ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 3.274
- Κριτικές
- 104
- Like
- 2.757
- Πόντοι
- 7.783
Παιχνίδια με τσίχλες
Βαλκάνια, το παχύ έντερο της Ευρώπης.
Γραικυλία, πάτος του εντέρου, πρωκτός της Ευρώπης.
Εντευκτήριο εντός του πρωκτού, επί της πλατείας Βάθους.
Η Μαγδαληνή προσήλθε χαμογελούσα στο εντευκτήριο.
Πρόκειται για βραχύσωμη Ρουμάνα, με μελάγχροα κόμη και φωτεινό, χαρούμενο πρόσωπο.
Η κόμμωσή της σε συνδυασμό με το πρόσωπό της την κάνουν ελκυστική, φέρουσα στο νου φυσιογνωμίες από ελληνικές ταινίες του περασμένου αιώνα.
Η ίδια δεν φαίνεται να συμμερίζεται την αισθητική αυτή, καθότι αφενός προετοιμάζεται για επιμήκυνση της κόμης και αφετέρου διατρυπά με κοσμήματα το πρόσωπό της.
Τη συστήσαμε στο συνοδό μας, αλλά προς στιγμήν εκείνη θεώρησε ότι εκείνος ήταν ο προς συνουσίαν και όχι εμείς! Σπεύσαμε, επαναφέραμε άρδην τα πράγματα στη θέση τους και χωρίς άλλη χρονοτριβή πήραμε την άγουσα για τα συνουσιαστήρια.
Λαμπρό το δωμάτιο συνουσιών του υπερκείμενου ξενοδοχείου.
Διαστημόπλοιο με γλόμπους και λαμπάκια.
Η Μάγδα συνεννοείται με περιορισμένα ελληνικά και δεν ομιλεί άλλη γλώσσα πλην της Ρουμανικής.
Μαστοί μεγέθους απιδιού, αισθητικά ταιριαστοί με τον υπόλοιπο κορμό.
Δερματοστιξία στη μέση, με έγχρωμους αετούς και θυρεούς.
Στη διάρκεια του foreplay, ανταλλάξαμε τις τσίχλες μας, ο ένας στο στόμα του άλλου.
Η τσίχλα μου ήταν σκληρή και δύσχρηστη μαστίχα Χίου.
Σε δευτερόλεπτα, σφηνώθηκε στους πίσω στιλπνούς, λευκούς οδόντες της Μαγδαληνής.
Θετική εξέλιξη, γιατί η νεαρά έπαψε να μασά και άρχισε να μιλά περισσότερο.
Υπεράνω της κλίνης, ένα από τα φωτιστικά σώματα έλαμπε τόσο ισχυρά, ώστε διακρίνονταν κάθε λεπτομέρεια επί του δέρματος και των λοιπών οργάνων της Μαγδαληνής.
Το κατάλαβε και απολογήθηκε για την δυο ημερών αξύριστη ήβη της, προφασιζόμενη ευαισθησία και ερεθισμούς του δέρματός της.
Οι ασελγείς πράξεις διήρκησαν αρκετά, χωρίς σπουδαίο αισθησιασμό εκ μέρους μας, καθότι εκείνη την ημέρα μας είχε κατακλύσει η κόπωση της καθημερινότητας.
Ολοκλήρωση τυπική, συνήθης, χωρίς ακρότητες.
Η βάρκα του έρωτα συνετρίβη στα βράχια της καθημερινότητας…
Η Μάγδα ανησύχησε ότι η μετριότης των επιδόσεών μας οφείλονταν σε αυτήν και επανέλαβε τρεις φορές ότι δεν λειτουργεί εντελώς αφροδισιακά από την πρώτη συνουσία και ότι χρειάζεται μια δεύτερη τουλάχιστον ευκαιρία ώστε να αποδώσει πλήρως.
Την καθησυχάσαμε, αλλά εις μάτην…
Επιστρέψαμε στο εντευκτήριο, επί του πάγκου του οποίου διαδραματιζόταν η πράξη «ξεμουνιάζειν αλλήλοις»...
Ξανθότατα θήλεα, χορεύτριες καλλιτεχνικού ξεγυμνώματος, επεδίδοντο σε βυθομετρήσεις και διανοίξεις οπών και κοιλοτήτων του ανθρωπίνου σώματος, ήτοι ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά κόλπων, αιδοίων, πρωκτών, κ.ά.
Πρωτοστατούσε η πρωθιέρεια της Λαγνείας, Έμυ.
Σκόρπια κολπικά υγρά, σίελοι και άλλες ανθρώπινες εκκρίσεις.
Προς βοήθειά τους, χρησιμοποιούσαν τεχνητούς φαλλούς, περικαυλίδες, χειρόκτια, καθώς και ορισμένους άρρενες πελάτες.
Στην είσοδο του εντευκτηρίου, αλλόφρων και εκστασιασμένος Άραβας ομιλούσε σε κινητό τηλέφωνο.
Φαινόταν σα να μη χώραγε το μυαλό του αυτά που έβλεπε.
Στη χώρα του, η διήγησή τους και μόνον πιθανόν να σημαίνει θανάτωση δια λιθοβολισμού σε ειδική δισεβδομαδιαία τελετή σε κοινή θέα στην κεντρική πλατεία.
Ενώ ήταν σε εξέλιξη μια ακόμη δημόσια κολποσκόπηση, η Έμυ αποσπάσθηκε από την άλλη χορεύτρια και κατήλθε του πάγκου.
Γυμνή, κραδαίνοντας καλυμμένο με περικαυλίδα φαλλό, περιδιάβαινε τους χώρους με τους θαμώνες, σκορπώντας ματιές, λόγια, πειράγματα και καυλόσκονη.
Τα βλέμματά μας συναντήθηκαν.
Το δικό της, βλέμμα σπινθηροβόλο, φιλάρεσκο, ηδυπαθές.
Το δικό μας, βλέμμα γουρλωμένο, αγελαδινό, μοσχαροειδές.
Το στόμα μας κρεμάμενο, μισάνοιχτο, με τσίχλα της Μάγδας μέσα, αργά κουνάμενο.
Στάθηκε εμπρός μας, πρόσωπο με πρόσωπο.
Έμυ: «Άνοιξε το χέρι σου».
Ανοίξαμε παλάμη: «Μάλιστα, ορίστε».
Έμυ: «Βγάλε την τσίχλα σου από το στόμα σου και άσε την στο χέρι σου».
Ανησυχήσαμε ότι θα ζητήσει να εισάγουμε το φαλλό στο στόμα μοας: «Μάλιστα, ορίστε».
Η Έμυ διάβασε τη σκέψη, χαμογέλασε σαρκαστικά και λάγνα, έβαλε στο στόμα της την τσίχλα της Μάγδας και μασώντας την, συνέχισε να παίζει παραπέρα με άλλους ρέκτες.
Ο δισκοθέτης επέλεγε μουσική κλαμπίσια, αισθητικώς ανώτερη των γραικυλικών αλυχτισμάτων.
Αργότερα, η Έμυ επέδραμε επί μεσήλικος διοπτροφόρου κυρίου, αφαιρώντας τα ομματοϋάλια αυτού και φορώντας τα αυτή, με αποτέλεσμα την προσωρινή τύφλωση αμφοτέρων.
Επρόκειτο για ομματοϋάλια με ισχυρούς φακούς, κοινώς πατομπούκαλα, προμηθευθέντα εκ δημοσίου ταμείου.
Στην προσπάθειά της να απαλύνει το ψυχικό άλγος το οποίο δημιούργησε, επέστρεψε στον κύριο τα ομματοϋάλια και του επέδωσε τον γνωστό, κεκαλυμμένο με περικαυλίδα πλαστικό φαλλό.
Ανέπτυξε κατάλληλα το σώμα της (έστησε μουνί) και τον παρότρυνε να προβεί σε ενδοκολπικές διεισδύσεις.
Ο κύριος, διστακτικός αρχικά, αποπειράθηκε ορισμένες διερευνητικές κινήσεις.
Στη συνέχεια, με ύφος ερευνητού προσηλωμένου σε πείραμα με βασιλικόν ύδωρ, συστηματοποίησε τη συχνότητα των διεισδύσεων, ώσπου τελικώς επιδόθηκε σε αχαλίνωτες παλινδρομήσεις.
Μετά το πέρας της πράξης αυτής, ο μεσήλιξ διοπτροφόρος κύριος δήλωσε ότι η είσοδος του κόλπου της Έμυς είναι οπή σε σχήμα πεταλοειδές.
Υπέρλαμπρο Άστρο η εκπάγλου καλλονής σερβιτόρα Πηνελόπη, έλαμπε στο παρασκευαστήριο του εντευκτηρίου.
Στη θέα ευτραφούς νεαρού ο οποίος είχε σωριαστεί πρηνής επί του πάγκου, με το πρόσωπό του επί του αιδοίου χορεύτριας, σχολίασε: «Κοιλιά κι αρχίδια, του άντρα τα στολίδια».
Τις πρώτες πρωινές ώρες, στο σπίτι, με τα αυτιά να βουίζουν, το συμβάν με τη Μάγδα το σύγκρινα με το να φας ένα σύνηθες χάμπεργκερ.
Ένα δεν φτάνει, θες κι άλλο.
Μετά, τράβηξα μια μαλακία και κοιμήθηκα.
Βαλκάνια, το παχύ έντερο της Ευρώπης.
Γραικυλία, πάτος του εντέρου, πρωκτός της Ευρώπης.
Εντευκτήριο εντός του πρωκτού, επί της πλατείας Βάθους.
Η Μαγδαληνή προσήλθε χαμογελούσα στο εντευκτήριο.
Πρόκειται για βραχύσωμη Ρουμάνα, με μελάγχροα κόμη και φωτεινό, χαρούμενο πρόσωπο.
Η κόμμωσή της σε συνδυασμό με το πρόσωπό της την κάνουν ελκυστική, φέρουσα στο νου φυσιογνωμίες από ελληνικές ταινίες του περασμένου αιώνα.
Η ίδια δεν φαίνεται να συμμερίζεται την αισθητική αυτή, καθότι αφενός προετοιμάζεται για επιμήκυνση της κόμης και αφετέρου διατρυπά με κοσμήματα το πρόσωπό της.
Τη συστήσαμε στο συνοδό μας, αλλά προς στιγμήν εκείνη θεώρησε ότι εκείνος ήταν ο προς συνουσίαν και όχι εμείς! Σπεύσαμε, επαναφέραμε άρδην τα πράγματα στη θέση τους και χωρίς άλλη χρονοτριβή πήραμε την άγουσα για τα συνουσιαστήρια.
Λαμπρό το δωμάτιο συνουσιών του υπερκείμενου ξενοδοχείου.
Διαστημόπλοιο με γλόμπους και λαμπάκια.
Η Μάγδα συνεννοείται με περιορισμένα ελληνικά και δεν ομιλεί άλλη γλώσσα πλην της Ρουμανικής.
Μαστοί μεγέθους απιδιού, αισθητικά ταιριαστοί με τον υπόλοιπο κορμό.
Δερματοστιξία στη μέση, με έγχρωμους αετούς και θυρεούς.
Στη διάρκεια του foreplay, ανταλλάξαμε τις τσίχλες μας, ο ένας στο στόμα του άλλου.
Η τσίχλα μου ήταν σκληρή και δύσχρηστη μαστίχα Χίου.
Σε δευτερόλεπτα, σφηνώθηκε στους πίσω στιλπνούς, λευκούς οδόντες της Μαγδαληνής.
Θετική εξέλιξη, γιατί η νεαρά έπαψε να μασά και άρχισε να μιλά περισσότερο.
Υπεράνω της κλίνης, ένα από τα φωτιστικά σώματα έλαμπε τόσο ισχυρά, ώστε διακρίνονταν κάθε λεπτομέρεια επί του δέρματος και των λοιπών οργάνων της Μαγδαληνής.
Το κατάλαβε και απολογήθηκε για την δυο ημερών αξύριστη ήβη της, προφασιζόμενη ευαισθησία και ερεθισμούς του δέρματός της.
Οι ασελγείς πράξεις διήρκησαν αρκετά, χωρίς σπουδαίο αισθησιασμό εκ μέρους μας, καθότι εκείνη την ημέρα μας είχε κατακλύσει η κόπωση της καθημερινότητας.
Ολοκλήρωση τυπική, συνήθης, χωρίς ακρότητες.
Η βάρκα του έρωτα συνετρίβη στα βράχια της καθημερινότητας…
Η Μάγδα ανησύχησε ότι η μετριότης των επιδόσεών μας οφείλονταν σε αυτήν και επανέλαβε τρεις φορές ότι δεν λειτουργεί εντελώς αφροδισιακά από την πρώτη συνουσία και ότι χρειάζεται μια δεύτερη τουλάχιστον ευκαιρία ώστε να αποδώσει πλήρως.
Την καθησυχάσαμε, αλλά εις μάτην…
Επιστρέψαμε στο εντευκτήριο, επί του πάγκου του οποίου διαδραματιζόταν η πράξη «ξεμουνιάζειν αλλήλοις»...
Ξανθότατα θήλεα, χορεύτριες καλλιτεχνικού ξεγυμνώματος, επεδίδοντο σε βυθομετρήσεις και διανοίξεις οπών και κοιλοτήτων του ανθρωπίνου σώματος, ήτοι ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά κόλπων, αιδοίων, πρωκτών, κ.ά.
Πρωτοστατούσε η πρωθιέρεια της Λαγνείας, Έμυ.
Σκόρπια κολπικά υγρά, σίελοι και άλλες ανθρώπινες εκκρίσεις.
Προς βοήθειά τους, χρησιμοποιούσαν τεχνητούς φαλλούς, περικαυλίδες, χειρόκτια, καθώς και ορισμένους άρρενες πελάτες.
Στην είσοδο του εντευκτηρίου, αλλόφρων και εκστασιασμένος Άραβας ομιλούσε σε κινητό τηλέφωνο.
Φαινόταν σα να μη χώραγε το μυαλό του αυτά που έβλεπε.
Στη χώρα του, η διήγησή τους και μόνον πιθανόν να σημαίνει θανάτωση δια λιθοβολισμού σε ειδική δισεβδομαδιαία τελετή σε κοινή θέα στην κεντρική πλατεία.
Ενώ ήταν σε εξέλιξη μια ακόμη δημόσια κολποσκόπηση, η Έμυ αποσπάσθηκε από την άλλη χορεύτρια και κατήλθε του πάγκου.
Γυμνή, κραδαίνοντας καλυμμένο με περικαυλίδα φαλλό, περιδιάβαινε τους χώρους με τους θαμώνες, σκορπώντας ματιές, λόγια, πειράγματα και καυλόσκονη.
Τα βλέμματά μας συναντήθηκαν.
Το δικό της, βλέμμα σπινθηροβόλο, φιλάρεσκο, ηδυπαθές.
Το δικό μας, βλέμμα γουρλωμένο, αγελαδινό, μοσχαροειδές.
Το στόμα μας κρεμάμενο, μισάνοιχτο, με τσίχλα της Μάγδας μέσα, αργά κουνάμενο.
Στάθηκε εμπρός μας, πρόσωπο με πρόσωπο.
Έμυ: «Άνοιξε το χέρι σου».
Ανοίξαμε παλάμη: «Μάλιστα, ορίστε».
Έμυ: «Βγάλε την τσίχλα σου από το στόμα σου και άσε την στο χέρι σου».
Ανησυχήσαμε ότι θα ζητήσει να εισάγουμε το φαλλό στο στόμα μοας: «Μάλιστα, ορίστε».
Η Έμυ διάβασε τη σκέψη, χαμογέλασε σαρκαστικά και λάγνα, έβαλε στο στόμα της την τσίχλα της Μάγδας και μασώντας την, συνέχισε να παίζει παραπέρα με άλλους ρέκτες.
Ο δισκοθέτης επέλεγε μουσική κλαμπίσια, αισθητικώς ανώτερη των γραικυλικών αλυχτισμάτων.
Αργότερα, η Έμυ επέδραμε επί μεσήλικος διοπτροφόρου κυρίου, αφαιρώντας τα ομματοϋάλια αυτού και φορώντας τα αυτή, με αποτέλεσμα την προσωρινή τύφλωση αμφοτέρων.
Επρόκειτο για ομματοϋάλια με ισχυρούς φακούς, κοινώς πατομπούκαλα, προμηθευθέντα εκ δημοσίου ταμείου.
Στην προσπάθειά της να απαλύνει το ψυχικό άλγος το οποίο δημιούργησε, επέστρεψε στον κύριο τα ομματοϋάλια και του επέδωσε τον γνωστό, κεκαλυμμένο με περικαυλίδα πλαστικό φαλλό.
Ανέπτυξε κατάλληλα το σώμα της (έστησε μουνί) και τον παρότρυνε να προβεί σε ενδοκολπικές διεισδύσεις.
Ο κύριος, διστακτικός αρχικά, αποπειράθηκε ορισμένες διερευνητικές κινήσεις.
Στη συνέχεια, με ύφος ερευνητού προσηλωμένου σε πείραμα με βασιλικόν ύδωρ, συστηματοποίησε τη συχνότητα των διεισδύσεων, ώσπου τελικώς επιδόθηκε σε αχαλίνωτες παλινδρομήσεις.
Μετά το πέρας της πράξης αυτής, ο μεσήλιξ διοπτροφόρος κύριος δήλωσε ότι η είσοδος του κόλπου της Έμυς είναι οπή σε σχήμα πεταλοειδές.
Υπέρλαμπρο Άστρο η εκπάγλου καλλονής σερβιτόρα Πηνελόπη, έλαμπε στο παρασκευαστήριο του εντευκτηρίου.
Στη θέα ευτραφούς νεαρού ο οποίος είχε σωριαστεί πρηνής επί του πάγκου, με το πρόσωπό του επί του αιδοίου χορεύτριας, σχολίασε: «Κοιλιά κι αρχίδια, του άντρα τα στολίδια».
Τις πρώτες πρωινές ώρες, στο σπίτι, με τα αυτιά να βουίζουν, το συμβάν με τη Μάγδα το σύγκρινα με το να φας ένα σύνηθες χάμπεργκερ.
Ένα δεν φτάνει, θες κι άλλο.
Μετά, τράβηξα μια μαλακία και κοιμήθηκα.