Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 349K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

LARY13

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2006
Μηνύματα
111
Like
1
Πόντοι
1
http://[URL unfurl="true"]www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=3613.0;attach=14142;image[/img[/URL]]

το καινουργιο aprilia v-4
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Ενα εξαιρετο και απολυτα χρηστικο "μοτοσακο" απο εκεινα που σε προδιαθετουν για αποδρασεις,απο κεινα που σε κανουν να λαχταρας να ερθει η ωρα που θα ξημερωσει και θα την καβαλησεις για να πας στην δουλεια...

  Με ΑΠΟΨΗ ,οχι αχρωμο και αναλατο οπως ορισμενα γιαπωνεζικα,απο μια εταιρεια ΜΕΡΑΚΛΟΥ..
 

Συνημμένα

  • scrambler.jpg
    scrambler.jpg
    30,6 KB · Εμφανίσεις: 25
  • triumph_scrambler_2006_700p.jpg
    triumph_scrambler_2006_700p.jpg
    79,2 KB · Εμφανίσεις: 24

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Make Model
Triumph Scrambler “Matt Black”,

Year 2007

Engine Air-cooled, four stroke, parallel-twin. DOHC

Capacity 865
Bore x Stroke 90 x 68 mm
Compression Ratio 9.2:1

Induction Twin carburetors, with throttle position sensor and electric carburetor heaters

Ignition  /  Starting Digital – inductive type  /  electric

Max Power 54 hp @ 7000 rpm

Max Torque 69 Nm 51 ft-lb @ 5000 rpm

Transmission  /  Drive 5 Speed  /  chain
Frame Tubular steel cradle

Front Suspension 41mm Telescopic forks

Rear Suspension Chromed spring twin shocks with adjustable preload

Front Brakes Single 310mm disc 2 piston caliper

Rear Brakes Single 255mm disc 2 piston caliper

Front Tyre 100/90 -19

Rear Tyre 130/80 -17
Seat Height 825 mm

Dry-Weight 205 kg

Fuel Capacity 16.6 Liters

Standing ¼ Mile  14.7 sec

Top Speed 169.4 km/h

Reviews

Motorcycle Trader  /  Two Wheels  /  Motociclismo  /  Via Michelin  /  Motorcycle Daily  /  Cycle World  /  Motorcycle-USA  /  Motards-online.com  /  Theroad.mag-uk.org  /  Top Speed  /  MC24.no  /  Motocorse  /  bma-magazin.de  /  Bikepoint.com.au
Triumph offed the Bonneville Scrambler in matt black.

Very few motorcycles can claim to be unique but the Scrambler, thanks to its authentic styling, is most certainly one of them. The flat seat, small headlight and single, round-faced speedometer mark its difference, likewise the pair of high-level exhaust pipes, each wearing an evocative heat shield.

The Scrambler’s 865cc, DOHC, parallel twin-cylinder, eight-valve, air-cooled engine uses a 270° crank firing interval for a characterful and torquey power delivery. Using a strong tubular steel cradle frame and supple suspension front and rear – 41mm telescopic forks and twin chromed spring preload-adjustable rear shocks – the Scrambler is built tough, to iron out the bumps.

Fittingly for such an individual machine, a whole range of Triumph factory accessories are available for the Scrambler, all of which enhance its looks as well as adding functionality. They include a bash plate to protect the underneath of the engine, headlamp grille, number boards for the sides, tachometer, handlebar brace and a single seat and rack.

The Scrambler has a distinct look, feel and personality all its own. It offers iconic style, genuine usability. You get on some bikes and you feel like you’re on public transport. You get on a Scrambler, you feel like you’re on holiday.
 

Επισκέπτης
japan for ever :rockon:
 

Συνημμένα

  • bikepics-1030400-800.jpg
    bikepics-1030400-800.jpg
    98,1 KB · Εμφανίσεις: 28
  • 14308175__1191587196__1__1-278b12b13cad1775647ff1d22c0b0232.__big__.jpg
    14308175__1191587196__1__1-278b12b13cad1775647ff1d22c0b0232.__big__.jpg
    27,6 KB · Εμφανίσεις: 30

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Gaba με συγχωρείς αλλα δε δέχομαι το "αχρωμο και αναλατο οπως ορισμενα γιαπωνεζικα"

Μετά απο 19 χρόνια οδήγησης μοτοσακό έχω καταλάβει πως μέρος της "υπεροχής" των ευρωπαϊκών ειναι στο μυαλό μας.

Εκτός μυαλού είναι η στιγμή που Ζμπρώχνεις το Ιταλικό κομψοτέχνημα επειδή έκανες το λάθος να κυκλοφορείς βράδυ στην πόλη με αναμμένα φώτα (Ducati 1995-1999) γιατί κανένας κερατάς Ιταλός δεν έβαλε το σωστό ανορθωτή.

Πολλά Γιαπωνέζικα αν είχαν άλλο σήμα θα έκαναν τα διπλα λεφτά

Σεβασμός λοιπόν και στους Ιάπωνες γιατί συνεχίζουν και μας δίνουν τίμιες και απροβλημάτιστες μηχανές.

Ομιλώ σαν κάτοχος ΚΑΙ ενος GPz 550
 

Επισκέπτης
exw ena rd 350 modelo 73 sto garaz :rockon:
 

Συνημμένα

  • bikepics-1179517-800.jpg
    bikepics-1179517-800.jpg
    68,7 KB · Εμφανίσεις: 29

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Γνωστό και σα "σκοτώστρα"

Μια χαρά μηχανάκι, φτιάξτο να το βγάζεις καμμιά φορά να μυρίζει ο τόπος λαδιλα που πηξαμε στα φλωρομοτοσακό
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.590
Κριτικές
5
Like
72.905
Πόντοι
12.056
Gaba με συγχωρείς αλλα δε δέχομαι το "αχρωμο και αναλατο οπως ορισμενα γιαπωνεζικα"

Μετά απο 19 χρόνια οδήγησης μοτοσακό έχω καταλάβει πως μέρος της "υπεροχής" των ευρωπαϊκών ειναι στο μυαλό μας.

Εκτός μυαλού είναι η στιγμή που Ζμπρώχνεις το Ιταλικό κομψοτέχνημα επειδή έκανες το λάθος να κυκλοφορείς βράδυ στην πόλη με αναμμένα φώτα (Ducati 1995-1999) γιατί κανένας κερατάς Ιταλός δεν έβαλε το σωστό ανορθωτή.

Πολλά Γιαπωνέζικα αν είχαν άλλο σήμα θα έκαναν τα διπλα λεφτά

Σεβασμός λοιπόν και στους Ιάπωνες γιατί συνεχίζουν και μας δίνουν τίμιες και απροβλημάτιστες μηχανές.

Ομιλώ σαν κάτοχος ΚΑΙ ενος GPz 550


+1000000  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Φιλε γράφε ελληνικά και όχι με λατινικούς γιατι βλέπω τα ποστ σου να σβήνονται απο την αστυνομία

Τρυπημένο τεπόζιτο ειναι πταίσμα. Σημασία έχει να μη λείπει τίποτα, να δουλεύει ο κινητήρας και να μην έχει τρακάρει

Γεια σου ρε Altec με τον ενάρετο βίο που διάγεις
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.590
Κριτικές
5
Like
72.905
Πόντοι
12.056
Suzuki RG 500 Γ

Δεν σταματουσε το μπουρδελλοοοοοοοοο.... :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
prin liga xronia eixa faei trelo kolima me nsr 250r kai rgv banana!!!!
poli mprosta apo thn epoxh tous...
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Αυτα τα παλιά γιαπωνέζικα έχουν μια αλητεία γνήσια

Και τα περισσότερα απο αυτά ρίχνουν στα μεγάλα ψευδοεντούρο με τη βαλίτσα τη 40άρα πίσω, τον τυπάκο που πήρε κράνος ασσορτί με το καινούργιο του μοτοσακό, μπουφάν και κάλτσες ίδια μάρκα με τη μηχανή και τσαμπουκά που μόνο η άγνοια δίνει

Αλτεκ αν έχεις το rgv ακόμα καλά θα κάνεις να μην το πουλήσεις - δεν υπάρχουν πια

rallye_mple εγω στο είπα για τους χαρακτήρες και αμαρτία δεν έχω
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.590
Κριτικές
5
Like
72.905
Πόντοι
12.056
Σιγα να μην τοχα...αλλες εποχες εκεινες...
Τωρα ειμαι καπως ετσι ...Και τα περισσότερα απο αυτά ρίχνουν στα μεγάλα ψευδοεντούρο με τη βαλίτσα τη 40άρα πίσω, τον τυπάκο που πήρε κράνος ασσορτί με το καινούργιο του μοτοσακό, μπουφάν και κάλτσες ίδια μάρκα με τη μηχανή και τσαμπουκά που μόνο η άγνοια δίνει

:dancing: :dancing: :dancing:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: Αλλα με 52αρα βαλιτσα πισω  ;)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Gaba με συγχωρείς αλλα δε δέχομαι το "αχρωμο και αναλατο οπως ορισμενα γιαπωνεζικα"

Μετά απο 19 χρόνια οδήγησης μοτοσακό έχω καταλάβει πως μέρος της "υπεροχής" των ευρωπαϊκών ειναι στο μυαλό μας.

Εκτός μυαλού είναι η στιγμή που Ζμπρώχνεις το Ιταλικό κομψοτέχνημα επειδή έκανες το λάθος να κυκλοφορείς βράδυ στην πόλη με αναμμένα φώτα (Ducati 1995-1999) γιατί κανένας κερατάς Ιταλός δεν έβαλε το σωστό ανορθωτή.

Πολλά Γιαπωνέζικα αν είχαν άλλο σήμα θα έκαναν τα διπλα λεφτά

Σεβασμός λοιπόν και στους Ιάπωνες γιατί συνεχίζουν και μας δίνουν τίμιες και απροβλημάτιστες μηχανές.

Ομιλώ σαν κάτοχος ΚΑΙ ενος GPz 550

 Καλησπερα φιλε Εnfo και καιρος να εξηγηθω για να μην παρεξηγηθω σαν   -φιλος οποιασδηποτε χωρας κατασκευης(Ιταλοφιλος,Γερμανοφιλος,Γιαπωνεζοφιλος κ.τ.λ)

 Πρωτιστως αγαπω την μοτοσυκλετα σαν μεσο μεταφορας και σαν ιδεα,οπως ολοι μας.Οι μοτοσυκλετες σαν κατασκευη φερουν στο dna τους λιγο απο εκεινο που ειχαν οι ανθρωποι που τις σχεδιασαν και τις κατασκευασαν...Οι Japs την τελειομανια τους ,οι Γερμανοι την ακριβεια τους ,οι Ιταλοι την φρεσκια σκεψη οι Αγγλοι την μονομανια τους...Χωρις αυτα να ειναι και τα μονα χαρακτηριστικα που ο καθε κατασκευαστης προσδιδει στις κατασκευες του.Εξαλλου ειναι και θεμα ιδιοσυγκρασιας του καθε λαου αυτη που αντανακλαται στις μοτοσυκλετες...Σεβασμος λοιπον σε καθε κατασκευαστη μοτοσυκλετας.Θα τολμουσα να πω οτι ολοι το ιδιο φλογερο παθος εχουν γι'αυτες εχουν...Απλως ο καθεις τις φτιαχνει συμφωνα με την κοσμοθεωρια του σαν λαος.

 Αν και περασαν πολλες Γιαπωνεζουλες απο τα χερια μου,κυριως της Honda,δεν κρυβω οτι μου αρεσουν περισσοτερο ορισμενες ευρωπαικες κατασκευες για το λογο οτι ειναι διαφορετικες...Και μου αρεσει να διαφερω,πως να στο πω...
Ειχα και Transalp και  AfricaTwin και εμεινα σουπερ ευχαριστημενος σε σημειο να τις θυμαμαι και να με πιανει φαγουρα στις παλαμες...Αυτο δεν σημαινει οτι σημερα που ολοι παιρνουν  V-Strom για τα προφανη της πλεονεκτηματα πρεπει να τρεξω να παρω και εγω...Θα προτιμουσα ενα Scrambler σαν αυτο πιο πανω,ελπιζω να με καταλαβαινεις...Τουλαχιστον δεν θα υστερουσα σε χρηστικοτητα....Με κανενα προβλημα αξιοπιστιας θα ελεγα,εξαλλου καμμια συγχρονη ευρωπαικη δεν χαλαει τοσο ευκολα οσο αντιστοιχες παλιες...

 
 

Provios

Μέλος
Εγγρ.
19 Φεβ 2008
Μηνύματα
488
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
1
πραγματικα απο εμφανιση προσωπικα με φτιαχνει. μου φαινεται πανεμορφο!!! χωρις να χασει τη βασικη του σεξυ σιλουετα, με  μοντερνες πινελιες!!!! Αλλωστε η καλυτερη μοτο ειναι αυτη ΄που αρεσει σε εσενα!!!!!
Τελικά σε πρόσφατο test drive (Τransalp), που του έκανα, δεν έλεγε πολλά. Και εμφανισιακά προτιμώ το προηγούμενο ( κάτοχος γαρ ).
Το άμμεσο πλάνο λοιπόν παραμένει Ducatti Hypermotart 1000cc. Είναι τσομπανόσκυλο η άτιμη.... :dancing:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom