Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Δίκιο έχει κι ο ΝΟΤ, ήτανε σχέδιο το  Muth για την γερμανική αγορά και μετέπειτα την ευρωπαική.

 Εχει δικιο ο Νοτ...
 Αρχικα ανετρεξα στο Κωσταλεξι(παλαια τευχη του ΜΟΤΟ,μαζεμενα εδω και εκει..)
 Στο τευχος 38 Φεβρουαριου '89 ειχε αρθρο με αναδρομη στα σουπερμπαικ..
 Εκει εγραφε για τον Fellstrom...
 Η αληθεια ειναι....

 "Katten and Geiger: Kasten founded target DESIGN together with his personal friend, the talented young Jan Fellstrom and Hans Muth in 1979. Two years later, target DESIGN UK Ltd. was founded, Jan Felistrom took over management of the new company. This was the birthplace of the now famous target monocoque motor-bike and the futuristic MX1 motor-bike helmet from Krauter. After the British designer accepted a tempting offer to work in industry in 1984, Kasten went on to manage the growing company alone. Hans Muth had left as early as 1980."


 "The Katana was designed by Hans A. Muth of target DESIGN in West Germany. As well as designing the Kat to be a real eye catcher, they also spent time investigating the best positions for rider comfort. So the large capacity tank and small fairing are blended together for the best airflow around the rider and the bike, not just for stunning appearance."

 

  Η δικη μου εμπειρια με τα Κατανα δεν εχει να κανει με την μοτοσυκλετα αυτη καθ'αυτη
  αλλα με τον κινητηρα της....
  Οντας τοτε το'89 φοιτητης σε επαρχιακη πολη,ειχαμε βρει ενα "σουπιασμενο" Κατανα
  και μαλιστα το μεγαλο...
  Ο κινητηρας ηταν ΟΚ,και η "ομαδα" αποφασισαμε να κατασκευασουμε ενα χωματινο
  φορμουλακι γυρω απο ΑΥΤΟΝ τον κινητηρα....χαχαχαχχαχ
  Παραδοξως,και επειτα απο πολυ "πατεντα" το "οπλο" δουλεψε κυριοι...
  Μην ρωτατε πως....αλλα δουλεψε
  Επιστρατευτηκαν ολοι οι γνωστοι και φιλοι καθως και ο εξοπλισμος των εργαστηριων
  της σχολης τοτε με τις απαραιτητες εργαλειομηχανες...
  Σβουριζε αποτομα οταν προσπαθουσες να αξιοποιησεις ολο το γκαζι..αλλα δεν τουμπαρε
  Μονο κατι "εβγα" σε χωραφια ηταν σχετικα συχνα...(4 στις 5 φορες αγοραζαμε οικοπεδο)
  Μεχρι που εκοψε το πλαισιο στην μεση και ησυχασαμε και εμεις και αυτο....
  Σε ποιον χρωστουμε που ζουμε ακομη απο τοτε....αλλη ιστορια αυτο...
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Ωρε παιδιά, υπάρχει τίποτα διακοσμητικό ή παρεμφερές για τα κάγκελα του φέρινγκ των μηχανών? :think:
Σου συνιστώ ανακλαστική ταινία 3Μ, σπάει τη μαυρίλα και αυξάνει την παθητική ασφάλεια.
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
191
Πόντοι
6.055
Σου συνιστώ ανακλαστική ταινία 3Μ, σπάει τη μαυρίλα και αυξάνει την παθητική ασφάλεια.

Πού, πώς το ζητάω αυτό? Εγώ έχω δει να βάζουν "μαξιλάρια" σαν αυτά που βάζουν στο τιμόνι στη μπάρα την έξτρα απο πάνω.
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Πού, πώς το ζητάω αυτό? Εγώ έχω δει να βάζουν "μαξιλάρια" σαν αυτά που βάζουν στο τιμόνι στη μπάρα την έξτρα απο πάνω.
Σε χρωματοπωλείο, η στην TRIM και σε άλλα καταστήματα αξεσσουάρ αυτοκινήτων.
Τα αρμαφλέξ αυτά (μαξιλαράκια) δε τά χα σκεφτεί, αλλα από την άλλη σκέφτομαι ότι θα αυξάνουνε την τριβή, θα κολλάνε σε περίπτωση σύγκρουσης η πτώσης, ενώ τα γυμνά κάγκελα γλυστρουν.
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
191
Πόντοι
6.055
Τα άρμαφλεξ τα έχω δει σε μηχανή σαν τη δικιά μου με ψηλά κάγκελα, η δικιά μου είναι μαύρη varadero και θα ψιλογυφτίζει με τα ανακλαστικά.

Πιστεύω αν βάλω μαύρα αρμαφλεξ θα είναι πιο καλά και προστατευτικά σε περίπτωση πλαγιάσματος σε τοίχο απο παρκαρισμα κλπ.

Απλά ρωτάω αν παίζει και τίποτα άλλο σαν ιδέα.
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Τα άρμαφλεξ τα έχω δει σε μηχανή σαν τη δικιά μου με ψηλά κάγκελα, η δικιά μου είναι μαύρη varadero και θα ψιλογυφτίζει με τα ανακλαστικά.

Πιστεύω αν βάλω μαύρα αρμαφλεξ θα είναι πιο καλά και προστατευτικά σε περίπτωση πλαγιάσματος σε τοίχο απο παρκαρισμα κλπ.

Απλά ρωτάω αν παίζει και τίποτα άλλο σαν ιδέα.
Δεν κατάλαβες καθόλου, αλλά δεν πειραζει,  γι αυτό είμαστε εδώ
Τα ανακλαστικά αυξάνουνε την παθητική σου ασφάλεια. Έτσι οπως έχει γίνει η κίνηση και οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην πόλη, και φάρο περιστρεφόμενο να έβαζες καλά θα έκανες. Καλύτερα να σκέφτονται "κοιτα τον καραγκιόζη πως τη γέμισε αυτοκόλλητα" παρά να ακούσεις το αμίμητο "δε σε είδα"
Τα αρμαφλέξ το μόνο που θα σου προσφέρουνε είναι να μη γδάρεις τα κάγκελα. Μικρό όφελος, αφ ης στιγμής ο ρόλος που τα κάγκελα εξυπηρετούν είναι να προστατεύουν από τον τράκο και όταν σέρνεται η μηχανή να ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ και όχι να κολλάει κάτω γιατί ΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ μπορεί να αρχίσει να κάνει το κοκορέτσι....
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Δεν κατάλαβες καθόλου, αλλά δεν πειραζει,  γι αυτό είμαστε εδώ
Τα ανακλαστικά αυξάνουνε την παθητική σου ασφάλεια. Έτσι οπως έχει γίνει η κίνηση και οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην πόλη, και φάρο περιστρεφόμενο να έβαζες καλά θα έκανες. Καλύτερα να σκέφτονται "κοιτα τον καραγκιόζη πως τη γέμισε αυτοκόλλητα" παρά να ακούσεις το αμίμητο "δε σε είδα"
Τα αρμαφλέξ το μόνο που θα σου προσφέρουνε είναι να μη γδάρεις τα κάγκελα. Μικρό όφελος, αφ ης στιγμής ο ρόλος που τα κάγκελα εξυπηρετούν είναι να προστατεύουν από τον τράκο και όταν σέρνεται η μηχανή να ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ και όχι να κολλάει κάτω γιατί ΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ μπορεί να αρχίσει να κάνει το κοκορέτσι....

  σωστος....
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
191
Πόντοι
6.055
Δεν κατάλαβες καθόλου, αλλά δεν πειραζει,  γι αυτό είμαστε εδώ
Τα ανακλαστικά αυξάνουνε την παθητική σου ασφάλεια. Έτσι οπως έχει γίνει η κίνηση και οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην πόλη, και φάρο περιστρεφόμενο να έβαζες καλά θα έκανες. Καλύτερα να σκέφτονται "κοιτα τον καραγκιόζη πως τη γέμισε αυτοκόλλητα" παρά να ακούσεις το αμίμητο "δε σε είδα"
Τα αρμαφλέξ το μόνο που θα σου προσφέρουνε είναι να μη γδάρεις τα κάγκελα. Μικρό όφελος, αφ ης στιγμής ο ρόλος που τα κάγκελα εξυπηρετούν είναι να προστατεύουν από τον τράκο και όταν σέρνεται η μηχανή να ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ και όχι να κολλάει κάτω γιατί ΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ μπορεί να αρχίσει να κάνει το κοκορέτσι....

Κατάλαβα τι εννοούσες με την παθητική ασφάλεια. Γι αυτό με τη γλύστρα αν φας και τα αρμαφλεξ έχεις δίκιο. Το γαμημένο το φέρινγκ κάνει μια περιουσία βέβαια αν σου σπάσει, στραβώσει κλπ. Φυσικά εμείς οι ίδιοι αξίζουμε μια περιουσία.
 

Επισκέπτης
Καλά έκανες Γκάμπα και ξεσκόνισες τη μνήμη μου όσον αφορά τα τεχνικά, αλλά δε θα σας πω εγώ αυτά για τα Κατάνα, η μάλλον ΤΟ Κατάνα αφού μόνο το 1100 θεωρούσαμε τότε ότι είχε δικαίωμα να φέρει αυτό τον τίτλο. Δίκιο έχει κι ο ΝΟΤ, ήτανε σχέδιο το  Muth για την γερμανική αγορά και μετέπειτα την ευρωπαική. Σχεδιάστηκε μάλιστα σαν 650 αρχικά αλλά χωρίς άξονα, αφού βασίστηκε στο μοτέρ του GS550 με κιτ Yoshimura στα 640 αν θυμάμαι καλά.
Τέλος πάντων...
Την πρωτοαντικρύσαμε αρχές 1981 στο μαγαζί του Γκουντούφα στη Μιχαλακοπούλου. Ήταν ο πρώτος που είχε φέρει 2 κομμάτια, εισαγωγή από την Κύπρο αφού τότε ο Σφακιανάκης μόνο για τα φορτηγά του τα Hino νοιαζότανε και πως θα τά σπρωχνε στο Στρατό.
Δίκιο έχει ο φίλτατος Βολταίρος, ήταν σα να προσγειώθηκαν ξαφνικά στη Μιχαλακοπούλου 2 αστρομαχητικά. Μέσα σε μια μέρα όλες οι άλλες μοτοσυκλέττες της εποχής έγιναν ντεμοντέ, απολιθώματα μιας άλλης γενιάς που δεν είχε ελπιδα περαιτέρω εξέλιξης. Έτσι έμοιαζαν τότε, τόσο μπροστά από την εποχή τους.  
Η πραγματικότητα δεν απείχε πολύ από την οπτική εντύπωση. Το 1100 ήταν ότι ταχύτερο ΜΗ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ κυκλοφορούσε για τα επόμενα 2 χρόνια, αφού δεν είναι μόνο ότι είχε φοβερή για τα δεδομένα της εποχής δύναμη, 111 άλογα- μου χει μέινει στο μυαλό- αλλά ήταν και πολύ ελαφρύτερο από τις άλλες "γρομπάλες" της περιόδου. Επιπλέον, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη φήμη που η  Suzuki είχε αρχίσει να δημιουργεί εκείνα τα χρόνια, πρώτα με τα GS 550/750 και μετά με τα υπέροχα  GS1000 GS1000S, ότι δηλαδή ήταν τα μόνα αξιόλογα σε ΚΡΑΤΗΜΑ και ΦΡΕΝΑ γιαπωνέζικα.
Το ΚΑΤΑΝΑ ήταν ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε όλα, πήγαινε, έστριβε, φρέναρε και ξεσήκωνε βλέμματα θαυμασμού όπου και να περνουσε. Εξάτμιση φυσικά, Devil, 4 σε 1 σε χωνί, να ανασταίνονται οι πεθαμένοι στο περασμά του.
Δύο φίλοι απ το Χαλάνδρι αγόρασαν από κοινού ένα από τα δύο 1100 που είχε φέρει ο Γκουντουφας. Κυριολεκτικα πλειοδότησαν αφού δεν ήταν επίσημη εισαγωγή κι ήταν πολλοί οι μνηστηρες. Δε θυμάμαι τώρα πόσο "καπελλο" πλήρωσαν, ήταν πάντως σημαντικό για τη εποχή ποσό. Θυμάμαι πωσ στρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ αυτή η μηχανή με βόλτες στο Σούνιο, με τη συνοδεία ολόκληρης ίλης καβαλλάρηδων από την άγρια φυλή του Χαλανδρίου, κάθε βραδυ.
Μετά, το ΚΑΤΑΝΑ άρχισε να βγάζει τα λεφτά του και μάλιστα πολύ γρήγορα, κατεβαίνοντας σε κόντρες. Θυμάμαι μια φορά που το καβάλησα και είδα, τότε για πρώτη φορά στη ζωή μου, τη βελόνα στο κοντέρ στα 240, νούμερο περίπου μυθικό για τη εποχή.
Ένα βράδυ, στην πλατεία Χαλανδρίου, έσκασε το κακό μαντάτο, ο "Σπύρος ο Πούχ" είχε τρακάρει το ΚΑΤΑΝΑ στη Δουκίσης Πλακεντίας (τότε είχε ακόμα την υπερυψωμένη γραμμή για το "Θηρίο" τον παλιό σιδηρόδρομο Αθηνών Λαυρίου) και είχε μείνει στον τόπο.
Τρέξαμε όλοι εκεί, κλαψαμε όλοι εκεί, ξεπλύναμε τα αίματα με δάκρυα και μείναμε μέχρι τις 3 το βράδυ εκεί, προσέχοντας μην αγγίξει κανένα βέβηλο χέρι τη σπάθα που επάνω της ακόμα είχε το αίμα του φίλου μας.
Η μοτοσυκλέττα αυτή επισκευάστηκε βελτιώθηκε και υπάρχει ακόμη. Σπανίως, βγαίνει ακόμα, καλοκαιρινά βραδυα σε βόλτες μέχρι το Σούνιο. Εγώ δε χρειάζεται να τη δώ για να την ακούσω να περνάει και να σηκώνει το Χαλάνδρι στο πόδι φτύνοντας φωτιά και βρόντο από την κοντή  Devil....
...Σειρα μου,να υποκλιθω,κυριε!
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
191
Πόντοι
6.055
Επίσης θέλω να βάλω τριπλέτα, (έχω βάσεις kappa πίσω) αλλά ρε γαμώτο πιάνει πολύ χώρο και στην Αθήνα θα γίνουν κώλος και οι βαλίτσες με γρατζουνιές... Πολλά ζητάω ε? :think:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Επίσης θέλω να βάλω τριπλέτα, (έχω βάσεις kappa πίσω) αλλά ρε γαμώτο πιάνει πολύ χώρο και στην Αθήνα θα γίνουν κώλος και οι βαλίτσες με γρατζουνιές... Πολλά ζητάω ε? :think:
Μέσα στην Αθήνα μόνο το  top case χρειάζεται, τα πλαινά είναι για ταξίδι μόνο.
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Επίσης, σχώρνα με που θα στο πω, αλλά καταθέτω την προσωπική μου φιλοσοφία εδώ, μάθε να ζείς με τις γρατζουνιές. Οι μοτοσυκλέττες (κι ολα τα οχήματα εν τέλει) είναι για να μας υπηρετουν όχι για να τις υπηρετούμε...
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
191
Πόντοι
6.055
Μέσα στην Αθήνα μόνο το  top case χρειάζεται, τα πλαινά είναι για ταξίδι μόνο.

Εχω top case 48αρα και σε πληροφορώ είναι φουλ! Αυτό είναι το πρόβλημα μου. Βάζω το λαπτοπ με τσάντα, 2-3 χαρτομάνια, τίγκαρε. Γι αυτό σκέφτομαι την τριπλέτα για καθημερινή βάση.

Οσο για τις γρατζουνιές που λές, ασε είμαι αρρωστάκι, την έχω σαν να βγήκε σήμερα απο τη βιτρίνα, μαύρη και γυαλιστερή! Και είναι 5 ετών! :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Εχω top case 48αρα και σε πληροφορώ είναι φουλ! Αυτό είναι το πρόβλημα μου. Βάζω το λαπτοπ με τσάντα, 2-3 χαρτομάνια, τίγκαρε. Γι αυτό σκέφτομαι την τριπλέτα για καθημερινή βάση.

Οσο για τις γρατζουνιές που λές, ασε είμαι αρρωστάκι, την έχω σαν να βγήκε σήμερα απο τη βιτρίνα, μαύρη και γυαλιστερή! Και είναι 5 ετών! :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
Θα σε συμβουλευα τότε να βάλεις για την πόλη σακκίδια σέλλας, είναι πολύ πιό στενά από βαλίτσες.
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Οσο για τις γρατζουνιές που λές, ασε είμαι αρρωστάκι, την έχω σαν να βγήκε σήμερα απο τη βιτρίνα, μαύρη και γυαλιστερή! Και είναι 5 ετών! :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
Σε θαυμάζω, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να τα καταφέρω
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
191
Πόντοι
6.055
Θα σε συμβουλευα τότε να βάλεις για την πόλη σακκίδια σέλλας, είναι πολύ πιό στενά από βαλίτσες.

Σε ζαλίζω ΄τωρα, αλλά το έχω σκεφτεί. Τα σακίδια όμως δυστυχώς όλα ανοίγουν, έναν ιμάντα έχουν. Αν υπήρχαν βαλίτσες σαν τους Ζητάδες μαύρες θα ήταν ότι έπρεπε.

Για τις γρατζουνιές κλπ φίλε κουκούλα και πανάκι κάθε μέρα για ξεσκόνισμα, τόσο απλό. Εχω να την πλύνω 2 μήνες και είναι ΟΛΟΚΑΘΑΡΗ! :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Επισκέπτης
Tωρα...να σου πω την αληθεια,αμα ξεκινησω να γραψω τις δικες μου εμπειριες,με ενα 550(του Θοδωρη,μαλλον τον ξερει ο μπον,γιατι ειχε μια εποχη στον πυργο της Αγ.Λαυρας,ΑΠΕΝΑΝΤΙ απο το δημοτικο της Ιταλικης Σχολης ενα εξουσιοδοτημενο της Fantic-motor)kαι ενα 750,θα μου'χει περασει η γριππη,μεχρι να τελειωσω,οποτε,απο κοντα!Η αληθεια ειναι,οτι αισθητικα με συγκινουσαν,αλλα,ειμαι μακαρονας!Τι να κανω??? 
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Ανοίξαμε και σας περιμένουμε...

[youtube=425,350]uos4rP4cuTM&feature=related[/youtube]
 

Επισκέπτης
Στις ομορφιες εισαι σημερα,Statler!!!Τι συνεβη???Kαθαρισαν τον ταφο σου???
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom