Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 350K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Το μόνο καλό με τα γιαπωνέζικα είναι ότι αν πάθει κάτι το φτιάχνεις ακόμα και στο τελευταίο χωριό της Ελλάδας να είσαι.Που δεν υπάρχει συνεργείο που πεισκευάζει HONDA... π.χ.?
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Άμα είσαι "χωμάτινος"....ΚΤΜ....

Άμα είσαι "πολυδιάστατος".....μακράν BMW.....
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.609
Κριτικές
5
Like
73.421
Πόντοι
12.056
Για μενα καλυτερα V-STROM Αν κατοχος Τρανσαλπ 650 το προτιμω...
Γκαζια..αξιοπιτσια και made in japan..  ;) ;)
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
Eίχα ένα τρανσαλπ 400,  τώρα vstrom 650.
To καινούργιο τρανσαλπ που είδα στην αρχή του θρεντ δεν με εντυπωσίασε καθόλου αισθητικά.
Το βρίσκω ακόμη πιο "μαζεμένο" σε όγκο κάτι το οποίο προσωπικά δεν με αρέσει.
[move]Οδηγάω μηχανή γιατί δεν μπορώ να έχω άλογο[/move]
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.609
Κριτικές
5
Like
73.421
Πόντοι
12.056
Oυτε εμενα μου αρεσε στο ΤΑ 08...Αν ειναι και φτιαγμενο στην Ισπανια σαν το Βαραντερο...αστα να πανε.. :jerking:
 

Επισκέπτης
Το γκαζι θελει πατημα και η γκομενα περπατημα.
Λαικο ασμα.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ετσι όπως έχει καταντήσει η BMW (καταφύγιο φλώρων και ανίδεων) σου προτείνω να αλλάξεις προσανατολισμό 

Η δε Honda έχει σοβαρότατο πρόβλημα ανταλλακτικών - αυτό είναι γνωστό και δεν αλλάζει.

H Suzuki έχει μια πολύ καλή αντιπροσωπεία και οι μοτοσυκλέτες της είναι τίμιες

Αλλο να τεστάρεις μια μηχανή σα δημοσιογράφος, και άλλο να είναι δικό σου το μηχανάκι.
 

peoekrisma

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2007
Μηνύματα
166
Κριτικές
14
Like
0
Πόντοι
11
VESPA 50S,VESPA PK125 ETS,YAMAHA XZ 500,YAMAHA DT-200 R,SUZUKI DR 650 RS,HONDA XLV 600 (TRANSALP) πρώην μέλος Λ.Ε.ΜΟ.Τ. και διάφορων άλλων λεσχών και club που ξεπήδησαν.Η μοτοσυκλέτα είναι καλή για να κάνει αυτό που σου αρέσει και όταν πληρεί τα standard που της βάζεις.Π.Χ. ΤRANSALP ήθελα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε ταξίδια εγώ και η γυναίκα μου.Εκπλήρωσε την αποστολή του με δύο ταξίδια κεντρική Ευρώπη,μία Κωνσταντινούπολη και άπειρες εκδρομές-διακοπές σε Ελλάδα ( 125.000 km ) στο κοντέρ χωρίς βλάβη ή ακινητοποιήση στο δρόμο.Μιλάμε για μοντέλο του 1996 το τελευταίο γιαπωνέζικο.
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
Θα την πληρώνετε και ένα εξτραδάκι ακόμα για την "άλλη" γκόμενα, όπως όλα δείχνουνε!!!!

Από ΚΤΕΟ υποχρεωτικά και τα δίκυκλα εντός του 2008

Υποχρεωτικά από ΚΤΕΟ θα περνούν σύντομα και τα δίκυκλα, όπως όλα τα υπόλοιπα οχήματα. Ο έλεγχος αναμένεται να έχει θεσμοθετηθεί μέχρι την ερχόμενη άνοιξη και να ισχύσει από το φθινόπωρο του 2008.

Όπως γράγει τη Δευτέρα η εφημερίδα Τα Νέα, η αρχή θα γίνει με τα «επαγγελματικά» δίκυκλα -ενοικιαζόμενα, κούριερ, διανομών φαγητού- τα οποία οδηγούνται από ενοικιαστές και διανομείς, τόσο για την ασφάλεια των ιδίων όσο και για τον περιορισμό της ηχορρύπανσης. Αργότερα, οι έλεγχοι θα επεκταθούν σε όλες τις κατηγορίες των δικύκλων, που συνολικά ανέρχονται σε περίπου 2.000.000.

Με απόφαση που πρόκειται να εκδοθεί από τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ έως το Μάρτιο θα καθιερωθεί και στη χώρα μας ο τεχνικός έλεγχος των δικύκλων, όπως ήδη γίνεται σε άλλες χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα στην Ιταλία, την Ισπανία, τη Μεγάλη Βρετανία και την Αυστρία.

Ειδικότερα όσον αφορά στα δίκυκλα, προωθείται η καθιέρωση των περιοδικών τεχνικών ελέγχων και η τήρηση Κάρτας Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ), τόσο για τα καινούργια δίκυκλα όσο και για τα μεταχειρισμένα. Επίσης, προωθούνται οι έλεγχοι πεδίου, οι οποίοι θα πραγματοποιούνται από ειδικά κινητά συνεργεία στους δρόμους. Τα συνεργεία αυτά θα λειτουργούν σε 24ωρη βάση υπό την εποπτεία των υπουργείων Μεταφορών, Δημόσιας Τάξης και ΠΕΧΩΔΕ.

Το παράβολο για τους ελέγχους των δικύκλων στα ΚΤΕΟ δεν θα ξεπερνά τα 15 ευρώ, ενώ η ΚΤΕΔ για τα καινούργια δίκυκλα θα εκδίδεται τέσσερα χρόνια μετά την αρχική έκδοση της άδειας κυκλοφορίας τους και θα ανανεώνεται κάθε δύο χρόνια. Η ΚΤΕΔ για τα μεταχειρισμένα δίκυκλα θα εκδίδεται αμέσως με την εισαγωγή τους στη χώρα και θα ανανεώνεται επίσης κάθε δύο χρόνια, ενώ ειδικά για τα ενοικιαζόμενα δίκυκλα θα ανανεώνεται κάθε χρόνο.

Πηγή
 

peoekrisma

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2007
Μηνύματα
166
Κριτικές
14
Like
0
Πόντοι
11
Μας ξεζουμίζουν συνεχώς.Το νομοθετικό έργο της Βουλής το μόνο που κάνει είναι να βρίσκει τρόπους να μαζεύει φόρους.Τα ΚΤΕΟ των μηχανών θα καταλήξουν όπως αυτών των Ι.Χ. που όλα γενικώς τα σαράβαλα και μη περνάνε Ε Π Ι Τ Υ Χ Ω Σ  τον τεχνικό έλεγχο !!! γιατί μη μου πείτε ότι δεν έχετε δει στο δρόμο σαράβαλα Ι.Χ. , Λεωφορεία , Φορτηγά κλπ που ειναι σάπια και βγάζουν από την εξάτμιση την άπειρη ρύπανση ? Ας κινητοπιοιθεί η ΜΟΤΟΕ και οι εκάστοτε λέσχες ( ΛΕΜΟΤ-ΣΥΜΟΦΕ-ΑΜΟΓ-ΜΟΘ ΚΛΠ) για να συζητήσουν με το Υπουργείο.Για την μείωση του ΦΠΑ  στα κράνη ακούσατε τιποτα ?????
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
Ακόμα είδος πολυτελίας θεωρείται  :jerking:
 

peoekrisma

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2007
Μηνύματα
166
Κριτικές
14
Like
0
Πόντοι
11
Όντως είδος πολυτελείας είναι.Κοιτάχτε τιμές ανταλλακτικών μεταξύ αυτοκινήτων-μοτοσυκλετών και θα καταλάβετε.Η συντήρηση μιας μοτό έχει γίνει απαγορευτική από τις τιμές των συνεργείων που στην πλειοψηφία τους φοροδιαφεύγουν και πρέπει εμείς οι κάτοχοι των μοτό με τον ένα ή άλλο τρόπο να βουλώσουμε τη χασούρα του μπουρδελοκράτους που είναι ανήμπορο ή οτιδήποτε άλλο να μαζέψει τους φόρους.Ας κινητιποιηθούν οι λέσχες με πορείες μπας και δούνε το θέμα με άλλο μάτι οι καρεκλοκένταυροι της Βουλής.Μόνο μερικές δεκάδες θα κλείνουν το κέντρο της Αθήνας που θέλουν να βολευτούν στο Δημόσιο ? (συμβασιούχοι)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom