Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 349K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Kαι παλι σου ριχνω..εγω εχω 2 γιους  :rockon: :rockon: :2funny: :2funny:
Για αυτο το πουλαω το κτηνος να παρω κατι χαλαρο..
Τα ιταλικα δεν μου αρεσουν...οταν δουλεβουν κανουν σαν χαρχαλα.. :P :P

 Προσπερνω τους γιους--Να σου ζησουνε να τους καμαρωσεις και γαμπρους-

και θα αναφερθω στην ατυχη σου συγκριση ιταλικων-γιαπωνεζικων....Οταν οι ιατλοι κατασκευαζανε 4ακυλινδρες MVaugusta και Benelli,Laverda,MotoGuzzi και σχεδιαζανε δεσμοδρομικες κεφαλες,δεν υπηρχε ΚΑΝ ιαπωνεζικη μοτοσυκλετα...

 Καλο ειναι να σεβομαστε καποια πραγματα που εγραψαν Ιστορια...που αντιγραφηκε επειτα κατα κορον....απο τους σχιστιματηδες....
 

woodstockr

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
932
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
6
Αχ ρε παιδια παντα ηθελα να παρω μια μηχανη. Επειδη ομως εδω ειναι Ελλαντα και εγω ηθελα εργαλειο με 200 αλογατα προτιμησα να παρω αμαξι για να μη σκοτωθω. Μεχρι που με τρακαρε ενας καριολης και μου το εκανε φυσαρμονικα. Α3 τσιλικο. Και τωρα γαμιεμαι να μαζεψω προκαταβολη για να παρω ενα καινουριο. Εχω και ακριβα γουστα. Και με την ανασφαλεια στον εργασιακο τομεα που να βαελις δοσεις για μεγαλο διαστημα.
Λετε να παω να τσιμπησω καμια HONDA και οπου με βγαλει?
Τα μισα λεφτα θα πληρωσω. Αν δε κανω λαθος ενα καλο εργαλειο κανει γυρω στα 15 χιλιαρικα ε?

Καταρχήν μην συγκρίνεις μηχανές με αυτοκίνητα. Καμμία σχέση. Και δεν εννοώ μόνο από θέμα επιδόσεων.

Ίσως Αυτό σε βοηθήσει λίγο...Διαφορές όταν οδηγείς αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα.

You drive a car. This means you sit in a seat and control the vehicle via controls. - You ride a motorcycle. This means that you grip and control the bike via you whole body moving your weight left and right, backward and forward.
You generally think of the 4 wheels as one thing e.g. when braking or turning a corner - You think of the two wheels separately. They fulfill different roles at all times.
You do not take changes in the road surface that seriously. - Changes in road surface e.g. a small patch of loose sand, wet concrete is critical.
A road works sign or side road entry means you slow down, become more alert, watch out for workers, trucks, tractors etc - Same as for a car but with one serious addition . . . watch out for patches of loose gravel on the tar. Over time they can creep onto the road.
Wind? What wind? - Strong winds can cause high fuel consumption or even cause you to fall off.
Conversation, music, eating and drinking etc is part of the fun. - There are some gizmos and gadgets that can help but they came with a price i.e. both financial and convenience wise. The question is, should a bike rider going at speed be distracted by conversation?
Passengers do not impact on the ride. - Passengers are as much part of the ride as the rider. They can work with you or against you.
The brake is generally the way to get out of bad situations. - When things go wrong opening up the throttle is often the solution e.g. when the bike looses traction on a loose surface a little extra gas can do the trick
The brakes are one unit . . . your only decision is when to use them. - The braking systems for front and back wheels are usually separate. Sometimes you use them together, sometimes separately and sometimes the order you apply them in is different.
A recent rain storm generally means that you come out to a dirty car - A recent rain storm means that the route you know so well must be treated like virgin territory. This is due to the new deposits of loose sand that will have been deposited in unexpected places.
Your own shadow means nothing - Your own shadow stretched out directly in front of your bike means that cars will be looking into the sun. Therefore be more cautious at intersections as on coming cars may not see you.
The changing colour of the road surface is probably something you have never noticed - Differing colours or marks on the road surface could mean a road hazard e.g. oil, brake fluid, diesel or a host of other slippery concoctions. Go round them!
The accelerator is used to accelerate the motor vehicle - The accelerator is used to both speed up and slow down the bike.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Για ολους τους παλιους μηχανοβιους που μεγαλωσαν με το ΜΟΤΟ και γαλουχηθηκαν με αυτο,παραθετω ενα αρθρο του μεγαλου Ντανου Φωτου............
 

bokoulias

Μέλος
Εγγρ.
30 Σεπ 2007
Μηνύματα
80
Like
2
Πόντοι
0
τι εχουμε αν ενωσουμε μια μηχανη με ενα ελικοπτερο;;;;;;;;;;;;;;;
                το MMT Y2K Turbine Superbike
Είναι η ανάγκη του ανθρώπου να καταφέρει το ακατόρθωτο που τον σπρώχνει σε τέτοιου είδους κατασκευές και απ’ ό,τι φαίνεται τα καταφέρνει πολύ καλά.
Το Y2K δεν είναι όπως όλα τα άλλα γνωστά μηχανάκια (σε σύγκριση με το Υ2Κ είναι όντως μη-χα-νά-κια). Είναι κάτι το εντελώς μοναδικό και σίγουρα μια εμπειρία ζωής για όποιον το οδηγήσει και ζήσει για να διηγηθεί, αν μπορεί, αυτό που έζησε ή αυτό που είδε την ώρα που θα οδηγούσε. Τώρα θα με ρωτήσετε, γιατί το λέω αυτό. Δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν οδηγήσει το Y2K. Πολλοί από αυτούς έχουν εξομολογηθεί ότι μετά τα 350km/h βλέπεις τον Θεό.

Συγκεκριμένα, ένας ιδιοκτήτης του Y2K ονόματι Jay Leno δήλωσε «μετά τα 180km/h νοιώθεις ότι σε σπρώχνει το παντοδύναμο χέρι του Θεού». Και τι είναι τα 180km/h, θα πει εδώ κάποιος αφελής. Πρέπει να ξέρετε ότι το Υ2Κ κινείται μέσω μιας τουρμπίνας και όχι με συμβατικό κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι όσο ανεβάζει χιλιόμετρα τόσο επιταχύνει, και δεν μιλάμε για λίγη ροπή. Μιλάμε για 54.000 στροφές, για 408 km/h τελική και για 58,8kg στις 2000 στροφές (!!!). Κάντε τους υπολογισμούς και θα καταλάβετε, γιατί μετά τα 180 είναι σαν να σε σπρώχνει ο Θεός αυτοπροσώπως.

Βέβαια, όλο το κατασκεύασμα είναι φτιαγμένο από τα πιο ανθεκτικά υλικά που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν στην ΜΤΤ και διαθέτει πολλά και διάφορα όμορφα περιφερειακά όπως κάμερα στον ποπό, αντί για καθρέφτες (λες και σε αυτές τις ταχύτητες σε νοιάζει τι συμβαίνει πίσω σου) και διπλό σύστημα (μπρος και πίσω) radar detector καθώς και lazer scrambler. To Υ2Κ είναι μία κατασκευή του Ted McIntyre, στέλεχος της εταιρείας ΜΤΤ. Σύμφωνα με τον Ted «το Υ2Κ κάνει εξαιρετικά πολύ θόρυβο, όσο περίπου και ένα ελικόπτερο. Όταν πηγαίνεις με αυτό σε κάποια εθνική οδό, οι άνθρωποι που είναι μέσα στα αυτοκίνητα κοιτάνε από τα παράθυρα τους και ψάχνουν τρομαγμένοι να δουν κάποιο ελικόπτερο να περνάει από δίπλα τους. Όταν πια καταλαβαίνουν ότι αυτό που ακούνε είναι μία μοτοσικλέτα, η έκπληξη τους είναι τεράστια και εγώ το διασκεδάζω πολύ».
Εμείς πάντως, αναρωτιόμαστε πόσο θα κρατάει το πίσω λάστιχο πάνω στο Υ2Κ με τόση ροπή και τέτοιες ταχύτητες; Εκτός και αν ένα μέρος της ώθησης οφείλεται από το τελικό της τουρμπίνας, αλλιώς μετά από κάθε βολτίτσα θα αλλάζεις και τα λάστιχα.
Η μηχανή, για όσους ενδιαφέρονται, κοστίζει περίπου 250.000 δολάρια Αμερικής. Ελικόπτερο αγοράζεις με λιγότερα…

[youtube=425,350]Qkm-GO4pQMM[/youtube]
[youtube=425,350]NFGy-A68_vY&feature=related[/youtube]
 

Συνημμένα

  • MMT Y2K 1.jpg
    MMT Y2K 1.jpg
    105,9 KB · Εμφανίσεις: 62
  • MMT Y2K 2.jpg
    MMT Y2K 2.jpg
    142,5 KB · Εμφανίσεις: 47
  • MTT Y2K4.jpg
    MTT Y2K4.jpg
    24,4 KB · Εμφανίσεις: 29
  • MTT Y2K 3.jpg
    MTT Y2K 3.jpg
    25,8 KB · Εμφανίσεις: 27

AssFiller

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2007
Μηνύματα
6.084
Κριτικές
4
Like
26
Πόντοι
66
Αν και τα αυτόματα δεν τα κάνω κέφι...ριξτε ενα βλέφαρο στο παρακάτω.. ευχάριστη έκπληξη απο τη Honda...

Honda DN-01

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση στην έκθεση του Tokyo του πρωτοποριακού, «αυτόματου» μοντέλου της Honda DN-01 , τέσσερις μήνες μετά η ιαπωνική εταιρία ανακοινώνει όλα τα χρήσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά που αφορούν τον νέο της μοντέλο.


Σύμφωνα με ανακοίνωση της, η ιαπωνικής εταιρία , έδωσε στην δημοσιότητα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την αυτόματη μοτοσικλέτα, DN-01.

Η απόδοση του κινητήρα θα είναι στους 60 ίππους, ενώ το βάρος της με όλα τα υγρά θα ανέρχεται στα 270 κιλά! Το ύψος της σέλας θα βρίσκεται στα 690 mm πράγμα που θα κάνει αφενός ευκολότερο και πιο άνετο τον χειρισμό της μοτοσικλέτας αλλά και αφετέρου διευρύνει με αυτό τον τρόπο το αγοραστικό κοινό στο οποίο και απευθύνεται.

Η μοτοσικλέτα αναμένεται να διατίθεται στην αγορά στα μέσα του 2008 ενώ η τιμή της θα κυμανθεί από 10.000 έως 13.000 ευρώ.

mototriti.gr

http://[URL unfurl="true"]www.cmsnl.com/news/img/honda-dn-01.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.totalmotorcycle.com/photos/prototype-spy-concept/Honda-2006-DN-01conceptb.jpg[/img[/URL]]
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Θα σας παραθεσω τις μηχανες που ειχα σαν ποστερ στο δωματιο μου.

Μακαρι να ειχα τα χρηματα να τις ειχα ολες,το παθος του συλλεκτη ειναι ενα απο τα πολλα που εχω.Μηχανες με αποψη,διαχρονικες,ικανες για παντοτινη αφοσιωση...

 

Συνημμένα

  • 1936_Benelli_250cc.jpg
    1936_Benelli_250cc.jpg
    25,8 KB · Εμφανίσεις: 28
  • 1936_BMW_R12.jpg
    1936_BMW_R12.jpg
    34,1 KB · Εμφανίσεις: 28
  • 1954_BMW_Rennsport.jpg
    1954_BMW_Rennsport.jpg
    23,9 KB · Εμφανίσεις: 29

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
....
 

Συνημμένα

  • 1958_BSA_Super_Rocket.jpg
    1958_BSA_Super_Rocket.jpg
    25,3 KB · Εμφανίσεις: 23
  • 1962_CZ_320_DOHC.jpg
    1962_CZ_320_DOHC.jpg
    29,6 KB · Εμφανίσεις: 28
  • 1974_BMW_R75S.jpg
    1974_BMW_R75S.jpg
    22,6 KB · Εμφανίσεις: 29
  • 1958_BSA_Super_Rocket.jpg
    1958_BSA_Super_Rocket.jpg
    25,3 KB · Εμφανίσεις: 25
  • 1962_CZ_320_DOHC.jpg
    1962_CZ_320_DOHC.jpg
    29,6 KB · Εμφανίσεις: 26

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
....
 

Συνημμένα

  • Ariel-500-SquareFour-1930.jpg
    Ariel-500-SquareFour-1930.jpg
    124,2 KB · Εμφανίσεις: 25
  • Ariel-SquareFour-1949.jpg
    Ariel-SquareFour-1949.jpg
    142,9 KB · Εμφανίσεις: 26
  • Brough-Superior-SS100-1930.jpg
    Brough-Superior-SS100-1930.jpg
    133,5 KB · Εμφανίσεις: 28

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Gabadoo δεν ήξερα οτι εισαι φαν του Φώτου. Ειμαστε στο ίδιο κλαμπ λοιπόν.

Τα κλασσικά μοτοσακό ειναι το ψώνιο μου και έχω ξοδέψει αρκετό χρόνο και όχι τόσο πολύ χρήμα στο να μάθω. Η πρώτη μηχανή που έκανα ανακατασκευή είναι μια R51 και μετά ακολούθησε μια Vespa και ένα Moto Guzzi

Κάνοντας ανακατασκευή μιας μοτοσυκλέττας μαθαίνεις πολλά. Οχι τόσο τα μηχανολογικά όσο τη φιλοσοφία των ανθρώπων που τις σχεδίασαν και τις κατασκεύασαν. Ο ορθολογισμός των Γερμανών, η αταξία αλλα και η έμπνευση των Ιταλών, η χαμηλού προφίλ τελειότητα των Γιαπωνέζων.

Τωρα ειμαι σε φάση ανακατασκευής μονοκύλινδρου Ιαπωνικού. Χτες του ξήλωσα καρμπυραττέρ, τεπόζιτο, όργανα, σέλα. Θα κατεβάσω κινητήρα και θα στείλω σκελετό, καπάκια και τεπόζιτο για βάψιμο ενω θα λύσω και κινητήρα να δω τι γίνεται εκει μέσα.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
,,,....
 

Συνημμένα

  • ducati900ssap_title.jpg
    ducati900ssap_title.jpg
    72,5 KB · Εμφανίσεις: 25
  • BrianBonnie.JPG
    BrianBonnie.JPG
    83,6 KB · Εμφανίσεις: 24
  • Norton-Manx500-1949.jpg
    Norton-Manx500-1949.jpg
    148,8 KB · Εμφανίσεις: 22

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Gabadoo δεν ήξερα οτι εισαι φαν του Φώτου. Ειμαστε στο ίδιο κλαμπ λοιπόν.

Τα κλασσικά μοτοσακό ειναι το ψώνιο μου και έχω ξοδέψει αρκετό χρόνο και όχι τόσο πολύ χρήμα στο να μάθω. Η πρώτη μηχανή που έκανα ανακατασκευή είναι μια R51 και μετά ακολούθησε μια Vespa και ένα Moto Guzzi

Κάνοντας ανακατασκευή μιας μοτοσυκλέττας μαθαίνεις πολλά. Οχι τόσο τα μηχανολογικά όσο τη φιλοσοφία των ανθρώπων που τις σχεδίασαν και τις κατασκεύασαν. Ο ορθολογισμός των Γερμανών, η αταξία αλλα και η έμπνευση των Ιταλών, η χαμηλού προφίλ τελειότητα των Γιαπωνέζων.

Τωρα ειμαι σε φάση ανακατασκευής μονοκύλινδρου Ιαπωνικού. Χτες του ξήλωσα καρμπυραττέρ, τεπόζιτο, όργανα, σέλα. Θα κατεβάσω κινητήρα και θα το στείλω σκελετό, καπάκια και τεπόζιτο για βάψιμο ενω θα λύσω και κινητήρα να δω τι γίνεται εκει μέσα.

  Φιλτατε Εforcer σε μια αλλη ζωη ισως ειμασταν αδελφια...

  Ο Ντανος ειναι αυτος που με γαλουχησε μοτοσυκλετιστικα,συν τα αρθρα του Καραχαλιου για ταξιδια με μηχανες σε  Nordchsleife και στο περιφημο "Νησι" του Isle of Man,χαιρετωντας και εγω μαζι με αυτον τον Joey Dunlop...

  Οντως η ανακατασκευη μιας "κυριας" σου προδιδει πολλα απο το μερακι των ανθρωπων που την σχεδιασαν και την κατασκευασαν...Εχω ασχοληθει αρκετες φορες στο παρελθον,αλλα τωρα δεν εχω παρεα.Το υπογειο παραμενει τιγκα στα εργαλεια,και περιμενει την καινουργια επιλογη μου..Μαλλον σε Ιταλικο με βλεπω καθοτι ειναικαι η ιδιατερη αγαπη μου...

  Για τον Ντανο να συμπληρωσω οτι σε επανελλειμενα μειλ,εγω και πολλοι αλλοι του εχουμε προτεινει να μαεψει ολα του τα αρθρα σε ενα βιβλιο...Για να δουμε..
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.590
Κριτικές
5
Like
72.925
Πόντοι
12.056
Gabadoo kai Enforcer ειστε ασχετοι και να μας αδειασετε την γωνια  :birdman:

Καλη Σαρακοστη  :dancing: :dancing:
 

Συνημμένα

  • fly high.jpg
    fly high.jpg
    33,2 KB · Εμφανίσεις: 26

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
....
 

Συνημμένα

  • Norton-Manx-1962.jpg
    Norton-Manx-1962.jpg
    129,8 KB · Εμφανίσεις: 23
  • Moto guzzi le mans.jpg
    Moto guzzi le mans.jpg
    96,2 KB · Εμφανίσεις: 29
  • motoguzzi14alemans1_579.jpg
    motoguzzi14alemans1_579.jpg
    64,2 KB · Εμφανίσεις: 26

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 Τωρα που η οικογενεια μεγαλωσε,ονειρευομαι βολτιτσες με μια τετοια κυρια...
 

Συνημμένα

  • sidecar69BMW.jpg
    sidecar69BMW.jpg
    181,8 KB · Εμφανίσεις: 26

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
  Οντως η ανακατασκευη μιας "κυριας" σου προδιδει πολλα απο το μερακι των ανθρωπων που την σχεδιασαν και την κατασκευασαν...Εχω ασχοληθει αρκετες φορες στο παρελθον,αλλα τωρα δεν εχω παρεα.Το υπογειο παραμενει τιγκα στα εργαλεια,και περιμενει την καινουργια επιλογη μου..Μαλλον σε Ιταλικο με βλεπω καθοτι ειναικαι η ιδιατερη αγαπη μου...

  Για τον Ντανο να συμπληρωσω οτι σε επανελλειμενα μειλ,εγω και πολλοι αλλοι του εχουμε προτεινει να μαεψει ολα του τα αρθρα σε ενα βιβλιο...Για να δουμε..

Για να δω τι Ιταλικό θα επιλέξεις. Βρες καλό ηλεκτρολόγο. Guzzi σταθερή αξία. Ducati πιο ναζιάρικα (αρχίζεις και μπλέκεις), Laverda ετοιμάσου να πουλήσεις το αμάξι σου, Benelli ετοιμάσου να κάνεις φιλίες με τον τορναδόρο.

Και για να είμαστε και δίκαιοι, παραθέτω φωτό απο 2 Γιαπωνέζικα μοτοσακό που γουστάρω


Ο χωρισμός Χούντρα, Καραχάλιου και Φωτου ήταν ατυχής. Ατυχέστατος γαμώ την πουτάνα μου.

Αν μαζευτούν τα άρθρα, θα πρέπει ΣΙΓΟΥΡΑ να περιλαμβάνουν την πρώτη εποχη του ΜΟΤΟ και όχι τη μεταγενέστερη. Εκείνα τα άρθρα λείπουν.
 

Συνημμένα

  • Z900.jpg
    Z900.jpg
    111,1 KB · Εμφανίσεις: 25
  • CB750K.jpg
    CB750K.jpg
    41,5 KB · Εμφανίσεις: 23

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
o ntanis fotou exi grapsei 1 vivlio mono , to elenis Nisos or perissotera? ama kserei kapios , as apantisei..epsaxna se kati vivliopolia sto kentro na vro kana vivlio tou, alla tpt, kaneis den ton iksere...

thanks
alex
Ksekinsa me fzr400 exup sta 18mou kai kateliksa me KTM duke sta 28

Φιλε το έχω το "Ελένης Νήσος"  - οχι δεν υπάρχει πια στα βιβλιοπωλεία. Δε θυμάμαι την εταιρία που το είχε εκδόσει, θα ψάξω να σου πω. Ισως έχουν αυτοί.

Πω πω...το πρωτο Guzzi Le mans..Καύλα
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Για να δω τι Ιταλικό θα επιλέξεις. Βρες καλό ηλεκτρολόγο. Guzzi σταθερή αξία. Ducati πιο ναζιάρικα (αρχίζεις και μπλέκεις), Laverda ετοιμάσου να πουλήσεις το αμάξι σου, Benelli ετοιμάσου να κάνεις φιλίες με τον τορναδόρο.

Και για να είμαστε και δίκαιοι, παραθέτω φωτό απο 2 Γιαπωνέζικα μοτοσακό που γουστάρω


Ο χωρισμός Χούντρα, Καραχάλιου και Φωτου ήταν ατυχής. Ατυχέστατος γαμώ την πουτάνα μου.

Αν μαζευτούν τα άρθρα, θα πρέπει ΣΙΓΟΥΡΑ να περιλαμβάνουν την πρώτη εποχη του ΜΟΤΟ και όχι τη μεταγενέστερη. Εκείνα τα άρθρα λείπουν.

  Φιλε μαλλον για την Ιταλικη BMW θα καταληξω..Καποιο απο τα αγαπημενα μου Le Mans..

Φιλος που σπουδαζει στην Ιταλια εχει αναλαβει το εργο να βρει ενα σε κατασταση που να επιδεχεται restoration απο καποιον μη ειδικο στα συγκεκριμενα εργα τεχνης...Εννοω να μην ειναι ο σκελετος στραβωμενος και το μοτερ σπασμενο...Σε οποιαδηποτε αλλη κατασταση και αν ειναι ,αν τηρουνται αυτα τα δυο,δεν με νοιαζει...Θα το φτιαξω ειμαι σιγουρος.

  Οσο για τα υπολοιπα που αναφερεις ,σκανδαλιζομαι και με καποιο Ducati...Βρισκονται σχετικα ευκολα στην Ιταλια και με την απαραιτητη προσοχη ανακατασκευαζονται ...Αλλωστε τι ειναι αυτο που δεν μπορει να φτιαχτει;

  Για οσους θελουν παραθετω ενα αρθρο του Ντανη με μερικες επικαιρες αληθειες...




  Καντε κλικ και ....καλη αναγνωση.ειναι στη καλυτερη δυνατη αναλυση,ισως θα ειναι καλυτερα να το αποθηκευσετε στην επιφανεια εργασιας και να το δειτε μετα
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
...
 

Συνημμένα

  • norton manx replica.jpg
    norton manx replica.jpg
    185,4 KB · Εμφανίσεις: 25
  • benelli 250 racer replica.jpg
    benelli 250 racer replica.jpg
    246,4 KB · Εμφανίσεις: 23

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Φιλε το έχω το "Ελένης Νήσος"  - οχι δεν υπάρχει πια στα βιβλιοπωλεία. Δε θυμάμαι την εταιρία που το είχε εκδόσει, θα ψάξω να σου πω. Ισως έχουν αυτοί.

Πω πω...το πρωτο Guzzi Le mans..Καύλα

  Μια ιδεα...

  Στην Αγγλια υπαρχουνε παρα πολλες τετοιες....και πληθωρα ανταλλακτικων απο οτι χρειαστεις και μαλιστα στα στελνουν με ιδιαιτερη προθυμια...Και πιστεψε με δεν ειναι καθολου ακριβα.

  Ασε που την κανεις κομματια για πλακα.Ειναι πολυ ευκολη στην συντηρηση της,λογω στρατιωτικης εμπειριας....
 

Συνημμένα

  • 600_1938_BSA_M20.JPG
    600_1938_BSA_M20.JPG
    232,8 KB · Εμφανίσεις: 38
  • BSA1942M20L.jpg
    BSA1942M20L.jpg
    267,7 KB · Εμφανίσεις: 24
  • BSA M 20.jpg
    BSA M 20.jpg
    243,6 KB · Εμφανίσεις: 36

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Gabadoo και λοιποί μουρλοί...

Είχα Ducati 750GT του 1974.
Την αγόρασε (καινούρια) τότε, φίλος.
Την κράτησε μέχρι το 1981-82, οπότε του την αγόρασα εγώ (δε θυμάμαι πόσο).
Την κράτησα μέχρι το 1997, οπότε την πούλησα σε άλλο φίλο, 750.000 δρχ θυμάμαι, τότε.
Εγώ πήρα (τότε) γιαπωνέζικο πύραυλο.
Ο αγοραστής μου ξόδεψε 3.500.000 δρχ. (μέσα σε 2-3 χρόνια) και την έκανε τζιτζί.
Πήγε (οδηγώντας) στη Μπολώνια, όπου σε μάζωξη ιδιοκτητών Ducati πήρε ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ για original αναπαλαίωση από τη Ducati.

Στα νιάτα μου είχα και μια Laverda SF750.

Δεν αναφέρω τα Γιαπωνέζικα που πέρασαν απ τα χέρια μου (και που έχω δύο τώρα).
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom