gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Όχι ότι μπορώ να καταλάβω βέβαια ποιο κάνει καλή δουλειά και ποιο όχι. Γι'αυτό και δοκιμάζω από αυτά που μου προτείνουν άτομα που εμπιστεύομαι.
Η απαντηση του Μπον αφορα παλαιουρες μηχανοβιους,μην ακους εσυ χαχαχχαχαχα
Πρεπει να ξερεις πρωτα τα βασικα
Λοιπον,τα σπρει αλυσιδας πρεπει να εχουν ενα χαρακτηριστικο.Την μεταβολη της ρευστοτητας
τους.Δηλαδη οταν η μηχανη ειναι κρυα το γρασσο πρεπει να στερεοποιειται ,οταν η μηχανη κινειται
και η αλυσιδα ζεστανεται απο την τριβη,το γρασσο μαλακωνει και λιπαινει την αλυσιδα...
Το μυστικο ειναι να μην φευγεις αμεσως αφου γρασσαρεις.Το προωθητικο αεριο ειναι πολυ πτητικο
και δεν θα εχει προλαβει να εξατμιστει με αποτελεσμα οταν ξεκινησεις να "πεταξει" η αλυσιδα
απο πανω της το αραιωμενο γρασσο
Γρασσαρουμε την αλυσιδα οπως σου ειπε ο Μπον για να μην λερωνουμε και δεν υπερβαλλουμε
γιατι ειναι κριμα να πεταει η αλυσιδα το ακριβο σπρει μας
Τωρα για διαφανα ή ασπρα σπρει,εχει να κανει με το χρωμα της αλυσιδας περισσοτερο..
Αμα εχεις καμμια χρυση DID δεν παει (απο αισθητικης πλευρας παντα) να βαλεις ασπρο γρασσο
Γρασσαρισμα καθε 500 χλμ και μετα απο πορεια σε πολυ βροχη...
Με προσεκτικη λιπανση και τακτικοτητα η αλυσιδα μπορει να βγαλει πολλα χιλιομετρα,αναλογως
και του τροπου οδηγησης (και του τυπου της μηχανης βεβαιως)