Vmax
Η Yamaha, σύμφωνα με όσα ακούγονται, έχει έτοιμο το 200 ίππων μοντέλο, ωστόσο, ένας τόσο ισχυρός V4 κινητήρας, ίσως αντιμετωπίζει πρόβλημα στο κατά πόσο θα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων.
Οι φήμες αυτές, όμως, φαίνεται να διαψεύδονται από το Marketing Manager της Yamaha στην Αγγλία, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται περιβαλλοντικό θέμα, από τη στιγμή που δε μιλάμε για ένα sport μοντέλο. Με τον τρόπο αυτό άφησε να εννοηθεί ότι το κυνήγι της ιπποδύναμης δεν αποτελεί προτεραιότητα της Yamaha για το Vmax.
Όπως και να ‘χει, πάντως, με 200 ίππους ή λιγότερους, το Vmax, όταν βγει στην παραγωγή θα είναι μία μοτοσικλέτα για λίγους. Ακούγεται, μάλιστα, ότι η Yamaha θα προχωρήσει σε μικρή παραγωγή μοντέλων (μερικές εκατοντάδες το πολύ) και θα τα προσφέρει ως συλλεκτικά.
Οι φήμες λένε ότι το θηριώδες project των Ιαπώνων αναβάλλεται μέχρι το 2009, ωστόσο, και πάλι, τίποτα δεν είναι σίγουρο
Η Yamaha, σύμφωνα με όσα ακούγονται, έχει έτοιμο το 200 ίππων μοντέλο, ωστόσο, ένας τόσο ισχυρός V4 κινητήρας, ίσως αντιμετωπίζει πρόβλημα στο κατά πόσο θα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων.
Οι φήμες αυτές, όμως, φαίνεται να διαψεύδονται από το Marketing Manager της Yamaha στην Αγγλία, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται περιβαλλοντικό θέμα, από τη στιγμή που δε μιλάμε για ένα sport μοντέλο. Με τον τρόπο αυτό άφησε να εννοηθεί ότι το κυνήγι της ιπποδύναμης δεν αποτελεί προτεραιότητα της Yamaha για το Vmax.
Όπως και να ‘χει, πάντως, με 200 ίππους ή λιγότερους, το Vmax, όταν βγει στην παραγωγή θα είναι μία μοτοσικλέτα για λίγους. Ακούγεται, μάλιστα, ότι η Yamaha θα προχωρήσει σε μικρή παραγωγή μοντέλων (μερικές εκατοντάδες το πολύ) και θα τα προσφέρει ως συλλεκτικά.
Οι φήμες λένε ότι το θηριώδες project των Ιαπώνων αναβάλλεται μέχρι το 2009, ωστόσο, και πάλι, τίποτα δεν είναι σίγουρο