Τώρα ρε παιδιά τι καθόμαστε και κάνουμε; Ψάχνουμε να βρούμε ποια χωρία της Παλαιάς Διαθήκης είναι προσβλητικά και απεχθή προς τις αξίες μας; Και γιατί να μην κάνουμε το ίδιο και για την Ελληνική λυθολογία; Ο Δίας παντρεύτηκε την αδελφή του εξ'άλλου, όπως και ο Ήφαιστος. Ή μήπως να πιάσουμε την Αιγυπτιακή μυθολογία; Η Ίσιδα ήταν αδελφή και ερωμένη του Όσιρι. Οι θρησκείες εκείνης της εποχής επηρρέαζαν η μία την άλλη, παράδειγμα είναι και η κοινή ιστορία του κατακλυσμού που υπάρχει, τόσο στην Παλαιά Διαθήκη, όσο και στην Ελληνική μυθολογία. Όσο για τα τμήματα της Παλαιάς Διαθήκης που αναφέρονται στην περίοδο του Αβραάμ και του Λωτ, οι εβραϊκές φυλές ήταν κατά κύριο λόγο νομαδικές και χωρισμένες σε μικρές ομάδες, πράγμα που έκανε την αιμομιξία και την αλλοιωμένη έννοια του γάμου, καθημερινότητα. Η πρώτη επίσημη αστικοποίηση στην πλειοψηφία των εβρίων συνέβει την εποχή του Σολωμόντα και τελείωσε με τη σφαγή των εβραίων απο τους Ρωμαίους, λίγο μετά την εποχή του Ιησού. Η πόλη των Σοδόμων ήταν Βαβυλωνιακή κατά πάσα πιθανότητα, αν συνυπολογίσουμε και όσα περιγράφονται για αυτήν. Εξ'άλλου, ο Χριστιανισμός παρέμεινε για σημαντικό χρονικό διάστημα μία μορφή Εβραϊκής Αίρεσης και εισχώρησαν σε αυτόν πολλοί εβραίοι ιερείς, μόλις αντιλήφθηκαν τις προοπτικές που θα τους παρείχε μία τέτοια κίνηση. Για όσους πιθανόν αντιδράσουνσε αυτό, έχω να πώ μόνο αυτό. Αναρωτήθηκε κανείς γιατί μοιάζουν τόσο πολύ τα άμφια των ορθόδοξων ιερέων με αυτά των φαρισαίων της εποχής του Χριστού; Μετά την αποστασιοποίηση, που επήλθε με τη σφαγή των εβραίων απο τους Ρωμαίους, τα ιερά κείμενα παρέμειναν, όπως και οι φανερή εβραϊκή επιρροή. Το να ψάχνουμε λοιπόν να βρούμε αν και σε ποιά σημεία η Παλαιά Διαθήκη δεν είναι σωστή, είναι άνευ σημασίας.
ʼσχετα πάντως απο τα παραπάνω, πιστεύω οτι η χρήση της Παλαιάς Διαθήκης, τουλάχιστο στο βαθμό που γίνεται σήμερα είναι λάθος. Θα ήταν καλύτερο να υπήρχε μία πιο περιληπτική μορφή της ή μία επιλογή των τμημάτων που θα χρησιμοποιούνται.