sex volcano
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 28.085
- Κριτικές
- 187
- Like
- 48.745
- Πόντοι
- 26.141
Μη βρίζεις μανΟταν εβγαινε το αρχιδι και εκανε αυτς τις δηλωσεις ;;;;;;
Ειναι δολοφονος η δεν ειναι ;;;
Είμαι θαυμαστής του
Μη βρίζεις μανΟταν εβγαινε το αρχιδι και εκανε αυτς τις δηλωσεις ;;;;;;
Ειναι δολοφονος η δεν ειναι ;;;
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.Ο νέος δρόμος Πατρών-Πύργου πέρα από ένα τμήμα δεν πέφτει στον παλιό.Απλά στη σύμβαση είναι να γίνουν και στον παλιό.Από εκει και πέρα υπάρχει μελέτη σήμανσης στο έργο και στον παλιό δρόμο που οφείλει ο εργολάβος να τηρήσει και προφανώς είναι σύμφωνη με το Υπουργείο Μεταφορών και τον ΚΟΚ.Αν τηρείται σωστά είναι ευθύνη των οδηγών.Αλλιώς έχει συνέπειες στις κατασκευάστριες εταιρείες.Δεν μιλω για ατυχηματα που γινονται ΕΞΑΙΤΙΑΣ των εργων. Μιλαω για ατυχηματα που γινονται επειδη ο δρομος ειναι επικινδυνος και δεν ολοκληρωνεται ο καινουργιος.
Ε ναι κάποιοι που εκμεταλλεύονται το γεγονός βγάζουν χαρτζιλικακι διότι τα πολλά χοντρά λεφτά τα τσεπωνουν οι πολιτικοί ..Αρα, ολα καλα να βγαλουν και μερικοι χαρτζιλικι απο τους πεθαμενους
Μη βρίζεις μαν
Είμαι θαυμαστής του
Διάλεξε ,,,,αυτόν ή Κώστα Μπακογιάννη για πρωθυπουργό σε 5-10 χρονάκια;
Εννοω οτι εχουν σκοτωθει εκατονταδες ανθρωποι στο δρομο αυτο (τον παλιο) που ειναι επικινδυνος, επειδη εχει καθυστερησει η ολοκληρωση του καινουργιου, που ειναι ασφαλεστερος. Η καθυστερηση αυτη συνδεεται αιτιωδως με τους θανατους?Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.Ο νέος δρόμος Πατρών-Πύργου πέρα από ένα τμήμα δεν πέφτει στον παλιό.Απλά στη σύμβαση είναι να γίνουν και στον παλιό.Από εκει και πέρα υπάρχει μελέτη σήμανσης στο έργο και στον παλιό δρόμο που οφείλει ο εργολάβος να τηρήσει και προφανώς είναι σύμφωνη με το Υπουργείο Μεταφορών και τον ΚΟΚ.Αν τηρείται σωστά είναι ευθύνη των οδηγών.Αλλιώς έχει συνέπειες στις κατασκευάστριες εταιρείες.
κακως απαντησες , τωρα θα σε παει γαμιωντας ολη νυχτα με εξαιρεσεις στην εξαιρεση , στην βαρομετρικη πίεση , αν ο δρόμος εγκαινιαστηκε στο ζωδιο του Κριου ..Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.Ο νέος δρόμος Πατρών-Πύργου πέρα από ένα τμήμα δεν πέφτει στον παλιό.Απλά στη σύμβαση είναι να γίνουν και στον παλιό.Από εκει και πέρα υπάρχει μελέτη σήμανσης στο έργο και στον παλιό δρόμο που οφείλει ο εργολάβος να τηρήσει και προφανώς είναι σύμφωνη με το Υπουργείο Μεταφορών και τον ΚΟΚ.Αν τηρείται σωστά είναι ευθύνη των οδηγών.Αλλιώς έχει συνέπειες στις κατασκευάστριες εταιρείες.
ΠιερρακακηςΔιάλεξε ,,,,αυτόν ή Κώστα Μπακογιάννη για πρωθυπουργό σε 5-10 χρονάκια;
Αλεξία Μπακογιαννη θελωΔιάλεξε ,,,,αυτόν ή Κώστα Μπακογιάννη για πρωθυπουργό σε 5-10 χρονάκια;
Τα έχουμε πειΠιερρακακης
E δεν βγαλανε και λιγα οι εθνοσωτηρες στις πλατες οσων θυσιαστηκαν για την πατριδα,21,40.Και πολλοι μαλιστα δοσιλογοι αφου φαγανε με τους κατακτητες,φαγανε και μετεπειτα απο το απελευθερωμενο κρατος,και πηγαιναν και σε παρελασεις και βγαζανε και την σημαια να κυματιζει.Το ανεφερα και προχθες,οταν η Αννουλα του χιονια εκανε προπαγανδα για να κερδισει ψηφους το κομμα της ΝΔ σε βαρος 2 νεκρων πιλοτων ηταν απλα μια καθημερινμη μερα σαν τις υπολοιπεςΑρα, ολα καλα να βγαλουν και μερικοι χαρτζιλικι απο τους πεθαμενους
Dragon dens τώρα .Αλεξία Μπακογιαννη θελω
Τα έχουμε πει
Καλός χρυσός αλλά δεν είναι από τζάκι κ σε εσωκομματικές εκλογές θα πάρει τον πουλο .... .
Στηρίζουμε κωστηδες .
Η χώρα αυτή έχει μάθει να κυβερνάτε από κωτσους
Από Κωνσταντίνο μέγα σε Κωνσταντίνο Παλαιολόγο και από Κωνσταντίνος γλυξμοουργκ σε Κωνσταντίνο Καραμανλή Κωνσταντίνο Μητσοτάκης Κώστα σημηυ Κωστή Στεφανόπουλο κ σύντομων Κώστα Μπακογιάννη ή Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή
Λουτρά Πόζαρ βλέπω dragons dens ....στηρίζω για διήμερο με ουκρανικο μουνετο για βορειοελλαδιτεςΑΛΕΞΙΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΘΑ ΛΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 4 ΦΟΡΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
Μην πας να εξισώσεις το έργο στα Τέμπη με το έργο στην Πατρων-Πυργου.Ο παλιός δρόμος Πατρών - Πύργου δεν ήταν επικίνδυνος όπως το εννοείς.Σημανση είχε και αν πηγαίνεις με την προβλεπόμενη ταχύτητα δεν είχες κανένα πρόβλημα.Προφανως μετά από τόσα χρόνια χρειαζόταν αναβάθμιση ο δρόμος.Στα Τέμπη είχες ένα έργο που είχε ολοκληρωθεί είχε πληρωθεί και όφειλε να λειτουργεί.Στην Πατρων-Πυργου έχεις ένα έργο υπό κατασκευή.Τωρα αν θες μπορούμε να το πάμε αλλού.Η Πατρών - Πύργου είχε δημοπρατηθεί παλιότερα ως 6 ανεξάρτητα τμήματα και μάλιστα υπήρχαν ανάδοχοι και είχαν ξεκινήσει και εργασίες.2 η 3 τμήματα τα είχε πάρει η εταιρεία Τοξότης η φημισμένη εταιρεία κολλητός του Παππά του ΣΥΡΙΖΑ με το σκάνδαλο με τις τηλεοπτικές άδειες.Ξαφνικα τα μπλόκαραν διαλυσανε τις συμβάσεις και ξανά δημοπρατήθηκε από την αρχή με νέους όρους δυσμενεστερους για το δημόσιο.Θα έπρεπε να αποδοθούν ευθύνες σε αυτούς που ζημίωσαν το δημόσιο μερικα εκατομμύρια.Και επιπλέον να θυμίσω ότι η Πατρών Πύργου ήταν μέσα στην αρχική σύμβαση της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών - Πατρών που κατασκευάστηκε γι'αυτό και ονομάζεται Ολυμπία Οδός.Στην αρχική μελετη-συμβαση καθώς και στην πρώτη με Τοξότη να τονίσω ότι η Ν.Ε.Ο. Πατρών - Πύργου δεν είχε καθόλου διόδια ενώ τώρα έχουν βάλει 2 σίγουρα μπορεί και 3.Εννοω οτι εχουν σκοτωθει εκατονταδες ανθρωποι στο δρομο αυτο (τον παλιο) που ειναι επικινδυνος, επειδη εχει καθυστερησει η ολοκληρωση του καινουργιου, που ειναι ασφαλεστερος. Η καθυστερηση αυτη συνδεεται αιτιωδως με τους θανατους?
Ποια βία τυπε?? Εργασίες βαφής του χώρου έκαναν κ έγινε κάποιο ατύχημα η ήθελε να βάψει κ αυτόςκαταδικάζω την βία απο οπου και αν προέρχεται
Αντιθετως, αν θελεις την γνωμη μου, δεν "εξισωνεται" καν το ζητημα. Η Πατρων-Πυργου ειναι απειρως χειροτερη απο τον σιδηροδρομο. Εκει σημειωνονται δεκαδες ατυχηματα καθε χρονο με δεκαδες νεκρους ενω στον σιδηροδρομο δεν σημειωνοταν τιποτα. Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι η μη ολοκληρωση μιας συμβασης δεν συνδεεται με θανατηφορα αποτελεσματα, ούτε στην μια, ούτε στην αλλη περιπτωση. Επιπλεον αδυνατω να αντιληφθω γιατι μια πολιτικη ηγεσια δεν εχει ευθυνη για θανατους σε εναν δρομο ακρως επικινδυνο που εχει 50 νεκρους το χρονο αλλά εχει για μια σιδηροδρομικη γραμμη που δεν ειχε επι 50 χρονια κανενα σοβαρο ατυχημα.Μην πας να εξισώσεις το έργο στα Τέμπη με το έργο στην Πατρων-Πυργου.Ο παλιός δρόμος Πατρών - Πύργου δεν ήταν επικίνδυνος όπως το εννοείς.Σημανση είχε και αν πηγαίνεις με την προβλεπόμενη ταχύτητα δεν είχες κανένα πρόβλημα.Προφανως μετά από τόσα χρόνια χρειαζόταν αναβάθμιση ο δρόμος.Στα Τέμπη είχες ένα έργο που είχε ολοκληρωθεί είχε πληρωθεί και όφειλε να λειτουργεί.Στην Πατρων-Πυργου έχεις ένα έργο υπό κατασκευή.Τωρα αν θες μπορούμε να το πάμε αλλού.Η Πατρών - Πύργου είχε δημοπρατηθεί παλιότερα ως 6 ανεξάρτητα τμήματα και μάλιστα υπήρχαν ανάδοχοι και είχαν ξεκινήσει και εργασίες.2 η 3 τμήματα τα είχε πάρει η εταιρεία Τοξότης η φημισμένη εταιρεία κολλητός του Παππά του ΣΥΡΙΖΑ με το σκάνδαλο με τις τηλεοπτικές άδειες.Ξαφνικα τα μπλόκαραν διαλυσανε τις συμβάσεις και ξανά δημοπρατήθηκε από την αρχή με νέους όρους δυσμενεστερους για το δημόσιο.Θα έπρεπε να αποδοθούν ευθύνες σε αυτούς που ζημίωσαν το δημόσιο μερικα εκατομμύρια.Και επιπλέον να θυμίσω ότι η Πατρών Πύργου ήταν μέσα στην αρχική σύμβαση της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών - Πατρών που κατασκευάστηκε γι'αυτό και ονομάζεται Ολυμπία Οδός.Στην αρχική μελετη-συμβαση καθώς και στην πρώτη με Τοξότη να τονίσω ότι η Ν.Ε.Ο. Πατρών - Πύργου δεν είχε καθόλου διόδια ενώ τώρα έχουν βάλει 2 σίγουρα μπορεί και 3.
Κάτσε δλδ στο πέταλο του Μαλιακού και στα Τέμπη μετά από θανατηφόρα τροχαία δεν έφτιαξαν τους δρόμους?Αντιθετως, αν θελεις την γνωμη μου, δεν "εξισωνεται" καν το ζητημα. Η Πατρων-Πυργου ειναι απειρως χειροτερη απο τον σιδηροδρομο. Εκει σημειωνονται δεκαδες ατυχηματα καθε χρονο με δεκαδες νεκρους ενω στον σιδηροδρομο δεν σημειωνοταν τιποτα. Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι η μη ολοκληρωση μιας συμβασης δεν συνδεεται με θανατηφορα αποτελεσματα, ούτε στην μια, ούτε στην αλλη περιπτωση. Επιπλεον αδυνατω να αντιληφθω γιατι μια πολιτικη ηγεσια δεν εχει ευθυνη για θανατους σε εναν δρομο ακρως επικινδυνο που εχει 50 νεκρους το χρονο αλλά εχει για μια σιδηροδρομικη γραμμη που δεν ειχε επι 50 χρονια κανενα σοβαρο ατυχημα.