Επισκέπτης
Η Suzuki με αυτά τα 2 μοτέρ (1000 kai 600) έχει χτυπήσει φλέβα χρυσού
Φυσικά και θα πουλήσει. Ευκολο και γρήγορο θάναι γιατί να μην πουλήσει?
Κι η εικόνα για τον ΝΟΤ
Του χω βρει και γω πολλες αλλα δεν ξερει να τις αλλαζει ομως
Η Suzuki με αυτά τα 2 μοτέρ (1000 kai 600) έχει χτυπήσει φλέβα χρυσού
Φυσικά και θα πουλήσει. Ευκολο και γρήγορο θάναι γιατί να μην πουλήσει?
Κι η εικόνα για τον ΝΟΤ
Παντου απομιμιση και φτινη αντιγραφη της μοναδικης σουπερ υπερμηχανης Monster,
ειναι η ΑΝΤΙΚΗΜΕΝΟΚΗ μου γνωμη.
Αρχαίο ιαπωνικό ρητό: : If you can't beat them follow themΠαντου απομιμιση και φτινη αντιγραφη της μοναδικης σουπερ υπερμηχανης Monster,
ειναι η ΑΝΤΙΚΗΜΕΝΟΚΗ μου γνωμη.
Η Suzuki με αυτά τα 2 μοτέρ (1000 kai 600) έχει χτυπήσει φλέβα χρυσού
Φυσικά και θα πουλήσει. Ευκολο και γρήγορο θάναι γιατί να μην πουλήσει?
Κι η εικόνα για τον ΝΟΤ
ναι, δυστυχώς κάνεις λάθος. Ο Μιγκελ Άνχελ Γκαλούτσι (Ιταλοαργεντίνος σχεδιαστής) που σχεδίασε το Monster το 1987-88 ήταν εργαζόμενος στην Ducati. Εκείνη την εποχή ΟΝΤΩΣ η Ντουκάτι ανήκε στο Κατζίβα γκρουπ του Καστιλιόνι, αλλά το Μόνστερ ήταν καθαρά σχεδιασμός Ντουκάτι. Μάλιστα τα π΄ρωτα 2 χρόνια λεγόταν MOSTRO. Ο ίδιος σχεδιαστής 12 χρόνια μετά και στέλεχος πλεον του MV Agusta Group αφού είχε πάει με τον Καστιλιόνι φεύγοντας απο την Ντουκάτι σχεδίασε τα Ράπτορ με μοτέρ Suzuki σχεδόν αναγκαστικά (αλλά για καλό τελικά) αφού η Ντουκάτι, σε διαμάχη τότε με τον Καστιλιόνι δεν τους έδινε κινητήρες.Η οποια Monster ειναι σχεδιαστικο προιον κλεμμενο απο την Cagiva
οταν σε αυτην ανηκε η Ducati πριν χρονια....
Για να ακριβολογουμε...
Εχω λαθος Μπον;
με πρόλαβες, έτσι πράγματι είναι, ένα εξακύλινδρο σε στυλ καταναΣορρυ Παθος αλλα εχεις λαθος πληροφοριες για το στρατοσφαιρ... ;) ;)
Σορρυ Παθος αλλα εχεις λαθος πληροφοριες για το στρατοσφαιρ... ;) ;)
Mea culpa.
Το διάβαζα στο τωρινό Μοτο.
Ποιος το γαμει το ΜΟΤΟ...
ΙΚΤΕΡΟΣ = Αξιοπιστια
Αναμφίβολα...δεν είναι καθόλου όπως τα παλιά τα Ντουκάτι από το '90 και μετά, μάλιστα εδώ και 2 χρόνια είναι τόσο σίγουροι που έχουνε αυξήσει τα διαστήματα μεταξύ σέρβις, και επιπλέον με κόστος μόλις 250€ ανά έτος ανανεωνεις εφ όρου ζωής την εγγύησηΜοnster= Αξιοπιστια....
...Κυριε,κυριε...γιατι τα λενε mostro???Aς μας πει ,ενα απ'τα αλλα παιδακια!!!ναι, δυστυχώς κάνεις λάθος. Ο Μιγκελ Άνχελ Γκαλούτσι (Ιταλοαργεντίνος σχεδιαστής) που σχεδίασε το Monster το 1987-88 ήταν εργαζόμενος στην Ducati. Εκείνη την εποχή ΟΝΤΩΣ η Ντουκάτι ανήκε στο Κατζίβα γκρουπ του Καστιλιόνι, αλλά το Μόνστερ ήταν καθαρά σχεδιασμός Ντουκάτι. Μάλιστα τα π΄ρωτα 2 χρόνια λεγόταν MOSTRO. Ο ίδιος σχεδιαστής 12 χρόνια μετά και στέλεχος πλεον του MV Agusta Group αφού είχε πάει με τον Καστιλιόνι φεύγοντας απο την Ντουκάτι σχεδίασε τα Ράπτορ με μοτέρ Suzuki σχεδόν αναγκαστικά (αλλά για καλό τελικά) αφού η Ντουκάτι, σε διαμάχη τότε με τον Καστιλιόνι δεν τους έδινε κινητήρες.
Αυτά
...Κυριε,κυριε...γιατι τα λενε mostro???Aς μας πει ,ενα απ'τα αλλα παιδακια!!!
Αντίθετα, τόσο αισθητικά όσο και από πλευράς οδικής συμπεριφοράς υπερέχουνε συντριπτικά.Επειδη ειναι μονο για μοστρα..
Στον δρομο ειναι ΓΤΠΚ
με πρόλαβες, έτσι πράγματι είναι, ένα εξακύλινδρο σε στυλ κατανα
θα περιμένεις να πάω στο σπιτι....αν έχω αναμνήσεις..πολλές, καλές αλλά και πολύ κακές, έχω χάσει φίλο με ΚαταναΑς γράψει και κανένας αναμνήσεις για το Suzuki Katana 1100.
Ποιός το θυμάται;