο γεγονός ότι «οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ (2,72 γραμμάτια ανά λίτρο αίματος)».

«Ψυχολογικός πόλεμος» από την οικογένεια Παντελίδη

Ακόμα, στην αγωγή της, η Μίνα Αρναούτη κατηγορεί την οικογένεια Παντελίδη ότι την διέσυρε. «Ο δημόσιος ψυχολογικός πόλεμος που δέχθηκα, ότι δήθεν »κάλυπτα» τις »πραγματικές» συνθήκες του τροχαίου ατυχήματος ψευδόμενη πως εκείνος ήταν ο οδηγός του μοιραίου οχήματος αντί της δήθεν πραγματικής οδηγού Ευφροσύνης Κυριάκου, επιβάρυναν την ήδη κλονισμένη από το τροχαίο ατύχημα ψυχολογία μου και την ψυχική μου υγεία».

Τέλος, αναφέρει πως σε ηλικία 13 ετών έχασε τον πατέρα της σε τροχαίο και «έκτοτε ανέπτυξα φοβία και έντονη απέχθεια για την ταχύτητα και την επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά. Η ίδια, προσωπικά, δεν επιχείρησα ποτέ να μάθω να οδηγώ αυτοκίνητο εξαιτίας της φοβίας μου αυτής».

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom