Οντως τσαμπα ειναι
απο ενα γρηγορο γκουγκλαρισμα και αλλου σε παραπλησια τιμη
εγω τα δυο τελευταια σετ στα μηχανακια μου τα εχω βαλει στον Μπουκη
ειναι ωραιος τυπος,με μεγαλες γνωσεις γυρω απο τα λαστιχα (αμα τον ρωτησετε θα δειτε...)
εχει καλες τιμες και ειναι γρηγορος στην δουλεια του και προσεκτικος
εμενα π.χ. που εχω βιδα με τα μαστορικα,ειναι ο πρωτος που αλλαζω λαστιχα και ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ
αεροκλειδο για να σφιξει τον αξονα του ψαλιδιου-πηρουνιου.ΠΑΝΤΑ με το δυναμοκλειδο και
στην ροπη που λεει ο κατασκευαστης...
Τι σημαινει πρακτικα αυτο;
Το 2002 που ειχα ενα R1 (τωρα πως χωραγα 2 μετρα γοριλλας εκει πανω διπλωμενος ειναι αλλη
ιστορια,την ειχα δει Βαλεντινο Ροσσι τοτε ο ερμος..)αλλαξα λαστιχα,ονομα δεν θα πω,και
με φρεσκαδουρα λαστιχα εφυγα για το εξοχικο μετα το απαραιτητο "στρωσιμο" να φυγει η προστασια
και σε επαρχιακους δρομους πλακωθηκα λιγακι (λες και με τσιμπησε τσε τσε μυγα..)
και ξαφνικα,εφαπτομενικα μιας στροφης και χωρις αιτια εφυγα αδιαβαστος,αλλου το μηχανακι αλλου
εγω,σουρσιμο καμμια 20 μετρα και περασα σουμπιτος με τα δερματινα μεσα απο μια περιφραξη
με κοτετσοσυρμα και τσουυυυππππ εσκασα μυτη στην αυλη μιας γιαγιας,χωρις ευτυχως να σπασω τιποτα
μετα απο επισταμενο ελεγχο στον μηχανικο μου,το ψαλιδι ειχε αποκτησει μερικη παραμορφωση απο
το υπερβολικο σφυξιμο του παξιμαδιου του αξονα κατα την αλλαγη των ελαστικων
απο τοτε....μονο με ροποκλειδο
πριν απο τον Μπουκη,επαιρνα το δικο μου απο το σπιτι και δεν τους αφηνα να χρησιμοποιουν
αεροκλειδο στο ΔΙΚΟ μου μηχανακι
τελος παρενθεσης