Καλησπέρα και καλή χρονιά Κ. Στέλιο. Αυτά που λέτε είναι σωστά, αλλά δεν έχουν κάποια σχέση με εμάς, αλλά περισσότερο με τον ανταγωνισμό σας. Εμείς σαν πελάτες παλιοί και νέοι, ξέρουμε τι θέλουμε. Τα καταστήματα δεν ξέρουν τι ζητάνε. Νομίζω το οικονομικό είναι το μικρότερο πρόβλημα των πελατών αυτού του χώρου, καθώς πρόκειται για υπηρεσία πολυτελείας και όχι βασική ανάγκη. Το αν θα στοιχίζει μια υπηρεσία 10-20 ευρώ λιγότερα η περισσότερα, είναι δικό σας θέμα. Δεν μπορείτε να αλλάξετε μια ελεύθερη αγορά που ο καθένας ζητάει ότι νομίζει ότι αξίζει η υπηρεσία που προσφέρει. Το θέμα είναι να οργανωθείτε εσείς σε προσωπικό επίπεδο, ώστε να κυριαρχήσετε του ανταγωνισμού. Και αυτό είναι απλό. Διαχωρίστε τις υπηρεσίες. Σαν πελάτης θέλω να ξέρω όταν πάρω μια επαγγελματία να μου κάνει ένα αθλητικό μασάζ, θα έχει την γνώση (πιστοποίηση)και τον εξοπλισμό (κρεβάτι έλαια) ώστε αξίζει να πληρώσω την υπηρεσία αυτή, αν διαθέτω το χρηματικό ποσό. Όπως επίσης όταν θέλω μια βίζιτα που να δίνει την ψευδαίσθηση της μασέρ (με πιστοποιητικό υγείας)για να ικανοποιήσει την φαντασίωση μου(γιατί είναι φαντασιίωση να νομίζεις ότι θα πάρεις μια πραγματική επαγγελματία και θα καταλήξει με το πουλί σου στο χέρι της) όπως επίσης δεν θα δίνει στόχο στις κακές γλώσσες της πολυκατοικίας. Να ξέρω όμως από την αρχή τον τιμοκατάλογο της, ώστε να έχω την ασφάλεια να επιλέξω, χωρίς να βγούνε τα παζάρια κατά την διάρκεια της υπηρεσίας, όπου θα καταλήξω να πετάξω τα λεφτά μου, χωρίς να πάρω ούτε μασάζ ούτε κρυφό σεξ. Απλά οργανώστε τα σάιτ σας, επιλέξτε τις κοπέλες ανάλογα το τι θέλουν να κάνουν και ενημερώστε τον πελάτη από την αρχή. Τότε μόνο δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα από κριτικές που θα φέρνουν σε άσχημη θέση και πελάτες, αλλά και επαγγελματίες που άλλο νομίζουν οτι προσφέρουν, άλλο φτάνει στον καταναλωτή. Με πολύ σεβασμό, γιατί και εγώ είμαι επαγγελματίας σε άλλον χώρο, αλλά είμαι και πελάτης στον δικό σας. Ευχαριστώ