1. ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΟΔΟΜΗΣ: 1.1 Ως γνωστόν οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα, ένεκα της στρεβλότητας, του αναχρονισμού και της ατέλειας του Συντάγματος του 1975 (συμπεριλαμβανομένων των αποτυχημένων αναθεωρήσεων 1986, 2001 και 2008), είναι αμιγώς πρωθυπουργικοκεντρικές ως άλλωστε συνάδει με τις χώρες παρίες και τις χώρες μπανανίες που αυτοαποκαλούνται δημοκρατικές και πολιτισμένες 1.2 Ο εκάστοτε πρωθυπουργός, διορίζει κατά το δοκούν ή διαμέσου συνεννοήσεων με τις κλειστές και εσωστρεφείς ομάδες της παρέας της πρωθυπουργικής σέρπας, των praetor και των nomenclator που τον υπηρετούν καθώς και διαμέσου συμφωνιών με τα lobby συμφερόντων, το προσωπικό των επονομαζομένων μετακλητών τεχνοκρατών το οποίο καταλαμβάνει θέσεις – κλειδιά στο Διοικητικό Σύστημα της χώρας (top management). Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι θέσεις των εκπροσώπων που διαθέτει η Ελλάδα στο πλαίσιο των Διεθνών και των Ευρωπαϊκών Οργανισμών καθώς και των αντίστοιχων fora 1.3 Τους μετακλητούς τεχνοκράτες αυτής της κατηγορίας τους αποκαλούμε ποιητική αδεία Τεχνοδομή σύμφωνα με τον όρο που καθιέρωσε ο μεγάλος οικονομολόγος J.K. Galbraith (Technostructure, New Industrial State, 1967) 1.4 Για να μη μπερδεύουμε τις έννοιες (κοινώς «μπερδεγουέη» που λέει και η νεολαία), πρέπει να επισημανθεί ότι ο Galbraith αναφέρεται στους άξιους και ισχυρούς manager των σύγχρονων επιχειρήσεων οι οποίοι έχουν προσωπικότητα, προσόντα, ικανότητες, δεξιότητες και ευφυία για να καινοτομούν στο πλαίσιο του σκληρού ανταγωνισμού που επιβάλλεται από την επιστημονικο-τεχνολογική επανάσταση της παγκοσμιοποιημένης εποχής. Δεν αναφέρεται σε κάθε λογής αναξιοκρατικά διορισμένο σφουγκοκωλάριο, butler, dame de compagnie, κομματικό ανεπάγγελτο, κόλακα, παλαμακιστή, κεκράχτη, κ.ο.κ. (κοινώς γιαλαντζί τεχνοκράτες) από αυτούς τους πολλούς ανθρωπότυπους που διαχρονικά βλέπουμε να στελεχώνουν μέσω αναξιοκρατικού διορισμού την Commedia Dell΄Arte της μετα-οθωμανικής και κομματο-κρατούμενης κρατικής μηχανικής καθώς και το Θέατρο των Σκιών των προβιομηχανικών πολιτειακών δομών της αδιόρθωτης «ψωροκώσταινας» 1.5 Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για αναξιοκρατικά διορισμένους αυλοκόλακες και ημετέρους που καταλαμβάνουν, ως golden boy, τις υψηλά αμειβόμενες θέσεις της Εξουσίας (κάθε μορφής) με πρόσοδο που πληρώνουν οι εργοδότες πολίτες και όχι οι πολιτικοί από την τσέπη τους, επιβαρύνοντας σημαντικά, άμεσα και έμμεσα, εμφανώς και αφανώς τον Π/Υ του κράτους 1.6 Συνεπώς οι διορισμοί θα πρέπει να έχουν επιτελεστικότητα (performance). Να είναι αποτελεσματικοί και ανταποδοτικοί (value for money). Να επιφέρουν κοινωνική χρησιμότητα και κοινωνικό όφελος πολύ μεγαλύτερα από το κοινωνικό κόστος που δαπανάται για την εφαρμογή τους. Να μη δημιουργούν εναλλακτικό κόστος ευκαιρίας και να μη γεννούν θετικές και αποθετικές ζημίες. Με άλλα λόγια, να είναι αξιοκρατικοί διορισμοί που θα λειτουργούν σύμφωνα με το Σύνταγμα και τις αξιακές αρχές του Κράτους Δικαίου, της Ισονομίας και της Δημοκρατίας με γνώμονα το Δημόσιο Συμφέρον.
2. ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ MAINSTREAM ΔΙAΠΙΣΤΩΣΗ: 2.1 Είναι urbi et orbi γνωστό ότι μέχρι σήμερα η άστοχη και αναξιοκρατική επιλογή των μετακλητών στελεχών της κυβερνητικής τεχνοδομής, αποτελεί σημαντικό μέρος του προβλήματος της κακοδαιμονίας, της χρεοκοπίας, της χρεοδουλείας, του διασυρμού, της εξασθένισης, του από-ευρωπαϊσμού και της απαξίωσης της χώρας 2.2 Τα μέχρι σήμερα κρατικοδίαιτα ψευδο-στελέχη της Τεχνοδομής, αποτελούν γενεσιουργές αιτίες έκλυσης κοινωνικού κόστους, εναλλακτικού κόστους ευκαιρίας, θετικών και αποθετικών ζημιών 2.3 Συχνά γίνονται πρωταγωνιστές σκανδάλων. Συμβάλουν στην απώλεια του κύρους των κυβερνήσεων. Μειώνουν την εικόνα των πολιτικών προϊσταμένων τους. Αυξάνουν την κακοφημία του πολιτικού κόσμου και αποδυναμώνουν το κυβερνητικό έργο 2.4 Αποτελούν πληγές χαίουσες του κόπου και του μόχθου των φορολογουμένων πολιτών (ελλήνων και ευρωπαίων όσον αφορά στην εξαέρωση των ευρωπαϊκών πόρων) 2.5 Φανερώνουν τη διαχρονική παθογένεια του ελληνικού πολιτικού συστήματος (κάθε κομματικής απόχρωσης) όπου θριαμβεύει η αναξιοκρατία η οποία, όπως έλεγε ο αείμνηστος κοινωνιολόγος Ε. Λεμπέσης (βλ. προηγούμενα άρθρα μας), είναι διαλεκτικά συνυφασμένη με τη
«βλακοκρατία και την ηλιθιοκρατία (idiocracy)» 2.6 Οι παροικούντες ες Ιερουσαλήμ γνωρίζουν ότι η διαχρονική φούσκα των κρατικοδίαιτων yuppie, των προσοδοθήρων σπουδαρχών και των αρχολίπαρων golden boy, όπως και κάθε «διορισμένου γιδο-βοσκού με φράκο (βλ. Χ.Γιανναράς στην Καθημερινή της Κυριακής 6/9/2015)», είναι διαλεκτικά συνυφασμένη με τα φαινόμενα της ρουσφετολογίας, του μακιαβελισμού, της ανικανότητας, του νεποτισμού, του παρεϊσμού, της ημιμάθειας, της ευνοιοκρατίας, της μετριοκρατίας, του αμοραλισμού, των πελατειακών σχέσεων, της θεσιθηρίας, της εκπόρνευσης, της διαφθοράς, του κλεπτοκρατισμού και της διαπλοκής που ευδοκιμούν στον πολιτικό κόσμο από την εποχή της «ψωροκώσταινας» μέχρι της σημερινής «εξευρωπαϊσμένης» Ελλάδας του 21ου αιώνα (στο ένα πόδι το τσαρούχι και στο άλλο το λουστρίνι που έλεγε ο αείμνηστος σατιρικός ποιητής Γ. Σουρής πριν από 100 χρόνια) 2.7 Πρόκειται για ανίατη ασθένεια, παθογένεια και διαρκές πολιτικό έγκλημα σε βάρος της κοινωνίας, της οικονομίας, του ελληνισμού, της θρησκείας και της εθνικής ισχύος της χώρας. Μια διαρκής καταστρατήγηση του τύπου και του πνεύματος του Συντάγματος, της Ισονομίας, των Ίσων Ευκαιριών και της Δημοκρατίας. Ένα κακόφημο brand name και ένα απαξιωτικό trade mark της χώρας συνδεδεμένο με το πολύ χαμηλό επίπεδο ιστορικής ανάπτυξης του πολιτικού και νομικού πολιτισμού, την κακή ποιότητα του πολιτικού κόσμου καθώς και τον αγνωστικισμό και τον αναχρονισμό των ελληνικών κυβερνήσεων σε ότι αφορά στο επιστημονικό δημόσιο μάνατζμεντ 2.8 Φανερώνει επίσης το αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ Δικαίου και Δικαιοσύνης (έλλειμμα Δικαιοκρατίας) καθώς και το τεράστιο έλλειμμα Δημοκρατίας και Θεσμών στην Ελλάδα 2.9 Έτσι, εξηγείται (μεταξύ των άλλων), γιατί η χώρα ήταν και συνεχίζει να είναι (παρά τα δεκανίκια των ευρωπαϊκών πόρων) ουραγός, μετεξεταστέα και αποτυχημένη σε όλους τους διεθνείς και ευρωπαϊκούς δείκτες συγκριτικής αξιολόγησης που συνθέτουν τις επιδόσεις στη Βιώσιμη και στην Αειφόρο Ανάπτυξη, στη Σύγκλιση και στην Ανταγωνιστικότητα. Με την ίδια λογική ερμηνεύονται τα αίτια για τα οποία η Ελλάδα είναι Αποικία Χρέους, Πρωταθλήτρια στη Διαφθορά και στη Διαπλοκή, στην Παραοικονομία, στη Φοροδιαφυγή, στον Κλεπτοκρατισμό, στη Χρεοκοπία και στη Χρεοδουλεία, στις Περιφερειακές Ανισότητες, στον Οικονομικό Δυϊσμό και στην Κοινωνική Πόλωση 2.10 H πλειοψηφία της ανθρωπογεωγραφίας των αναξιοκρατικά διορισμένων στελεχών αφορά σε προϊόντα τερατογένεσης καθώς και σε υποπροϊόντα ή παραπροϊόντα κλωνοποίησης προερχόμενα από την επονείδιστη και βλακοκρατούμενη κομματοκρατία καθώς και τη χυδαία παρεοκρατία με σημαντικές εκφάνσεις νεποτισμού και contra naturam διαπλοκών με τα κρατικοδίαιτα lobby που καταδυναστεύουν τον τόπο. Από το cluster της αναξιοκρατίας δε λείπουν, βέβαια, τα «ρετάλια» των κομματικών ψηφοδελτίων καθώς και οι παλλαμακιστές, οι κεκράκτες, οι butler, οι σφουγκοκωλάριοι και οι πραιτοριανοί των μαυρογιαλούρων (λ.χ. ο παρατρεχάμενος Γκρούεζας – Δ. Παπαγιανόπουλος- στην ταινία της Finos Film του 1965 «Υπάρχει και φιλότιμο» του Α. Σακελάριου με πρωταγωνιστή το Λ. Κωνσταντάρα στο ρόλο του μαυρογιαλούρου) 2.11 Πολλές φορές οι διορισμοί γίνονται αιτίες διάρρηξης της συνοχής του εσωτερικού περιβάλλοντος των κομμάτων και των παρατάξεων. Δημιουργούν εμφυλιοπολεμικές τριβές και συγκρούσεις μεταξύ των φατριών, των clan, των καμαριλών και των φέουδων που ευδοκιμούν στο εσωτερικό περιβάλλον των κομμάτων όπως επίσης και μεταξύ των μελών των κυβερνήσεων.
3. Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΗΜΙΤΗ: Ο πρώην πρωθυπουργός Κ. Σημίτης θεσμοθέτησε το Ν.2414/96 για τον εκσυγχρονισμό των ΔΕΚΟ. Ένα νόμο φενάκη που συγχρόνως είναι ατελής, θολός, γενικόλογος, αντιεπιστημονικός και διάτρητος έτσι ώστε να επιτρέπονται πάσης φύσεως προκρουστισμοί, αλχημείες και αυθαιρεσίες. Στο νόμο υποτίθεται (in abstracto) ότι η στελέχωση του top management των φορέων θα γινόταν με αξιοκρατικά ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια. Στην πράξη (in concreto) επρόκειτο για μια εικονική πραγματικότητα. Για την αξιολόγηση των υποψηφίων και την επιλογή των πιο καταλλήλων, υποτίθεται ότι θα εφαρμοζόταν η μεθοδολογία που αναλύεται στο γνωστικό πεδίο της Διαχείρισης των Ανθρωπίνων Πόρων η οποία, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ένας εξειδικευμένος κλάδος της Επιστήμης του Δημόσιου Μάνατζμεντ. Ο νόμος αποτέλεσε «Ελντοράντο και κερκόπορτα εισοδισμού στις δημόσιες δαπάνες» για τις εταιρείες συμβούλων. Μέχρι σήμερα οι εταιρείες συμβούλων (μερικές από τις οποίες είναι ξένες) έχουν προτείνει γνωμοδοτικά στους καθ΄ ύλην αρμόδιους εργοδότες (Υπουργούς, κ.λπ.) που τους ανάθεσαν τις υπηρεσίες, αμέτρητους manager της κατηγορίας των κρατικοδίαιτων εικονικών enfant gâté και του πλασματικού είδους της crème de la crème της φούσκας του top management της δημόσιας ζωής του τόπου. Η γνωμοδότηση των εταιρειών συμβούλων δεν ήταν δεσμευτική για τους Υπουργούς. Ενίοτε, η γνωμοδότηση των εταιρειών συμβούλων και η απόφαση του υπουργού, βρίσκονταν σε αγαστή και αρμονική συναντίληψη των δυο πλευρών (waw! που θα έλεγε και ο κ.Γιάνης Βαρουφάκης).
4. ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΙΤΗ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ: 4.1 Το ίδιο σύστημα της virtual reality αξιοκρατικής επιλογής υποτίθεται ότι εφήρμοσαν και οι μεταγενέστερες κυβερνήσεις των Κ. Καραμανλή 2004-2009 και Γ. Παπανδρέου 2009-2011 4.2 Ο τελευταίος έβαλε ένα ακόμη λιθαράκι στο γελοιοποιημένο προτσές. Εφήρμοσε το τερατούργημα του συστήματος opengov όπου με την ίδια ψευδεπίγραφη αξιοκρατική διαδικασία προστέθηκε στο σύστημα στελέχωσης και η επιλογή των Γενικών και των Ειδικών Γραμματέων των Υπουργείων, των Γ.Γ. Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, κ.λπ. Η παραδιαδικασία είχε μια ακόμη δυσμενή επίπτωση. Κατάστρεψε το κύρος, την αντικειμενικότητα, την ορθότητα, την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη στην εφαρμογή της Επιστήμης του Δημόσιου Μάνατζμεντ που χρησιμοποιήθηκε ως μέσο δημαγωγίας, μηχανισμός εξαπάτησης των πολιτών και εργαλείο δημιουργίας ψευδεπίγραφης έξωθεν καλής μαρτυρίας. Αποτέλεσε την κερκόπορτα για τη διείσδυση στο top management του Δημόσιου Τομέα κάθε καρυδιάς καρύδι (κάτι που κρίνεται εύκολα εκ των αποτελεσμάτων) 4.3 Έκτοτε, η ίδια παραδιαδικασία εφαρμόστηκε από όλους τους μεταγενέστερους contra naturam και αποτυχημένους κυβερνητικούς σχηματισμούς μέχρι σήμερα που διανύουμε το annus horriblis (κατά τους νέο-βολεμένους annus mirabilis) της συγκυβέρνησης Τσίπρα ΙΙ (Συριζοανελλαίοι νέου τύπου και τσόντες οικολόγων).
5. ΤΟ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 49Α ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ: 5.1 Για μια μεγάλη κατηγορία manager των ΝΠΔΔ απαιτείται η γνωμοδότηση της Επιτροπής του Άρθρου 49α της Βουλής επί των προτεινομένων προσώπων από τους Υπουργούς. Δηλαδή, η Επιτροπή διατυπώνει γνώμη για την καταλληλότητα των προτεινομένων προς διορισμό ή επαναδιορισμό ή ανανέωση θητείας σε θέσεις Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, Διοικητού ή Διευθύνοντος Συμβούλου ή Γενικού Διευθυντή, εάν δεν υπάρχει Διευθύνων Σύμβουλος, των αναφερομένων στην παράγραφο 6 του παρόντος άρθρου Δημοσίων Eπιχειρήσεων, Tραπεζών (δηλαδή των χρεωκοπημένων banksters και buitres), Oργανισμών Kοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης. Αφορά σε πολυάριθμα ΝΠΔΔ 5.2 Η Επιτροπή συγκροτείται από δεκαπέντε (15) Βουλευτές, στους οποίους περιλαμβάνονται ο Πρόεδρος της Βουλής και οι Aντιπρόεδροι αυτής. Oι Βουλευτές λαμβάνονται κατ’ αναλογία της δυνάμεως των Κοινοβουλευτικών Ομάδων 5.3 Εννοείται το αυτονόητο. Ότι, δηλαδή, οι καλές προθέσεις του Νομοθέτη καταστρατηγούνται από το γεγονός ότι το εκάστοτε κυβερνών κόμμα και οι κυβερνητικές τσόντες που το συνοδεύουν επιβάλλουν στους υποταγμένους βουλευτές να ψηφίζουν αβρόχοις ποσίν ως υπηρετικό προσωπικό την κυβερνητική επιλογή και όχι κατά συνείδηση ως οφείλουν να πράττουν κατά το Σύνταγμα (γι αυτό άλλωστε αμείβονται πλουσιοπάροχα). Υπάρχουν, βέβαια, μερικές περιπτώσεις αξιοπρεπούς βουλευτικής συμπεριφοράς οι οποίες απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Με τέτοια ποιότητα των ανθρώπων που αποκτούν (με τους γνωστούς τρόπους) το προσοδοφόρο βουλευτικό αξίωμα, θα ήταν κανείς αθεράπευτα μπουφόνος και εξαιρετικά ναιφ για να πιστεύει ότι εφαρμόζεται το πνεύμα του νομοθέτη.
6. Ο ΝΟΜΟΣ 4052/2012 (ΦΕΚ 41 Α 01/03/2012) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ 6.1 Είναι ένας μνημονιακός νόμος που αφορά σε ζητήματα του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ) και των εποπτευομένων φορέων υπό το εκάστοτε Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (τώρα Υπουργείο Υγείας) 6.2 Αφορά στη στελέχωση των Νοσοκομείων του ΕΣΥ στις θέσεις των Διοικητών και των Αναπληρωτών Διοικητών τριετούς θητείας 6.3 Στο άρθρο 2 περιγράφονται σε συντομία και με γενικολογίες τα προσόντα που πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι καθώς και ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιλογή τους 6.4 Όπως συμβαίνει με όλους τους ατελείς νόμου (παρασκευασμένους είτε ένεκα πονηρίας είτε ένεκα αμάθειας και αποβλακωμένης αγραμματοσύνης), τόσο τα κριτήρια όσο και ο τρόπος επιλογής είναι γενικόλογες και στερεότυπες αερολογίες χωρίς επιστημονικό βάθος που καθιστούν το νόμο τρωτό και ευάλωτο σε καταστρατηγήσεις επιτρέποντας δυνητικά την άσκηση κάθε λογής αλχημείας και αυθαιρεσίας 6.5 Με αυτό το νόμο διορίστηκαν προ τριετίας οι Διοικητές και οι Αναπληρωτές Διοικητές των Νοσοκομείων 6.6 Με τον ίδιο διάτρητο νόμο και την ίδια τρωτή, ατελή, πολύ σκιτζίδικη και λιαν κομπογιανίτικη διαδικασία η σημερινή συγκυβέρνηση θα διορίσει τα δικά της τα παιδιά αποκαλύπτοντας ότι από πλευράς ήθους, ηθικής, ιδεολογίας, επιστημοσύνης, αντίληψης και κουλτούρας επιβεβαιώνεται το ρητό που πρώτη φορά διατύπωσε το National Union of Women Suffrage Society (Εθνική Ένωση για το Δικαίωμα Ψήφου των Γυναικών) στις αρχές του 20ου αιώνα στο ΗΒ «all pigs have the same face».
7. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ: 7.1 Το κεντρικό σημείο και ο σκληρός πυρήνας του ζητήματος είναι ότι: (α) Οι νόμοι που παρασκευάζονται, ψηφίζονται από τη Νομοθετική Εξουσία (Βουλή) και εκτελούνται από την Εκτελεστική Εξουσία (κυβέρνηση και Πρόεδρος της Δημοκρατίας) είναι ατελείς, τρωτοί, διάτρητοι και ευάλωτοι. Καταστρατηγούνται εύκολα. Δεν περιγράφουν επιστημονικά και αναλυτικά (σε Παράρτημα), άρα δεσμευτικά, τη Μεθοδολογία της Αξιολόγησης και της Επιλογής των πιο κατάλληλων για κάποια θέση του top management των ΝΠΔΔ. Ούτε διασφαλίζουν την αξιοπιστία, την εγκυρότητα, την πιστότητα, την ορθότητα και τη δεοντολογία της επιλογής διαμέσου του Άρθρου 49α του Κανονισμού της Βουλής (β) Με επίφαση καθωπρεπισμού και τήρησης των αρχών, των αξιών και της δεοντολογίας της αξιοκρατίας, διορίζονται ακατάλληλοι άνθρωποι (εν δυνάμει καταστρεπτικοί) σε διάφορες θέσεις – κλειδιά (γ) Σαφώς υπάρχει έλλειμμα νομικού πολιτισμού και πολιτικού πολιτισμού στις επιλογές (τουλάχιστον αν κρίνουμε εκ των αποτελεσμάτων), και (δ) Υπάρχει σοβαρό έλλειμμα επιστημοσύνης στη διαδικασία της συγκριτικής αξιολόγησης.
8. ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: 8.1 Συμπληρωματικά, υποστηρικτικά και επικουρικά του έργου αξιολόγησης που ήδη αναφέρονται στη νομοθεσία, προτείνουμε μια βελτιωμένη επιστημονική και διαδικαστική μεθοδολογία αξιολόγησης η οποία έχει ως σκοπό να συνδράμει εποικοδομητικά στη βελτίωση της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας των επιλογών 8.2 Με την εφαρμογή της πρότασης μπορούν να μειωθούν κατά το μέγιστο δυνατό οι πιθανές αστοχίες στην επιλογή του πιο κατάλληλου υποψηφίου για πρόσληψη και να ενδυναμωθεί η αξιοπιστία και η εγκυρότητα των επιλογών οικοδομώντας τη μέγιστη δυνατή εμπιστοσύνη των πολιτών για την ορθότητα και την αμεροληψία των προσλήψεων 8.3 Όμως, ceteris paribus. Δηλαδή, οι καθ΄ ύλην αρμόδιοι Υπουργοί να διαθέτουν το στοιχειώδη πολιτικό και νομικό πολιτισμό καθώς και τη στοιχειώδη παιδεία, κουλτούρα και γνώση για να υπερβούν τον λουμπενοποιημένο κομματισμό και την εκχυδαϊσμένη παρεϊστικη μεροληψία.