Σε μια νορμαλ εταιρια θα ειχε γινει κανονικο risk assessment, αξιολογηση των κινδυνων, καταταξη βαση κινδυνου και θα ειχαν εφαρμοστει δικλειδες ασφαλειας για τους υψηλοτερους κινδυνους, αν οχι επειδη ειναι κατι αυτονοητο, τουλαχιστον για να εχουν τον κωλο τους φυλαγμενο.
Σε ενα μπουρδελο οπως ο κρατικος ΟΣΕ που ξερουμε ολοι (και δε σεβομαστε κανενας) τετοια πραγματα ειναι κινεζικα. Αφησανε τον μεγαλυτερο απο τους κινδυνους, αυτον του πολυνεκρου δυστυχηματος, εκτεθειμενο ΣΤΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΛΑΘΟΣ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ!!!!!!
Στατιστικα θα συνεβαινε καποια στιγμη, οταν εχεις πολλους σταθμαρχες επι πολλα χρονια. Το ανθρωπινο λαθος στατιστικα ειναι αναποφευκτο να συμβει.
Γιατι δεν το εκαναν; Προφανως γιατι κανενας τελικως δε θα πληρωσει πραγματικα. Τα κωλαρακια τους ειναι φυλαγμενα. Στο τελος απλα θα πληρωσει ο ΟΣΕ καποια εκατομμυρια αποζημιωσεις και ο σταθμαρχης θα κανει 3-5 χρονια φυλακη και τελος.
Πιθανως να επεφταν και μιζες η πιεσεις απο ατομα που ωφελουνταν απο την κατασταση αυτη.
Μιλαμε για τεραστια εγκληματικη αμελεια, και δυστυχως ηρθε στο φως με τον πιο ασχημο τροπο. Προσωπικα αν ηξερα πως ενα απλο λαθος ενος και μονο σταθμαρχη θα μπορουσε να προκαλεσει τετοιο δυστυχημα δε θα ειχα παρει ποτε τρενο.
Αν εχανα παιδι με τετοιο τροπο, δεν ξερω αν θα μπορουσα να παραμεινω "φρονιμος" για τα επομενα χρονια.
Ο,τι αποψεις ειχα για τη λειτουργια των κρατικων υπηρεσιων, μετα το σημερινο ενισχυθηκαν επι 10. Ηξερα πολυ καλα ποσο μπουρδελο και κωλοχανειο ειναι, αλλα το οτι αφηναν επι χρονια τον κινδυνο πολυνεκρης βιβλικης καταστροφης στην απλη στιγμιαια αφηρημαδα-λαθος-μπερδεμα ενος απλου υπαλληλου, αυτο πραγματικα ξεπερναει καθε οριο.
Αμα ακουσω ποτε κανεναν να μιλαει για Ελληνικο Δημοσιο Πυρηνικο εργοστασιο, ειλικρινα θα του φερω τηγανι στο κεφαλι.