Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Skilopnixtis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2008
Μηνύματα
213
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
1
παιδιά για Ducati Monster S4Rs τι γνωμη εχετε? την βρισκω μεταχειρισμενη
στα 8000Ε
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.108
Κριτικές
52
Like
17.778
Πόντοι
10.686
Μόνο για τη ματαιοδοξία του μπορεί κάποιος να αγοράσει τέτοιο υπερόπλο!Φτάσανε μηχανάκια παραγωγής να είναι εξίσου γρήγορα με αυτά που ανεβαίνουν ο Rossi και οι άλλοι superstars...
 

taz7

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2014
Μηνύματα
250
Κριτικές
1
Like
94
Πόντοι
1
Μπορεί απλά να του περισσεύουνε
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
198
Πόντοι
676
Εως 2000-2500, (μεταχειρισμενο δεν παιζει προβλημα), σε σχετικα καινουργιο αναβατη, προτεινετε;
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.108
Κριτικές
52
Like
17.778
Πόντοι
10.686
γιατι ματαιοδοξια ?
Πού και ποιός μπορεί να ανεβεί σε τέτοιο μηχανάκι,και να εκμεταλλευτεί στο έπακρον τις δυνατότητές του σε συμβατικές συνθήκες,ακόμα και σε πίστα;Αμφιβάλλω αν,πέρα από μερικούς μετρημένους στα δάχτυλα στην Ελλάδα,μπορούν οι υπόλοιποι να... στίψουν πραγματικά ένα rr των 180hp,από τα πολλά που κυκλοφόρησαν στους δρόμους τα τελευταία χρόνια,(και τώρα αντικαταστάθηκαν με scooter ελέω κρίσης).Και δεν μιλάμε να το τελικιάσεις σε μια ευθεία,αυτό το κάνει και η... γιαγιά μου!
 

Επισκέπτης
Πού και ποιός μπορεί να ανεβεί σε τέτοιο μηχανάκι,και να εκμεταλλευτεί στο έπακρον τις δυνατότητές του σε συμβατικές συνθήκες,ακόμα και σε πίστα;Αμφιβάλλω αν,πέρα από μερικούς μετρημένους στα δάχτυλα στην Ελλάδα,μπορούν οι υπόλοιποι να... στίψουν πραγματικά ένα rr των 180hp,από τα πολλά που κυκλοφόρησαν στους δρόμους τα τελευταία χρόνια,(και τώρα αντικαταστάθηκαν με scooter ελέω κρίσης).Και δεν μιλάμε να το τελικιάσεις σε μια ευθεία,αυτό το κάνει και η... γιαγιά μου!
σε αυτο συμψωνω οσον αφορα τις δυνατοτητες
αλλα ας πουμε οτι εχεις τα φραγκα και το αγοραζεις για να δοκιμασεις , να βρεις τα ορια σου
γιατι να ειναι ματαιοδοξια ?
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.108
Κριτικές
52
Like
17.778
Πόντοι
10.686
Πρώτα δοκιμάζεις και εξαντλείς τις δυνατότητές σου με μικρότερα μοτό,και μετά ανεβαίνεις σε τέτοιες ιπποδυνάμεις!Για να εξασκηθείς σωστά και με ασφάλεια με τέτοιο μοτό,πρέπει να έχεις ξοδέψει πολύ χρήμα και χρόνο σε δασκάλους,ταξίδια σε πίστες του εξωτερικού,κάτι που δεν είναι εύκολο και προσιτό  για τους πολλούς,μόνο για λίγους και πλούσιους...  :'(
 

mhtsos69

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2005
Μηνύματα
1.339
Κριτικές
2
Like
2
Πόντοι
16

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Μόνο για τη ματαιοδοξία του μπορεί κάποιος να αγοράσει τέτοιο υπερόπλο! Φτάσανε μηχανάκια παραγωγής να είναι εξίσου γρήγορα με αυτά που ανεβαίνουν ο Rossi και οι άλλοι superstars...
Δεν έχεις δίκιο σε τίποτα.
1) ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ τα μηχανάκια παραγωγής (€15.000~50.000) με τα μηχανάκια των Rossi κλπ (€1.000.000 και βάλε).
2) Χτες (Σάββατο) καβάλησα το busa και έκανα 260 km (Αθήνα - Επίδαυρος και πίσω). Το να μπορείς να πας 260 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ στους πολύ ωραίους δρόμους που δεν έχουν και πολύ κίνηση πια (λόγω κρίσης) δεν είναι ματαιοδοξία. Είναι καύλα.
3) Και τέτοια μηχανάκια (όπως το δικό μου - που τελικά το έχουν αρκετοί) είναι απόλαυση ΚΑΙ στο κομμάτι Ισθμός-Επίδαυρος (στροφιλίκια, πλαγιάσματα κλπ).
Δεν είναι ματαιδοξία. Είναι καύλα (το ξαναλέω).

Αρκεί να ξέρεις ότι όταν περνάς μέσα από τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης πρέπει να "πέσεις" στα 80 (το "50" που λέει η πινακίδα είναι υπερβολή) γιατί όλο και κάτι θα σου πεταχτεί...
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.288
Κριτικές
11
Like
283
Πόντοι
2.287
Καλά οταν θα σου πεταχτει ο μαλάκας ο λεβεντης ο αγροτης με το τρακτερ κ τα μαχαιρια πίσω,ελα να μου πεις,5 φιλαρακια κλαιω και θα ημουνα ο εκτος αν δεν ειχε παιχτει μαλακια με γκομενα κ δεν ειχα χασει τα κεφια μου.Πουτανα ξεπουτανα,κατα τυχη σώθηκα...
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.108
Κριτικές
52
Like
17.778
Πόντοι
10.686
Δεν έχεις δίκιο σε τίποτα.
1) ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ τα μηχανάκια παραγωγής (€15.000~50.000) με τα μηχανάκια των Rossi κλπ (€1.000.000 και βάλε).
2) Χτες (Σάββατο) καβάλησα το busa και έκανα 260 km (Αθήνα - Επίδαυρος και πίσω). Το να μπορείς να πας 260 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ στους πολύ ωραίους δρόμους που δεν έχουν και πολύ κίνηση πια (λόγω κρίσης) δεν είναι ματαιοδοξία. Είναι καύλα.
3) Και τέτοια μηχανάκια (όπως το δικό μου - που τελικά το έχουν αρκετοί) είναι απόλαυση ΚΑΙ στο κομμάτι Ισθμός-Επίδαυρος (στροφιλίκια, πλαγιάσματα κλπ).
Δεν είναι ματαιδοξία. Είναι καύλα (το ξαναλέω).

Αρκεί να ξέρεις ότι όταν περνάς μέσα από τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης πρέπει να "πέσεις" στα 80 (το "50" που λέει η πινακίδα είναι υπερβολή) γιατί όλο και κάτι θα σου πεταχτεί...
Για το πρώτο σκέλος έχεις δίκιο,το έγραψα καθ'υπερβολήν θέλοντας να δείξω ότι μπορεί ο καθένας να ανεβαίνει σε τόσο γρήγορα μηχανάκια!(Αν και σε ιπποδυνάμεις και τελικές πλησιάζουν αυτές των moto gp).Για το δεύτερο σκέλος,αν αυτός ο δρόμος που αναφέρεις,όπως και ο Αη-Γιάννης ο Ρώσσος είναι για τέτοιες ταχύτητες,η Παναγιά μαζί σου...
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Αν και σε ιπποδυνάμεις και τελικές πλησιάζουν αυτές των moto gp).

Για το δεύτερο σκέλος, αν αυτός ο δρόμος που αναφέρεις, όπως και ο Αη-Γιάννης ο Ρώσσος είναι για τέτοιες ταχύτητες, η Παναγιά μαζί σου...

Όχι, επιμένω, δεν έχουν καμία σχέση. Το busa μετά τα 280-285 (το έχω πάει 295) δημιουργεί μια αίσθηση ανασφάλειας (από ταλαντώσεις). Τα μηχανάκια των αγώνων (αυτά του $1.000.000) είναι ασύληπτα από συμπεριφορά. Και βέβαια ΑΡΚΕΤΑ (όχι πολύ) πιο γρήγορα. Άσε που δεν καταλαβαίνουν από ζέσταμα φρένων και άλλα τέτοια θέματα.

Ο δρόμος της Επιδαύρου (Αθήνα-Επίδαυρος) έχει δυο σκέλη:
Το ένα είναι Αθήνα-Ισθμός (85km), και σ' αυτό το κομμάτι αναφέρομαι όταν λέω για 260. Αν δεν έχει κίνηση (και το Σάββατο δεν είχε ιδιαίτερη, ούτε κατα τις 13:00 που πήγα, ούτε κατά τις 18:00 που γύρισα) τα 300 είναι απροβλημάτιστα. Είναι πολύ καλός δρόμος.
ΕΝΑ φόβο έχω μόνο με τέτοιες ταχύτητες, το πουλί στο κράνος.
Μου έχει πέσει μεγάλο πουλί στο παρπριζ του αυτοκινήτου, σε αυτό το δρόμο, μεσημέρι, με 240, και κατάλαβα ότι με τη μηχανή θα ήταν fatal.
Δεν έσπασε το παρπριζ, αλλά το "γκουπ" ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ.
Την πλάκωνα προχτές στην ευθεία των Μεγάρων και σκεφτόμουν εκείνο το (προ τριετίας) πουλί.

Το άλλο σκέλος είναι το Ισθμός-Επίδαυρος (45km).
Άσφαλτος αρκετά άγρια, ευθειούλες που μπορείς να πας και 200 (αλλά δεν είναι έξυπνο να το κάνεις) και στροφές καλές για κλίσεις που τις φχαριστιέσαι.
Βεβαίως πρέπει να προσέχεις σε τυχόν διασταυρώσεις με αγροτικούς δρόμους, για σκυλιά, για το μαλάκα γενικώς. Αλλά είναι ωραίος, ξεκουράζει το μάτι σου και με το τοπίο, και ανάβουν τα αίματα με το στροφιλίκι.
Με Παναγιές, καμία σχέση εγώ. Μακρυά κι αγαπημένοι.
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.108
Κριτικές
52
Like
17.778
Πόντοι
10.686
Ούτε εγώ έχω,σχήμα λόγου είναι!
Τεσπά,όπως κι αν έχει,οι ταχύτητες αυτές για αναβάτες του Σαββατοκύριακου,με το άθλιο και εγκατελειμμένο οδικό δίκτυο που έχουμε,και με τους άσχετους ΙΧήδες που κυκλοφορούν,καθίστανται απαγορευτικές στις περισσότερες περιπτώσεις,και τα νεκροταφεία έχουν γεμίσει με επίδοξους Rossi...
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
1) αναβάτες του Σαββατοκύριακου,

2) το άθλιο και εγκατελειμμένο οδικό δίκτυο που έχουμε,

3) με τους άσχετους ΙΧήδες που κυκλοφορούν,

4) επίδοξους Rossi...

1) Το πόσο κρατάνε τα χέρια σου δεν έχει σχέση με τη μέρα της βδομάδας.
2) Όχι, αυτό είπα: Η Ε.Ο. Αθ-Ισθμ είναι ΚΑΛΟΣ δρόμος.
3) Αν είναι όμως ένας κάθε 500m, δεν σε πειράζει η ύπαρξη τους.
4) Καμία τέτοια ζήλεια ή φιλοδοξία. Ο καθένας στα κυβικά του.
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.108
Κριτικές
52
Like
17.778
Πόντοι
10.686
1) Το πόσο κρατάνε τα χέρια σου δεν έχει σχέση με τη μέρα της βδομάδας.
2) Όχι, αυτό είπα: Η Ε.Ο. Αθ-Ισθμ είναι ΚΑΛΟΣ δρόμος.
3) Αν είναι όμως ένας κάθε 500m, δεν σε πειράζει η ύπαρξη τους.
4) Καμία τέτοια ζήλεια ή φιλοδοξία. Ο καθένας στα κυβικά του.
1) Το πόσο κρατάνε τα χέρια σου δεν έχει σχέση με τη μέρα της βδομάδας.
''Οδηγός του Σαββατοκύριακου'' είναι αυτός που δεν έχει τακτική και επαναλαμβανόμενη επαφή με το άθλημα της μοτοσυκλέτας ή του αυτοκινήτου,πήζει όλην την εβδομάδα σπίτι-δουλειά,δουλειά-σπίτι,και περιμένει την Κυριακή (αν έχει καλόν καιρό βέβαια!) να ξεχυθεί στους δρόμους και να ξεκαυλώσει!Η πιο επικίνδυνη ράτσα οδηγών και αναβατών,χειρότερη κι από γυναίκες και γέρους!
2) Όχι, αυτό είπα: Η Ε.Ο. Αθ-Ισθμ είναι ΚΑΛΟΣ δρόμος.

Όχι σε όλα τα σημεία,αρκετά είναι ξεφτισμένα με ανωμαλίες που πολλαπλασιάζονται σε αίσθηση στα πολλά χιλιόμετρα.
3) Αν είναι όμως ένας κάθε 500m, δεν σε πειράζει η ύπαρξη τους.
Μπορεί όμως να αλλάξει λωρίδα απρόβλεπτα και αψυχολόγητα!Σου θυμίζω τον κανόνα ''200+1''.
4) Καμία τέτοια ζήλεια ή φιλοδοξία. Ο καθένας στα κυβικά του.
:thumbsup: Έχουν... φύγει πολλοί με τις μαλακοκόντρες...

 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Ένας - ένας παιδιά:

1) δεν έχει τακτική και επαναλαμβανόμενη επαφή με το άθλημα της μοτοσυκλέτας (χειρότερη κι από γυναίκες και γέρους)
2) αρκετά είναι ξεφτισμένα με ανωμαλίες που πολλαπλασιάζονται σε αίσθηση στα πολλά χιλιόμετρα.
3) Μπορεί όμως να αλλάξει λωρίδα απρόβλεπτα και αψυχολόγητα! Σου θυμίζω τον κανόνα ''200+1''.
4) Έχουν... φύγει πολλοί με τις μαλακοκόντρες...

1) Δεν είπε κανείς ότι είμαστε επαγγελματίες αθλητές ρε φίλε. Αλλά 10 μήνες το χρόνο, καβαλάμε. Τους 2 (Ιαν-Φεβ) έχει μεγάλο ψόφο, αλλά και πάλι... Τις καλές μέρες το αμάξι δεν κινείται. Α, και ΕΙΜΑΙ γέρος.
2) Πήγαινε από την άλλη λουρίδα.
3) Δεν τον ξέρω τον κανόνα (πέσ'τον). Αν είναι μόνος του στο δρόμο (χωρίς άλλους δίπλα) δεν αλλάζει λουρίδα. Επίσης (το παρατήρησα προχτές): Με τα φώτα του Busa αναμένα όλα (Xenon 2 λάμπες), από μακρυά, αυτοί που ήταν χωρίς λόγο στην τρίτη λουρίδα μαζευόντουσαν δεξιά. Εννοώ ΧΩΡΙΣ να παίζω τα φώτα, και παρά τη λιακάδα.
4) Από πρέζα να δεις πόσοι...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom