Εχω μια υποψια οτι και οι δυο ειναι ο Σκυλοχάρας
Μετα το ρεζηλικι που επαθε μονο με κλωνους γραφει
Μεγάλες αλλάγές γίνονται μετά από πολέμους φυσικούς ή/καί αλλαγές πολιτικών-οικονομικών συστημάτων. Στά ενδιάμεσα υπάρχει φθορά. Ή Ελλάδα άλλαξε πολύ στά 75-95 όταν ισχυροποίησε κάποια μεσαία τάξη. Μετά από μία ιστορική πολιτιακή αλλαγή δηλαδή. Ή Ρωσία εκβιομηχανίστηκε σέ ρυθμούς παγκοσμίου ρεκόρ επί Σταλινισμού αλλά υπέφερε ή κοινωνία χάρη δημιουργίας τών υποδομών, άργησε σέ επιπεδο βιοτικών δυτικών στάνταρ καί πλέον όταν βγήκε από τό ψυγείο (έκανε πολιτιακή αλλαγή πάλι), οδήγησε στό νά δημιούργησε μεσαία τάξη μετά τό 2000, κάτι άγνωστο καί μέ Τσάρους καί μέ Λένιν κλπ... Γιά αυτό είναι εντυπωσιακό, γίνανε όλα μαζεμένα καί φυσικά ό νεοπλουτισμός βάρεσε κόκκινο. Καί ή Πολωνία έχει κάνει μεσαία τάξη καί μοντερνοποίηση δυνατή.
Αυτες της χωρες αν καποιος εχει παει 10 χρονια πριν δεν θα της γνωρισει αν παει τωρα!Η Πολωνία ενω ξεκηνισε το 1990 με κατεστραμενη οικονομια και μια απαρχαιωμενη βιομηχανία τωρα εχει γινει ο Τίγρης της Ευρωπης και οι Πολωνοι απολαμβανουν πολλες ανεσεις αυτο μπορει να σας το επιβεβαιωσει και ο Φιντέλ.
Εκει που η Ελλαδα εχει μεινει πολυ πισω 50 χρονια ειναι στις μεταφορες τα τραινα στην εποχη μας πηγαινουν με 250-300 χλμ. ακομα και το сапсан (που στην πραξη ειναι Siemens) στη Ρωσσια πηγαινει με 200 και στο μελλον θα πηγαινει με 250.Στη Γαλλία σε πολυ λιγες ωρες απο το Παρησι εισαι στη Μασσαλία τα τραινα εκει πηγαινουν με 300+ χλμ/ωρα για την Κίνα και την Ιαπωνια δεν το συζηταμε τα εκει τραινα πηγαινουν με εξωπραγματικες ταχυτητες.Τα τραινα στην Ελλαδα ουτε με 100 δεν πηγαινουν
με 60 πανε
για να πας Θεσσαλονικη θελει πανω απο 8 ωρες
!Για το μετρό της Αθήνας δεν μιλαω η τεχνολογια του ειναι του 1960 πηγαινει με γελοίες ταχυτητες 60-70 χλμ/ωρα!
Σχετικα με της υποδομες και της ανεσεις της Αθηνας σας εχω μιλησει
μπορουνε να συγκριθουνε μονο με Αφρικανικες χωρες!
Π.Χ. στην Πολωνία καποιος εχει πολυ περισσοτερες ανεσεις σε σχεση με την Ελλαδα.Για Αγια Πετρουπολη και Μόσχα δεν το συζηταω καν.