Νέα

Σεξ μασάζ στο σπίτι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα troll
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 49K
  • Εμφανίσεις 10M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (1 μέλη και 13 επισκέπτες)

Paladinos

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2023
Μηνύματα
10
Κριτικές
1
Like
62
Πόντοι
0
Καλησπέρα σε όλους!

Ονομάζομαι Στέλιος και είμαι ο ιδιοκτήτης 4 εταιριών μασάζ κατ’οίκον που πιθανότατα οι περισσότεροι να γνωρίζετε.

Πρόκειται για το Hermes massage, masazstospiti.gr, atticamassage.gr και Redmassage.gr

Παρακολουθώ χρόνια τα Threads εδώ και νιώθω πλέον ότι είναι σημαντικό να τοποθετηθώ και να απευθυνθώ σε όλους για να βοηθήσουμε να διορθωθεί ο χώρος, γιατί εγώ προσωπικά θεωρώ πως έχει ξεφύγει.

Έχω υπάρξει και εγώ Fan του μασάζ όπως εσείς και για αυτόν το λόγο άνοιξα και τις εταιρίες. 10+ χρόνια πίσω όταν ξεκινήσαμε το πρώτο site, το masazstospiti.gr, προσπαθήσαμε να εξυγιάνουμε τον χώρο. Βάλαμε έμμισθους οδηγούς, δώσαμε συνέπεια σε όλα τα ραντεβού όταν τότε έκλεινες στις 5 και τελικά σου ερχότανε στις 10 το βράδυ η κοπέλα, προσπαθήσαμε να είναι πάντα πελατοκεντρικό, κυνηγώντας τις θεραπεύτριες ώστε να μην ψάχνουν για θύματα και να εκτιμάνε ότι ο πελάτης πληρώνει μία ακριβή υπηρεσία.

Το πράγμα πάει από το κακό στο χειρότερο. Έχουν καβαλήσει σχεδόν όλες λες και έχουν το χρυσό μ**νί, δεν έχουν το Θεό τους, είναι σνομπ και δεν τις νοιάζει σε καμία περίπτωση να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης, απλά το μοναστήρι να είναι καλά, τα γραφεία να φέρουν τον επόμενο, το insta για να ψαρεύουν μόνες τους κτλ.

Πιστέψτε με και το εννοώ, η αναλογία του πόσο Κύριοι είναι οι πελάτες είναι 9 στους 10 και η αναλογία του ποια θεραπεύτρια εκεί έξω αξίζει είναι 1/10.

Όπως με το Hermes και το MS θεωρώ ότι αλλάξαμε το level στο αυστηρά επαγγελματικό μασάζ και το κάναμε όντως αξιόλογο θεωρώ, με θεραπεύτριες που ρίξαμε χιλιάδες ευρώ σε σεμινάρια να μάθουν όντως μασάζ, βάλαμε πρωτόκολλα, ήμασταν φοβερά επιλεκτικοί στις προσλήψεις, βάλαμε κανόνες και προπληρωμένα πακέτα για να πάμε τις τιμές ακόμα και 45€, mystery & secret shoppers για να δούμε την ποιότητα της υπηρεσίας της κάθε θεραπεύτριας, έτσι ακριβώς θέλουμε να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε και τον χώρο του ας το πω «πιο χαλαρωτικού» που φαντάζομαι όλους εσάς ενδιαφέρει με το Attica Massage και την ποιότητα του ως όπλο.

Θα προσπαθήσουμε να γυρίσουμε πίσω τις τιμές σε 50 – 70 – 90 όπως ήταν παλιότερα που ήδη το δοκιμάσαμε και είχε φοβερή ανταπόκριση, γιατί βλέπω ότι τα άπειρα γραφεία που πλέον υπάρχουν το πάνε προς 70 το πράγμα την ώρα, το οποίο προσωπικά θεωρώ κοροϊδία δεδομένου ότι υπάρχουν κόστη ξενοδοχείων για τους περισσότερους και τα διάφορα έξτρα.

Τα οποία έξτρα πραγματικά επίσης έχουν φτάσει σε άρρωστα επίπεδα! Σάπιες τύπισσες ζητάνε και εκεί έχει κλειδώσει 130€ και το πάνε για 200€ και!!!

Είναι αστείο να πρέπει να διαθέσεις budget 250-300€ σύνολο για ένα μασάζ ειδικά πχ με μία τύπισσα που σε νορμάλ συνθήκες αν δεν σε πετύχει «θολωμένο» δεν θα γύρναγες καν να ασχοληθείς!

Είναι επίσης αστείο λόγω φοβερού όγκου ραντεβού για όλες τους η πλειοψηφία των μασέρ να μην έχουν ΚΑΜΙΑ διάθεση να κάνουν μασάζ ούτε καν να εκπαιδευτούν σε βασικό χαλαρωτικό παρά μόνο αρπαχτές και χαιδέματα και να βλέπουν τον πελάτη σαν δολάριο και μόνο.

Θα βάλουμε λοιπόν αρχικά προσφορές στις τιμές, θα προσθέσουμε θεραπεύτριες και θα απαιτήσουμε από αυτές να γίνουν επαγγελματίες. Να σέβονται την εταιρία και τον πελάτη.

Επίσης, θα επεκτείνουμε τις διαθεσιμότητες μέχρι τις 3 το βράδυ γιατί όντως μετά τις 10-11 είναι απίθανο να βρεις μασάζ, εκτός αν πάρεις τελειωμένες από τα γνωστά μαγαζιά.

Θα ανεβάσουμε λοιπόν τον όγκο των ραντεβού και με αυτό το Leverage θα πιέσουμε ξενοδοχεία να δώσουν ειδικές τιμές για τους πελάτες μας και θα ξανανοίξουμε και τα Points μας που είχαμε προ κορονοϊού για να πηγαίνετε δωρεάν.

Πολύ σημαντικό και το γράφω να το δουν όλες οι πονηρές του χώρου. Στο εξής Θα εκθέτω δημόσια για την δική σας προστασία, όποιες θεραπεύτριες μπαίνουν σε σπίτια και βάζουν χέρι σε τσέπες και κομοδίνα την ώρα που μπαίνει ο πελάτης για μπάνιο. Αυτή είναι άλλη καινούρια μάστιγα και σας καλώ όλους να είστε πολύ προσεκτικοί. Εγώ προσωπικά και νομίζω μπορούν να το επιβεβαιώσουν καθώς οι άνθρωποι αυτοί συμμετέχουν στο Thread έχω αποζημιώσει από δική μου τσέπη 2 πελάτες μας που αποδεδειγμένα χάσανε μεγάλα ποσά που είχαν σπίτι τους.

Θέλει πολύ προσοχή, υπάρχουν Lobbies θεραπευτριών κακιάς φάρας, υποτίθεται Freelancers με οδηγούς/καλόπαιδα να τις καλύπτουν που παίζουν σκληρά παιχνίδια. Κανείς βέβαια δεν θα γράψει την εμπειρία του εδώ, καθώς φοβάται μήπως ταυτοποιηθεί ποιος είναι και έχει «άλλα».

Πάρα πολύ προσοχή επίσης με τύπισσες που τα γραφεία στην απόγνωση τους να βρουν θεραπεύτριες πραγματικά τις μαζεύουν από το δρόμο, δεν έχουν καμία γνώση μασάζ, καμία υγιεινή αποδεδειγμένα, καμία ευγένεια και κουβαλάνε και ό,τι σύφιλη γουστάρεις πάνω τους.

Στηρίξτε λοιπόν την προσπάθεια να κάνουμε αυτόν τον χώρο και τις μασέρ όσο πιο επαγγελματικά και τίμια και Value γίνεται.

Επίσης κουράστηκα και θα απαντάω όταν βλέπω υποτιθέμενα Account συγκεκριμένων εταιριών να χειραγωγούν τα Threads και να δουλεύουν τον κόσμο κανονικότατα για να μπουστάρουν τα μαγαζιά τους, αποθεώνουν θεραπεύτριες άχρηστες για να πάρουν ραντεβού και να μην τους φύγουν κτλ. Γελάει ο κόσμος. Οι περισσότεροι παλιοί εδώ μέσα το βλέπω ότι δεν μασάτε, αλλά δυστυχώς σε κάποιον που δεν έχει εικόνα του χώρου την πατάει.

Είμαι ανοικτός σε κάθε κριτική, να μιλήσω με όλους εσάς για να ανταλλάξουμε πληροφορίες, συμβουλές για τις μασέρ μας και να βελτιώσω ό,τι μπορώ από την μεριά μου. Έχουμε όντως την δυναμική να βελτιώσουμε ένα Hobby / διασκέδαση όλων μας λόγω όγκου πελατολογίου και να μαζέψουμε την κατάσταση και να μην κλαίτε κάθε φορά τα λεφτά σας.

Ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα με το μέγεθος του κειμένου!

Φιλικούς Χαιρετισμούς σε όλους,

Στέλιος.
Καλησπέρα και καλή χρονιά Κ. Στέλιο. Αυτά που λέτε είναι σωστά, αλλά δεν έχουν κάποια σχέση με εμάς, αλλά περισσότερο με τον ανταγωνισμό σας. Εμείς σαν πελάτες παλιοί και νέοι, ξέρουμε τι θέλουμε. Τα καταστήματα δεν ξέρουν τι ζητάνε. Νομίζω το οικονομικό είναι το μικρότερο πρόβλημα των πελατών αυτού του χώρου, καθώς πρόκειται για υπηρεσία πολυτελείας και όχι βασική ανάγκη. Το αν θα στοιχίζει μια υπηρεσία 10-20 ευρώ λιγότερα η περισσότερα, είναι δικό σας θέμα. Δεν μπορείτε να αλλάξετε μια ελεύθερη αγορά που ο καθένας ζητάει ότι νομίζει ότι αξίζει η υπηρεσία που προσφέρει. Το θέμα είναι να οργανωθείτε εσείς σε προσωπικό επίπεδο, ώστε να κυριαρχήσετε του ανταγωνισμού. Και αυτό είναι απλό. Διαχωρίστε τις υπηρεσίες. Σαν πελάτης θέλω να ξέρω όταν πάρω μια επαγγελματία να μου κάνει ένα αθλητικό μασάζ, θα έχει την γνώση (πιστοποίηση)και τον εξοπλισμό (κρεβάτι έλαια) ώστε αξίζει να πληρώσω την υπηρεσία αυτή, αν διαθέτω το χρηματικό ποσό. Όπως επίσης όταν θέλω μια βίζιτα που να δίνει την ψευδαίσθηση της μασέρ (με πιστοποιητικό υγείας)για να ικανοποιήσει την φαντασίωση μου(γιατί είναι φαντασιίωση να νομίζεις ότι θα πάρεις μια πραγματική επαγγελματία και θα καταλήξει με το πουλί σου στο χέρι της) όπως επίσης δεν θα δίνει στόχο στις κακές γλώσσες της πολυκατοικίας. Να ξέρω όμως από την αρχή τον τιμοκατάλογο της, ώστε να έχω την ασφάλεια να επιλέξω, χωρίς να βγούνε τα παζάρια κατά την διάρκεια της υπηρεσίας, όπου θα καταλήξω να πετάξω τα λεφτά μου, χωρίς να πάρω ούτε μασάζ ούτε κρυφό σεξ. Απλά οργανώστε τα σάιτ σας, επιλέξτε τις κοπέλες ανάλογα το τι θέλουν να κάνουν και ενημερώστε τον πελάτη από την αρχή. Τότε μόνο δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα από κριτικές που θα φέρνουν σε άσχημη θέση και πελάτες, αλλά και επαγγελματίες που άλλο νομίζουν οτι προσφέρουν, άλλο φτάνει στον καταναλωτή. Με πολύ σεβασμό, γιατί και εγώ είμαι επαγγελματίας σε άλλον χώρο, αλλά είμαι και πελάτης στον δικό σας. Ευχαριστώ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom