Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Ας γράψει και κανένας αναμνήσεις για το Suzuki Katana 1100.

Ποιός το θυμάται;
Σχεδιο ενος Γερμανου,Χανς Μουθ,νομιζω,space look,ταμπουρο πισω,για τις μικρες σπαθατες,διχρωμη σελλα και 200 στη Βεικου στο Γαλατσι!Α,ρε γαμωτο,σαν χτες μου φαινεται!Οργανα,αντικρυστα και διαστημικα για την εποχη!
 

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
...και απ οτι θυμάμαι,οντας πολύ "μπροστά" σχεδιαστικά,δεν επιασε.Δεν αγαπήθηκε με το πάθος που χαρακηρίζει τη σχέση  του Ιάπωνα σπαθιστή με την κατάνα του.
 

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
Ειναι παντως απ τα "εξαφανισμένα" μοντέλα.Εχω να δω στο δρομο πολλά χρόνια.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 H SUZUKI GSX 1100 κυκλοφορησε και σε 650 (με αξονα αν θυμαστε)και στην χωρα μας σαν 550.
 Ο κινητηρας της μεγαλης ηταν τετραβαλβιδος με κυριο πλεονεκτημα του τον πρωτοεμφανιζομενο
 θαλαμο καυσης TSCC πνευματικο παιδι καποιου Shiragashi.Ενας πολυ προχωρημενος σχεδιαστικα
 θαλαμος καυσης,που εδινε αριστα χαρακτηριστικα καταναλωσης και ροπης...

 Η ρυθμιση των βαλβιδων γινοταν με κοντρα παξιμαδι και οχι με καπελοτα.Επισης μια
 καινοτομια που εισηγαγαν τα Κατανα ηταν το αλουμινενιο ψαλιδι τετραγωνικης διατομης που
 εδραζοταν σε ρουλεμαν.

 Ηταν σχεδιο ενος Γερμανου (καποτε σχεδιαστη της BMW...) JAN FELLSTROM και εκλεψε τις
 εντυπωσεις οταν παρουσιαστηκε.Κυριως για λογους αισθητικης αλλα και των τρομερων
 επιδοσεων .Ο Fellstrom εισηγαγε την επιθετικη αιχμηρη γραμμη,με το ρυγχος κατω απο το
 φαιρινγκ και τους αεραγωγους κατω απο το ρεζερβουαρ.

 Ενω ολοι φροντιζαν(την εποχη εκεινη..) να καλυπτουν τα μηχανικα μερη με φαιρινγκ και
 πλαστικα καπακια,εκεινος τα αφησε ελευθερα σε κοινη θεα.Εβαψε και το πλαισιο ασημενιο
 αναδεικνυοντας το ,την στιγμη που ολοι το εβαφαν μαυρ για να το "εξαφανισουν "

 Το πλαισιο περασε απο την σκια του κινητηρα στο προσκηνιο σαν λειτουργικο μερος,κατι που
 ακολουθησαν ολοι στην συνεχεια.Τελος εισηγαγε την πρωτοποριακη σχεδιαση σε παραμελημενα
 τμηματα,οπως ο διακοπτης της βενζινης(αντιγραφηκε κατα κορον στην συνεχεια...)το
 ρεζερβουαρ,η διχρωμη σελα,τα περιεργα οργανα...

 Η Κατανα ειχε εναν βελτιωμενο κινητηρα GSX 1100 και απεδιδε 110 ολοκληρους
 ιππους,καθιερωνοντας την ως την ισχυροτερη μοτοσυκλετα παραγωγης στην εποχη της.Δεν ηταν
 ιδιαιτερα ελαφρια,ειχε ψηλο κεντρο βαρους,μετριο κρατημα και χαρη στην ριζοσπαστικη θεση
 οδηγησης(ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΛΙΠ-ΟΝΣ σε ιαπωνικη μοτοσυκλετα παραγωγης...)ηταν αριστη για υψηλες
 ταχυτητες,αλλα εφιαλτικα κουραστικη στην πολη.

 Σημειωσε τρομερη επιτυχια και σαν 1100 κα σαν 650 με τον αξονα και κυριως σαν 550 στην
 χωρα μας.


  Make Model
Suzuki GSX 1000SV Katana


Year
1982

Engine
Air cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.

Capacity
998
Bore x Stroke 69.4 x 66 mm
Compression Ratio 9.5:1

Induction
4x Mikuni VM32SS

Ignition / Starting
Transistorized / electric

Max Power
108 hp @ 8.500 rpm

Max Torque
9.3 kg-m @ 6.500 rpm

Transmission / Drive
5 Speed / chain

Front Suspension
Telescopic, oil damped, spring 4-way adjustable with anti-dive

Rear Suspension
Dual shock oil damped, damper 4-way/spring 5-way adjustable

Front Brakes
2x 275mm discs 2 piston calipers

Rear Brakes
Single 275mm disc 1 piston caliper

Front Tyre
3.50-19

Rear Tyre
4.50 V17

Dry-Weight
232 kg

Fuel Capacity
22.0 Litres (5L)

Consumption average
40 mp/g

Standing ¼ Mile
11.32 sec / 120 mp/h

Top Speed
137 mp/h


 
 

Συνημμένα

  • Suzuki GSX 1100S Katana 81 2.jpg
    Suzuki GSX 1100S Katana 81 2.jpg
    40,7 KB · Εμφανίσεις: 27
  • SUZUKI-GSX1100S-KATANA-SWING-ARM-TYPE3_14081.jpg
    SUZUKI-GSX1100S-KATANA-SWING-ARM-TYPE3_14081.jpg
    19,6 KB · Εμφανίσεις: 28
  • suzuki-gsx-1000s-katana.jpg
    suzuki-gsx-1000s-katana.jpg
    104,6 KB · Εμφανίσεις: 23

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
Γκαμπα respect!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Skilopnixtis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2008
Μηνύματα
213
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
1
Μοnster= Αξιοπιστια.... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Για πεσ μασ ρε'συ τη χαρβαλο οδηγης ? και ασε τα monster σε αυτους που πραγματικα αξιζουν τετια μηχανη.
λοιπον το μονστερακι ειναι πολυ καλη μηχανη, παντος κατι στροφες που εχω παρι με τη monster με αλλες μηχανες ουτε σηζητηση
 

Επισκέπτης
Ρουλεμαν στο ψαλιδι ακουγεται πολυ καλο....
Ολες  οι μοτοσυκλετες πλεον στα μεγαλα κυβικα ειναι με ρουλεμαν στο ψαλιδι?
 

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
ψυχραιμια σκυλοπνίχτη... :think:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
 H SUZUKI GSX 1100 κυκλοφορησε και σε 650 (με αξονα αν θυμαστε)και στην χωρα μας σαν 550.
 Ο κινητηρας της μεγαλης ηταν τετραβαλβιδος με κυριο πλεονεκτημα του τον πρωτοεμφανιζομενο
 θαλαμο καυσης TSCC πνευματικο παιδι καποιου Shiragashi.Ενας πολυ προχωρημενος σχεδιαστικα
 θαλαμος καυσης,που εδινε αριστα χαρακτηριστικα καταναλωσης και ροπης...

 Η ρυθμιση των βαλβιδων γινοταν με κοντρα παξιμαδι και οχι με καπελοτα.Επισης μια
 καινοτομια που εισηγαγαν τα Κατανα ηταν το αλουμινενιο ψαλιδι τετραγωνικης διατομης που
 εδραζοταν σε ρουλεμαν.

 Ηταν σχεδιο ενος Γερμανου (καποτε σχεδιαστη της BMW...) JAN FELLSTROM και εκλεψε τις
 εντυπωσεις οταν παρουσιαστηκε.Κυριως για λογους αισθητικης αλλα και των τρομερων
 επιδοσεων .Ο Fellstrom εισηγαγε την επιθετικη αιχμηρη γραμμη,με το ρυγχος κατω απο το
 φαιρινγκ και τους αεραγωγους κατω απο το ρεζερβουαρ.

 Ενω ολοι φροντιζαν(την εποχη εκεινη..) να καλυπτουν τα μηχανικα μερη με φαιρινγκ και
 πλαστικα καπακια,εκεινος τα αφησε ελευθερα σε κοινη θεα.Εβαψε και το πλαισιο ασημενιο
 αναδεικνυοντας το ,την στιγμη που ολοι το εβαφαν μαυρ για να το "εξαφανισουν "

 Το πλαισιο περασε απο την σκια του κινητηρα στο προσκηνιο σαν λειτουργικο μερος,κατι που
 ακολουθησαν ολοι στην συνεχεια.Τελος εισηγαγε την πρωτοποριακη σχεδιαση σε παραμελημενα
 τμηματα,οπως ο διακοπτης της βενζινης(αντιγραφηκε κατα κορον στην συνεχεια...)το
 ρεζερβουαρ,η διχρωμη σελα,τα περιεργα οργανα...

 Η Κατανα ειχε εναν βελτιωμενο κινητηρα GSX 1100 και απεδιδε 110 ολοκληρους
 ιππους,καθιερωνοντας την ως την ισχυροτερη μοτοσυκλετα παραγωγης στην εποχη της.Δεν ηταν
 ιδιαιτερα ελαφρια,ειχε ψηλο κεντρο βαρους,μετριο κρατημα και χαρη στην ριζοσπαστικη θεση
 οδηγησης(ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΛΙΠ-ΟΝΣ σε ιαπωνικη μοτοσυκλετα παραγωγης...)ηταν αριστη για υψηλες
 ταχυτητες,αλλα εφιαλτικα κουραστικη στην πολη.

 Σημειωσε τρομερη επιτυχια και σαν 1100 κα σαν 650 με τον αξονα και κυριως σαν 550 στην
 χωρα μας.

Όταν πρωτοεμφανίστηκε ήταν σαν να προσγειώθηκε από άλλο πλανήτη.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
   Kαι οι μικρες Κατανα....

  GSX 750 S Katana 1983
Overall Length: 2,250 mm (88.6 in)
Overall Width: 810 mm (31.9 in)
Overall Height: 1,215 mm (47.8 in)
Seat Height: 770 mm (30.3 in)
Ground Clearance: 165 mm (6.5 in)
Wheelbase: 1,515 mm (59.6 in)
Weight: 223 kg (490 lbs)
Engine type: Air-cooled 747 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 79 hp (59 kW)/ 9,200 rpm, 63 Nm/ 8,400 rpm.


   GS 650 G Katana 1983
Overall Length: 2,180 mm (85.8 in)
Overall Width: 760 mm (29.9 in)
Overall Height: 1,120 mm (44.1 in)
Seat Height: 780 mm (30.7 in)
Wheelbase: 1,475 mm (58.1 in)
Dry Weight: 218 kg (480 lbs)
Engine type: Air-cooled 673 cc inline-4, DOHC, 8 valves. 73 hp (54 kW)/ 9,400 rpm, 57.2 Nm (5.88 kg-m)/ 8,000 rpm.[size=11pt] Shaft drive.[/size]



   
 
 

Συνημμένα

  • 1982_GSX750SD_Katana_250.jpg
    1982_GSX750SD_Katana_250.jpg
    13,4 KB · Εμφανίσεις: 24
  • 1983_GS650G_250.jpg
    1983_GS650G_250.jpg
    12,3 KB · Εμφανίσεις: 20

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Δεν θα με χαλαγε καθολου να εβρισκα μια και να την εκανα
  σαν καινουργια...
  Οχι για να λυσσαω,αλλα για χαλαρες βολτουλες λεμε...
  Και για να πεταγονται τα ματια στις καφετεριες..χαχαχαχαχαχααχχ
 

Επισκέπτης
  Δεν θα με χαλαγε καθολου να εβρισκα μια και να την εκανα
  σαν καινουργια...
  Οχι για να λυσσαω,αλλα για χαλαρες βολτουλες λεμε...
  Και για να πεταγονται τα ματια στις καφετεριες..χαχαχαχαχαχααχχ
...και τα πιστονια απ'τις κεφαλες!Ο ρολος μου ειναι κακος!Δεν φταιω!Εχω την εντυπωση οτι το σχεδιο,παντως,ηταν του Μuth!Χωρις να βαζω και στοιχημα!
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.518
Κριτικές
5
Like
70.320
Πόντοι
12.056

[/quote]
Για πεσ μασ ρε'συ τη χαρβαλο οδηγης ? και ασε τα monster σε αυτους που πραγματικα αξιζουν τετια μηχανη.
λοιπον το μονστερακι ειναι πολυ καλη μηχανη, παντος κατι στροφες που εχω παρι με τη monster με αλλες μηχανες ουτε σηζητηση


Ελιωσα στο γελιο λεμεεεεεεεεε....

Πες μας κατι για σενα να σε γνωρισουμε πρωτα...

Πχ..τι μηχανες ειχες δικες σου πριν παρεις Μονστερ??
Σε ποιες στροφες τις Ελλαδος εχεις στριψει το μηχανακι σου??

Διδαξε μας Ω Μεγα Ντουκατοστριφτη...χαχαχαχχαχααχχααχα
 

Επισκέπτης
...και απ οτι θυμάμαι,οντας πολύ "μπροστά" σχεδιαστικά,δεν επιασε.Δεν αγαπήθηκε με το πάθος που χαρακηρίζει τη σχέση  του Ιάπωνα σπαθιστή με την κατάνα του.
Για να λεμε,ακριβως,πως εχουν τα πραγματα,τα κατανα ,επασχαν απο βρεφικες ασθενειες,που δεν γιατρευτηκαν ποτε!Η υπαρξη ασθενικων πισω φρενων,ενα μπροστινο,με υποβοηθηση αερα και anti-dive,που ποτε δεν συντονιστηκε,οι κακες εφαρμογες μεταλλων,το αδυνατο και κατα συνεπεια,αδυναμο μπροστινο,τα ρουλεμαν , στις εδρασεις του ψαλιδιου,που χρειαζονταν ελεγχο και ρυθμισεις συχνα-πυκνα,το συστημα τροφοδοσισας,με μονιμη ανοικτη επικοινωνια των καρμπυρατερ,ΜΕΤΑΞΥ αυτων και των εισαγωγων,τα ασχετα τοποθετημενα βαρη,που τα καθιστουσαν δυσχερη,για κινηση μεσα στην πολη,και απαγορευτικα για σπορ οδηγηση,και η υπερβολικα κουραστικη θεση οδηγησης για ταξιδι,εκαναν τις σπαθες γιαταγιανια!Η εμπορικη τους αποτυχια ,ητο αναμενομενη!Ρε σεις,μην κανετε σαν μωρα!Αδελφε , εν Taglioni Ducatista,o ΑΛΤΕΚ ειναι φινο παλλικαρι!Θα παμε βολτα και θα δεις!Μην γινουμε και εδω μπουρδελλο!Αντε...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Η υπαρξη ασθενικων πισω φρενων(ταμπουρο για το 550),

  Κανενα Κατανα δεν ειχε ταμπουρα πισω(δες φωτο...)

 
ενα μπροστινο,με υποβοηθηση αερα και anti-dive,

  Υποβοηθηση αερα και το λεγομενο anti dive της εποχης ηταν μια μαλακια συστημα που
  πρωτοεμφανισε η Yamaha στα τοτε μοντελα της,αρχης γενομενης απο το XJ 750 SECA και το
  οποιο περασε αυτουσιο στο XJS 650 Turbo,αλλα και αργοτερα στο RD 500 LC..
  Η οποια SECA ειχε αξονα και ηταν και η πρωτη τετρακυλινδρη μοτοσυκλετα 750 κυβικων της
  YAMAHA...
  Η Yamaha τοτε πρωτοπαρουσιασε και το  YICS,μαζι με το αντι νταιβ...
 
 

 
ελεγχο και ρυθμισεις συχνα-πυκνα,το συστημα τροφοδοσισας,με μονιμη ανοικτη επικοινωνια των καρμπυρατερ,ΜΕΤΑΞΥ αυτων και των εισαγωγων,

  αυτο ακριβως ηταν και το συστημα που εφαρμοσε η Γιαμαχα στο τουρμπο της ,την συμπιεση
  του αερα πριν τα καρμπιρατερ,οσο βεβαια ο κινητηρας ηταν σε λειτουργια..Με τρομερα
  προβληματα στεγανοτητας..

 
,που τα καθιστουσαν δυσχερη,για κινηση μεσα στην πολη,και απαγορευτικα για σπορ οδηγηση,και η υπερβολικα κουραστικη θεση οδηγησης για ταξιδι,εκαναν τις σπαθες γιαταγιανια!Η εμπορικη τους αποτυχια ,ητο αναμενομενη!

  Τι ελεγχο απαιτουσαν τα ψαλιδια με ρουλεμαν;
  Την προβλεπομενη αλλαγη λογω νερων(φοβος σκουριας..)
  Προτιμουσες την περαστη βιδα με το παξιμαδι;
  Η Κατανα ειχε υπεροχη θεση οδηγησης για ταξιδι με την σελα της και τα κλιπ ονς της..
  Στην πολη ομως ηταν...βασανο
  Δεν σχεδιαστηκε γι'αυτο ομως..
  Σχεδιαστηκε για ανοικτους δρομους,οπου με τον εκπληκτικο κινητηρα της κερναγε τσαγακι
  ολες τις αλλες...
  Εξαλλου ποτε δεν παινευτηκε για ρεπλικα,ισια ισα ...
  Η αισθητικη της ηταν αυτη που την εκανε τεραστια εμπορικη επιτυχια στην Ευρωπη,αλλα
  και στην χωρα μας,ειδικα στις πιο μικρες εκδοσεις...
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Καλά έκανες Γκάμπα και ξεσκόνισες τη μνήμη μου όσον αφορά τα τεχνικά, αλλά δε θα σας πω εγώ αυτά για τα Κατάνα, η μάλλον ΤΟ Κατάνα αφού μόνο το 1100 θεωρούσαμε τότε ότι είχε δικαίωμα να φέρει αυτό τον τίτλο. Δίκιο έχει κι ο ΝΟΤ, ήτανε σχέδιο το  Muth για την γερμανική αγορά και μετέπειτα την ευρωπαική. Σχεδιάστηκε μάλιστα σαν 650 αρχικά αλλά χωρίς άξονα, αφού βασίστηκε στο μοτέρ του GS550 με κιτ Yoshimura στα 640 αν θυμάμαι καλά.
Τέλος πάντων...
Την πρωτοαντικρύσαμε αρχές 1981 στο μαγαζί του Γκουντούφα στη Μιχαλακοπούλου. Ήταν ο πρώτος που είχε φέρει 2 κομμάτια, εισαγωγή από την Κύπρο αφού τότε ο Σφακιανάκης μόνο για τα φορτηγά του τα Hino νοιαζότανε και πως θα τά σπρωχνε στο Στρατό.
Δίκιο έχει ο φίλτατος Βολταίρος, ήταν σα να προσγειώθηκαν ξαφνικά στη Μιχαλακοπούλου 2 αστρομαχητικά. Μέσα σε μια μέρα όλες οι άλλες μοτοσυκλέττες της εποχής έγιναν ντεμοντέ, απολιθώματα μιας άλλης γενιάς που δεν είχε ελπιδα περαιτέρω εξέλιξης. Έτσι έμοιαζαν τότε, τόσο μπροστά από την εποχή τους.  
Η πραγματικότητα δεν απείχε πολύ από την οπτική εντύπωση. Το 1100 ήταν ότι ταχύτερο ΜΗ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ κυκλοφορούσε για τα επόμενα 2 χρόνια, αφού δεν είναι μόνο ότι είχε φοβερή για τα δεδομένα της εποχής δύναμη, 111 άλογα- μου χει μέινει στο μυαλό- αλλά ήταν και πολύ ελαφρύτερο από τις άλλες "γρομπάλες" της περιόδου. Επιπλέον, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη φήμη που η  Suzuki είχε αρχίσει να δημιουργεί εκείνα τα χρόνια, πρώτα με τα GS 550/750 και μετά με τα υπέροχα  GS1000 GS1000S, ότι δηλαδή ήταν τα μόνα αξιόλογα σε ΚΡΑΤΗΜΑ και ΦΡΕΝΑ γιαπωνέζικα.
Το ΚΑΤΑΝΑ ήταν ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε όλα, πήγαινε, έστριβε, φρέναρε και ξεσήκωνε βλέμματα θαυμασμού όπου και να περνουσε. Εξάτμιση φυσικά, Devil, 4 σε 1 σε χωνί, να ανασταίνονται οι πεθαμένοι στο περασμά του.
Δύο φίλοι απ το Χαλάνδρι αγόρασαν από κοινού ένα από τα δύο 1100 που είχε φέρει ο Γκουντουφας. Κυριολεκτικα πλειοδότησαν αφού δεν ήταν επίσημη εισαγωγή κι ήταν πολλοί οι μνηστηρες. Δε θυμάμαι τώρα πόσο "καπελλο" πλήρωσαν, ήταν πάντως σημαντικό για τη εποχή ποσό. Θυμάμαι πωσ στρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ αυτή η μηχανή με βόλτες στο Σούνιο, με τη συνοδεία ολόκληρης ίλης καβαλλάρηδων από την άγρια φυλή του Χαλανδρίου, κάθε βραδυ.
Μετά, το ΚΑΤΑΝΑ άρχισε να βγάζει τα λεφτά του και μάλιστα πολύ γρήγορα, κατεβαίνοντας σε κόντρες. Θυμάμαι μια φορά που το καβάλησα και είδα, τότε για πρώτη φορά στη ζωή μου, τη βελόνα στο κοντέρ στα 240, νούμερο περίπου μυθικό για τη εποχή.
Ένα βράδυ, στην πλατεία Χαλανδρίου, έσκασε το κακό μαντάτο, ο "Σπύρος ο Πούχ" είχε τρακάρει το ΚΑΤΑΝΑ στη Δουκίσης Πλακεντίας (τότε είχε ακόμα την υπερυψωμένη γραμμή για το "Θηρίο" τον παλιό σιδηρόδρομο Αθηνών Λαυρίου) και είχε μείνει στον τόπο.
Τρέξαμε όλοι εκεί, κλαψαμε όλοι εκεί, ξεπλύναμε τα αίματα με δάκρυα και μείναμε μέχρι τις 3 το βράδυ εκεί, προσέχοντας μην αγγίξει κανένα βέβηλο χέρι τη σπάθα που επάνω της ακόμα είχε το αίμα του φίλου μας.
Η μοτοσυκλέττα αυτή επισκευάστηκε βελτιώθηκε και υπάρχει ακόμη. Σπανίως, βγαίνει ακόμα, καλοκαιρινά βραδυα σε βόλτες μέχρι το Σούνιο. Εγώ δε χρειάζεται να τη δώ για να την ακούσω να περνάει και να σηκώνει το Χαλάνδρι στο πόδι φτύνοντας φωτιά και βρόντο από την κοντή  Devil....
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.518
Κριτικές
5
Like
70.320
Πόντοι
12.056
Respect λεμεεεε  :( :rockon: :rockon: :rockon:
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
191
Πόντοι
6.055
Ωρε παιδιά, υπάρχει τίποτα διακοσμητικό ή παρεμφερές για τα κάγκελα του φέρινγκ των μηχανών? :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom