Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 417K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (0 μέλη και 25 επισκέπτες)

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.320
Πόντοι
2.036
Τύπε, δεν ευχαριστείς την τύχη , που έχουμε δημοκρατία και δεν έχουμε καμιά χούντα, τους γλύξμπουρκ ή τίποτε φασίστες ;
Αυτά είναι τα άσχημα.
Το να μην έχεις να φας, να κρυώνεις σε λίγο να μένεις και άπλυτος, είναι τίποτε.
Ε βέβαια, ποιος γαμάει την μασαμπούκα, την εξασφάλιση δουλειάς, την ασφάλεια σου, όταν μπορείς να λες "Μητσοτάκη γαμιέσαι" και φανερά να μην σου κάνουν τίποτα. Αποτελεί τεράστια κατάκτηση το να δίνεις το δικαίωμα στο 15χρονο να κόβει τ' αρχίδια του και από Δημητράκης να γίνεται Δημητρούλα
 

nik1111

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2020
Μηνύματα
697
Κριτικές
1
Like
515
Πόντοι
26
Πριν αποκαλεσεις "καραγκιοζηδες" με τοση ευκολια τοσους ανθρωπους, μηπως να αναρωτηθεις για ποιον λογο συνεβη αυτο? Το εψαξες?
Ενδελεχώς
τυποι σιγουρα ειναι η φωτο αυτη απο την κηδεια ενος παιδιου στο τρενο; :think::confused::confused::confused:
δεν μπορω να το πιστεψω οταν τους βλεπω τους τυπους να χαμογελανε :confused::confused::confused:
αμα το δει κανενας χυστης θα λεει οτι πεθανε κανενας πλουσιος πορνοπαπους,και οι τυποι ειναι ολοι κληρονομοι :confused::confused::confused:
χαμογελανε λένε γιατι ελπιζουν στην ανάσταση:confused:
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
Στον ιδιωτικο τομεα, εαν ενας υπαλληλος την κοπανησει χωρις αδεια μια ωρα,
την πρωτη φορα θα τον καλεσει ο εργοδοτης να του πει, τι εγινε, μπερδευτηκες; Ανθρωποι ειμαστε. Δεν πειραζει, αλλα μην ξαναγινει.
Την δευτερη φορα θα τον φωναξει να του κανει αυστηρη παρατηρηση -προειδοποιηση.
Την τριτη θα του πει Αντε στο καλο. Απολυση.
Στο πρώτο χτύπημα σβήνω τα φώτα,
δεύτερο χτύπημα είμαι στην πόρτα,
στο τρίτο χτύπημα η πόρτα ανοίγει,
μην επιμένεις, έχω φύγει.

αφιερωμενο απο τον σταθμαρχη του bou σε όλους τους ξενυχτηδες......
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.480
Like
19.373
Πόντοι
3.656
ρε λάκη τον χομεινί έχεις;
άντε και τον αραφάτ


Με υποτιμάς. Αν έβαζα Παλαιστίνιο .... θα ήταν κανένας παλιότερος από τον Αραφάτ.
Φαντάζεσαι τι θα λέγαν οι Άλεξ και οι Χλεχλέρκ και τα λοιπά τσουτσέκια του BP-Σάχη στο Ιράν , για το Χομεϊνί
μέχρι το 1979 ;;;
Γραφικός, γελοίος , πτωχός , αποτυχημένος ....


Μετά κάναν τσιμπούκια που άφησε το BP-Σάχη να φύγει ... έστω και χωρίς σώβρακα
με το παντελόνι που φορούσε.


Φαντάζεσαι να φύγεις χωρίς σώβρακα, να σου έρθει κανά άσχημο χέσιμο στο αεροδρόμιο
και να πας συγκαμμένος μέχρι τις ΗΠΑ ;;

Ε βέβαια, ποιος γαμάει την μασαμπούκα, την εξασφάλιση δουλειάς, την ασφάλεια σου, όταν μπορείς να λες "Μητσοτάκη γαμιέσαι" και φανερά να μην σου κάνουν τίποτα. Αποτελεί τεράστια κατάκτηση το να δίνεις το δικαίωμα στο 15χρονο να κόβει τ' αρχίδια του και από Δημητράκης να γίνεται Δημητρούλα
Τι άνθρωποι είστε εσείς ρε ; Τελείως αχάριστοι . Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει , οι φασίστες είναι φυλακή, το βασιλιά τον έχουμε διώξει
με ψήφους των παππούδων μας που δεσμεύουν εμάς και τα δισέγγονά μας
και εσείς αντί να είστε ευχαριστημένοι , άλλος θέλει να τρώει κάθε μέρα, άλλος θέλει να τρώει κρέας κάθε εβδομάδα,
άλλος θέλει θέρμανση , άλλος θέλει ΙΧ και να έχει και πινακίδες και βενζίνη .

Από του χρόνου ,που ο λογαριασμός νερού στο διαμέρισμα του παππού του άλεξ 100τμ θα είναι 700€ το 4μηνο
θα σας δίνει και ένα BATH-PASS να κάνετε τρία μπάνια το χρόνο σε δημόσια χαμάμ , χριστούγεννα , πάσχα και δεκαπενταύγουστο .


Κανά Coffin-Pass θα δώσουν στους σκοτωμένους ;
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.661
Κριτικές
1
Like
36.081
Πόντοι
6.256
Καναλι open.
Η κυβερνηση σκεφτεται ΤΩΡΑ να κανει κακουργημα τις κλοπες υλικου απο τον ΟΣΕ που γινεται συστηματικα και με ολοκληρα συνεργεια σπειρες που λυμαινονται τονους υλικου.

4 χρονια με τι ασχολουνταν η κυβερνηση, που σκεφτεται να αυστηροποιησει τωρα τις ποινες;
Tι να πρωτοκάνει κι αυτος;
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.555
Like
35.880
Πόντοι
9.931
Με υποτιμάς. Αν έβαζα Παλαιστίνιο .... θα ήταν κανένας παλιότερος από τον Αραφάτ.
Φαντάζεσαι τι θα λέγαν οι Άλεξ και οι Χλεχλέρκ και τα λοιπά τσουτσέκια του BP-Σάχη στο Ιράν , για το Χομεϊνί
μέχρι το 1979 ;;;
Γραφικός, γελοίος , πτωχός , αποτυχημένος ....


Μετά κάναν τσιμπούκια που άφησε το BP-Σάχη να φύγει ... έστω και χωρίς σώβρακα
με το παντελόνι που φορούσε.


Φαντάζεσαι να φύγεις χωρίς σώβρακα, να σου έρθει κανά άσχημο χέσιμο στο αεροδρόμιο
και να πας συγκαμμένος μέχρι τις ΗΠΑ ;;


Τι άνθρωποι είστε εσείς ρε ; Τελείως αχάριστοι . Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει , οι φασίστες είναι φυλακή, το βασιλιά τον έχουμε διώξει
με ψήφους των παππούδων μας που δεσμεύουν εμάς και τα δισέγγονά μας
και εσείς αντί να είστε ευχαριστημένοι , άλλος θέλει να τρώει κάθε μέρα, άλλος θέλει να τρώει κρέας κάθε εβδομάδα,
άλλος θέλει θέρμανση , άλλος θέλει ΙΧ και να έχει και πινακίδες και βενζίνη .

Από του χρόνου ,που ο λογαριασμός νερού στο διαμέρισμα του παππού του άλεξ 100τμ θα είναι 700€ το 4μηνο
θα σας δίνει και ένα BATH-PASS να κάνετε τρία μπάνια το χρόνο σε δημόσια χαμάμ , χριστούγεννα , πάσχα και δεκαπενταύγουστο .


Κανά Coffin-Pass θα δώσουν στους σκοτωμένους ;
Ναι τυπε, μεγάλη προσωπικοτητα ο Χομεϊνί αδικημένος απο την ιστορία, έδιωξε ενα βασιλεια που κυβερνούσε φασιστικά και εγκαθίδρυσε καθεστώς που κυβερνά φασιστικά με βάση το Κοράνι.
Οι γυναικες ειδικα πίνουν νερο στο ονομα του:jerking::jerking::jerking2::jerking2:

Υπάρχουν και αλλοι αδικημένοι απο την ιστορία, Σανταμ Χουσεΐν, Πολ Ποτ, Ιντί Αμίν Νταντά κα.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.440
Like
15.069
Πόντοι
3.656
Θα επρεπε να υπηρχαν ηλεκτρονικα συστηματα-δικλειδες ασφαλειας, οπως στην Ευρωπη.
Αλλα αν αληθευει αυτο που ακουσα σε εκπομπη, οτι ο δευτερος σταθμαρχης εφυγε πιο νωρις, εστω και μια ωρα που ηταν κρισιμη, και ειπε μετα Τι να κατσω να κανω; Αφου υπηρχε ο αλλος σταθμαρχης. Ο οποιος ειναι πλεον βεβαιο απο πολλες διαφορετικες πηγες οτι μπορει να ειχε την πιστοποιηση αλλα ηταν παντελως ακαταλληλος, ανεπαρκης, για να καλυψει ΜΟΝΟΣ του το ποστο.

Στον ιδιωτικο τομεα, εαν ενας υπαλληλος την κοπανησει χωρις αδεια μια ωρα,
την πρωτη φορα θα τον καλεσει ο εργοδοτης να του πει, τι εγινε, μπερδευτηκες; Ανθρωποι ειμαστε. Δεν πειραζει, αλλα μην ξαναγινει.
Την δευτερη φορα θα τον φωναξει να του κανει αυστηρη παρατηρηση -προειδοποιηση.
Την τριτη θα του πει Αντε στο καλο. Απολυση.
Εξ αλλου οποιος χτυπαει καρτα στον ιδιωτικο τομεα, γνωριζει πολυ καλα οτι το χτυπημα της καρτας συμφωνα με το προγραμμα, διασφαλιζει την εργασια του καθενος.

Στο Δημοσιο ποσες φορες αραγε ενας υπαλληλος δεν τηρει το προγραμμα του; Χωρις συνεπειες.
Τύπε στον ιδιωτικό τομέα δεν θα συνέβαιναν ποτέ τα μισά από τα τρέλα και απερίγραπτα που συμβαίνουν στο δημόσιο.

Για αρχή ποτέ αυτό ο μπάρμπας δεν θα έβρισκε δουλειά με 3.5Κ το μήνα χωρίς προϋπηρεσία και με 6 μήνες εκπαίδευση.

Δεύτερον δεν θα τολμούσε κανένας να φύγει νωρίτερα και να αφήσει τον νεότερο σε τέτοια θέση ευθύνης..

και τρίτων και κυριότερον.......Αν σε έναν ιδιωτικό οργανισμό ο γενικός διευθυντής και διαχειριστής εν γνώση του είχε αφήσει τα τεχνικά θέματα ασφαλείας στην τύχη τους για να κάνει οικονομία αλλά είχε έλλειμα στα ταμεία..όχι 700 εκατομμύρια....70.000.....και είχε προκαλέσει 60 θανάτους...

θα ήταν ήδη προφυλακισμένος...θα είχε φάει ότι κατηγορία υπάρχει από για κακουργήματα και οικονομικά εγκλήματα...και θα είχε προσλάβει τον Κεχαγιόγλου μήπως και δεν φάει ισόβια.

Εδώ ο γενικός διευθυντής που είναι ο υπουργός στην ουσία μας είπε ότι ήξερε αλλά δεν μίλαγε...και εκτός από αυτό θα μας ξαναστείλει το βιογραφικό του να τον ξανά προσλάβουμε :confused:
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.480
Like
19.373
Πόντοι
3.656
Ναι τυπε, μεγάλη προσωπικοτητα ο Χομεϊνί αδικημένος απο την ιστορία, έδιωξε ενα βασιλεια που κυβερνούσε φασιστικά κλόουν που έδινε το 99.5% του πλούτου σε ξένους και με τα υπόλοιπα ζούσε σούπερ χλιδάτα ο ίδιος
Στο έφτιαξα λίγο τύπε.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.555
Like
35.880
Πόντοι
9.931

Εν τω μεταξυ οι καθυστερημένοι αναρχοαπλυτοι εξακολουθούν να επιτίθονται στην Hellenic Train ενω δεν εχει την παραμικρή ευθύνη για το δυστύχημα μονο και μονο επειδη ειναι ιδιωτική εταιρεία.
 

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.086
Πόντοι
3.556
Την είδες τη συνέντευξη;

Τους κλασμένους του ΣΚΑΙ που πάλευαν να τον βγάλουν φταίχτη τους είδες;

Το σπέρμα του Σπίρτζη στα πρόσωπά τους το είδες;

Σα το 7-0 της Λιβερπουλ στη Γιουνάιτεντ ήταν...
Εν τω μεταξύ ο συγκεκριμένος ρωτούσε -ειρωνικά- που είναι και που είναι ο Σπίρτζης. Ε να τος ο Σπίρτζης.
Φαντάζομαι με το ιδιο τροπο θα ρωτήσει που είναι κι ο Καραμανλής. :coffee:
 

athal

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
886
Κριτικές
39
Like
4.650
Πόντοι
6.555

Εν τω μεταξυ οι καθυστερημένοι αναρχοαπλυτοι εξακολουθούν να επιτίθονται στην Hellenic Train ενω δεν εχει την παραμικρή ευθύνη για το δυστύχημα μονο και μονο επειδη ειναι ιδιωτική εταιρεία.
φυσικα και εχει ευθυνη η εταιρεια.. ενω γνωριζε οτι στο δικτυο που κινει τα τρενα της δεν υπαρχει φωτοσημανση, ηλεκτρονικος ελεγχος κλπ. παρ'ολα αυτα τα τρενα εκαναν κανονικα δρομολογια..ειχες δει σε κανενα σταθμο καμμια επιγραφη που να ελεγε οτι εισερχεστε με δικη σας ευθυνη? εγω 4 χρονια που εκανα αυτο το δρομολογιο δεν ειδα...εν γνωσει της λοιπον ηξερε πολυ καλα το " παμε και οπου βγει"
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.555
Like
35.880
Πόντοι
9.931
φυσικα και εχει ευθυνη η εταιρεια.. ενω γνωριζε οτι στο δικτυο που κινει τα τρενα της δεν υπαρχει φωτοσημανση, ηλεκτρονικος ελεγχος κλπ. παρ'ολα αυτα τα τρενα εκαναν κανονικα δρομολογια..ειχες δει σε κανενα σταθμο καμμια επιγραφη που να ελεγε οτι εισερχεστε με δικη σας ευθυνη? εγω 4 χρονια που εκανα αυτο το δρομολογιο δεν ειδα...εν γνωσει της λοιπον ηξερε πολυ καλα το " παμε και οπου βγει"
Τυπε η ευθυνη της εταιρείας αρχίζει και τελειώνει στο τραίνο, απο τι στιγμη που αυτο ηταν λειτουργικό και ασφαλές καλα εκανε και εκανε κανονικά δρομολόγια. Οταν έρχεται το κρατος και σου λεει με επίσημα εγγραφα οτι το δίκτυο ειναι ασφαλές τι θέλεις να κανει η εταιρια;
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
Την είδες τη συνέντευξη;

Τους κλασμένους του ΣΚΑΙ που πάλευαν να τον βγάλουν φταίχτη τους είδες;

Το σπέρμα του Σπίρτζη στα πρόσωπά τους το είδες;

Σα το 7-0 της Λιβερπουλ στη Γιουνάιτεντ ήταν...
Αφού πρώτα σου πω την άποψή μου για τον Καραμανλή
Που την έχω γράψει δυο-τρεις φορές
Ότι όχι μόνο δεν πρέπει να είναι υποψήφιος αλλά πρέπει να αρθει και η ασυλία του και ότι κρίνει το δικαστήριο

Να φτάσουμε στο κείμενό σου

Είδες και την αντίθετη άποψη φυσικά όχι;




Ψέμα: «Παραδώσαμε το 68% του έργου, αλλά η Αlstom δεν υπέγραφε τις μελέτες»

Αλήθεια: Η σύμβαση, η οποία ξεκίνησε στο τέλος του 2014, ενώ θα έπρεπε να ολοκληρωθεί ως το 2016, αναπτύχθηκε έως το 2017 μερικώς. Είχε υπάρξει παράδοση του 32% του παραδοτέου, στο οποίο δυστυχώς, όμως, «υπήρχαν σοβαρότατα σφάλματα, κατ’ αποτέλεσμα ένα ποσοστό όχι πάνω από 18% ήταν αυτό που ήταν γνήσια λειτουργικό τα δύο αυτά χρόνια. Το υπόλοιπο χρειαζόταν να ανακατασκευασθεί. Το 2017 σταματά στην πραγματικότητα η εφαρμογή της σύμβασης γιατί προέκυψαν σοβαρότατα λάθη στην εφαρμογή». Επιπλέον, το περίφημο 68% αναφέρεται σε ποσοστά απορρόφησης των χρηματοδοτήσεων και όχι σε λειτουργικά τμήματα τα οποία παραδόθηκαν επί των ημερών ΣΥΡΙΖΑ στον ΟΣΕ για χρήση. Συγκεκριμένα: επί θητείας ΣΥΡΙΖΑ παραδόθηκαν 17 σταθμοί, σε σύνολο 52, εκ των οποίων οι μισοί ανακατασκευάστηκαν επί κυβέρνησης ΝΔ αδαπάνως για το δημόσιο και κατασκευάστηκαν 19 επιπλέον. Σχετικά με το ETCS, μέχρι το 2020 είχαν παραδοθεί μηδέν (0) σταθμοί, ενώ μεταξύ 2020-2023 παραδόθηκαν 21 σταθμοί για χρήση στον ΟΣΕ, ήτοι το 40% του έργου.

Ψέμα: «Στη Λάρισα υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν».

Αλήθεια: Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε πλήρως από τον Νοέμβριο του 2022. Το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε ο τοπικός σταθμός σηματοδότησης στη Λάρισα. Η τηλεδιοίκηση ήταν ενεργή, όμως, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΣΕ, δεν λειτουργούσε, δεν τους επέτρεπε να δουν τίποτα πλην ενός πολύ μικρού τμήματος, μέχρι την πυρκαγιά του 2019, οπότε και καταστράφηκε. Ο νέος τοπικός σταθμός παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ τον Νοέμβριο του 2022 και έκτοτε ήταν πλήρως λειτουργικός. ‘Αρα ο σταθμάρχης θα μπορούσε και να χαράξει ηλεκτρονικά την πορεία και να δει το τρένο για 5,5 χιλιόμετρα. Δεν έκανε τίποτα από τα δύο. Την ίδια ημέρα τα υπόλοιπα δρομολόγια έγιναν κανονικά με αυτόματη χάραξη, κάτι που αποδεικνύει ότι το σύστημα λειτουργούσε πλήρως.

Ψέμα: «Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν πάντα 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό»

Αλήθεια: Ποτέ δεν υπήρχε υποχρέωση για δύο σταθμάρχες. Αρκεί να κοιτάξει κάποιος τους πίνακες υπηρεσίας για να το διαπιστώσει. Υπάρχουν 3 βάρδιες στις οποίες επιμερίζεται το έργο. Το ρυθμιστικό πλαίσιο προβλέπει ότι ο προϊστάμενος είναι εκείνος που καθορίζει τις βάρδιες. Ο ΣΥΡΙΖΑ ουδέποτε άλλαξε το πλαίσιο για να καταστήσει τους 2 σταθμάρχες υποχρεωτικό.

Ψέμα: «Κάναμε ειδική πρόσκληση για να βγουν έκπτωτοι οι εργολάβοι»
Αλήθεια: Αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν έκανε ο κ. Σπίρτζης. Είναι ένα ακόμη από τα πολλά που ο ΣΥΡΙΖΑ εκ των υστέρων προβάλλει, αλλά ουδέποτε έπραξε.

Ψέμα: «Όταν ήμουν Υπουργός μπορούσες να δεις πού ήταν το κάθε τρένο»

Αλήθεια: Ο κ. Σπίρτζης συγχέει το σύστημα τηλεδιοίκησης που δείχνει ακριβώς πού βρίσκεται κάθε αμαξοστοιχία, δηλαδή σε ποια συγκεκριμένη γραμμή ανόδου ή καθόδου, και το σύστημα απλής πλοήγησης το οποίο δείχνει μόνο τη γενική θέση ενός οχήματος. Στην πραγματικότητα, υπήρχε ένα σύστημα GPS το οποίο όμως δεν έδειχνε σε ποιες ράγες κινείται το τρένο, αλλά απλά το στίγμα της τοποθεσίας του. ‘Αρα, όταν υπάρχουν δύο γραμμές, όπως εν προκειμένω, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση ο σταθμάρχης να δει αν κινείται στη σωστή ή στη λάθος γραμμή. Συνεπώς, δεν είχε απολύτως κανένα ωφέλιμο αποτέλεσμα. Αντιθέτως, στο τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης, που είναι σε λειτουργία από τον Νοέμβριο του 2022 στη Λάρισα, ο κάθε σταθμάρχης μπορεί να δει ακριβώς τη γραμμή πάνω στην οποία κινείται η αμαξοστοιχία, πριν την είσοδο του τρένου στον σταθμό και μετά την αναχώρησή του. Αυτό το σύστημα έως τον Σεπτέμβριο θα έχει εγκατασταθεί σε όλον τον κύριο άξονα».

Η ΝΔ καταλήγοντας αναφέρει: «Έχει απευθυνθεί πρόσκληση στον κ. Σπίρτζη να παραστεί στην Επιτροπή Μεταφορών και Εμπορίου της Βουλής σε κατ’ αντιπαράσταση συζήτηση με τον υπουργό Επικρατείας αρμόδιο για θέματα μεταφορών κ. Γεραπετρίτη, προκειμένου να αποτυπωθεί με έγγραφα και στοιχεία η πραγματική κατάσταση. Ο κ. Γεραπετρίτης θα είναι εκεί. Ο κ. Σπίρτζης θα είναι;».
 
Τελευταία τροποποίηση:

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.238
Like
29.005
Πόντοι
5.506
Αφού πρώτα σου πω την άποψή μου για τον Καραμανλή
Που την έχω γράψει δυο-τρεις φορές
Ότι όχι μόνο δεν πρέπει να είναι υποψήφιος αλλά πρέπει να αρθει και η ασυλία του και ότι κρίνει το δικαστήριο

Να φτάσουμε στο κείμενό σου

Είδες και την αντίθετη άποψη φυσικά όχι;




Ψέμα: «Παραδώσαμε το 68% του έργου, αλλά η Αlstom δεν υπέγραφε τις μελέτες»

Αλήθεια: Η σύμβαση, η οποία ξεκίνησε στο τέλος του 2014, ενώ θα έπρεπε να ολοκληρωθεί ως το 2016, αναπτύχθηκε έως το 2017 μερικώς. Είχε υπάρξει παράδοση του 32% του παραδοτέου, στο οποίο δυστυχώς, όμως, «υπήρχαν σοβαρότατα σφάλματα, κατ’ αποτέλεσμα ένα ποσοστό όχι πάνω από 18% ήταν αυτό που ήταν γνήσια λειτουργικό τα δύο αυτά χρόνια. Το υπόλοιπο χρειαζόταν να ανακατασκευασθεί. Το 2017 σταματά στην πραγματικότητα η εφαρμογή της σύμβασης γιατί προέκυψαν σοβαρότατα λάθη στην εφαρμογή». Επιπλέον, το περίφημο 68% αναφέρεται σε ποσοστά απορρόφησης των χρηματοδοτήσεων και όχι σε λειτουργικά τμήματα τα οποία παραδόθηκαν επί των ημερών ΣΥΡΙΖΑ στον ΟΣΕ για χρήση. Συγκεκριμένα: επί θητείας ΣΥΡΙΖΑ παραδόθηκαν 17 σταθμοί, σε σύνολο 52, εκ των οποίων οι μισοί ανακατασκευάστηκαν επί κυβέρνησης ΝΔ αδαπάνως για το δημόσιο και κατασκευάστηκαν 19 επιπλέον. Σχετικά με το ETCS, μέχρι το 2020 είχαν παραδοθεί μηδέν (0) σταθμοί, ενώ μεταξύ 2020-2023 παραδόθηκαν 21 σταθμοί για χρήση στον ΟΣΕ, ήτοι το 40% του έργου.

Ψέμα: «Στη Λάρισα υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν».

Αλήθεια: Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε πλήρως από τον Νοέμβριο του 2022. Το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε ο τοπικός σταθμός σηματοδότησης στη Λάρισα. Η τηλεδιοίκηση ήταν ενεργή, όμως, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΣΕ, δεν λειτουργούσε, δεν τους επέτρεπε να δουν τίποτα πλην ενός πολύ μικρού τμήματος, μέχρι την πυρκαγιά του 2019, οπότε και καταστράφηκε. Ο νέος τοπικός σταθμός παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ τον Νοέμβριο του 2022 και έκτοτε ήταν πλήρως λειτουργικός. ‘Αρα ο σταθμάρχης θα μπορούσε και να χαράξει ηλεκτρονικά την πορεία και να δει το τρένο για 5,5 χιλιόμετρα. Δεν έκανε τίποτα από τα δύο. Την ίδια ημέρα τα υπόλοιπα δρομολόγια έγιναν κανονικά με αυτόματη χάραξη, κάτι που αποδεικνύει ότι το σύστημα λειτουργούσε πλήρως.

Ψέμα: «Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν πάντα 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό»

Αλήθεια: Ποτέ δεν υπήρχε υποχρέωση για δύο σταθμάρχες. Αρκεί να κοιτάξει κάποιος τους πίνακες υπηρεσίας για να το διαπιστώσει. Υπάρχουν 3 βάρδιες στις οποίες επιμερίζεται το έργο. Το ρυθμιστικό πλαίσιο προβλέπει ότι ο προϊστάμενος είναι εκείνος που καθορίζει τις βάρδιες. Ο ΣΥΡΙΖΑ ουδέποτε άλλαξε το πλαίσιο για να καταστήσει τους 2 σταθμάρχες υποχρεωτικό.

Ψέμα: «Κάναμε ειδική πρόσκληση για να βγουν έκπτωτοι οι εργολάβοι»
Αλήθεια: Αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν έκανε ο κ. Σπίρτζης. Είναι ένα ακόμη από τα πολλά που ο ΣΥΡΙΖΑ εκ των υστέρων προβάλλει, αλλά ουδέποτε έπραξε.

Ψέμα: «Όταν ήμουν Υπουργός μπορούσες να δεις πού ήταν το κάθε τρένο»

Αλήθεια: Ο κ. Σπίρτζης συγχέει το σύστημα τηλεδιοίκησης που δείχνει ακριβώς πού βρίσκεται κάθε αμαξοστοιχία, δηλαδή σε ποια συγκεκριμένη γραμμή ανόδου ή καθόδου, και το σύστημα απλής πλοήγησης το οποίο δείχνει μόνο τη γενική θέση ενός οχήματος. Στην πραγματικότητα, υπήρχε ένα σύστημα GPS το οποίο όμως δεν έδειχνε σε ποιες ράγες κινείται το τρένο, αλλά απλά το στίγμα της τοποθεσίας του. ‘Αρα, όταν υπάρχουν δύο γραμμές, όπως εν προκειμένω, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση ο σταθμάρχης να δει αν κινείται στη σωστή ή στη λάθος γραμμή. Συνεπώς, δεν είχε απολύτως κανένα ωφέλιμο αποτέλεσμα. Αντιθέτως, στο τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης, που είναι σε λειτουργία από τον Νοέμβριο του 2022 στη Λάρισα, ο κάθε σταθμάρχης μπορεί να δει ακριβώς τη γραμμή πάνω στην οποία κινείται η αμαξοστοιχία, πριν την είσοδο του τρένου στον σταθμό και μετά την αναχώρησή του. Αυτό το σύστημα έως τον Σεπτέμβριο θα έχει εγκατασταθεί σε όλον τον κύριο άξονα».

Η ΝΔ καταλήγοντας αναφέρει: «Έχει απευθυνθεί πρόσκληση στον κ. Σπίρτζη να παραστεί στην Επιτροπή Μεταφορών και Εμπορίου της Βουλής σε κατ’ αντιπαράσταση συζήτηση με τον υπουργό Επικρατείας αρμόδιο για θέματα μεταφορών κ. Γεραπετρίτη, προκειμένου να αποτυπωθεί με έγγραφα και στοιχεία η πραγματική κατάσταση. Ο κ. Γεραπετρίτης θα είναι εκεί. Ο κ. Σπίρτζης θα είναι;».
skase re kariolh proi proi.....
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Για το κυρίως θέμα:
Ο ιδιώτης έβαλε λίγα (40εκ) για να πάρει το μεταφορικό έργο και να τσουλάει τα βαγόνια του από σταθμό σε σταθμό.
Εύκολη δουλειά.
Το κράτος κράτησε την πανάκριβη υποδομή με την υποχρέωση να παρέχει ασφαλές δίκτυο για να τσουλάνε τα βαγόνια του οποιουδήποτε ιδιώτη.
Αντί να βελτιώσει την υποδομή, αντίθετα την υποβάθμισε και η σήμανση που δούλευε το 2011 τώρα δεν παίζει.
Το γύρισε ξανά στους ασυρμάτους και επάνδρωσε τις καλοπληρωμένες θέσεις ευθύνης με βύσματα μπαρμπάδες πρώην αχθοφόρους.
Μετά το σπάσιμο του ΟΣΕ, ο «επενδυτής» πήρε την εταιρία φιλέτο με την καλύτερη αναλογία εσόδων/επενδύσεων-εξόδων.

Του χάρισαν τις υποχρεώσεις:
Διαγραφή ολοκλήρου του ποσού 700εκ € ενώ θα μπορούσε να γίνει έστω μερική.

Θα μπορούσαν επίσης να του πούνε :
Κύριε μπες στην αγορά με δικιά σου επένδυση, ταυτόχρονα με τη δημόσια υπηρεσία και αν είσαι μάγκας θα κερδίσεις το μερίδιο που σου αναλογεί.

Έτσι έγινε με τη ΔΕΗ, έτσι έγινε με τη τηλεφωνία, έτσι έγινε και με τον αεροπορικό τομέα και πριν κλείσει η Ολυμπιακή λειτουργούσαν ήδη ιδιωτικές αεροπορικές εταιρίες.

Το τίμημα που πλήρωσε αντιστοιχεί στις επιδοτήσεις που θα λάβει σε έναν και μονο χρόνο:

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε στους Ιταλούς έναντι τιμήματος μόλις 45 εκατομμυρίων, το οποίο αντιστοιχεί στα έσοδα της εταιρείας από τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές (Υποχρεώσεις Δημόσιας Υπηρεσίας) σε έναν μόλις χρόνο και καθαρή από υποχρεώσεις.


Οι δε επιδοτήσεις που συμφωνήθηκαν, μαζί με τον ΦΠΑ είναι 930 εκ€:

ορίζει αποζημίωση στην εταιρία ύψους 750 εκατομμυρίων ευρώ ή 930 εκ. εάν συνυπολογιστεί και ο ΦΠΑ στη 15ετία. Η διάρκειά της αφορά αρχικά διάστημα 10 ετών με δυνατότητα παράτασης 5 ετών.


Για να μην το γυρίσουμε τα κομματικά, την πώληση στα 45 εκ την έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση(δεν ξερω γιατί έγραψες 40) και την επιδότηση την υπογράφει η τωρινή. Άρα ευθύνη έχουν όλοι οι πολιτικοί.

Εάν αυτό το λες υγιή ιδιωτικοποίηση με σκοπό να μην επιβαρύνεται το δημόσιο ,συγνώμη αλλά θα διαφωνήσω.

Είναι μια ακόμη από τις περιπτώσεις, στην οποία φαίνεται οι πολιτικοί να κλείνουν το μάτι στον ιδιώτη, δίνοντας του μάλιστα και μονοπωλιακή θέση και επιδοτήσεις ταυτόχρονα.
Ακόμη και στον αεροπορικό τομέα γίνεται διαγωνισμός για τις άγονες έστω για τα μάτια του κόσμου.


Το κράτος κράτησε την πανάκριβη υποδομή ; Δηλαδή αδικήθηκε ο ιδιώτης που δεν ανέλαβε το δίκτυο ; Θεωρείς τόσο μαλάκες τους Ιταλούς να αναλάβουν το δίκτυο (έστω για τη διάρκεια 10+5 έτη της κυρίας σύμβασης), όταν το κράτος δεν μπορεί καν να τους προστατέψει από τους γύφτους που κλέβουν τα καλώδια και τις ράγες ;
Ίσα ίσα εγώ στη θέση τους θα έλεγα ότι η πιο σημαντική προϋπόθεση να επενδύσω, είναι να μην χρειαστεί να αναλάβω το δίκτυο και τις υποδομές. Αρα και αυτό υπέρ του επενδυτή ήταν.

Και ξαναγράφω : όχι να το αγοράσει, αλλά να αναλάβει τις υποχρεώσεις για όσο διάστημα είχε την σύμβαση με τη λογική του ότι θα ήταν μονοπώλιο.

Το πληρώσαμε με τα δις που φαγώθηκαν, με τα εκ που θα δώσουμε σαν αποζημίωση στην hellenic train και κυρίως με 57 παιδιά μας.

Έκανες πως δεν είδες αυτό που έγραψα οπότε θα σε ρωτήσω ευθέως:
Βάζεις το χέρι σου στη φωτιά ότι αν ο ΟΣΕ δεν είχε σπάσει σε 3-4 εταιρίες, για να προωθηθεί η πιο συμφέρουσα επαναλαμβάνω στον ιδιώτη, θα είχε γίνει το ατύχημα ;

Εάν δεν μπορείς να το βάλεις, παραδέχεσαι ότι προτιμάμε να ιδιωτικοποιηθεί ότι μπορεί, με το ανάλογο αντίκτυπο στην ασφάλεια.
Και ξαναρωτάω: ποιος δεν έκανε αναβάθμιση του συστήματος επικοινωνίας και έπαιρνε συνεχώς παρατάσεις, το δημόσιο η ο ιδιώτης ;
Λαβέ υπόψιν σου ότι για να φτάσουμε σε ατύχημα πρέπει να ευθυγραμμιστούν όλες οι φέτες του ελβετικού τυριού (μια από αυτές είναι η σωστή επικοινωνία.)
Δες τα ποσά που επιδοτείται και κρίνε εάν ο ιδιώτης δεν εχει καμία ευθύνη για τα παιδιά που χάθηκαν.

Και στην τελική είστε πολύ αντιφατικοί κάποιοι:

1) Από τη μια δεν φταίνε οι επενδυτές και ευθύνη φέρει μόνο το δημόσιο.

Δηλαδή οι Ιταλοί τόσο άσχετοι είναι ; Η μήπως παραβλέπανε τα θέματα ασφάλειας με σκοπό το κέρδος ; Την παραίτηση του διευθυντικού στελέχους για λόγους ασφάλειας και τις απεργίες των εγραζομένων επίσης για λόγους ασφάλειας δεν τις γράψανε στα @@ τους; Δεν ζητούσαν συνεχώς παρατάσεις ;


2) Φταίει μεν το δημόσιο, αλλά δεν φταίει ο πολιτικός επικεφαλής.
Δηλαδή υπογράφηκε το 22 να παίρνουν επιδότηση, αλλά ταυτόχρονα έπαιρναν παράταση για το σύστημα επικοινωνίας και στη Βουλή φώναζε «ντροπή» σε όσους έθεσαν θέμα ασφάλειας.


Στα συνοδευτικά:
Ναι, όταν ιδιωτικοποιείται ένας τομέας δουλεύει καλύτερα ΑΝ λειτουργεί ο ανταγωνισμός.

Είπαμε ότι όλες οι εταιρίες κινητής συμφωνούν όταν αλλάζουν οι όροι κατά του καταναλωτή άρα στην περίπτωση μας : Αν η γιαγιά μου είχε ….. θα λειτουργούσε και ο ανταγωνισμός στην Ελλάδα. Οι πολιτικοί δεν είναι αυτοί που μπορούν να επιβάλλουν το ΑΝ και να ρίχνουν κυρώσεις σε περιπτώσεις καρτέλ ;

Νομίζω ότι συζητάμε για τα αποτελέσματα των ιδιωτικοποιήσεων στην χώρα που ζούμε και όχι σε έναν φανταστικό και ιδανικό κόσμο.

Στον ΟΤΕ πλήρωνες σαν πελάτης την ακριβή υπηρεσία πλήρωνες όμως και για να πάρουν επίδομα προίκας τα παιδιά των υπαλλήλων που παντρεύονταν!
Στον ΟΣΕ επιδότησες 10δις για έργα που δεν έγιναν ή υποβαθμίστηκαν.
Στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ πλήρωσες όλα τα ταξίδια των ετεροδημοτών που τους κουβαλούσαν τα κόμματα για να ψηφίσουν.
Και τώρα που τα λέμε ακόμη και αν δεν δουλεύει ο ανταγωνισμός και ένα κρατικό μονοπώλιο γίνεται ιδιωτικό πάλι καλύτερα είναι.
Η COSCO δουλεύει τρελά, φέρνει έσοδα στο δημόσιο και παίζει στην πρώτη τριάδα στην ευρώπη.
Πριν έκανες τσιμπούκια για να εκτελωνίσεις ένα κουτί και τα Χριστούγεννα τραβούσαν κάτι απεργίες που πάγωνε η αγορά.

Καλά όλα αυτά που λες, όμως στην τελική ποιος μπορούσε να τα σταματήσει; Η πολιτική ηγεσία.

Ποιος επωφελήθηκε από όλα αυτά ; Που δεν έγιναν μόνο στη χώρα μας αλλά και σε άλλες χώρες, πίστεψε με, πριν την αρχή των ιδιωτικοποιήσεων;
(Παράδειγμα κρατική αεροπορική εταιρία άλλης ευρωπαϊκής χώρας, η οποία σε ένα από τα σχέδια «εξυγίανσης» πριν το οριστικό κλείσιμο της, είχε συνάψει συμφωνία και αγόραζε catering από αεροπορική του εξωτερικού, ενώ είχε την δικιά της εταιρία catering).

Οι πρώτοι «επενδυτές».
Και γιατί επωφελήθηκαν ;
Διότι όταν η κρατική εταιρία πουλάει σε τιμή κόστους, ποιος επενδυτής μπορεί να την χτυπήσει ;

Οπότε άσε τους δικούς μας να σπαταλάνε, να ανέβει χωρίς λόγο το κόστος άρα και η τιμή του προϊόντος, ώστε η ιδιωτική εταιρία να μπει με καλό περιθώριο κέρδους, αφού σε αυτήν την περίπτωση, οι μόνοι που θα τρώνε είναι οι ιδιοκτήτες - μέτοχοι.

Ναι , αλλά μην μας βγάζεις λάδι το δημόσιο .


@tellystalone6969

Φίλε ηρέμησε, ούτε πάω να βγάλω λάδι το δημόσιο, ούτε εγώ, ούτε η οικογένεια μου ήμασταν πότε ΔΥ.

Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε οπότε σε παρακαλώ μη φωνάζεις (κεφαλαία).

Και γώ άκουσα από τους δικούς μου να λένε πως για όλα τα προβλήματα φταίει ο δημόσιος τομέας.

Μεγαλώνοντας κατέλαβα ότι το θέμα δημόσιο VS ιδιωτικός, προκαλεί διχασμό στον κόσμο, και ο διχασμός δεν είναι υπέρ της πλειοψηφίας όπως καταλαβαίνεις.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Μήπως αντίθετα σημαίνει οτι:
1. Στο δημόσιο το βύσμα πάει σύννεφο.
2. Στον ιδιωτικό τομέα το βύσμα είναι η εξαίρεση και συχνά δεν πιάνει;

Το βύσμα πάει σύννεφο και στον ιδιωτικό. Σου εξήγησα για ποιον λόγο κόψατε τον υποψήφιο που άξιζε, και έκανες πως δεν το είδες.

Σε παραπέμπω στον φίλο του @Νίπλης για το πόσοι επιχειρηματίες αναγκάζονται να προσλάβουν βύσματα, για να μην στραβώσουν οι πολιτικοί.

Θα σου πω επίσης, ότι σε ιδιωτική εταιρία, έχει έρθει ο πρόεδρος με πάκο με ψηφοδέλτια που είχανε ήδη σταυρό επάνω, και τα άφησε στο σημείο από το οποίο περνούσε όλο το προσωπικό πριν αναλάβει υπηρεσία.

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι ο πρόεδρος έκατσε και έβαλε ο ίδιος τον σταυρό στα ψηφοδέλτια ;

Να σου πω για άλλη εταιρία στην οποία ο Accountable, συναντούσε σε γραφείο τους υπαλλήλους που αναλάμβαναν υπηρεσία, και τους απειλούσε ότι αν δεν ψηφίσουν την Χ επιλογή, την άλλη μέρα η εταιρία θα μείνει μισή και θα απολύσουν έναν στους δυο υπαλλήλους ;

Ρε τύπε μεταξύ μας, στην ιδια χώρα ζούμε, μην κάνεις πως πέφτεις από τα σύννεφα. Μέχρι τώρα έδειξες ότι είσαι ευφυής.
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Πώς δεν εχει?
10 εκατομμυρια εισαγγελείς εχει, οπως φαινεται. Κι εσυ ενας απο αυτους.
Που ξερουν καλυτερα απο τους κανονικους εισαγγελείς.
Εννοείς τους διορισμένους και εξαρτώμενους;Πανάξιοι οι κύριοι…..Τρομερό συμπέρασμα το ‘κανονικοί’ σε μία ανώμαλη χώρα.

Α,και κάτι ακόμα,να μην ξεχαστούμε.Τόσα χρόνια εκλογές και ξανά εκλογές.Μία γαμημένη φορά είδατε έναν πολιτικό να πει παίρνω το τραίνο και πάω από το γαμωχώρι στην μπουρδελούπολη μαζί με δημοσιογράφους και όλους τους κηφήνες;

Μία φορά!Ούτε ίσα με το αριστερό αρχίδι του Λίνκολν δεν φτάνουν κι ας έζησε πριν 150+ χρόνια!
 
Τελευταία τροποποίηση:

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Τυπε η ευθυνη της εταιρείας αρχίζει και τελειώνει στο τραίνο, απο τι στιγμη που αυτο ηταν λειτουργικό και ασφαλές καλα εκανε και εκανε κανονικά δρομολόγια. Οταν έρχεται το κρατος και σου λεει με επίσημα εγγραφα οτι το δίκτυο ειναι ασφαλές τι θέλεις να κανει η εταιρια;

Με την ίδια λογική παρανόμως ένα δικαστήριο θα κρίνει σύνυπαιτιότητα σε κάποιον που τραυματίστηκε διότι δεν φορούσε κράνος, ακόμη και αν ο άλλος οδηγός έκανε την παράβαση, ή ενός εργάτη που δεν φορούσε τα μέτρα προστασίας εν ώρα εργασίας.
Τα τρένα ήταν ασφαλή ασχέτως αν οι οδηγοί είχανε θέματα επικοινωνίας και ζητούσαμε τη μια παράταση μετά την άλλη και δεν τους εκπαιδεύανε.

Εάν ξεκάθαρα δεν υπάρχει συνυπαιτιότητα(λόγω επίγνωσης της κατάστασης), δεν σου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι υπήρξε νομοθετική πρόβλεψη για μη αποζημίωση σε περίπτωση ατυχήματος; Από τι ήθελαν να προφυλαχτούν από τη στιγμή που ήταν τόσο σίγουροι για τα τρένα τους ; Εάν γινόταν ατύχημα θα έφταιγε / αποζημίωνε το δημόσιο έτσι και αλλιώς.


Δεν σου κάνει ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση οτι, σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο ιδιώτης παραιτήθηκε από το δικαίωμα εφαρμογής της μη αποζημίωσης ;
Τι άλλη απόδειξη θες σαν έμμεση παραδοχή ευθύνης ;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Η θλιβερή πραγματικότητα που σε πονά και σε θλίβει
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΕΊΝΑΙ



1)Είτε δεν έδωσες ποτέ πανελλαδικές , γνήσια φλωράτζα, γκασμάς , είτε αν έδωσες , ήσουν πιο αποτυχημένος από την αποτυχία.
2)Πήρες πτυχίο στο εξωτερικό . ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ , ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΩΝ.


Τα υπόλοιπα είναι πράσινα δαμάσκηνα και ψιλές ελιές.

Όποτε αναφέρεσαι σε μένα, θα σου κάνω copy paste το παραπάνω.

Κλαις τα βράδια, όταν θυμάσαι ότι βιολογία πήρες 30/160 ;;;
Τί σχέση έχουν όλα αυτά με το ατύχημα;Πάμε καλά;

Επίσης τύπε,ζεις στην Ελλάδα;Έχεις δει πόσοι από τους ‘καθηγητές’ στην Ελλάδα έχουν ελληνικά πτυχία;Τί μου λες τώρα άρες μάρες κουκουνάρες…τσέκαρε τα επίθετα και βγάλε συμπέρασμα.

Ερώτηση προς γνωρίζοντες: Αυτός ο πρόεδρος του ΟΣΕ,είχε πριν και άλλη θέση ως διοικητής στο δημόσιο,τότε με τον κουρασμένο του PlayStation?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom