Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Όχι ότι μπορώ να καταλάβω βέβαια ποιο κάνει καλή δουλειά και ποιο όχι. Γι'αυτό και δοκιμάζω από αυτά που μου προτείνουν άτομα που εμπιστεύομαι.

 Η απαντηση του Μπον αφορα παλαιουρες μηχανοβιους,μην ακους εσυ χαχαχχαχαχα
 Πρεπει να ξερεις πρωτα τα βασικα

 Λοιπον,τα σπρει αλυσιδας πρεπει να εχουν ενα χαρακτηριστικο.Την μεταβολη της ρευστοτητας
 τους.Δηλαδη οταν η μηχανη ειναι κρυα το γρασσο πρεπει να στερεοποιειται ,οταν η μηχανη κινειται
 και η αλυσιδα ζεστανεται απο την τριβη,το γρασσο μαλακωνει και λιπαινει την αλυσιδα...

 Το μυστικο ειναι να μην φευγεις αμεσως αφου γρασσαρεις.Το προωθητικο αεριο ειναι πολυ πτητικο
 και δεν θα εχει προλαβει να εξατμιστει με αποτελεσμα οταν ξεκινησεις να "πεταξει" η αλυσιδα
 απο πανω της το αραιωμενο γρασσο

 Γρασσαρουμε την αλυσιδα οπως σου ειπε ο Μπον για να μην λερωνουμε  και δεν υπερβαλλουμε
 γιατι ειναι κριμα να πεταει η αλυσιδα το ακριβο σπρει μας

 Τωρα για διαφανα ή ασπρα σπρει,εχει να κανει με το χρωμα της αλυσιδας περισσοτερο..
 Αμα εχεις καμμια χρυση DID δεν παει (απο αισθητικης πλευρας παντα) να βαλεις ασπρο γρασσο

 Γρασσαρισμα καθε 500 χλμ και μετα απο πορεια σε πολυ βροχη...

 Με προσεκτικη λιπανση και τακτικοτητα η αλυσιδα μπορει να βγαλει πολλα χιλιομετρα,αναλογως
 και του τροπου οδηγησης (και του τυπου της μηχανης βεβαιως)

 
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
Εγώ το περισσότερο που έχω κάνει είναι να "γρασσάρω" αλυσίδα  :2funny: :2funny: :2funny:

Και πώς τα καταφέρνω ο πούστης κάθε μα κάθε φορά μετά το ψέκασμα να μην έχω πίσω φρένο για κανά χιλιόμετρο μέχρι να "σκουπίσει" το τακάκι τον δίσκο δεν μπορώ να το καταλάβω.

Τον ίδιο το δίσκο να σημάδευα τόσο πολύ δε θα έπεφτε.  :grin:
σας συνιστώ να χρησιμοποιήτε το εικονιζόμενο σπρευ για την αλυσίδα, ενναλάξ με γράσσο θαλλάσης και θα δείτε διαφορά,είναι καλό διότι αντέχει στην υγρασία,τη βροχή .
 

Συνημμένα

  • crc1100.jpg
    crc1100.jpg
    133,6 KB · Εμφανίσεις: 24

isidoro

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.118
Κριτικές
10
Like
3
Πόντοι
26
σας συνιστώ να χρησιμοποιήτε το εικονιζόμενο σπρευ για την αλυσίδα, ενναλάξ με γράσσο θαλλάσης και θα δείτε διαφορά,είναι καλό διότι αντέχει στην υγρασία,τη βροχή .
εγω χρονια τωρα στο δρομο βαζω μοτουλ.στο χωμα βαζω λιθιου γιατι τα σπευ αλυσιδας εχουν την ταση να κολλανε και μαζι με αυτα και τα χωματα.η αλυσιδα για αυτον που ελεγε για τα τακακια λαδωνεται στο μπροστα γραναζι και απο μεσα και οχι στο πισω.επισης η αλυσιδα θελει πλυσιμο πριν τη λαδωσεις.οι πιο παλιοι θα ξερουν οτι παλια ζεζαινες λαδι η γρασσο.επισης οι αλυσιδες της προκοπης ειναι με ο ρινγκ
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.527
Κριτικές
61
Like
42.901
Πόντοι
22.785
Έγώ βάζω γλυκερίνη ........
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
σας συνιστώ να χρησιμοποιήτε το εικονιζόμενο σπρευ για την αλυσίδα, ενναλάξ με γράσσο θαλλάσης και θα δείτε διαφορά,είναι καλό διότι αντέχει στην υγρασία,τη βροχή .

 ρε φιλαρακι....αμα σε ακουσει κανενας και εφαρμοσει αυτο που λες και διαλυσει
 καμμια αλυσιδα,η του μπλοκαρει εν κινησει και γινει ρουκετα,θα σου πω μετα τα χαμπερια

 ειναι για αλλες χρησεις αυτο το σπρει

 να ξερουμε τι ποσταρουμε
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
εγω χρονια τωρα στο δρομο βαζω μοτουλ.στο χωμα βαζω λιθιου γιατι τα σπευ αλυσιδας εχουν την ταση να κολλανε και μαζι με αυτα και τα χωματα.η αλυσιδα για αυτον που ελεγε για τα τακακια λαδωνεται στο μπροστα γραναζι και απο μεσα και οχι στο πισω.επισης η αλυσιδα θελει πλυσιμο πριν τη λαδωσεις.οι πιο παλιοι θα ξερουν οτι παλια ζεζαινες λαδι η γρασσο.επισης οι αλυσιδες της προκοπης ειναι με ο ρινγκ

  σωστοςςςςςςςς
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
 Η απαντηση του Μπον αφορα παλαιουρες μηχανοβιους,μην ακους εσυ χαχαχχαχαχα
 Πρεπει να ξερεις πρωτα τα βασικα

 Λοιπον,τα σπρει αλυσιδας πρεπει να εχουν ενα χαρακτηριστικο.Την μεταβολη της ρευστοτητας
 τους.Δηλαδη οταν η μηχανη ειναι κρυα το γρασσο πρεπει να στερεοποιειται ,οταν η μηχανη κινειται
 και η αλυσιδα ζεστανεται απο την τριβη,το γρασσο μαλακωνει και λιπαινει την αλυσιδα...

 Το μυστικο ειναι να μην φευγεις αμεσως αφου γρασσαρεις.Το προωθητικο αεριο ειναι πολυ πτητικο
 και δεν θα εχει προλαβει να εξατμιστει με αποτελεσμα οταν ξεκινησεις να "πεταξει" η αλυσιδα
 απο πανω της το αραιωμενο γρασσο

 Γρασσαρουμε την αλυσιδα οπως σου ειπε ο Μπον για να μην λερωνουμε  και δεν υπερβαλλουμε
 γιατι ειναι κριμα να πεταει η αλυσιδα το ακριβο σπρει μας

 Τωρα για διαφανα ή ασπρα σπρει,εχει να κανει με το χρωμα της αλυσιδας περισσοτερο..
 Αμα εχεις καμμια χρυση DID δεν παει (απο αισθητικης πλευρας παντα) να βαλεις ασπρο γρασσο

 Γρασσαρισμα καθε 500 χλμ και μετα απο πορεια σε πολυ βροχη...

 Με προσεκτικη λιπανση και τακτικοτητα η αλυσιδα μπορει να βγαλει πολλα χιλιομετρα,αναλογως
 και του τροπου οδηγησης (και του τυπου της μηχανης βεβαιως)

 

Ναι αυτά τα ξέρω.

Στο σημάδι πάσχω.  :2funny:

Α κι ότι είναι καλό να ψεκάζουμε όταν η αλυσίδα είναι ζεστή (μετά από βόλτα π.χ.)
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
Για αλυσίδες και σπρέϋ:

Να πάνε να χεστούνε και τα Bel-Ray, και τα Valvoline, και τα Wurth, και τα Motul, και τα CNC, και όλοι τους.

Βαλβολίνη SAE140 από το βενζινάδικο (ευρώ 8 το κιλό) με δυο τρόπους:

1) Την έχω βάλει μέσα σε ένα πλαστικό από μουστάρδα (το κίτρινο με το κόκκινο βιδωτό καπάκι που όταν το βιδώσεις κλείνει) και καθώς γυρίζει η αλυσίδα την πιτσιλάς.

2) Σε βαζάκι (από Νutella 800γρ γυάλινο) και με ένα πινέλλο την περνάω από μέσα καθώς γυρίζει. Κάπου σου δίνει χέρι. Βαζάκι και πινέλλο είναι dedicated για αυτή τη δουλειά, μένουν στο ράφι, δεν παθαίνει τίποτα. Δεν είναι σαν το χρώμα που ξεραίνεται και σου καταστρέφει το πινέλλο. Πινέλλο 1 ίντσα.

Το πρόβλημα (γενικώς): Όταν το μηχανάκι ΔΕΝ έχει κεντρικό stand, οπότε η ρόδα δε γυρίζει. Λύση: Πατέντα με γρύλλο κροκόδειλο ή τη βαστάει γερμένη στο stand δεύτερο άτομο.

Το πρόβλημα (στο ταξείδι): Δεν μπορείς να κουβαλάς βαζάκια, πινέλλα και μουστάρδες. Λύση: Εκεί ναι, βάζεις spray.

Το καλύτερο (και πιο φτηνό) απ' όλα λιπαντικό. Βαλβολίνη για σασμάν.
Και ναι, καλό είναι να της τα ρίχνεις όταν είναι ζεστή (και στεγνή).
 

isidoro

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.118
Κριτικές
10
Like
3
Πόντοι
26
Για αλυσίδες και σπρέϋ:

Να πάνε να χεστούνε και τα Bel-Ray, και τα Valvoline, και τα Wurth, και τα Motul, και τα CNC, και όλοι τους.

Βαλβολίνη SAE140 από το βενζινάδικο (ευρώ 8 το κιλό) με δυο τρόπους:

1) Την έχω βάλει μέσα σε ένα πλαστικό από μουστάρδα (το κίτρινο με το κόκκινο βιδωτό καπάκι που όταν το βιδώσεις κλείνει) και καθώς γυρίζει η αλυσίδα την πιτσιλάς.

2) Σε βαζάκι (από Νutella 800γρ γυάλινο) και με ένα πινέλλο την περνάω από μέσα καθώς γυρίζει. Κάπου σου δίνει χέρι. Βαζάκι και πινέλλο είναι dedicated για αυτή τη δουλειά, μένουν στο ράφι, δεν παθαίνει τίποτα. Δεν είναι σαν το χρώμα που ξεραίνεται και σου καταστρέφει το πινέλλο. Πινέλλο 1 ίντσα.

Το πρόβλημα (γενικώς): Όταν το μηχανάκι ΔΕΝ έχει κεντρικό stand, οπότε η ρόδα δε γυρίζει. Λύση: Πατέντα με γρύλλο κροκόδειλο ή τη βαστάει γερμένη στο stand δεύτερο άτομο.

Το πρόβλημα (στο ταξείδι): Δεν μπορείς να κουβαλάς βαζάκια, πινέλλα και μουστάρδες. Λύση: Εκεί ναι, βάζεις spray.

Το καλύτερο (και πιο φτηνό) απ' όλα λιπαντικό. Βαλβολίνη για σασμάν.
Και ναι, καλό είναι να της τα ρίχνεις όταν είναι ζεστή (και στεγνή).
ζεστανε τη σε ενα μπρικι πριν τη βαλεις στο φιαλακι της μουσταρδας.δε σου κανω πλακα
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.152
Κριτικές
491
Like
37.566
Πόντοι
41.447
Για αλυσίδες και σπρέϋ:

Να πάνε να χεστούνε και τα Bel-Ray, και τα Valvoline, και τα Wurth, και τα Motul, και τα CNC, και όλοι τους.

Βαλβολίνη SAE140 από το βενζινάδικο (ευρώ 8 το κιλό) με δυο τρόπους:

1) Την έχω βάλει μέσα σε ένα πλαστικό από μουστάρδα (το κίτρινο με το κόκκινο βιδωτό καπάκι που όταν το βιδώσεις κλείνει) και καθώς γυρίζει η αλυσίδα την πιτσιλάς.

2) Σε βαζάκι (από Νutella 800γρ γυάλινο) και με ένα πινέλλο την περνάω από μέσα καθώς γυρίζει. Κάπου σου δίνει χέρι. Βαζάκι και πινέλλο είναι dedicated για αυτή τη δουλειά, μένουν στο ράφι, δεν παθαίνει τίποτα. Δεν είναι σαν το χρώμα που ξεραίνεται και σου καταστρέφει το πινέλλο. Πινέλλο 1 ίντσα.

προσεχε μονο μην μπερδευτεις και αντι για Νουτελα στην κρέπα ή μουσταρδα στα μπιφτεκια κάποια μερα ριξεις βαλβολίνη!... :P
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
προσεχε μονο μην μπερδευτεις και αντι για Νουτελα στην κρέπα ή μουσταρδα στα μπιφτεκια κάποια μερα ριξεις βαλβολίνη!... :P

Ο σωστός ο μηχανόβιος πάντα τρώει μια φέτα ψωμί με βαλβολίνη το πρωί πριν ξεκινήσει τη μέρα του.  :coffee:

Κάνει καλό στα χάλκινα έντερα!  :rockon: :rockon: :rockon:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
προσεχε μονο μην μπερδευτεις και αντι για Νουτελα στην κρέπα ή μουσταρδα στα μπιφτεκια κάποια μερα ριξεις βαλβολίνη!... :P

αααααααααχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχα  ελιωσαααααα
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
Ο σωστός ο μηχανόβιος πάντα τρώει μια φέτα ψωμί με βαλβολίνη το πρωί πριν ξεκινήσει τη μέρα του.  :coffee:

Κάνει καλό στα χάλκινα έντερα!  :rockon: :rockon: :rockon:

Ίσα ρε!

Με παλιά αλυσίδα τρίβω την πλάτη μου όταν κάνω μπάνιο!
 

isidoro

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.118
Κριτικές
10
Like
3
Πόντοι
26
Δεν έχει ανάγκη, ρέει η 140, δεν είναι γράσσο.
το ζεσταμα την κανει πιο ψιλη.δεν ασχολουμε εγω με τετοια.χρησιμποποω συγκεκριμενα παραγματα γιατι αν και κανω ερασιτεχικη χρηση σκαω φραγκα στα μηχανακια μου και οταν ας πουμε τα αλυσιδογραναζα μου κανουν 800.00 προσεχω για να εχω
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
 ρε φιλαρακι....αμα σε ακουσει κανενας και εφαρμοσει αυτο που λες και διαλυσει
 καμμια αλυσιδα,η του μπλοκαρει εν κινησει και γινει ρουκετα,θα σου πω μετα τα χαμπερια

 ειναι για αλλες χρησεις αυτο το σπρει

 να ξερουμε τι ποσταρουμε
μην λές παπαριές, είναι από τα ειδικότερα σπρευ για λίπανση σε παρουσία νερού νερού σκόνης ακόμα κ αλατιού προηγμένης τεχνολογίας  σαν μηχανικός που υπήρξα κάποτε στον χώρο το συνιστώ.Ολοι δεν βάζουν  αλυσίδες με Οring ,άσε που μετά απο καποια στιγμή απο τις φθορες που παρουσιάζοντε ανάλογα τη χρήση τα O ring πάνε περίπατο.Και οι περρισότεροι δεν αλλάζουν on time την αλυσίδα απο αγνοια η οικον λόγους  ,και εκεί φεύγουν σαν ρουκέττες που λές!
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.446
Κριτικές
5
Like
67.274
Πόντοι
12.056
:coffee:

Καλη η βαλβολινη αλλα κανεις μουνι τα παντα απο την βρωμα...πεταει η ρημαδα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom