Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Δυστυχώς είναι ένας τεράστιος μηχανισμός που πόλύ εντέχνως αποκρύπτει τους χρόνους και τις ποσότητες των συμφωνιών για τις προμήθειες καυσίμων.

Ακριβώς, και ποτέ η πραγματική αλήθεια δεν θα φτάσει στα αυτια μας

       Ξαναβαζω ενα παλαιοτερο ποστ μου σχετικα με τα κρανη
  Καποιοι μπορει να μην το ειδαν και εχει καποιες πληροφοριες(οχι δικες μου...)
  που μπορει να βοηθησουν καποιους να επιλεξουν ενα σωστο κρανος
  Γιατι καλη η κουβεντουλα,αλλα να κανουμε και κατι χρησιμο...

     Τι πρεπει να γνωριζω για την ασφαλεια του κρανους

          Πώς μπορώ να διαλέξω το κατάλληλο κράνο
     
          Τι πρέπει να γνωρίζω για την σωστή χρήση του κρανους 
       
       


;)
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Να κι ο άλλος ακόλαστος  :2funny: :2funny: :2funny:
καλώς το Λάλακ
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Ρε συ ο μουλοχτούλης ο  Not so easy που χάθηκε? Μη πά' και του κλεισε το  PC και δεν κατέχει να το επανεκκινήσει?

 Κολλησε ιωση το πισι του..
 Και δεν κατεχει να του δωσει φαρμακευτικη αγωγη
 

Επισκέπτης
Να κι ο άλλος ακόλαστος  :2funny: :2funny: :2funny:
καλώς το Λάλακ

Aκολαστος εγω????? Γερασα ρε  bon εγω γι αυτα τωρα.Τι ειμαι πιτσιρικας σαν και σενα?
Παλιες καλες εποχες...

καλως τον φιλαρακο μας   :rockon: :rockon:

Καλως τον φιλο! :rockon:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
 Κολλησε ιωση το πισι του..
 Και δεν κατεχει να του δωσει φαρμακευτικη αγωγη
Εμ, έτσι είναι οι Late starters  που λένε και στην οξφόρδη. Θα όρμηξε με 1000 σε όλα τα πονηρά σαιτ.
Αλλά κι εσύ, τον αφησες χωρίς καθοδήγηση....
Ρε, δεν αφήνετε τα ψέμματα? Κάνει κρυφές προπονήσεις για να κλέψει τις εντυπώσεις στο  track days το Σ/Κ στα Μέγαρα εεεεε?????/ :2funny: :2funny: :2funny:
 

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
Ε ρε κέφια.Αντε να δουμε πότε θα παμε να καλπασουμε με τα αλόγατα
 

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
Εχει track day αυτο το Σ/Κ;
 

Borg

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.170
Like
4
Πόντοι
16
Ρε παληκάρια ... μία ερώτηση ... όποιος έχει διάθεση απαντάει ...

Μέσα στον επόμενο μήνα θα πάρω το XT και δεν μπορώ να καταλήξω ... 660R ή motard ?

Η χρήση του θα είναι 90% μέσα στην Αθήνα και το να ανεβοκατεβαίνω πεζοδρόμια είναι στανταρ ... (μεγαλύτερες ρόδες ?)

Η ευκινησία στην κίνηση είναι επίσης στανταρ ... για αυτό και παίρνω μηχανάκι ...

Δεν έχω γκαράζ και το εργαλείο θα είναι με συναγερμό και κλειδαριές στο δρόμο κάθε βράδυ ... ποιά προτιμούνται από τα κλεφτρόνια ?

Ποιό είναι πιο άνετο (για 2 άτομα) για μ΄΄ια βόλτα εντός αττικής ...) ?

Τέλος παίζει σημαντική διαφορά στα service/ανταλλακτικά/κατανάλωση ?


tnx εκ των προτέρων
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Borg, καλημέρα

χωρίς πολλά πολλά, προτίμησε κατευθείαν το  motard. Η διαφορά τιμής εξηγείται επειδή υπερέχει σημαντικά σε κράτημα και φρένα. Και τα 2 ΧΤ έχουν ακριβώς ίδια θέση οδήγησης και θέση συνεπιβάτη, μη σε απασχολεί αυτό. Μη σε απασχολεί επίσης το κόστος συντήρησης, είναι σχεδόν πανομοιότυπο. Τα πεζοδρόμια τα ανεβαίνεις το ίδιο εύκολα με το  motard.
Τώρα, όσον αφορά τα αντικλεπτικά: Συναγερμός καλός απαραίτητος, δεν μπορώ να σου συστήσω συγκεκριμένο, αλλά ξέρω ότι η ΥΑΜΑΗΑ βγαζει ειδικό κιτ συναγερμού για το ΧΤ το οποίο είναι το ασφαλέστερο όσον αφορά πιθανές επιπλοκές στα ηλεκτρονικά.
Εκτός του συναγερμού, τουλάχιστον 2 κλειδαριές για ολονύκτιο παρκαρισμα. Πέταλο καλό πίσω και κλειδαριά δισκοφρένου.  ABUS με κλειστα τα μάτια. Καλό θα ήταν να κοιτάξεις και για κλειστό πάρκινγκ με το μήνα αν έχει κοντά σου. Ότι άλλο χρειαστείς ρίξε σύρμα.
 

Borg

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.170
Like
4
Πόντοι
16
Borg, καλημέρα

χωρίς πολλά πολλά, προτίμησε κατευθείαν το  motard. Η διαφορά τιμής εξηγείται επειδή υπερέχει σημαντικά σε κράτημα και φρένα. Και τα 2 ΧΤ έχουν ακριβώς ίδια θέση οδήγησης και θέση συνεπιβάτη, μη σε απασχολεί αυτό.
Τώρα, όσον αφορά τα αντικλέπτικά: Συναγερμός καλός απαραίτητος, δεν μπορώ να σου συστήσω συγκεκριμμένο, αλλά ξέρω ότι η ΥΑΜΑΗΑ βγαζει ειδικό κιτ συναγερμού για το ΧΤ το οποίο είναι το ασφαλέστερο όσον αφορά πιθανές επιπλοκές στα ηλεκτρονικά.
Εκτός του συναγερμού, τουλάχιστον 2 κλειδαριές για ολονύκτιο παρκαρισμα. Πέταλο καλό πίσω και κλειδαριά δισκοφρένου.  ABUS με κλειστα τα μάτια. Καλό θα ήταν να κοιτάξεις και για κλειστό πάρκινγκ με το μήνα αν έχει κοντά σου. Ότι άλλο χρειαστείς ρίξε σύρμα.

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση  :grin:

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι ο κολητός μου πήρε το motard πέρισυ (άλλαξε το XT μοντέλο 03) και μου έχει πει ότι είναι σχετικά δυσκίνητο για μέσα στην κίνηση

Γκαράζ δυστηχώς δεν παίζει κοντά μου, θα παίξει συναγερμός (spyball με τηλεχειριστήριο μάλον), κλειδαριά δισκοφρένου και πίσω αλυσίδα σε κολώνα της Δεη ...

Το motard νομίζω έχει πιο μικρά λάστιχα που γλυστράνε όταν πάς να ανέβεις πεζοδρόμια λοξά αλλά καλύτερο κράτημα... ενώ το 660 ανεβαίνει τα πάντα με τα τρακτερωτά αλλά χάνει σε κράτημα στο δρόμο ...

διλήματα ... γαμώτο ...

 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Την ώρα που εγραφες την απάντηση έκανα ένα μικρό  edit από πάνω.
Η διαφορά ευκινησίας είναι αμελητέα. Υπαρχει, λόγω του καλύτερου συντελεστή τριβής των  street  ελαστικών που φοράει το ΧΤ Χ. Τα πεζοδρόμια να τα ανεβαίνεις πάντα με όσο μεγαλύτερη γωνία μπορείς, ποτέ με οξεία γωνία προσβολής.
Τπ ΧΤ Χ τη διαφορά σε ευκινησία στη δίνει σε ασφάλεια ειδικά στα φρένα και στο βρεγμένο.
Βέβαια με το ΧT R μπορείς να κάνεις μερικές ωραίες εξερευνήσεις τα Σαββατοκύριακα στους ορεινούς χωματόδρομους στην Αττική και Ευβοια.
Οπως τό'πες..διλημματα
 

Borg

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.170
Like
4
Πόντοι
16
Δεν πρόκειται ποτέ να πάω στο βουνό ή σε ορεινούς χωματόδρομους ...
Τη μηχανή την έχω για εργαλείο μετακίνησης πρώτα από όλα ... είμαι κατά της σούζας/κοντρας/κλπ
Απλά πρέπει να διαλέξω ποιά θα ικανοποιήσει τις ανάγκες μετακίνησης πρώτα από όλα ...

                              XT660R                   XT660X
Τύπος:          4-χρονος, 4-βάλβιδος, μονοκύλινδρος
Ψύξη μηχανής:          Υγρόψυκτος
Κυβισμός:          660 κ.εκ.
Bore x stroke:          100.0 x 84.0 χιλ.
Σχέση συμπίεσης:          10.0:1
Μέγιστη ισχύς:          35.3 kW (48 PS) @ 6,000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή:          60.0 Nm (6.1 kg-m) @ 5,250 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης:          Ξηρό κάρτερ
Καρμπυρατέρ:          Ψεκασμός
Τύπος συμπλέκτη:          Υγρός, πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης:          TCI
Διάταξη τιμόνευσης:          Μίζα
Σύστημα μετάδοσης:          5-τάχυτο
Τελική μετάδοση:          Αλυσίδα
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου:          15 λίτρα ρεζέρβα δεν έχουν ???
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού:          2.9 λίτρα
Πλαίσιο:          Ατσάλινο με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του
Εμπρός ανάρτηση:          Τηλεσκοπικό πηρούνι
Εμπρός διαδρομή:          225 χιλ.           200 χιλ.
Πίσω ανάρτηση:                    Μonocross
Πίσω ανάρτηση:                    200 χιλ.
Εμπρός φρένο:                    Δισκόφρενο, Ø 298 χιλ.
Πίσω φρένο:                    Δισκόφρενο, Ø 245 χιλ.
Εμπρός ελαστικό:          90/90-21 M/C           120/70R 17M/C
Πίσω ελαστικό:                    130/80-17 M/C           160/60R 17M/C
Μήκος:                    2,240 χιλ.           2,175 χιλ.
Πλάτος:                    845 χιλ.           860 χιλ.
Υψος:                    1,230 χιλ.           1,170 χιλ.
Ύψος σέλας:                    865 χιλ.           875 χιλ.
Μεταξόνιο:                    1,505 χιλ.           1,490 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος:          210 χιλ.           205 χιλ.
Βάρος:                    172 κιλά           177 κιλά
Τιμή:                    6.390 €                   6.990 €

copy paste από το site της Υαμαηα
Πρακτικά ρε γαμώτο είναι το ίδιο μηχανάκι ... μόνο οι διαστάσεις αλλάζουν λίγο ...

edit : Σκατά τα έκανα με τη διαμόρφωση ... μπλέ το ένα, πράσινο το άλλο ... μαύρα τα κοινά χαρακτηριστικα ...
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Borg καλημέρα

Οχι δεν ειναι το ίδιο μηχανάκι.

Οι μικρές διαφορές αλλάζουν τη γεωμετρία και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας ειναι ο ίδιος και σχετικά αδύναμος. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφορές λόγω γεωμετρίας ναι μεν θα επηρρεάσουν την οδική συμπεριφορά αλλά μην περιμένεις τρομερές διαφορές.

Να πάρεις αυτό που θα σε βολέψει καθημερινά, όχι αυτό που ΘΑ σε βολέψει οταν και εφόσον πας βουνο ή ταξιδι
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16

AUSTRALIAN GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 
Pos. Num. Rider Nation Team Motorcycle Lap time Km/h Gap
1 1 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team Ducati 1'28.665 323.366 
2 48 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'28.734 317.491 0.069
3 69 Nicky HAYDEN USA Repsol Honda Team Honda 1'28.756 321.447 0.091
4 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'28.808 311.558 0.143
5 52 James TOSELAND GBR Tech 3 Yamaha Yamaha 1'29.031 315.183 0.366
6 2 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'29.277 322.020 0.612
7 5 Colin EDWARDS USA Tech 3 Yamaha Yamaha 1'29.513 316.379 0.848
8 4 Andrea DOVIZIOSO ITA JiR Team Scot MotoGP Honda 1'29.558 310.932 0.893
9 56 Shinya NAKANO JPN San Carlo Honda Gresini Honda 1'29.710 314.542 1.045
10 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'29.925 310.932 1.260
11 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'29.942 311.737 1.277
12 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'30.014 318.237 1.349
13 24 Toni ELIAS SPA Alice Team Ducati 1'30.202 322.404 1.537
14 50 Sylvain GUINTOLI FRA Alice Team Ducati 1'30.297 323.366 1.632
15 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'30.545 308.278 1.880
16 21 John HOPKINS USA Kawasaki Racing Team Kawasaki 1'31.157 316.287 2.492
17 33 Marco MELANDRI ITA Ducati Marlboro Team Ducati 1'31.939 321.352 3.274
18 13 Anthony WEST AUS Kawasaki Racing Team Kawasaki 1'31.995 315.000 3.330

Επειδή δεν τα πάω καλά με τα εργαλεία στοίχισης στο φόρουμ, να και το λινκ
 

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
Μποντενίτο respect.Τώρα τα βλέπω απ την Αυστραλία.Πέσαν πολλοιστα 250.Ο Βαλ μαλλον αδιάφορος ε;Ντουκάτι οδηγείς;
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Μποντενίτο respect.Τώρα τα βλέπω απ την Αυστραλία.Πέσαν πολλοιστα 250.Ο Βαλ μαλλον αδιάφορος ε;Ντουκάτι οδηγείς;
Ο Βαλεντίνο έπεσε στον πρώτο του δοκιμαστικο γύρο με λάστιχα δοκιμών και πρόλαβε ισα ισα να κάνει έναν στο τέλος.
Η πίστα αυτή είναι ιδιαίτερα δύσκολη για τα ελαφρα μηχανάκια όταν φυσάει (έρχεται ο αέρας με 1000 από τον ωκεανό)
Οδηγώ τα πάντα, η πιό σωστα, έχω οδηγήσει τα πάντα. Δικά μου τώρα είναι ένα Ραπτορ 1000 για δρόμο και ένα CR 250 για χώμα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom