Θα επρεπε να υπηρχαν ηλεκτρονικα συστηματα-δικλειδες ασφαλειας, οπως στην Ευρωπη.
Αλλα αν αληθευει αυτο που ακουσα σε εκπομπη, οτι ο δευτερος σταθμαρχης εφυγε πιο νωρις, εστω και μια ωρα που ηταν κρισιμη, και ειπε μετα Τι να κατσω να κανω; Αφου υπηρχε ο αλλος σταθμαρχης. Ο οποιος ειναι πλεον βεβαιο απο πολλες διαφορετικες πηγες οτι μπορει να ειχε την πιστοποιηση αλλα ηταν παντελως ακαταλληλος, ανεπαρκης, για να καλυψει ΜΟΝΟΣ του το ποστο.
Στον ιδιωτικο τομεα, εαν ενας υπαλληλος την κοπανησει χωρις αδεια μια ωρα,
την πρωτη φορα θα τον καλεσει ο εργοδοτης να του πει, τι εγινε, μπερδευτηκες; Ανθρωποι ειμαστε. Δεν πειραζει, αλλα μην ξαναγινει.
Την δευτερη φορα θα τον φωναξει να του κανει αυστηρη παρατηρηση -προειδοποιηση.
Την τριτη θα του πει Αντε στο καλο. Απολυση.
Εξ αλλου οποιος χτυπαει καρτα στον ιδιωτικο τομεα, γνωριζει πολυ καλα οτι το χτυπημα της καρτας συμφωνα με το προγραμμα, διασφαλιζει την εργασια του καθενος.
Στο Δημοσιο ποσες φορες αραγε ενας υπαλληλος δεν τηρει το προγραμμα του; Χωρις συνεπειες.