Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 349K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Σωπε ρε φίλε, δεν υπάρχει παρεξήγηση

Συμφωνώ με αυτό που λές, κάθε μοτοσυκλέττα αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία του λαού που τη σχεδίασε ΚΑΙ την κατασκεύασε.

Για την αξιοπιστία των ευρωπαϊκών, εχω ακόμα αμφιβολίες. Και μιλάω και για BMW και για Ιταλικά. Απο Triumph δεν εχω εμπειρία και έτσι δεν εκφέρω γνώμη.

Καλό το Triumph Scrabler, δες όμως ένα αφανή ήρωα

 

Συνημμένα

  • Image596.jpg
    Image596.jpg
    67,1 KB · Εμφανίσεις: 28

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Τελικά σε πρόσφατο test drive (Τransalp), που του έκανα, δεν έλεγε πολλά. Και εμφανισιακά προτιμώ το προηγούμενο ( κάτοχος γαρ ).
Το άμμεσο πλάνο λοιπόν παραμένει Ducatti Hypermotart 1000cc. Είναι τσομπανόσκυλο η άτιμη.... :dancing:

 Η αριστοκρατια των V-2....
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Σωπε ρε φίλε, δεν υπάρχει παρεξήγηση

Συμφωνώ με αυτό που λές, κάθε μοτοσυκλέττα αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία του λαού που τη σχεδίασε ΚΑΙ την κατασκεύασε.

Για την αξιοπιστία των ευρωπαϊκών, εχω ακόμα αμφιβολίες. Και μιλάω και για BMW και για Ιταλικά. Απο Triumph δεν εχω εμπειρία και έτσι δεν εκφέρω γνώμη.

Καλό το Triumph Scrabler, δες όμως ένα αφανή ήρωα

  Τι σου ελεγα;

  Τρελη αντιγραφουλα....Την ολη ιστορια την "ξεκινησε" ο Στηβ Μκ Κουην σε κεινη την ταινια (Η Μεγαλη αποδραση ηταν;..δεν θυμαμαι..)με το μεταλλαγμενο(παραλλαγμενο) Triumph Scrambler να κανει παντιλικια ,να πηδα πανω απο συρματοπλεγματα και αλλα τρελλα...
 

Επισκέπτης
Enforcer οσο περισσότερα μαθαίνω για τις μοτοσυκλέτες(λόγω του οτι τις φτιαγνω..) δεν μπορώ να βρώ πρακτικούς λογους για αγορα ιταλικης μοτοσυκλέτας :rockon:
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ναι, ειναι γνωστό πως οι Ιάπωνες για αρκετά χρόνια τελειοποιούσαν ευρωπαϊκές ιδέες και εφευρέσεις

Το Triumph Scrambler μια χαρά ειναι αλλα σαν γέρος και παράξενος, επιμένω Bonneville

Σκεφτόμουν τώρα πως όσο και αν σέβομαι τις Ιαπωνικές, ποτέ μου δεν πόθησα μια. Πάντα πήγαινα στις προβληματικές ευρωπαϊκές.

Αν ειχα 3 μοτοσακό στο γκαράζ μου, θα ήταν ένα BMW boxer, ένα Guzzi V7 και ένα CB750K.

Αν ειχα όμως μόνο ένα, τότε αυτό θα ήταν Γιαπωνέζικο και μόνο

rallye_mple έχω λύσει και Γερμανικό μηχανάκι και Ιταλικό και Ιαπωνικό. Στο δε Ιταλικό μέχρι και βαλβίδες έτριψα με εκείνο το ξυλαράκι με τη βεντούζα στην άκρη. Αυτο με οδήγησε στο να σέβομαι τους Ιάπωνες. Τάξη, καλά υπολογισμένα εξαρτήματα, απλότητα και αξιοπιστία (επιμένω σε αυτό γιατί έχω Ζμπρώξει πολύ στη ζωή μου)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 Παντως σχετικα με την "αλητεια" που λεγαμε πιο πανω και που την αναδιδουν τα παλια γιαπωνεζικα,θα μου επιτρεψετε να εχω λιγο διαφορετικη αποψη...

 Εμας,στο λυκειο, μας "κοβοταν" το αιμα απο μια παρεα "αλητοβιων" με Sachs Hercoules 125...."Ερχονται τα ζακς-ερχονται τα Ζακς..." και πεταγομασταν δυο μετρα πανω στα πεζοδρομια....Οποιοι παλιοι ,κατι θα θυμουνται...

 Τα μπολντορια και λοιπα σουπερ μπαικς της εποχης,ηταν οι αδιαφιλονικητοι ηρωες της καφατεριας με τα ντεβιλ τους τα ελευθερα και το ανοικτο πουκαμισο να φαινεται το σταυρουδακι....Ολοι μαζευομαστε στην Αυρα να θαυμασουμε περασματα και φασαρια,αλλα μολις εσκαγε το 900SS του "λελεκα" απο τους Αγιους με το χαρακτηριστικο κροταλισμα του θεικου V-2 με τις desmo κεφαλες,οι "μαγκες" με τα μπολντορια και τα Ζ-900 και τα μεγαλα Σουζουκι,τους επιανε βηχας και ....ρυθμιζανε ζιγκλερ....
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Φιλε ραλλυ μπλε και ενφο...

  Ειναι θεμα αποψης και ηλικιας στην περιπτωση μου...

  Για καθε μερα με βολευει και ενα ΧΤ που λεει ο λογος..

  Οταν τσακωνομαι με την κυρα και θελω να "αποδρασω" με μια βολτιτσα θα επαιρνα ενα Le Mans και θα γυριζα σε κανα δυο ωριτσες...
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
 Παντως σχετικα με την "αλητεια" που λεγαμε πιο πανω και που την αναδιδουν τα παλια γιαπωνεζικα,θα μου επιτρεψετε να εχω λιγο διαφορετικη αποψη...

 Εμας,στο λυκειο, μας "κοβοταν" το αιμα απο μια παρεα "αλητοβιων" με Sachs Hercoules 125...."Ερχονται τα ζακς-ερχονται τα Ζακς..." και πεταγομασταν δυο μετρα πανω στα πεζοδρομια....Οποιοι παλιοι ,κατι θα θυμουνται...

 Τα μπολντορια και λοιπα σουπερ μπαικς της εποχης,ηταν οι αδιαφιλονικητοι ηρωες της καφατεριας με τα ντεβιλ τους τα ελευθερα και το ανοικτο πουκαμισο να φαινεται το σταυρουδακι....Ολοι μαζευομαστε στην Αυρα να θαυμασουμε περασματα και φασαρια,αλλα μολις εσκαγε το 900SS του "λελεκα" απο τους Αγιους με το χαρακτηριστικο κροταλισμα του θεικου V-2 με τις desmo κεφαλες,οι "μαγκες" με τα μπολντορια και τα Ζ-900 και τα μεγαλα Σουζουκι,τους επιανε βηχας και ....ρυθμιζανε ζιγκλερ....

Απο τότε τα Ντουκάτι ήταν μηχανές για καφετέρια

Ηταν όντως πολύ καλές μοτοσυκλέτες - οταν δουλεύανε

Οχι όμως και αλητεία τα Ντουκάτι. Μάλλον εστετ. Κυριως λόγω αυξημένου κόστους αλλα και περιορισμένης αξιοπιστίας.

Αλητεία είναι το Bol Dor με κομμένες εξατμίσεις να ξυπνάει τους "νοικοκυραίους", αλαφρωμένο απο τα περιττά (φλοκάτη αντι σέλλας) και με τύπο χαιτά χωρις κράνος να το πηγαίνει τέρμα.

Οι αναμνησεις που έχω εγω ειναι πιο πολύ με παλιά Γιαπωνέζικα - BolDor, GS, Ζ και GPz, RD, RGV, ΧΤ 550 (θεϊκό μηχανάκι)

Απο Ευρωπαικά μόνο απο BMW και Guzzi έχω αναμνήσεις. Αλλα θυμάμαι και ένα Ducati Pantah που κάπου στις αρχές της δεκαετίας του 80 άραζε κοντά στο σπίτι μου, εξωτικό, δεν το πλησιάζαμε καν.

Ολες οι σχολές έχουν κάτι να δώσουν. Στόχος ειναι πριν πεθάνουμε να τις γνωρίσουμε όλες.

Και εχω κολλήσει με τα Ευρωπαικά και γουστάρω κιόλας. Αλλα θα ήθελα ενα γιαπωνέζικο παλιό και έμπειρο.

Απο αυτά που παρα λίγο να κλείσουνε όλη την Ευρωπαική αλλα και την Αμερικάνικη βιομηχανία μοτοσυκλεττών
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Σκεφτόμουν τώρα πως όσο και αν σέβομαι τις Ιαπωνικές, ποτέ μου δεν πόθησα μια. Πάντα πήγαινα στις προβληματικές ευρωπαϊκές.

Αν ειχα 3 μοτοσακό στο γκαράζ μου, θα ήταν ένα BMW boxer, ένα Guzzi V7 και ένα CB750K.

Αν ειχα όμως μόνο ένα, τότε αυτό θα ήταν Γιαπωνέζικο και μόνο


 Περιεργως και εγω το ιδιο....Βρε ουτε μια;(εκτος απο την Θεα Honda NR,που δεν ειναι για τα πορτοφολια μας....)

 Εγω παλι αν ηταν να εχω 3 μοτοσακο,θα ηθελα (πολλα, αλλα ειπαμε μονο 3...) θα ηθελα ενα Guzzi LeMans,BMW R-κατι  ,Ducati 900SS...
Για καθε μερα θα χρησιμοποιουσα το γερμανικο...

  Αν ειχα μονο ενα θα επαιρνα,ενα αξιοπιστο γιαπωνεζικο μονο για να πηγαινω στην δουλεια..

 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Απο τότε τα Ντουκάτι ήταν μηχανές για καφετέρια

Ηταν όντως πολύ καλές μοτοσυκλέτες - οταν δουλεύανε

Οχι όμως και αλητεία τα Ντουκάτι. Μάλλον εστετ. Κυριως λόγω αυξημένου κόστους αλλα και περιορισμένης αξιοπιστίας.

Αλητεία είναι το Bol Dor με κομμένες εξατμίσεις να ξυπνάει τους "νοικοκυραίους", αλαφρωμένο απο τα περιττά (φλοκάτη αντι σέλλας) και με τύπο χαιτά χωρις κράνος να το πηγαίνει τέρμα.

Οι αναμνησεις που έχω εγω ειναι πιο πολύ με παλιά Γιαπωνέζικα - BolDor, GS, Ζ και GPz, RD, RGV, ΧΤ 550 (θεϊκό μηχανάκι)

Απο Ευρωπαικά μόνο απο BMW και Guzzi έχω αναμνήσεις. Αλλα θυμάμαι και ένα Ducati Pantah που κάπου στις αρχές της δεκαετίας του 80 άραζε κοντά στο σπίτι μου, εξωτικό, δεν το πλησιάζαμε καν.

Ολες οι σχολές έχουν κάτι να δώσουν. Στόχος ειναι πριν πεθάνουμε να τις γνωρίσουμε όλες.

Και εχω κολλήσει με τα Ευρωπαικά και γουστάρω κιόλας. Αλλα θα ήθελα ενα γιαπωνέζικο παλιό και έμπειρο.

Απο αυτά που παρα λίγο να κλείσουνε όλη την Ευρωπαική αλλα και την Αμερικάνικη βιομηχανία μοτοσυκλεττών

  Τα Ντουκο για καφετερια;
  Ποτε δεν ειδα εκεινη την εποχη κανενα εξω απο καφετερια...
  Σε εκδρομες τοτε με την οικογενεια στο Κατακαλι για μπανιο,εκει προς Επιδαυρο μερια λεω,εβλεπα μονο να "ξυνουνε αυτια" στην ασφαλτο αυτοι που τις χαιρονταν,οπως και μερικοι με Guzzi...
  Σιγα μην ειχανε αλητεια τα Ντουκο,ποσο αλητεια να εχει ενας Ιταλος ευγενης;

  Στα μπολντορια μαλιστα μπορεις να πεις...και απο φασαρια αλλο τιποτα.Παντα τα εβλεπα μετα την Αυρα στις καφετεριες ,αραγμενα στο κομμενο σταντ που τα εκανε να πλαγιαζουνε ακομα πιο πολυ...Και κατι αλλο...Οσοι ειχανε μπολντορες και τα συναφη ζευγαρωνανε πιο ευκολα...Οι ματσο τυποι και τα ματσο μηχανακια παντα τραβαγαν τις γκομενες...

  Οι αλλοι με τα Ντουκο...λειπανε παντα στα στριφτερα....Ασχετο αν καποιες φορες τις φερναν πισω ζσπρωχνοντας...


  Αυτα οσον αφορα τις μνημες μου...
  Στο προκειμενο παντως,θα ηθελα να ασχοληθω με την ανακατασκευη ενος δεινοσαυρου εποχης,μπολντορας,Ζ-900 κατι τετοιο τελος παντων...Θα ειναι και εξαιρετικα ενδιαφερον νομιζω...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Enforcer οσο περισσότερα μαθαίνω για τις μοτοσυκλέτες(λόγω του οτι τις φτιαγνω..) δεν μπορώ να βρώ πρακτικούς λογους για αγορα ιταλικης μοτοσυκλέτας

Ούτε και εγώ. Και είχα 2 στο παρελθόν.
Ό μόνος λόγος θα ήταν ο συναισθηματικός... Αλλά αυτό αγγίζει το θεσμό "συλλογή", και ξεφεύγει από το θεσμό "όχημα για εξυπηρέτηση".
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Γκάμπα, όλα στο μυαλό ειναι φίλε.

Τα ντουκάτι τα σέβομαι αλλα μακριά κι αλάργα. Προβλήματα χωρίς τέλος.

Για τις ανακατασκευές θα είμαστε σε επαφή. Όρεξη να έχεις και τορναδόρους κολλητούς. Στα άλλα θα βοηθήσω όσο μπορώ

 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Ούτε και εγώ. Και είχα 2 στο παρελθόν.
Ό μόνος λόγος θα ήταν ο συναισθηματικός... Αλλά αυτό αγγίζει το θεσμό "συλλογή", και ξεφεύγει από το θεσμό "όχημα για εξυπηρέτηση".

Προσωπικα παρακολουθώ την ιστορία της ducati πολύ στενά από την εποχή της 888. Είναι μοτοσυκλέτες που δεν απευθύνονται σε συμβατικούς αναβάτες, αλλά σε λάτρεις του σχεδιασμού και της ακέραιης οδηγικής συμπεριφοράς... Όλοι οι άλλοι παίρνουν ιαπωνικά μοντέλα(και εγω...) και μεταξύ μας κάνουν και πολύ καλά.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Δεν ειναι του παρόντος ένεκα της νύστας

Αλλα το κρατάμε για αύριο

Τα ντουκάτι ειναι προϊόν μαρκετινγκ <-- προκλητική δήλωση έτσι για να υπάρχει αντιπαράθεση
 

Glykomoutsounos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.748
Like
2.592
Πόντοι
456
Δεν ειναι του παρόντος ένεκα της νύστας

Αλλα το κρατάμε για αύριο

Τα ντουκάτι ειναι προϊόν μαρκετινγκ <-- προκλητική δήλωση έτσι για να υπάρχει αντιπαράθεση

περίεργο προϊόν μάρκετινγκ που δεν διαφημίζεται κι όμως πουλάει... όποιος όμως είχε την τύχη να καβαλήσει μία έχει άλλη γνώμη... είναι σαν να λες ότι η ferrari είναι προϊόν μάρκετινγκ και μόνο.. είναι όμως και πάθος και γνώση και αγάπη και ταμπεραμέντο και καύλα... όλα συμπυκνωμένα σε μέταλλο και πλαστικό και λάστιχο που δίνουν στον κάτοχό τους αυτό που κανένα άλλο αντίστοιχ ο "προϊόν" δεν μπορεί να προσφέρει... το μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπό τους...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Δεν ειναι του παρόντος ένεκα της νύστας

Αλλα το κρατάμε για αύριο

Τα ντουκάτι ειναι προϊόν μαρκετινγκ <-- προκλητική δήλωση έτσι για να υπάρχει αντιπαράθεση


 Καμια αντιπαραθεση....

  Ειναι η απολυτη αληθεια αυτο που λες....
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66

Συνημμένα

  • Kawasaki_Mach_III_500.jpg
    Kawasaki_Mach_III_500.jpg
    66,8 KB · Εμφανίσεις: 29

sta144365

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2007
Μηνύματα
12
Like
0
Πόντοι
0
Νομιζω οτι ειναι θεμα γιατι το θες το μηχανακι αν ειναι για βολτα το Σαββατοκυριακο και μονο μπορεις να κανεις και λιγοτερο χρηστικες επιλογες.
Εγω παντος το 916 δεν το αλλαζω με τιποτα. Μπορει να ειναι δυσχρηστο κλπ αλλα αν (το) προσεχεις στο δεν σε αφηνει. Τωρα βεβαια για δουλειες στην πολη και δυκαβαλο δεν κανει αλλα δε με νοιαζει κιολας.
Τι θες ειναι ολα...
Οσο για την αλητεια ειναι κατα βαση Japan με καποιες εξαιρεσεις που επιβεβαιωνουν τον κανονα (DUKE και καποια ακομα Supermotard) 
 

Marbel

Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
144
Like
26
Πόντοι
1
παιδες εχει κανεις η ξερει κατι για το sprint st 1050 triumph?
το εχω βαλει στο ματι..
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
περίεργο προϊόν μάρκετινγκ που δεν διαφημίζεται κι όμως πουλάει... όποιος όμως είχε την τύχη να καβαλήσει μία έχει άλλη γνώμη... είναι σαν να λες ότι η ferrari είναι προϊόν μάρκετινγκ και μόνο.. είναι όμως και πάθος και γνώση και αγάπη και ταμπεραμέντο και καύλα... όλα συμπυκνωμένα σε μέταλλο και πλαστικό και λάστιχο που δίνουν στον κάτοχό τους αυτό που κανένα άλλο αντίστοιχ ο "προϊόν" δεν μπορεί να προσφέρει... το μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπό τους...

Σόρυ αλλα η Ντουκάτι κάνει διαφήμηση. Και πολύ αποτελεσματική μάλιστα.

Η φράση σου "είναι όμως και πάθος και γνώση και αγάπη και ταμπεραμέντο και καύλα... όλα συμπυκνωμένα σε μέταλλο και πλαστικό και λάστιχο που δίνουν στον κάτοχό τους αυτό που κανένα άλλο αντίστοιχ ο "προϊόν" δεν μπορεί να προσφέρει... το μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπό τους..." είναι απόδειξη.

Γιατί φίλε μου όλα αυτά τα προσφέρουν και άλλοι. Και δε δέχομαι ότι τα έχει μονοπώλιο η ντουκάτι ή καμμία εταιρία.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom