Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
E, πάει, αφού κρατάει 2,5 σελίδες η κουβέντα για το λάδωμα της αλυσσίδας...
Ο Σταύρος συνολικά καλά τα λέει, αν και η βαλβολίνη σε σχέση με τα σπρέι που κολλάνε στα βαρελάκια λίγο καλύτερα "πετάει" πιο πολύ και τα λερώνει όλα.
Για χώμα, αν πρόκειται να οδηγήσεις σε λάσπες καλύτερα ξερή αλυσσίδα (με  O-ring ιδανικά)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
57.033
Κριτικές
90
Like
37.834
Πόντοι
25.467

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
μην λές παπαριές, είναι από τα ειδικότερα σπρευ για λίπανση σε παρουσία νερού νερού σκόνης ακόμα κ αλατιού προηγμένης τεχνολογίας  σαν μηχανικός που υπήρξα κάποτε στον χώρο το συνιστώ.Ολοι δεν βάζουν  αλυσίδες με Οring ,άσε που μετά απο καποια στιγμή απο τις φθορες που παρουσιάζοντε ανάλογα τη χρήση τα O ring πάνε περίπατο.Και οι περρισότεροι δεν αλλάζουν on time την αλυσίδα απο αγνοια η οικον λόγους  ,και εκεί φεύγουν σαν ρουκέττες που λές!

 απο τα λιγα που διαβασα,το σπρει που προτεινεις ειναι σιλικονης,για προστασια σε αλμυρα
 περιβαλλοντα,θαλασσες ,σκαφη και λοιπα....

 οι συγχρονες αλυσιδες με 0-ring ή x-ring  για στριτ χρηση υπαρχουν πιο εξειδικευμενα
 προιοντα και ειναι τα σπρει τα γνωστα που πωλουνται-BelRay,Castrol,Motorex κτλ κτλ

 δεν βλεπω τον λογο να πειραματιστεις με σπρει σαν αυτο που προτεινεις

 οι δεν βαλβολινες που λεει ο Σταυρος εχει ενα δικιο απο πλευρας αποτελεσματικοτητας
 αλλα λερωνουν πολυ και χρειαζεται συχνοτερη λιπανση η αλυσιδα

 υπαρχει νομιζω και ενα συστημα Scott oiler ή καπως ετσι που εχει συνεχη ροη βαλβολινης
 προς την αλυσιδα,

 αλλα λερωνει πολυ η πουτανα η βαλβο

 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
400
Πόντοι
36
E ρε να διάβαζε ο Παπαντρέ όλα αυτά...
Καπνούς θα έβγαζε από αυτιά και μύτη...
Δράκος με φλόγες θα είχε γίνει!!!!
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
 απο τα λιγα που διαβασα,το σπρει που προτεινεις ειναι σιλικονης,για προστασια σε αλμυρα
 περιβαλλοντα,θαλασσες ,σκαφη και λοιπα....

 οι συγχρονες αλυσιδες με 0-ring ή x-ring  για στριτ χρηση υπαρχουν πιο εξειδικευμενα
 προιοντα και ειναι τα σπρει τα γνωστα που πωλουνται-BelRay,Castrol,Motorex κτλ κτλ

 δεν βλεπω τον λογο να πειραματιστεις με σπρει σαν αυτο που προτεινεις

 οι δεν βαλβολινες που λεει ο Σταυρος εχει ενα δικιο απο πλευρας αποτελεσματικοτητας
 αλλα λερωνουν πολυ και χρειαζεται συχνοτερη λιπανση η αλυσιδα

 υπαρχει νομιζω και ενα συστημα Scott oiler ή καπως ετσι που εχει συνεχη ροη βαλβολινης
 προς την αλυσιδα,

 αλλα λερωνει πολυ η πουτανα η βαλβο
για στο εξειδηκεύσω λιγάκι,το σημαντικό είναι να υπάρχει όσο πιό λεπτό στρωμα λιπαντικού γίνετε στην αλυσίδα και το γρανάζι
διότι το χοντρό λιπάντικό εγκλοβίζει σκόνες λάσπες οι οποιές δεν απομακρέινοντε εύκολα μεταξύ γραναζιού και αλύσσίδας.
έτσι χειροτερεύουν την φθορά και την αυξάνουν . Ο συνδιασμός που ανέφερα είναι ο σωστός και όταν εφαρμόζετε  στα σωστά χρονικά διαστηματα  ανάλογα με τις ειδικές συνθήκες της οδήγησης κρατάει σε σωστη κατάσταση την αλυσίδα και το γρανάζι.Αυτά τα δύο είναι ένα πράγμα και αλληλοεπηρρεάζονται.
 

sinnerman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2006
Μηνύματα
15.502
Like
19
Πόντοι
166
για στο εξειδηκεύσω λιγάκι,το σημαντικό είναι να υπάρχει όσο πιό λεπτό στρωμα λιπαντικού γίνετε στην αλυσίδα και το γρανάζι
διότι το χοντρό λιπάντικό εγκλοβίζει σκόνες λάσπες οι οποιές δεν απομακρέινοντε εύκολα μεταξύ γραναζιού και αλύσσίδας.
έτσι χειροτερεύουν την φθορά και την αυξάνουν . Ο συνδιασμός που ανέφερα είναι ο σωστός και όταν εφαρμόζετε  στα σωστά χρονικά διαστηματα  ανάλογα με τις ειδικές συνθήκες της οδήγησης κρατάει σε σωστη κατάσταση την αλυσίδα και το γρανάζι.Αυτά τα δύο είναι ένα πράγμα και αλληλοεπηρρεάζονται.
Οτι και να κανεις τυπε αν εχει δυναμη η μηχανη καθε 15000χλμ θελεις αλυσοδογραναζο...
 

sexybay

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
711
Κριτικές
10
Like
52
Πόντοι
606
ειχα για παραπο πολλα χρονια μια ΜΖ και τωρα οδηγω vespa,
Θα ηθελα να ξαναβρω ενα 150αρι διχρωνο ΜΖ μηπως εχεται καμια ιδεα???
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
τον γαμησατε το λακη ρε λεβεντες. δεν ειστε για να δινετε συμβουλες σε νεους εσεις.
απορω γιατι αργησατε ακομα να του πειτε για καθαρισμο καθε τοσο της αλυσιδας με παραφινελαιο κλπ.  :2funny:
λοιπον λακη αγοριμ. δοκιμασε διαφορα λιπαντικα σπρευ αλυσιδας του εμποριου μεχρι να δεις ποιο σου κανει. ιδανικα να ψεκαζεις μετα απο βολτα και ιδανικα απο βραδυ για να τραβηξει παντου το λαδακι. καθε δυο γεμισματα βενζινης λαδωμα, για να μη ψαχνεσαι με χλμ.
και να μη πλενεις ποτε την αλυσιδα ουτε με πιεστικο. αστη βρωμιαρα και λαδερη να κανει τη δουλεια της.
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
τον γαμησατε το λακη ρε λεβεντες. δεν ειστε για να δινετε συμβουλες σε νεους εσεις.
απορω γιατι αργησατε ακομα να του πειτε για καθαρισμο καθε τοσο της αλυσιδας με παραφινελαιο κλπ.  :2funny:
λοιπον λακη αγοριμ. δοκιμασε διαφορα λιπαντικα σπρευ αλυσιδας του εμποριου μεχρι να δεις ποιο σου κανει. ιδανικα να ψεκαζεις μετα απο βολτα και ιδανικα απο βραδυ για να τραβηξει παντου το λαδακι. καθε δυο γεμισματα βενζινης λαδωμα, για να μη ψαχνεσαι με χλμ.
και να μη πλενεις ποτε την αλυσιδα ουτε με πιεστικο. αστη βρωμιαρα και λαδερη να κανει τη δουλεια της.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ήμουν έτοιμος να ρωτήξω πώς την καθαρίζουμε γιατί το έχω ακούσει κι εγώ το κόλπο με το παραφινέλαιο αλλά δεν ξέρω πώς γίνεται. :grin:

Αυτό που λές (και είπαν και τ'άλλα παιδιά) κάνω. Ψέκασμα μετά τη βόλτα και ακίνητη η μηχανή για κάμποσες ώρες.

Θενξ πάντως!
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Οτι και να κανεις τυπε αν εχει δυναμη η μηχανη καθε 15000χλμ θελεις αλυσοδογραναζο...

ρε αφηστε τις παλαιουριστικες υπερβολες. αν το παμε ετσι και σε αδυναμο μηχανακι ουτε 10 χιλιαδες δε βγαζει η αλυσιδα αν πηγαινει μονιμα λαμπαδα στον ενα τροχο.
 

sinnerman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2006
Μηνύματα
15.502
Like
19
Πόντοι
166
ρε αφηστε τις παλαιουριστικες υπερβολες. αν το παμε ετσι και σε αδυναμο μηχανακι ουτε 10 χιλιαδες δε βγαζει η αλυσιδα αν πηγαινει μονιμα λαμπαδα στον ενα τροχο.
Τυπε δεν ειναι παλαιουριστικες υπερβολες..οι παλαιοι ειχαν τα ιδια αλυσιδογραναζα μεχρι να πεθανει το μηχανακι...σιγα μην αλλαζαν.....μιλω για νορμαλ οδηγηση σε μηχανες μεγαλης ιποδυναμης...
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Τυπε δεν ειναι παλαιουριστικες υπερβολες..οι παλαιοι ειχαν τα ιδια αλυσιδογραναζα μεχρι να πεθανει το μηχανακι...σιγα μην αλλαζαν.....μιλω για νορμαλ οδηγηση σε μηχανες μεγαλης ιποδυναμης...

ου ναι, αλυσιδες με κλιπ που ξεκουμπωνανε στο πουθενα και σπαγανε το καρτερ ή μαζευανε τον τροχο. οτι πεις...
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.632
Κριτικές
61
Like
43.354
Πόντοι
22.785
Τό λάδωμα ???????????


ΕΛΛΛΛΛΛΛΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΛΕΞΗΗΗΗΗΗ !!!!!!!! ;) :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
  Απο ολα εχωωωωωωωω
  Και εσενα αμα θελω φτιαχνω αντιγραφο,μην σε χασουμε και τι θα κανουμεεεεεεεεεεε

   
     
 

Άντε παράτα μας ρε.

Να σου δώσω ένα σκουπάκι να μαζέψεις τα γρέζια μου;;;


Μπουχααχχαχαχαχαχαχαχαχα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom