You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πού είναι το αεροπλάνο;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 801
- Εμφανίσεις 48K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.469
- Like
- 200
- Πόντοι
- 866
Επισκέπτης
ιδου το αεροπλανο
διομήδης
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 26 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 44.974
- Like
- 30.411
- Πόντοι
- 5.006
[size=16pt]Στατιστική και συμπτώσεις
Πόσο πιθανό είναι να πέσουν τρία αεροπλάνα σε οκτώ ημέρες;[/size]
Λονδίνο
Πολλοί άνθρωποι ίσως αρχίσουν να αναρωτιούνται πόσο ασφαλές είναι να πετάει κανείς αυτές τις ημέρες, έπειτα από τη συντριβή τριών επιβατικών αεροπλάνων σε διάστημα οκτώ ημερών. Στην πραγματικότητα όμως αυτή η σύμπτωση δεν είναι τόσο απίθανη, και τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ασφάλεια των πτήσεων.
Συνολικά 462 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε διάστημα οκτώ ημερών, πρώτα στη μαλαισιανή πτήση MH17 που κατερρίφθη στην Ουκρανία στις 17 Ιουλίου, έπειτα στην πτώση αεροπλάνου στην Ταϊβάν επτά μέρες αργότερα, και τέλος στην εξαφάνιση μιας ακόμα επιβατικής πτήσης, που ταξίδευε προς την Αλγερία, στις 24 Ιουλίου.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του δικτυακού τόπου Plane Crash Info, ο οποίος συγκεντρώνει στοιχεία για τα αεροπορικά ατυχήματα, την τελευταία δεκαετία έχουν χαθεί 91 επιβατικά αεροπλάνα με περισσότερους από 18 επιβάτες το καθένα.
Τα δυστυχήματα επομένως πρέπει να συμβαίνουν περίπου μια φορά ανά 40 ημέρες, και όχι τρία ανά οκτώ ημέρες. Επιπλέον, το 2014 έχασαν τη ζωή τους σε αεροπορικά δυστυχήματα γύρω στα 700 άτομα, ενώ ο μέσος ετήσιος όρος είναι μόλις 500.
Συμβαίνει άραγε κάτι ασυνήθιστο; Ή πρόκειται για σύμπτωση;
Ο Χάρο Ράντερ, διευθυντής της οργάνωσης Aviation Safety Network, αναφέρει στο BBC ότι τέτοια «σμήνη» δυστυχημάτων, όπως αυτό των τελευταίων ημερών, δεν είναι και τόσο σπάνια: από το 1990 ως σήμερα έχουν αναφερθεί 45 περιπτώσεις στις οποίες δύο ή και τρία αεροπλάνα με τουλάχιστον 14 επιβάτες συνετρίβησαν την ίδια μέρα (εξαιρουμένων μάλιστα των ατυχημάτων από σύγκρουση).
Επιπλέον, υπάρχουν 105 περιπτώσεις συντριβών που συνέβησαν σε διαδοχικές ημερομηνίες. Και το εντυπωσιακό είναι ότι, λόγω μιας θεωρίας της στατιστικής που ονομάζεται κατανομή Πουασσόν, ένα οποιοδήποτε αεροπλάνο είναι πιθανότερο να συντριβεί την επομένη ενός αεροπορικού δυστυχήματος παρά δύο ή τρεις μέρες αργότερα.
«Φαίνεται παράλογο, το συμπέρασμα όμως προκύπτει από τους αμείλικτους νόμους των πιθανοτήτων» σχολιάζει ο Άρνολντ Μπάρνετ, καθηγητής Στατιστικής στο MIT που έχει ασχοληθεί με τα αεροπορικά δυστυχήματα.
Οι συντριβές των τελευταίων ημερών «είναι ουσιαστικά μια σύμπτωση, εκτός από την τεχνική λεπτομέρεια ότι η κακοκαιρία [η οποία έπαιξε ρόλο στις δύο τελευταίες συντριβές], όπως οι καταιγίδες και οι τυφώνες, είναι πιο συχνή ορισμένες εποχές παρά άλλες» αναφέρει.
Τελικά, πόσο πιθανό είναι να υπάρξουν τρεις απώλειες αεροπλάνων σε διάστημα οκτώ ημερών; Την απάντηση δίνει στο ιστολόγιό του ο Ντέιβιντ Σπίγκελχαρτερ, καθηγητής Δημόσιας Κατανόησης Ρίσκου στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ.
Βάσει των στατιστικών στοιχείων των τελευταίων δεκαετιών, υπολογίζει ο καθηγητής, η πιθανότητα τριών συντριβών σε διάστημα οκτώ ημερών την επόμενη δεκαετία φτάνει το εντυπωσιακό ποσοστό του 59%.
Επιπλέον, «ο πιθανότερος μέγιστος αριθμός συντριβών επιβατικών αεροπλάνων άνω των 18 επιβατών σε ένα οποιοδήποτε παράθυρο των 8 ημερών είναι ακριβώς... 3».
Με άλλα λόγια, η συντριβή τριών αεροπλάνων σε οκτώ ημέρες είναι πιθανότερη από τη συντριβή δύο ή τεσσάρων αεροπλάνων στο ίδιο διάστημα.
Και αυτό ακριβώς είναι που συνέβη το περασμένο οκταήμερο.
Για τη Στατιστική, οι τραγωδίες των περασμένων ημερών δυστυχώς δεν ήταν τίποτα το ασυνήθιστο.
Και όσον αφορά την ασφάλεια των πτήσεων, ο Άρνολντ Μπάρνετ του MIT επισημαίνει ότι ο κίνδυνος θανάτου σε μια οποιαδήποτε πτήση είναι μία στα 25 εκατομμύρια. Και αυτό σημαίνει ότι η πιθανότητα να πεθάνει ένα παιδί στην επόμενη πτήση «είναι μικρότερη από την πιθανότητα να γίνει πρωθυπουργός, να κερδίσει το χρυσό στους Ολυμπιακούς ή να βραβευτεί με Νόμπελ».
[URL unfurl="true"]http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231337153#ref=newsroombox[/url]
Πόσο πιθανό είναι να πέσουν τρία αεροπλάνα σε οκτώ ημέρες;[/size]
Λονδίνο
Πολλοί άνθρωποι ίσως αρχίσουν να αναρωτιούνται πόσο ασφαλές είναι να πετάει κανείς αυτές τις ημέρες, έπειτα από τη συντριβή τριών επιβατικών αεροπλάνων σε διάστημα οκτώ ημερών. Στην πραγματικότητα όμως αυτή η σύμπτωση δεν είναι τόσο απίθανη, και τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ασφάλεια των πτήσεων.
Συνολικά 462 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε διάστημα οκτώ ημερών, πρώτα στη μαλαισιανή πτήση MH17 που κατερρίφθη στην Ουκρανία στις 17 Ιουλίου, έπειτα στην πτώση αεροπλάνου στην Ταϊβάν επτά μέρες αργότερα, και τέλος στην εξαφάνιση μιας ακόμα επιβατικής πτήσης, που ταξίδευε προς την Αλγερία, στις 24 Ιουλίου.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του δικτυακού τόπου Plane Crash Info, ο οποίος συγκεντρώνει στοιχεία για τα αεροπορικά ατυχήματα, την τελευταία δεκαετία έχουν χαθεί 91 επιβατικά αεροπλάνα με περισσότερους από 18 επιβάτες το καθένα.
Τα δυστυχήματα επομένως πρέπει να συμβαίνουν περίπου μια φορά ανά 40 ημέρες, και όχι τρία ανά οκτώ ημέρες. Επιπλέον, το 2014 έχασαν τη ζωή τους σε αεροπορικά δυστυχήματα γύρω στα 700 άτομα, ενώ ο μέσος ετήσιος όρος είναι μόλις 500.
Συμβαίνει άραγε κάτι ασυνήθιστο; Ή πρόκειται για σύμπτωση;
Ο Χάρο Ράντερ, διευθυντής της οργάνωσης Aviation Safety Network, αναφέρει στο BBC ότι τέτοια «σμήνη» δυστυχημάτων, όπως αυτό των τελευταίων ημερών, δεν είναι και τόσο σπάνια: από το 1990 ως σήμερα έχουν αναφερθεί 45 περιπτώσεις στις οποίες δύο ή και τρία αεροπλάνα με τουλάχιστον 14 επιβάτες συνετρίβησαν την ίδια μέρα (εξαιρουμένων μάλιστα των ατυχημάτων από σύγκρουση).
Επιπλέον, υπάρχουν 105 περιπτώσεις συντριβών που συνέβησαν σε διαδοχικές ημερομηνίες. Και το εντυπωσιακό είναι ότι, λόγω μιας θεωρίας της στατιστικής που ονομάζεται κατανομή Πουασσόν, ένα οποιοδήποτε αεροπλάνο είναι πιθανότερο να συντριβεί την επομένη ενός αεροπορικού δυστυχήματος παρά δύο ή τρεις μέρες αργότερα.
«Φαίνεται παράλογο, το συμπέρασμα όμως προκύπτει από τους αμείλικτους νόμους των πιθανοτήτων» σχολιάζει ο Άρνολντ Μπάρνετ, καθηγητής Στατιστικής στο MIT που έχει ασχοληθεί με τα αεροπορικά δυστυχήματα.
Οι συντριβές των τελευταίων ημερών «είναι ουσιαστικά μια σύμπτωση, εκτός από την τεχνική λεπτομέρεια ότι η κακοκαιρία [η οποία έπαιξε ρόλο στις δύο τελευταίες συντριβές], όπως οι καταιγίδες και οι τυφώνες, είναι πιο συχνή ορισμένες εποχές παρά άλλες» αναφέρει.
Τελικά, πόσο πιθανό είναι να υπάρξουν τρεις απώλειες αεροπλάνων σε διάστημα οκτώ ημερών; Την απάντηση δίνει στο ιστολόγιό του ο Ντέιβιντ Σπίγκελχαρτερ, καθηγητής Δημόσιας Κατανόησης Ρίσκου στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ.
Βάσει των στατιστικών στοιχείων των τελευταίων δεκαετιών, υπολογίζει ο καθηγητής, η πιθανότητα τριών συντριβών σε διάστημα οκτώ ημερών την επόμενη δεκαετία φτάνει το εντυπωσιακό ποσοστό του 59%.
Επιπλέον, «ο πιθανότερος μέγιστος αριθμός συντριβών επιβατικών αεροπλάνων άνω των 18 επιβατών σε ένα οποιοδήποτε παράθυρο των 8 ημερών είναι ακριβώς... 3».
Με άλλα λόγια, η συντριβή τριών αεροπλάνων σε οκτώ ημέρες είναι πιθανότερη από τη συντριβή δύο ή τεσσάρων αεροπλάνων στο ίδιο διάστημα.
Και αυτό ακριβώς είναι που συνέβη το περασμένο οκταήμερο.
Για τη Στατιστική, οι τραγωδίες των περασμένων ημερών δυστυχώς δεν ήταν τίποτα το ασυνήθιστο.
Και όσον αφορά την ασφάλεια των πτήσεων, ο Άρνολντ Μπάρνετ του MIT επισημαίνει ότι ο κίνδυνος θανάτου σε μια οποιαδήποτε πτήση είναι μία στα 25 εκατομμύρια. Και αυτό σημαίνει ότι η πιθανότητα να πεθάνει ένα παιδί στην επόμενη πτήση «είναι μικρότερη από την πιθανότητα να γίνει πρωθυπουργός, να κερδίσει το χρυσό στους Ολυμπιακούς ή να βραβευτεί με Νόμπελ».
[URL unfurl="true"]http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231337153#ref=newsroombox[/url]
lkjhgfdsazxcvbytre
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 324
- Κριτικές
- 4
- Like
- 78
- Πόντοι
- 1
Και στην Ελλαδα:::::Πτώση αεροσκάφους με δύο νεκρούς
kostakis_ss
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 15.648
- Κριτικές
- 29
- Like
- 195
- Πόντοι
- 1.390
Καλά μας επεισε ο καθηγητής....όλα τυχαία είναι
συνομωσια των νεφελιμ τυπε
thourios
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 1.424
- Κριτικές
- 2
- Like
- 10
- Πόντοι
- 16
[size=20pt]Έξι μήνες μετά την εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370 τα ερωτήματα παραμένουν[/size]
Mια κονκάρδα για τους συγγενείς των επιβατών της μοιραίας
Έξι μήνες συμπληρώνονται από την εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia Airlines, έξι μήνες δύσκολοι για τους συγγενείς των θυμάτων των επιβατών του αεροπλάνου που εξαφανίστηκε.
Η αγωνία τους γίνεται χειρότερη από την στάση της εταιρείας, ενώ οι ίδιοι καταγγέλλουν συλλήψεις και ξυλοδαρμούς από την κινεζική αστυνομία.
Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα The Guardian, μιλώντας πριν από την «μαύρη επέτειο», οι συγγενείς των 154 κινέζων επιβατών της πτήσης, επανήλθαν ξανά και ξανά στο ίδιο ερώτημα: πώς, σε μία εποχή που κάποιος μπορεί να εντοπίσει τον άλλο σε έναν δρόμο που βρίσκεται μέσω ενός κινητού τηλεφώνου, ένα Boeing 777 μπορεί «απλά» να εξαφανιστεί στην πορεία από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο και να πετά για ώρες, χωρίς κανείς να το αντιληφθεί.
Τα ερωτήματα είναι πολλά και παραμένουν αναπάντητα.
Η έρευνα επικεντρώνεται πλέον σε μία επιφάνεια 60.000 τετραγωνικών μέτρων στο νότιο Ινδικό Ωκεανό και το κόστος της έχει ανέλθει στα δεκάδες εκατομμύρια δολάρια.
Το εξαφανισμένο Boeing των Μαλαισιανών αερογραμμών πιστεύεται ότι τις τελευταίες ώρες πετούσε πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό σε αυτόματο πιλότο και με ένα πλήρωμα που δεν ανταποκρινόταν, σύμφωνα τουλάχιστον με έρευνα που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Αρχές της Αυστραλίας τον Ιούνιο.
Η μουδιασμένη αντίδραση της Μαλαισίας στην εξαφάνιση του Boeing και η έλλειψη απαντήσεων μισό χρόνο μετά το συμβάν, έχουν προκαλέσει καχυποψία στις οικογένειες των θυμάτων.
Κάποιοι δέχονται ότι το αεροπλάνο βυθίστηκε στον Ινδικό Ωκεανό και τονίζουν ότι οι αρχικές αντιφατικές πληροφορίες ήταν φυσιολογικές, άλλοι είναι πεπεισμένοι ότι υπάρχει μία συνωμοσία και δηλώνουν ότι οι Αρχές ψάχνουν σε λάθος μέρος, αναφέρει ο Guardian.
Μία γυναίκα δήλωσε ότι η ίδια και άλλο ένα συγγενικό της πρόσωπο τέθηκαν υπό κράτηση όταν προσπάθησαν να διαδηλώσουν μπροστά στα γραφεία της Malaysia Airlines. Όταν άλλοι συγγενείς τους πήγαν στο αστυνομικό τμήμα όπου κρατείτο η ίδια, αστυνομικοί τους ξυλοκόπησαν.
«Με έπιασε από το λαιμό ένας ψηλός αστυνομικός και σχεδόν με έπνιξε. Προσπάθησα να το σκάσω, αλλά περίπου έξι με επτά αστυνομικοί ήρθαν και με ξυλοκόπησαν. Η κόρη μου ήθελε να τραβήξει φωτογραφία ως απόδειξη, αλλά μία αστυνομικός τής πήρε το κινητό τηλέφωνο, την έριξε στο έδαφος, τραβώντας της τα μαλλιά. Την ανάγκασαν να μπει στο δωμάτιο ανακρίσεων. Αισθανόμουν θλιμμένη και απελπισμένη» έγραψε κάποιος από αυτούς τους συγγενείς.
Μέλη μιας άλλης οικογένειας καταγγέλλουν ότι 14 ενήλικες και δύο μικρά παιδιά τέθηκαν υπό κράτηση, επειδή αποφάσισαν να διανυκτερεύσουν μπροστά από τα γραφεία της Malaysia Airlines, ενώ άλλος συγγενείς είπε ότι σχεδόν 30 άτομα συνελήφθησαν κάποια στιγμή.
Τα ξενοδοχεία αρνούνταν να δεχτούν τις κρατήσεις που έκαναν για τις συναντήσεις τους.
«Αισθανόμαστε αβοήθητοι και μόνοι και η κυβέρνηση μάς έχει εγκαταλείψει» δηλώνει ένας συγγενής, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα.
Η κινεζική αστυνομία έχει υποσχεθεί να διεξάγει έρευνα για τις συλλήψεις και τους ξυλοδαρμούς.
Το γραφείο στήριξης των συγγενών των θυμάτων έχει στηθεί σε ένα μακρινό προάστιο του Πεκίνου, όπου δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση με λεωφορείο ή μετρό.
«Αισθανόμαστε ότι οι θάνατοι των συγγενών μας αποτελούν απλά αριθμούς γι' αυτούς» λέει η Τζιάνγκ Χούι, ενώ η εταιρεία δηλώνει ότι συνεχίζει να ενδιαφέρεται για τις ανάγκες των οικογενειών των θυμάτων.
Λόγω της μορφής του βυθού (όπου υπάρχουν για παράδειγμα υποθαλάσσια ηφαίστεια), οι έρευνες αντιμετωπίζουν προβλήματα αν και εκφράζονται ελπίδες ότι το αεροπλάνο θα βρεθεί μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς το σημείο των ερευνών ήταν πολύ μικρότερο από την αρχική ζώνη των 600.000 τετραγωνικών μέτρων.
Ωστόσο, ακόμα και αν βρεθεί είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς τι ακριβώς θα «αποκαλύψει», όντας τόσο καιρό υπό μεγάλη πίεση.
Παράλληλα, οι έρευνες για τις αιτίες της εξαφάνισης του αεροσκάφους συνεχίζονται. Οι ερευνητές ψάχνουν να βρουν εάν υπήρχαν μηχανικά προβλήματα που ανάγκασαν τους πιλότους να αλλάξουν την πορεία τους ή πιθανούς ανθρώπινους παράγοντες, όπως ψυχολογικά ή προσωπικά προβλήματα των πιλότων ή των επιβατών. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμία απάντηση.
«Το πρώτο μέλημα είναι να βρεθεί το αεροπλάνο. Το δεύτερο να βρεθεί η αλήθεια» είπε ο Τζακ Σονγκ, συγγενής ενός εκ των θυμάτων
Πηγή in.gr 09_09_2014
Mια κονκάρδα για τους συγγενείς των επιβατών της μοιραίας
Έξι μήνες συμπληρώνονται από την εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia Airlines, έξι μήνες δύσκολοι για τους συγγενείς των θυμάτων των επιβατών του αεροπλάνου που εξαφανίστηκε.
Η αγωνία τους γίνεται χειρότερη από την στάση της εταιρείας, ενώ οι ίδιοι καταγγέλλουν συλλήψεις και ξυλοδαρμούς από την κινεζική αστυνομία.
Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα The Guardian, μιλώντας πριν από την «μαύρη επέτειο», οι συγγενείς των 154 κινέζων επιβατών της πτήσης, επανήλθαν ξανά και ξανά στο ίδιο ερώτημα: πώς, σε μία εποχή που κάποιος μπορεί να εντοπίσει τον άλλο σε έναν δρόμο που βρίσκεται μέσω ενός κινητού τηλεφώνου, ένα Boeing 777 μπορεί «απλά» να εξαφανιστεί στην πορεία από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο και να πετά για ώρες, χωρίς κανείς να το αντιληφθεί.
Τα ερωτήματα είναι πολλά και παραμένουν αναπάντητα.
Η έρευνα επικεντρώνεται πλέον σε μία επιφάνεια 60.000 τετραγωνικών μέτρων στο νότιο Ινδικό Ωκεανό και το κόστος της έχει ανέλθει στα δεκάδες εκατομμύρια δολάρια.
Το εξαφανισμένο Boeing των Μαλαισιανών αερογραμμών πιστεύεται ότι τις τελευταίες ώρες πετούσε πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό σε αυτόματο πιλότο και με ένα πλήρωμα που δεν ανταποκρινόταν, σύμφωνα τουλάχιστον με έρευνα που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Αρχές της Αυστραλίας τον Ιούνιο.
Η μουδιασμένη αντίδραση της Μαλαισίας στην εξαφάνιση του Boeing και η έλλειψη απαντήσεων μισό χρόνο μετά το συμβάν, έχουν προκαλέσει καχυποψία στις οικογένειες των θυμάτων.
Κάποιοι δέχονται ότι το αεροπλάνο βυθίστηκε στον Ινδικό Ωκεανό και τονίζουν ότι οι αρχικές αντιφατικές πληροφορίες ήταν φυσιολογικές, άλλοι είναι πεπεισμένοι ότι υπάρχει μία συνωμοσία και δηλώνουν ότι οι Αρχές ψάχνουν σε λάθος μέρος, αναφέρει ο Guardian.
Μία γυναίκα δήλωσε ότι η ίδια και άλλο ένα συγγενικό της πρόσωπο τέθηκαν υπό κράτηση όταν προσπάθησαν να διαδηλώσουν μπροστά στα γραφεία της Malaysia Airlines. Όταν άλλοι συγγενείς τους πήγαν στο αστυνομικό τμήμα όπου κρατείτο η ίδια, αστυνομικοί τους ξυλοκόπησαν.
«Με έπιασε από το λαιμό ένας ψηλός αστυνομικός και σχεδόν με έπνιξε. Προσπάθησα να το σκάσω, αλλά περίπου έξι με επτά αστυνομικοί ήρθαν και με ξυλοκόπησαν. Η κόρη μου ήθελε να τραβήξει φωτογραφία ως απόδειξη, αλλά μία αστυνομικός τής πήρε το κινητό τηλέφωνο, την έριξε στο έδαφος, τραβώντας της τα μαλλιά. Την ανάγκασαν να μπει στο δωμάτιο ανακρίσεων. Αισθανόμουν θλιμμένη και απελπισμένη» έγραψε κάποιος από αυτούς τους συγγενείς.
Μέλη μιας άλλης οικογένειας καταγγέλλουν ότι 14 ενήλικες και δύο μικρά παιδιά τέθηκαν υπό κράτηση, επειδή αποφάσισαν να διανυκτερεύσουν μπροστά από τα γραφεία της Malaysia Airlines, ενώ άλλος συγγενείς είπε ότι σχεδόν 30 άτομα συνελήφθησαν κάποια στιγμή.
Τα ξενοδοχεία αρνούνταν να δεχτούν τις κρατήσεις που έκαναν για τις συναντήσεις τους.
«Αισθανόμαστε αβοήθητοι και μόνοι και η κυβέρνηση μάς έχει εγκαταλείψει» δηλώνει ένας συγγενής, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα.
Η κινεζική αστυνομία έχει υποσχεθεί να διεξάγει έρευνα για τις συλλήψεις και τους ξυλοδαρμούς.
Το γραφείο στήριξης των συγγενών των θυμάτων έχει στηθεί σε ένα μακρινό προάστιο του Πεκίνου, όπου δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση με λεωφορείο ή μετρό.
«Αισθανόμαστε ότι οι θάνατοι των συγγενών μας αποτελούν απλά αριθμούς γι' αυτούς» λέει η Τζιάνγκ Χούι, ενώ η εταιρεία δηλώνει ότι συνεχίζει να ενδιαφέρεται για τις ανάγκες των οικογενειών των θυμάτων.
Λόγω της μορφής του βυθού (όπου υπάρχουν για παράδειγμα υποθαλάσσια ηφαίστεια), οι έρευνες αντιμετωπίζουν προβλήματα αν και εκφράζονται ελπίδες ότι το αεροπλάνο θα βρεθεί μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς το σημείο των ερευνών ήταν πολύ μικρότερο από την αρχική ζώνη των 600.000 τετραγωνικών μέτρων.
Ωστόσο, ακόμα και αν βρεθεί είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς τι ακριβώς θα «αποκαλύψει», όντας τόσο καιρό υπό μεγάλη πίεση.
Παράλληλα, οι έρευνες για τις αιτίες της εξαφάνισης του αεροσκάφους συνεχίζονται. Οι ερευνητές ψάχνουν να βρουν εάν υπήρχαν μηχανικά προβλήματα που ανάγκασαν τους πιλότους να αλλάξουν την πορεία τους ή πιθανούς ανθρώπινους παράγοντες, όπως ψυχολογικά ή προσωπικά προβλήματα των πιλότων ή των επιβατών. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμία απάντηση.
«Το πρώτο μέλημα είναι να βρεθεί το αεροπλάνο. Το δεύτερο να βρεθεί η αλήθεια» είπε ο Τζακ Σονγκ, συγγενής ενός εκ των θυμάτων
Πηγή in.gr 09_09_2014
mariath
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 4.583
- Κριτικές
- 6
- Like
- 146
- Πόντοι
- 16
Η έρευνα επικεντρώνεται πλέον σε μία επιφάνεια 60.000 τετραγωνικών μέτρων στο νότιο Ινδικό Ωκεανό
.............
το αεροπλάνο θα βρεθεί μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς το σημείο των ερευνών ήταν πολύ μικρότερο από την αρχική ζώνη των 600.000 τετραγωνικών μέτρων.
.............
Πηγή in.gr 09_09_2014
thourios,
Προφανώς το λάθος δεν το έχεις κάνει εσύ, μια που έχεις κάνει "copy-paste" από το in.gr. Εσύ απλώς δεν το είδες.
Τα δυο νούμερα σημαίνουν:
Το πρώτο 60 στρέμματα
Το δεύτερο 600 στρέμματα.
Δηλαδή το πρώτο δυόμιση φορές όσο η πλατεία Συντάγματος, και το δεύτερο 25 φορές όσο η πλατεία.
Το "δημοσίευμα" αναφέρει εκτάσεις στις οποίες όχι αεροπλάνο, αλλά καρφίτσα θα μπορύσε να βρεθεί.
Τι απακαλύπτει ομως ακόμα το "δημοσίευμα":
Αποκαλύπτει την ασχετοσύνη και αγραμματοσύνη των συντακτών του.
Οπότε καταλαβαίνεις ποια εγκυρότητα έχει και σαν σύνολο. Την εγκυρότητα που μπορεί να έχει ένα κείμενο όταν το γράφει κάποιος άσχετος με γενικές και ειδικές γνώσεις, και αγράμματος ταυτόχρονα.
Οπότε της ανάλογης "εκτίμησης" και "αξιολόγησης" από τους αναγνώστες (εμάς δηλαδή) θα πρέπει να τύχει και το σύνολο των αναγραφομένων μέσα στην "είδηση" του in.gr.
Το πρωτοτυπο αρθρο του The Guardian
Και ας πουμε ΟΚ στο λαθος απο km σε μετρα, ο αριθμος θυματων που ειναι απο αλλο ατυχημα;;
ΕDIT: Το θεμα ειναι του in.gr, οχι του thourios.
Και ας πουμε ΟΚ στο λαθος απο km σε μετρα, ο αριθμος θυματων που ειναι απο αλλο ατυχημα;;
ΕDIT: Το θεμα ειναι του in.gr, οχι του thourios.
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
ποιος το έριξε και γιατί κανένας δεν ξέρη. πολλα μπορούμε να υποθέσουμεΤο πρωτοτυπο αρθρο του The Guardian
Και ας πουμε ΟΚ στο λαθος απο km σε μετρα, ο αριθμος θυματων που ειναι απο αλλο ατυχημα;;
ΕDIT: Το θεμα ειναι του in.gr, οχι του thourios.
thourios
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 1.424
- Κριτικές
- 2
- Like
- 10
- Πόντοι
- 16
[size=20pt]Νέες έρευνες για την πτήση MH370 [/size]
Σε νέα φάση μπαίνουν οι έρευνες για την πτήση MH370 της Malaysia Airlines, καθώς ειδικά σκάφη έφθασαν στο νότιο Ινδικό Ωκεανό για να ερευνήσουν θαλάσσιες χαράδρες και κορυφές 6.000 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του ωκεανού.
Η νέα έρευνα άρχισε έπειτα από μήνες τεχνικών αναλύσεων και χαρτογράφησης μιας τεράστιας περιοχής του θαλάσσιου βυθού στην οποία πιστεύεται πως χάθηκε αυτό το αεροπλάνο που μετέφερε 239 ανθρώπους.
Ένα σκάφος, το GO Phoenix, εξοπλισμένο με ειδικά σόναρ και κάμερες προσαρμοσμένα σε μη επανδρωμένα βαθυσκάφη, έφθασε σήμερα στην περιοχή που πρόσφατα χαρτογραφήθηκε και είναι γεμάτη με βαθιές χαράδρες και ψηλές ηφαιστειακές κορυφές, ανακοίνωσε το Αυστραλιανό Γραφείο Ασφάλειας Μεταφορών (ATSB).
Το ολλανδικό σκάφος ερευνών στη βαθιά θάλασσα Fugro Discovery έφθασε σήμερα στο Περθ για ανεφοδιασμό και την Παρασκευή θα συναντήσει το GO Phoenix, δήλωσαν αξιωματούχοι.
Ένα τρίτο πλοίο, το Fugro Equator, θα συμμετάσχει στην έρευνα στο τέλος Οκτωβρίου. Είχε συμμετάσχει στη χαρτογράφηση της περιοχής και τώρα μετατρέπεται για τη φάση των ερευνών.
Τα πλοία έχουν μισθωθεί από κοινού από τη Μαλαισία και την Αυστραλία. Καθεμιά από τις δύο χώρες συμβάλλει με 60 εκατ. στην προσπάθεια.
Μέχρι στιγμής έχει χαρτογραφηθεί μια ως τώρα άγνωστη περιοχή του ωκεάνιου βυθού έκτασης 111.000 τ.χλμ..
Η περιοχή των ερευνών έχει μεταφερθεί προς νότο αφού νέοι υπολογισμοί έκαναν τους ειδικούς να πιστέψουν πως το αεροπλάνο μπορεί να είχε πετάξει μακρύτερα πριν εξαντληθούν τα καύσιμά του και πέσει στον ωκεανό.
Η έρευνα για το αεροπλάνο μπορεί να χρειασθεί ένα χρόνο. Κάθε πλοίο έχει περίπου 30 μέλη πληρώματος που επιχειρούν σε 12ωρες βάρδιες, αλλά πρέπει να επιστρέφει στο Περθ για ανεφοδιασμό κάθε 30 ημέρες.
Πηγή: zougla 05_10_2014
Σε νέα φάση μπαίνουν οι έρευνες για την πτήση MH370 της Malaysia Airlines, καθώς ειδικά σκάφη έφθασαν στο νότιο Ινδικό Ωκεανό για να ερευνήσουν θαλάσσιες χαράδρες και κορυφές 6.000 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του ωκεανού.
Η νέα έρευνα άρχισε έπειτα από μήνες τεχνικών αναλύσεων και χαρτογράφησης μιας τεράστιας περιοχής του θαλάσσιου βυθού στην οποία πιστεύεται πως χάθηκε αυτό το αεροπλάνο που μετέφερε 239 ανθρώπους.
Ένα σκάφος, το GO Phoenix, εξοπλισμένο με ειδικά σόναρ και κάμερες προσαρμοσμένα σε μη επανδρωμένα βαθυσκάφη, έφθασε σήμερα στην περιοχή που πρόσφατα χαρτογραφήθηκε και είναι γεμάτη με βαθιές χαράδρες και ψηλές ηφαιστειακές κορυφές, ανακοίνωσε το Αυστραλιανό Γραφείο Ασφάλειας Μεταφορών (ATSB).
Το ολλανδικό σκάφος ερευνών στη βαθιά θάλασσα Fugro Discovery έφθασε σήμερα στο Περθ για ανεφοδιασμό και την Παρασκευή θα συναντήσει το GO Phoenix, δήλωσαν αξιωματούχοι.
Ένα τρίτο πλοίο, το Fugro Equator, θα συμμετάσχει στην έρευνα στο τέλος Οκτωβρίου. Είχε συμμετάσχει στη χαρτογράφηση της περιοχής και τώρα μετατρέπεται για τη φάση των ερευνών.
Τα πλοία έχουν μισθωθεί από κοινού από τη Μαλαισία και την Αυστραλία. Καθεμιά από τις δύο χώρες συμβάλλει με 60 εκατ. στην προσπάθεια.
Μέχρι στιγμής έχει χαρτογραφηθεί μια ως τώρα άγνωστη περιοχή του ωκεάνιου βυθού έκτασης 111.000 τ.χλμ..
Η περιοχή των ερευνών έχει μεταφερθεί προς νότο αφού νέοι υπολογισμοί έκαναν τους ειδικούς να πιστέψουν πως το αεροπλάνο μπορεί να είχε πετάξει μακρύτερα πριν εξαντληθούν τα καύσιμά του και πέσει στον ωκεανό.
Η έρευνα για το αεροπλάνο μπορεί να χρειασθεί ένα χρόνο. Κάθε πλοίο έχει περίπου 30 μέλη πληρώματος που επιχειρούν σε 12ωρες βάρδιες, αλλά πρέπει να επιστρέφει στο Περθ για ανεφοδιασμό κάθε 30 ημέρες.
Πηγή: zougla 05_10_2014
apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.469
- Like
- 200
- Πόντοι
- 866
john_fystikis
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2013
- Μηνύματα
- 7.498
- Κριτικές
- 9
- Like
- 140
- Πόντοι
- 66
john_fystikis
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2013
- Μηνύματα
- 7.498
- Κριτικές
- 9
- Like
- 140
- Πόντοι
- 66
Ρωσικά ΜΜΕ έδειξαν δορυφορική φωτογραφία με ουκρανικό MIG να καταρρίπτει το Βoeing (video)
«Για να συνοψίσουμε, απ’ ό,τι φαίνεται η κατάρριψη δεν προήλθε από Buk δεν έγινε από πύραυλο εδάφους – αέρους» ισχυρίστηκε ρώσος ειδικός.
http://[URL unfurl="true"]www.skai.gr/files/temp//FE292831D9BCED74A6C6EB691156A207.jpg[/img[/URL]]
Δορυφορική φωτογραφία που δείχνει το μαλαισιανό Boeing 777, που καταρρίφθηκε στην Ανατολική Ουκρανία στις 17 Ιουλίου, να καταρρίπτεται από ένα ουκρανικό MIG-29 παρουσιάζουν τα ρωσικά κανάλια. Από την κατάρριψη έχασαν τη ζωή τους 298 επιβαίνοντες.
Τα ρωσικά ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι η δορυφορική φωτογραφία, στην οποία η εκτόξευση πυραύλου από το αριστερό πτερύγιο του ουκρανικού μαχητικού είναι εμφανής, είναι γνήσια, και προέρχεται από αμερικανικό ή βρετανικό δορυφόρο.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πώς η φωτογραφία περιήλθε στην κατοχή των ρωσικών ΜΜΕ.
«Για να συνοψίσουμε, απ’ ό,τι φαίνεται η κατάρριψη δεν προήλθε από Buk δεν έγινε από πύραυλο εδάφους – αέρους» ισχυρίστηκε ρώσος ειδικός.
Πηγή: [URL unfurl="true"]http://www.skai.gr/news/world/article/269508/rosika-mme-edeixan-doruforiki-fotografia-me-oukraniko-mig-na-katarriptei-to-voeing-video/[/URL]
«Για να συνοψίσουμε, απ’ ό,τι φαίνεται η κατάρριψη δεν προήλθε από Buk δεν έγινε από πύραυλο εδάφους – αέρους» ισχυρίστηκε ρώσος ειδικός.
http://[URL unfurl="true"]www.skai.gr/files/temp//FE292831D9BCED74A6C6EB691156A207.jpg[/img[/URL]]
Δορυφορική φωτογραφία που δείχνει το μαλαισιανό Boeing 777, που καταρρίφθηκε στην Ανατολική Ουκρανία στις 17 Ιουλίου, να καταρρίπτεται από ένα ουκρανικό MIG-29 παρουσιάζουν τα ρωσικά κανάλια. Από την κατάρριψη έχασαν τη ζωή τους 298 επιβαίνοντες.
Τα ρωσικά ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι η δορυφορική φωτογραφία, στην οποία η εκτόξευση πυραύλου από το αριστερό πτερύγιο του ουκρανικού μαχητικού είναι εμφανής, είναι γνήσια, και προέρχεται από αμερικανικό ή βρετανικό δορυφόρο.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πώς η φωτογραφία περιήλθε στην κατοχή των ρωσικών ΜΜΕ.
«Για να συνοψίσουμε, απ’ ό,τι φαίνεται η κατάρριψη δεν προήλθε από Buk δεν έγινε από πύραυλο εδάφους – αέρους» ισχυρίστηκε ρώσος ειδικός.
Πηγή: [URL unfurl="true"]http://www.skai.gr/news/world/article/269508/rosika-mme-edeixan-doruforiki-fotografia-me-oukraniko-mig-na-katarriptei-to-voeing-video/[/URL]
BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 2.040
- Πόντοι
- 456
Ρωσικά ΜΜΕ έδειξαν δορυφορική φωτογραφία με ουκρανικό MIG να καταρρίπτει το Βoeing (video)
«Για να συνοψίσουμε, απ’ ό,τι φαίνεται η κατάρριψη δεν προήλθε από Buk δεν έγινε από πύραυλο εδάφους – αέρους» ισχυρίστηκε ρώσος ειδικός.
http://[URL unfurl="true"]www.skai.gr/files/temp//FE292831D9BCED74A6C6EB691156A207.jpg[/img[/URL]]
Δορυφορική φωτογραφία που δείχνει το μαλαισιανό Boeing 777, που καταρρίφθηκε στην Ανατολική Ουκρανία στις 17 Ιουλίου, να καταρρίπτεται από ένα ουκρανικό MIG-29 παρουσιάζουν τα ρωσικά κανάλια. Από την κατάρριψη έχασαν τη ζωή τους 298 επιβαίνοντες.
Τα ρωσικά ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι η δορυφορική φωτογραφία, στην οποία η εκτόξευση πυραύλου από το αριστερό πτερύγιο του ουκρανικού μαχητικού είναι εμφανής, είναι γνήσια, και προέρχεται από αμερικανικό ή βρετανικό δορυφόρο.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πώς η φωτογραφία περιήλθε στην κατοχή των ρωσικών ΜΜΕ.
«Για να συνοψίσουμε, απ’ ό,τι φαίνεται η κατάρριψη δεν προήλθε από Buk δεν έγινε από πύραυλο εδάφους – αέρους» ισχυρίστηκε ρώσος ειδικός.
Πηγή: [URL unfurl="true"]http://www.skai.gr/news/world/article/269508/rosika-mme-edeixan-doruforiki-fotografia-me-oukraniko-mig-na-katarriptei-to-voeing-video/[/URL]
[/quote]
Ω το μπαστάρδι..
thourios
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 1.424
- Κριτικές
- 2
- Like
- 10
- Πόντοι
- 16
[size=20pt]Νέα εξαφάνηση αεροπλάνου. AirAsia εταιρεία χαμηλού κόστους της Μαλαισίας.[/size]
Οι έρευνες που άρχισαν σήμερα για να βρεθεί το αεροπλάνο της εταιρείας AirAsia, το οποίο εξαφανίσθηκε ανάμεσα στην Ινδονησία και τη Σιγκαπούρη με 162 επιβαίνοντες, διακόπηκαν για τη νύκτα και θα επαναληφθούν αύριο, Δευτέρα, το πρωί, ανακοίνωσε το ινδονησιακό υπουργείο Μεταφορών.
Το κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας έχασε την επαφή με το Ερμπας A320-220 της μαλαισιανής εταιρίας χαμηλού κόστους AirAsia περίπου μία ώρα μετά την απογείωσή του από το διεθνές αεροδρόμιο Τζουάντα στη Σουραμπάγια, στην ανατολική Ιάβα, στις 05.20' τοπική ώρα. Το αεροπλάνο αναμενόταν να προσγειωθεί στη Σιγκαπούρη στις 08.30' τοπική ώρα.
Λίγο πριν από την εξαφάνιση του αεροσκάφους, οι πιλότοι ζήτησαν την άδεια από το κέντρο ελέγχου στη Τζακάρτα να αποκλίνουν από την πορεία πτήσης και να πετάξουν ψηλότερα, σε ύψος 38.000 ποδών, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, ανακοίνωσε η AirAsia.
"Η επικοινωνία με το αεροσκάφος χάθηκε ενώ ήταν ακόμα υπό τον έλεγχο των ινδονησιακών αρχών εναέριας κυκλοφορίας", πρόσθεσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών Τζ.Α. Μπαράτα.
Στο αεροσκάφος επέβαιναν 156 Ινδονήσιοι, τρεις Νοτιοκορεάτες, ένας Γάλλος που ήταν ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους, ένας Βρετανός, ένας Μαλαισιανός και ένας πολίτης της Σιγκαπούρης. Υπήρχαν 138 ενήλικες επιβάτες, 16 παιδιά και ένα βρέφος.
Το βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών επιβεβαίωσε ότι ένας Βρετανός ταξίδευε με το αεροσκάφος αυτό. "Πληροφορηθήκαμε από τις τοπικές αρχές ότι ένας Βρετανός επέβαινε στο αεροσκάφος. Η οικογένειά του έχει ενημερωθεί και είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε προξενική συνδρομή. Οι σκέψεις μας είναι κοντά στις οικογένειες των επιβατών, ενώ περιμένουν περισσότερα νέα", δήλωσε εκπρόσωπος.
Η πολεμική αεροπορία της Ινδονησίας ανακοίνωσε ότι έστειλε δύο αεροσκάφη για να πραγματοποιήσουν έρευνες σε μια περιοχή στην ανατολική Ιάβα, νοτιοανατολικά της Πανγκαλάν Μπουν, στην επαρχία Καλιμαντάν. "Ο καιρός είναι συννεφιασμένος και η περιοχή περιβάλλεται από θάλασσα. Κατευθυνόμαστε στην περιοχή και συνεπώς δεν κάνουμε υποθέσεις για το τι συνέβη στο αεροπλάνο", δήλωσε ο Χάντι Καχιάντο, εκπρόσωπος της πολεμικής αεροπορίας.
Την εκμετάλλευση του αεροπλάνου είχε η AirAsia Indonesia, θυγατρική της AirAsia που εδρεύει στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, η οποία κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των εταιριών χαμηλού κόστους στη νοτιοανατολική Ασία.
"Το αεροπλάνο ήταν σε καλή κατάσταση, αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν πολύ καλές", δήλωσε ο γενικός διευθυντής της πολιτικής αεροπορίας της Ινδονησίας Τζόκο Μουρτζατμότζο σε συνέντευξη Τύπου στο αεροδρόμιο της Τζακάρτα.
Οι έρευνες επικεντρώνονται στην περιοχή μεταξύ του νησιού Μπελιτούνγκ και της Καλιμαντάν, στη δυτική ακτή του νησιού Μπόρνεο, στο μέσο της πορείας πτήσης.
Η Σιγκαπούρη προσφέρθηκε να μετάσχει στις έρευνες με δυνάμεις της πολεμικής της αεροπορίας και του πολεμικού ναυτικού της.
Εντείνεται η αγωνία των συγγενών
Πανικόβλητοι συγγενείς των επιβατών έχουν συγκεντρωθεί στο αεροδρόμιο Σανγκί της Σιγκαπούρης, ενώ εκατοντάδες άλλοι έσπευσαν στο αεροδρόμιο στη Σουραμπάγια.
Μια 45χρονη γυναίκα δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι έξι μέλη της οικογένειας της ήταν στο αεροπλάνο. "Πήγαιναν στη Σιγκαπούρη για διακοπές. Πάντα πετούσαν με την AirAsia χωρίς κανένα πρόβλημα. Είμαι συγκλονισμένη από την είδηση της εξαφάνισης και πολύ ανήσυχη με την ιδέα ότι το αεροπλάνο μπορεί να συνετρίβη".
Το αίτημα των πιλότων να πετάξουν σε μεγαλύτερο ύψος για να αποφύγουν μεγάλα σύννεφα βροχής είναι μια φυσιολογική διαδικασία, εξηγεί ο ινδονήσιος εμπειρογνώμονας της αεροπορίας Ντούντι Σουντιμπόγιο. "Δεν υπάρχει τίποτα παράξενο σε αυτό. Αυτό που συνέβη μετά, παραμένει μυστήριο", πρόσθεσε.
Η AirAsia, σημαντικός πελάτης της Airbus, είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία "χαμηλού κόστους" της νοτιοανατολικής Ασίας. Ιδρύθηκε πριν από περίπου 20 χρόνια και έκτοτε καταγράφει μεγάλη ανάπτυξη.
πηγη: ΑΠΕ - ΜΠΕ
:S
Οι έρευνες που άρχισαν σήμερα για να βρεθεί το αεροπλάνο της εταιρείας AirAsia, το οποίο εξαφανίσθηκε ανάμεσα στην Ινδονησία και τη Σιγκαπούρη με 162 επιβαίνοντες, διακόπηκαν για τη νύκτα και θα επαναληφθούν αύριο, Δευτέρα, το πρωί, ανακοίνωσε το ινδονησιακό υπουργείο Μεταφορών.
Το κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας έχασε την επαφή με το Ερμπας A320-220 της μαλαισιανής εταιρίας χαμηλού κόστους AirAsia περίπου μία ώρα μετά την απογείωσή του από το διεθνές αεροδρόμιο Τζουάντα στη Σουραμπάγια, στην ανατολική Ιάβα, στις 05.20' τοπική ώρα. Το αεροπλάνο αναμενόταν να προσγειωθεί στη Σιγκαπούρη στις 08.30' τοπική ώρα.
Λίγο πριν από την εξαφάνιση του αεροσκάφους, οι πιλότοι ζήτησαν την άδεια από το κέντρο ελέγχου στη Τζακάρτα να αποκλίνουν από την πορεία πτήσης και να πετάξουν ψηλότερα, σε ύψος 38.000 ποδών, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, ανακοίνωσε η AirAsia.
"Η επικοινωνία με το αεροσκάφος χάθηκε ενώ ήταν ακόμα υπό τον έλεγχο των ινδονησιακών αρχών εναέριας κυκλοφορίας", πρόσθεσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών Τζ.Α. Μπαράτα.
Στο αεροσκάφος επέβαιναν 156 Ινδονήσιοι, τρεις Νοτιοκορεάτες, ένας Γάλλος που ήταν ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους, ένας Βρετανός, ένας Μαλαισιανός και ένας πολίτης της Σιγκαπούρης. Υπήρχαν 138 ενήλικες επιβάτες, 16 παιδιά και ένα βρέφος.
Το βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών επιβεβαίωσε ότι ένας Βρετανός ταξίδευε με το αεροσκάφος αυτό. "Πληροφορηθήκαμε από τις τοπικές αρχές ότι ένας Βρετανός επέβαινε στο αεροσκάφος. Η οικογένειά του έχει ενημερωθεί και είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε προξενική συνδρομή. Οι σκέψεις μας είναι κοντά στις οικογένειες των επιβατών, ενώ περιμένουν περισσότερα νέα", δήλωσε εκπρόσωπος.
Η πολεμική αεροπορία της Ινδονησίας ανακοίνωσε ότι έστειλε δύο αεροσκάφη για να πραγματοποιήσουν έρευνες σε μια περιοχή στην ανατολική Ιάβα, νοτιοανατολικά της Πανγκαλάν Μπουν, στην επαρχία Καλιμαντάν. "Ο καιρός είναι συννεφιασμένος και η περιοχή περιβάλλεται από θάλασσα. Κατευθυνόμαστε στην περιοχή και συνεπώς δεν κάνουμε υποθέσεις για το τι συνέβη στο αεροπλάνο", δήλωσε ο Χάντι Καχιάντο, εκπρόσωπος της πολεμικής αεροπορίας.
Την εκμετάλλευση του αεροπλάνου είχε η AirAsia Indonesia, θυγατρική της AirAsia που εδρεύει στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, η οποία κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των εταιριών χαμηλού κόστους στη νοτιοανατολική Ασία.
"Το αεροπλάνο ήταν σε καλή κατάσταση, αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν πολύ καλές", δήλωσε ο γενικός διευθυντής της πολιτικής αεροπορίας της Ινδονησίας Τζόκο Μουρτζατμότζο σε συνέντευξη Τύπου στο αεροδρόμιο της Τζακάρτα.
Οι έρευνες επικεντρώνονται στην περιοχή μεταξύ του νησιού Μπελιτούνγκ και της Καλιμαντάν, στη δυτική ακτή του νησιού Μπόρνεο, στο μέσο της πορείας πτήσης.
Η Σιγκαπούρη προσφέρθηκε να μετάσχει στις έρευνες με δυνάμεις της πολεμικής της αεροπορίας και του πολεμικού ναυτικού της.
Εντείνεται η αγωνία των συγγενών
Πανικόβλητοι συγγενείς των επιβατών έχουν συγκεντρωθεί στο αεροδρόμιο Σανγκί της Σιγκαπούρης, ενώ εκατοντάδες άλλοι έσπευσαν στο αεροδρόμιο στη Σουραμπάγια.
Μια 45χρονη γυναίκα δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι έξι μέλη της οικογένειας της ήταν στο αεροπλάνο. "Πήγαιναν στη Σιγκαπούρη για διακοπές. Πάντα πετούσαν με την AirAsia χωρίς κανένα πρόβλημα. Είμαι συγκλονισμένη από την είδηση της εξαφάνισης και πολύ ανήσυχη με την ιδέα ότι το αεροπλάνο μπορεί να συνετρίβη".
Το αίτημα των πιλότων να πετάξουν σε μεγαλύτερο ύψος για να αποφύγουν μεγάλα σύννεφα βροχής είναι μια φυσιολογική διαδικασία, εξηγεί ο ινδονήσιος εμπειρογνώμονας της αεροπορίας Ντούντι Σουντιμπόγιο. "Δεν υπάρχει τίποτα παράξενο σε αυτό. Αυτό που συνέβη μετά, παραμένει μυστήριο", πρόσθεσε.
Η AirAsia, σημαντικός πελάτης της Airbus, είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία "χαμηλού κόστους" της νοτιοανατολικής Ασίας. Ιδρύθηκε πριν από περίπου 20 χρόνια και έκτοτε καταγράφει μεγάλη ανάπτυξη.
πηγη: ΑΠΕ - ΜΠΕ
:S
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 217
- Εμφανίσεις
- 29K
- Απαντήσεις
- 87
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 17
- Εμφανίσεις
- 5K